סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 3:19 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 339 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  הבא

מי ובכמה
מכבי ב3 19%  19%  [ 5 ]
מכבי ב4 23%  23%  [ 6 ]
מכבי ב5 8%  8%  [ 2 ]
הפועל ת"א ב3 8%  8%  [ 2 ]
הפועל ת"א ב4 31%  31%  [ 8 ]
הפועל ת"א ב5 12%  12%  [ 3 ]
סך הכל הצבעות : 26
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 6:47 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל ת"א פייבורטית בעיני
לא בהרבה
היו 4 משחקים בין הקבוצות, הפועל ת"א נצחה בשלושה מתוכן
וככל שהתקדמה העונה הנצחונות של הפועל ת"א היו קלים יותר וברורים יותר
הפועל ת"א הראתה שיפור גדול ביכולות בליגה הישראלית מרגע שהיא סיימה עם היורוליג
בעיקר השילוב של מיציץ ומדר עם הגיבוי של ג׳ונס
מאגר הזרים שממנו היא יכולה לבחור ולבנות את הסגל לכל משחק הוא אין סופי בהנחה שדן ואנט חוזרים לארץ
חוץ ממציאת הרכב הגארדים הנכון היא גם הבינה שיש לה סייז שיכול לעזור.
הראשונה ששלמה את המחיר על עניין הסייז הייתה הפועל ירושלים
במכבי
מה אני אגיד לכם?
קטש הוא כנראה שולף השפנים הטוב ביורוליג
ואם יש מישהו שיכול להפתיע את איטודיס בסדרה, זה הוא
סורקין הזה ממשיך להיות ההחלטה הכי טובה שמכבי עשתה, אפילו עכשיו עם כל הדן אוטורואים שבעולם אין גבוה התקפי שמתקרב ליכולות שלו לא בסדרה הזו ובטח לא בסדרות הקודמות של מכבי
קלארק הוא גם מאת׳ר פאקר שיכול לנצח משחקים וקבוצות וכבר עשה את זה ביורוליג

אם אני צריך להמציא כותרת לסדרה
אז סגל טוב יותר עם משנה סדורה יותר מול סגל פחות טוב על שחקנים ומאמן שאוהבים להפתיע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 7:33 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל ת"א יותר עמוקה ובמומנטום טוב.
אבל יש גם את מרכיב הביתיות ומאוד קשה לנצח את מכבי ביד אליהו כשהוא מלא.
50-50 בעיני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 10:38 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
בגלל כל החוסרים בקבוצות
מכבי מינוס 3 ישראלים בכירים
הפועל מינוס 3 הזרים הבכירים שלה או לפחות 2
קשה מאוד לדעת איך הסדרה הזאת תתפתח
באמת שהכל פתוח


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:08 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הסיפור עם בלאט הרבה יותר משפיע על מכבי מאשר ליף ולביא
בלאט הוא זה שמכתיב את קצב המשחק ב15 עד 25 דקות שהוא על המגרש והוא מכתיב קצב מהיר עם מסירות מבריקות לגבוהים שנועלים את השחקן שלהם
כשבלאט על המגרש, המסירות טסות, בטח בהתקפות מעבר וכל דקה שהוא עם הכדור תראה שחקנים מחפשים להיות פנויים למסירה כי הם יודעים שיקבלו את הכדור
כל זה איננו, לפחות למשחק הראשון והשני של הסדרה

בדקות שהוא היה מנהל את המשחק ינהלו איפה או ג'ימי וקצת ג'ונדי זה אומר שהמותג של מכבי כקבוצה שמשחק מהר בהתקפה, נחלש מאוד
המסירות של ג'ימי מגיעות רק אם הוא לא מצליח להוציא זריקה, אלה של איפה מגיעות אחרי כדרור ממושך וג'ונדי לא בעניין של פיק אנד רול אלא יותר דרייב אנד פאס


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 6005
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
כל זה איננו, לפחות למשחק הראשון והשני של הסדרה


יש צד שהוא יכול לחזור למשחקים 3-5?
הפציעה שלו לא נראית אחת כזאת שאפשר לחזור ממנה העונה אלא אם מכבי יתעקשו ויעשו את הטעות שעשו עם בולדווין בסדרה ההיא מול פאו.

צריך לקבל את זה שהוא סיים ת'עונה ולהתמודד עם מה שיש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:55 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
Dovi כתב:
uriel17 כתב:
כל זה איננו, לפחות למשחק הראשון והשני של הסדרה


יש צד שהוא יכול לחזור למשחקים 3-5?
הפציעה שלו לא נראית אחת כזאת שאפשר לחזור ממנה העונה אלא אם מכבי יתעקשו ויעשו את הטעות שעשו עם בולדווין בסדרה ההיא מול פאו.

