סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 3:20 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 272 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
מחבר הודעה
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 12:34 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב גם שיי היה יחסית חלש בסדרה הזו, עם 25.9 נק' ב-41% מהשדה, מול 31 נק' ב-55% מהשדה בעונה הרגילה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 1:15 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
אגב גם שיי היה יחסית חלש בסדרה הזו, עם 25.9 נק' ב-41% מהשדה, מול 31 נק' ב-55% מהשדה בעונה הרגילה.


מעניין אותי לראות השוואה כזו עבור כל השחקנים בשתי הקבוצות - ממוצעים מהעונה הסדירה מול ממוצעים בסדרה. אין לי כוח להכין בעצמי, אבל אולי במקרה מישהו רוצה להשקיע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 1:41 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יצאו כבר נתונים כאלה בעל פה בפודקסטים

לשיי היה משחק כל כך טוב בחצי הראשון פשוט ריקוד המכונה
ואני חשבתי שזה עניין של זמן קצר שעוד שחקן יצטרף אליו ויגמור את הספרס
לפי עקרונות הצדק הפואטי הם צריכים להפסיד לפני שהם מנצחים
אבל כנראה שמיץ' ג'ונסון לא שמע על זה
לא על צדק פואטי ולא על שצריך להפסיד לפני שמנצחים
הנצחון הזה הכי עליו מאשר על אף אחד אחר, כולל וומבי
זה משחק שוומבי היה מוציא לפועל מינורי ביחס לעצמו
והוא בעיקר נוצל ליצור מצבי קליעה לאחרים
הכניסה שלו לצבע, משכה טונות של תשומת לב שנוצלו לזריקות חופשיות יחסים מהפינות ומהחצאי פינות

זה המקום להעריך את ביופורד ופופ הזדיינו בסבלנות ולא התפתו למנות את מסינה או בקי האמון אלא חיכו לאדם המתאים
לפחות בדיעבד מיץ' הוא האדם המתאים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 2:05 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 12:38 pm
הודעות: 1650
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי מה שחסר לאוקלהומה בעיקר זה עוד יוצר בקו האחורי, שיכול להיות גם בעמדה 3, שיודע לעשות את החצי חדירה ולהוציא או לשחק פיקאנרול ולסדר מצבי קליעה. מה שאולי מצחיק זה שגידי היה יכול לעשות את זה מצוין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 2:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהניהול המופתי של אוקייסי לא ממש הצליח במקרה של גידי. לא חושב שהיו צריכים לשלוח אותו בטרייד ואם כבר אני חושב שיכלו לקבל עליו יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 2:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
דניאל כתב:
אגב גם שיי היה יחסית חלש בסדרה הזו, עם 25.9 נק' ב-41% מהשדה, מול 31 נק' ב-55% מהשדה בעונה הרגילה.


מעניין אותי לראות השוואה כזו עבור כל השחקנים בשתי הקבוצות - ממוצעים מהעונה הסדירה מול ממוצעים בסדרה. אין לי כוח להכין בעצמי, אבל אולי במקרה מישהו רוצה להשקיע.


וומבי עלה קצת, בעיקר שיחק הרבה יותר. ירד קצת באחוזים ובריבאונד.
אבל הכי משמעותי זה שבאוקייסי שני השחקנים הכי טובים אחרי שיי ירדו (או לא שיחקו), ושיי לא העלה רמה (ספק אם יש עוד רמה) אלא הלך קצת אחורה. אצל וומבי שחקני המשנה (קאסל, הארפר) היו מעולים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 2:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
אני חושב שהניהול המופתי של אוקייסי לא ממש הצליח במקרה של גידי. לא חושב שהיו צריכים לשלוח אותו בטרייד ואם כבר אני חושב שיכלו לקבל עליו יותר.


אתה חושב?
הרושם שלי הוא שמה שקארוסו עשה בשבילם, לא יסלוא בפז, אין שום סיכוי שגידי או תמורה אפשרית על גידי הייתה מביאה יותר
למעשה את ההבשלה המהירה בעונת האליפות עשו הארט וקארוסו, בעיקר קארוסו
גם בסדרה מול סאס יש משחק אחד שרשום על שמו, לדעתי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 3:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
דניאל כתב:
אני חושב שהניהול המופתי של אוקייסי לא ממש הצליח במקרה של גידי. לא חושב שהיו צריכים לשלוח אותו בטרייד ואם כבר אני חושב שיכלו לקבל עליו יותר.


אתה חושב?
הרושם שלי הוא שמה שקארוסו עשה בשבילם, לא יסלוא בפז, אין שום סיכוי שגידי או תמורה אפשרית על גידי הייתה מביאה יותר
למעשה את ההבשלה המהירה בעונת האליפות עשו הארט וקארוסו, בעיקר קארוסו
גם בסדרה מול סאס יש משחק אחד שרשום על שמו, לדעתי

