שיימס ברשת
"....הרעיון המרכזי כאן הוא לכתוב איזושהי ביקורת על הביקורת, ולעורר דיון על הדברים שאנחנו, אוהדי הספורט, קוראים, שומעים, ויוצאים מדעתנו בגללם, ולהראות לקשקשני הספורט למיניהם, ואלוהים יודע כמה רבים מהם יש בארץ הזאת, שלא כל דבר שמאכילים אותנו אנחנו מעכלים."

קישור לבלוג

קישור לדף הפייסבוק של הבלוג
שיימס
Freshman
 
הודעות: 114
הצטרף: ג' דצמבר 18, 2012 2:48 am
בלוג: הצג בלוג (2)
ארכיונים
- ינואר 2013
חיפוש בלוגים

הזנה

שירים ושערים - פסקול הספורט שלנו

קישור קבועעל ידי שיימס ב ד' ינואר 23, 2013 9:58 pm

לפוסט המקורי עם כל הקישורים לשירים- כאן

אין כמו ברזיל כדי להזכיר לי איך מוזיקה וספורט תמיד הסתדרו מצויין ביחד. לכל קבוצה יש את השירים שחיברו לה אוהדיה-ומזוהים איתה. יש שירים רבים שעל מנגינתם אף חוברו מילים עבור קבוצות שונות. אבל יש שירים שנחרטו בזכרון בעקבות קבוצות, אליפויות או ארועי ספורט משמעותיים. שירים שכל פעם שנשמע אותם מיד יעלו חיוך ( או דכדוך) מזכרון ספורטיבי.
אז תגבירו את הרמקולים לכבוד פוסט מוזיקלי ונוסטלגי במיוחד.

כשאריק אינשטיין שר שיש בו אהבה והיא תנצח, ספק אם עדי גורדון והפועל ירושלים ישבו לו בראש, אבל מאז סל הניצחון מעל טום צ'ימברס באותו גמר גביע ב-95, אי אפשר עוד להפריד בין עדי והשיר על האהבה שלו, שניצחה.
זוכרים את האברכים בכפר בלום, לאחר האליפות של גליל עליון ב-93, עושים הקפות עם אחד, פיני גרשון שמו, מונף על כתפייהם, מרוח בקצפת ( אוכל וספורט- טוב, זה כבר לפוסט אחר)? איזה שי...

[ התקדם ]

0 תגובות נצפה 7756 פעמים

עונת המלפפונים 8: הכל בגלל בלאט! וואלה??

קישור קבועעל ידי שיימס ב ד' ינואר 23, 2013 9:48 pm

מכבי ת"א כדורסל כנראה לא תגיע השנה אפילו לשלב הטופ 16. תקציב בינוני, שחקנים שלא מספקים את הסחורה ושערוריות שסבבו את הקבוצה כנראה בכלל לא קשורים לחוסר ההצלחה הזה. כך לפחות נראה מהסיקור של אתר "וואלה", שמצא את האשם הבלעדי - הכל בגלל דיוויד בלאט!

אם תשאלו את דיוויד בלאט, קרוב לוודאי שאפילו הוא יודה בפה מלא שמכבי ת"א שלו נמצאת באחת מהעונות האירופאיות החלשות שלה בשנים האחרונות. בלאט, מאמן שלא בורח מאחריות אישית, יודע שהוא נכשל בבחירת השחקנים השנה, ביצירת היררכיה ברורה, מציאת מנהיג ומיקסום הפוטנציאל האישי והקבוצתי של שחקניו.
עם כל זאת,לא צריך להתאמץ מדי כדי למצוא גורמים נוספים לחוסר ההצלחה היחסי: שחקן שבמקום להמשיך את עונת הפריצה שלו מתקשה לשמור על יציבות (אוחיון), זר בעל קבלות מוכחות באירופה שלא הצליח להתאקלם בקצב הרצוי ביד אליהו (ניק קיינר מדלי), שלא לדבר על שחקנים שנתפסו בקלקלתם וסחבו את הקבוצה לשערוריות מתוקשרות.
בנוסף, התקציב של מכבי כבר מזמן לא מהגדולים ביבשת ושחקנים שמצליחים כאן עונה אחת בורחים לכסף הגדול. קשה לצפות ממאמן, מוכשר ככל שיהיה, להצליח בכל שנה ושנה למצוא את...

[ התקדם ]
נערך לאחרונה על ידי שיימס בתאריך ד' ינואר 23, 2013 9:48 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

0 תגובות נצפה 5712 פעמים

מי מחובר

משתמשים רשומים: Bing [Bot]