צריך לקבל את זה שהוא סיים ת'עונה ולהתמודד עם מה שיש.

זה לא כזה חד משמעי. שריר יכול להחלים מהר יחסית, במיוחד עם זה קרע קטן - שזה בשפת הרחוב פשוט... מתיחה בשריר. בלאט אומנם עושה רושם של בחור קצת רגיש לכאב ופציעות, אבל לפעמים אחרי כמה ימים כבר לא מרגישים כאב ואחרי שבוע-שבועיים גם אין בעיה לחזור לשחק. מקסימום עם חבישה אלסטית, למזער סיכון למתיחה חוזרת. יש כיום גם הרבה טיפולים שמאיצים החלמה בשריר (עיסויים, חום קור, מכשירים שמחשמלים קלות את האזור, אוהלי חמצן למיניהם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 2:05 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אני מבין נכון, בלאט לא חתום לשנה הבאה.
לפי הטיפוס שהוא נראה, אין מצב בעולם שהוא מסכן משהו בשביל הסדרה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 2:13 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
יוניק כתב:
אם אני מבין נכון, בלאט לא חתום לשנה הבאה.
לפי הטיפוס שהוא נראה, אין מצב בעולם שהוא מסכן משהו בשביל הסדרה.

זה כבר עניין אחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT. כתב:
מכבי מינוס 3 ישראלים בכירים
הפועל מינוס 3 הזרים הבכירים שלה או לפחות 2

יש הבדל גדול בין שני הדברים.
כאשר בראיינט ואוטורו חסרים, מתלבשים במקומם (לצורך העניין) וויינרייט ומוטלי/אודיאסי. לגבי בלייקני, אני בכלל בספק אם הוא נרשם במצב התיאורטי בו כל הזרים זמינים (וגם אם כן, זה במקום כריס ג'ונס - אפשר להתווכח מי עדיף וכו').
במכבי במקום החסרים אין שחקנים אחרים, וזה אומר באופן כפוי (כלומר, גם אם פחות מתאימים למשחק הנתון) יותר דקות לריימן, הנקינס וכו'.

הוזכר פה כמה פעמים שהפועל ת"א מגיעה בכושר טוב ובמומנטום חיובי.
לטעמי זה קצת מנורמל (בגלל "השם והעבר של הקבוצה") שמכבי מגיעה בכושר טוב אף יותר. חולון בוודאי שלא נופלת מירושלים בתצורתה במשחקים 2-3, ומכבי עברה את הסדרה הזאת יותר בקלות מאשר הפועל ת"א (וכמובן גם ברבע הגמר מכבי התקשתה פחות מול ב"ש, מאשר הפועל ת"א מול ראשון - שאמנם אני מסכים שחזקה מב"ש, אבל סביר שמכבי הייתה מביסה גם אותה).
הורד בכושר פסיכי (ממוצע של 21 נקודות ו-9 ריבאונדים בפלייאוף), סורקין אחלה (15 ו-6), וגם הנקינס קלע פעמיים 14 מול חולון. זה מבחן לא קל למה שתציב הפועל ת"א מנגד (מניח שמוטלי ואודיאסי ביחד, עם וויינרייט ו/או גינת לצידם, וקצת שגב).
כמובן הסיכון הוא האם למכבי יש "רזרבות" מעבר ל-8 שחקנים לאורך הסדרה (האם ווקר רלוונטי? סנטוס בארץ בכלל? האם אחד הישראלים יכול לחזור באם הסדרה תתארך?), מה שלהפועל ת"א יש (חרף שאיטודיס לא מרבה להשתמש בחלקם...).
במשחק הראשון בסדרה, מכבי הצליחה לנצח את חולון גם רק עם 7 שחקנים (אפילו אורן סהר היה באיזה מחנה בחו"ל ולא זמין), אבל לאורך רצף משחקים ומול יריבה איכותית יותר, זה יכול להיות בעייתי.

אני עדיין חושב שמכבי פייבוריטית, גם לאור הביתיות/מסורת (ואם תרצו - אולי "שיפוט ידידותי" בשלב כלשהו...).
הצבעתי "מכבי ב-5".

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 5:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
מה אומרים אתרי ההימורים?

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 7:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:16 pm
הודעות: 1607
בלוג: הצג בלוג (0)
הפציעה של בלאט פותרת למכבי את דילמת רישום הזרים (שאותה דסקסנו לפני זמן מה) ״ומצדיקה״ את אי-רישומו של לוני ווקר.

אז אני לא אומר האם זה מצב חיובי או שלילי, אבל יש לפציעה גם זוית כזו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 7:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
מה אומרים אתרי ההימורים?


בווינר במשחק הראשון כרגע מכבי פייבוריטית ב-3. אם הפועל תל אביב תעלה עם אותו קו קדמי, סורקין והורד יעשו שם מעשים מגונים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 7:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:16 pm
הודעות: 1607
בלוג: הצג בלוג (0)
אין להפועל תל אביב סיבה להלביש את קוק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 10:39 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא היחיד בהפועל ת"א שיכול להתמודד עם קלארק מבחינה אתלטית. אם קלארק תופס יום מבחוץ ואי אפשר לתת לו חצי מטר, הוא יהיה שימושי מאוד לדעתי. קוק העלים את הארפר אחרי שזה התחיל לעשות קולות של השתלטות על המשחק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 1:53 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אודיאסי כשיר (לכאורה לא היה כשיר עד היום, לא?), אז זה יהיה מוזר בעיניי ללכת עם קוק.
אפשר לטעון לכאורה שפלטין קצת מחוץ לעניינים וספק עד כמה אפשר לסמוך עליו, ועל זה בדיוק אני מדבר כל הזמן. הרי קטש "תיחזק" את כל ששת הישראלים גם כשמכבי היו בהרכב מלא.
בפרט שלמכבי אין ממש ברירה והיא חייבת לשחק בהרכבים יחסית גדולים וגבוהים, כי יש לה בסך הכל 3 גארדים (קלארק, לונדברג ודיברתולומאו).
מעניין אם קטש לאור זאת (נניח אם דיברתולומאו לא נכנס טוב למשחק) יילך לדקות ספורות בהרכבים סופר גבוהים (שספק אם נוסו יותר מדי העונה) של נניח קלארק/לונדברג, בריסט, ריימן, הורד וסורקין. כמובן מגושם התקפית (רק יוצר אחד מכדרור), אבל הגנתית אפשר לעשות עם זה דברים מעניינים מאוד.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 10:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
אבל הגנתית אפשר לעשות עם זה דברים מעניינים מאוד.

קטש בתגובה - על מה אתה מדבר? מה זה הגנתית? מה הקשר הגנתית לכדורסל?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 11:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
נכון לעכשיו מכבי תעלה מחר עם 8 שחקנים בכירים בלבד שתחסר את 3 הישראלים הבכירים שלה בלאט.ליף ולביא
מנגד הפועל ת''א אמנם על הנייר עם 10 שחקנים בכירים כולל אודיסאי אבל בלי 3 הזרים הבכירים שלה
אוטורו בלייקני ובראיינט

גמר ראשון בין איטודיס לקטש
מה שבטוח יהיה מעניין......


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 12:46 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ואני אומר אם הזמן של הניקס הגיע אז גם הזמן של הפועל תל אביב הגיע
שתהיה לנו אליפות אדומה
אולי לא חצי נחמה אבל רבע נחמה בטח שתהיה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 1:51 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
על פי ספורט 5 אוטורו מפתיע ונוחת הערב בישראל וישחק מחר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 4:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
סדרה מאוד שוויונית בעיני.
להפועל יש מצ'אפ טוב מול מכבי והשילוב של מיציץ' את מדר עובד מצוין עם הגיבוי של ג'ונס. גם החזרה של אוטורו משמעותית מאוד כמובן ובלעדיה למכבי היה יתרון משמעותי בצבע.
מצד שני, גם מכבי בכושר מצוין, הורד חזר לעניינים, סורקין תמיד היה, וכמובן יתרון הביתיות בצד שלהם.
הכל יכול להיות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 4:45 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
הישראלים של מכבי הם סורקין, ריימן, ודיברתולומאו.
לא רציתי לנחס, אבל סימנתי הפועל בשלושה משחקים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 5:09 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
סדרה מאוד שוויונית בעיני.
להפועל יש מצ'אפ טוב מול מכבי והשילוב של מיציץ' את מדר עובד מצוין עם הגיבוי של ג'ונס. גם החזרה של אוטורו משמעותית מאוד כמובן ובלעדיה למכבי היה יתרון משמעותי בצבע.
מצד שני, גם מכבי בכושר מצוין, הורד חזר לעניינים, סורקין תמיד היה, וכמובן יתרון הביתיות בצד שלהם.
הכל יכול להיות.

ומי עדיף ליד דן? מוטלי או אודיאסי?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 5:48 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
תלוי כושר וכשירות.
אני אישית מעדיף את מוטלי בגלל הגיוון ההתקפי והיכולת לשחק לצד סנטר, אבל הוא בכושר די מחריד. השאלה היא אם אודיאסי החלים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 6:09 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גינת גם נראה לא בכושר
אם כבר מדברים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 8:04 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי קצורין בפודקאסט "שוט" גינת אמור להגיע או להתקרב לשיאו אחרי מספר משחקים והוא צופה שבסדרה נגד מכבי כבר נראה אותו בכושר טוב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 339 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], d.k. ו 20 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.