קארוסו בהחלט מתאים להם, אבל אני חושב שהם שילמו עליו יחסית הרבה, זה לא שלקארוסו היה איזה ביקוש מטורף בליגה - שחקן בן 30, טוב בהגנה אבל רוב הקריירה עם ממוצע נקודות חד ספרתי. לשלם עליו שחקן בחירה 6, שכבר קלע 16 נק' למשחק בעונה ה-2 שלו ויש לו המון אפסייד, זה הרבה. אני גם חושב שהטרייד היה לא מעט ניסיון להפטר מגידי מאשר איזו תמורה שהם נאלצו לשלם כדי להשיג שחקן שהם רצו.
לצורך העניין, המחיר שהם שילמו על ג'ארד מקיין (בחירת סיבוב ראשון אבל נמוכה, כבר ידעו שהבחירה של יוסטון תהיה 20 ומשהו) הרבה יותר זול מהמחיר שהם שילמו על קארוסו.
בסוף לאוקייסי היו שתי בחירות טופ 10 מאז שהם בחרו את הארדן ב-2009 - צ'אט במקום ה-2 וגידי במקום ה-6. על צ'אט עוד ידובר, אבל אפשר להגיד שהבחירה ה-6 לא הייתה משהו שבנה את הקבוצה.
אגב, מעניין לראות מי היו הבחירות שלהם לאורך השנים - כמובן ששנגון שהם בחרו והעבירו לרוקטס (פדיחה), אבל גם רוקאס יוקובאייטיס וקשיוס ווינסטון וגם (להבדיל) בראנדון קלארק ז"ל.
ורק כדי להיות ברור - הם בוחרים מעולה בדראפט, ג'יי דאב, ג'יילין ויליאמס, וויגינס, מיצ'ל. באופן כללי הניהול שלהם פנסטסטי, ספציפית עם גידי הם הצליחו קצת פחות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 4:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
מיטשל היה השחקן השני הכי טוב שלהם בפלייאוף. בלעדיו, בלי גיי דאב ובלי צאט בהתקפה בשום צורה זו קבוצה קצת מוגבלת שהייתה תלויה הרבה יותר מדי בקרוסו. הוא צריך להיות אקס פקטור לא כינור שני. שיי מדהים אבל הוא צריך עוד מוביל כדור לידו והוא לא המוסר הכי טוב בעולם. ההגנה של סן אנטוניו פנטסטית וניצלה כל חולשה של אוקלהומה.

קאסל והארפר (וגם קרטר בריינט אולי) רק ישתפרו ו-וומבי אלוקים יודע מה התקרה. אוקלהומה יצטרכו לעבוד בקיץ על פתרונות. אני לא מכיר מספיק את אוקייסי כמו סבוניס או אטט (עליו השלום?) אבל אולי היה מקום לנסות את אארון וויגינס שיכול לייצר לעצמו מצבים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 4:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
איך זה שאף אחד לא מדבר על שמפייני?
20 נק', 6 שלשות, +/- +16, הכי גבוה בספרס. סופר אקס פקטור הלילה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 5:07 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
uriel17 כתב:
דניאל כתב:
אני חושב שהניהול המופתי של אוקייסי לא ממש הצליח במקרה של גידי. לא חושב שהיו צריכים לשלוח אותו בטרייד ואם כבר אני חושב שיכלו לקבל עליו יותר.


אתה חושב?
הרושם שלי הוא שמה שקארוסו עשה בשבילם, לא יסלוא בפז, אין שום סיכוי שגידי או תמורה אפשרית על גידי הייתה מביאה יותר
למעשה את ההבשלה המהירה בעונת האליפות עשו הארט וקארוסו, בעיקר קארוסו
גם בסדרה מול סאס יש משחק אחד שרשום על שמו, לדעתי

קארוסו בהחלט מתאים להם, אבל אני חושב שהם שילמו עליו יחסית הרבה, זה לא שלקארוסו היה איזה ביקוש מטורף בליגה - שחקן בן 30, טוב בהגנה אבל רוב הקריירה עם ממוצע נקודות חד ספרתי. לשלם עליו שחקן בחירה 6, שכבר קלע 16 נק' למשחק בעונה ה-2 שלו ויש לו המון אפסייד, זה הרבה. אני גם חושב שהטרייד היה לא מעט ניסיון להפטר מגידי מאשר איזו תמורה שהם נאלצו לשלם כדי להשיג שחקן שהם רצו.
לצורך העניין, המחיר שהם שילמו על ג'ארד מקיין (בחירת סיבוב ראשון אבל נמוכה, כבר ידעו שהבחירה של יוסטון תהיה 20 ומשהו) הרבה יותר זול מהמחיר שהם שילמו על קארוסו.
בסוף לאוקייסי היו שתי בחירות טופ 10 מאז שהם בחרו את הארדן ב-2009 - צ'אט במקום ה-2 וגידי במקום ה-6. על צ'אט עוד ידובר, אבל אפשר להגיד שהבחירה ה-6 לא הייתה משהו שבנה את הקבוצה.
אגב, מעניין לראות מי היו הבחירות שלהם לאורך השנים - כמובן ששנגון שהם בחרו והעבירו לרוקטס (פדיחה), אבל גם רוקאס יוקובאייטיס וקשיוס ווינסטון וגם (להבדיל) בראנדון קלארק ז"ל.
ורק כדי להיות ברור - הם בוחרים מעולה בדראפט, ג'יי דאב, ג'יילין ויליאמס, וויגינס, מיצ'ל. באופן כללי הניהול שלהם פנסטסטי, ספציפית עם גידי הם הצליחו קצת פחות.

אתה זוכר שאת המספרים האלה הוא עשה בשיקאגו, כן? שמה גם ווצ'ביץ' פרח
ואז הגיע לבוסטון
בוסטון, לא חלילה OKC


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 5:10 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:
איך זה שאף אחד לא מדבר על שמפייני?
20 נק', 6 שלשות, +/- +16, הכי גבוה בספרס. סופר אקס פקטור הלילה.

בגלל הבגידה שלו באומה הצרפתית
מה זה החרא הזה??
השם הפרטי שלו צרפתי ז'ולייאן
שם המשפחה שלו, מילה יפיפיה וטעימה בצרפתית. שמפיין
אז מה זה העיוות הזה שמפייני? למה לקחת יופי ולהפוך לשם סתמי
רק על זה מגיע לו שכר מינימום שיקלע כשאומרים שלו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 5:48 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
יואי כתב:
איך זה שאף אחד לא מדבר על שמפייני?
20 נק', 6 שלשות, +/- +16, הכי גבוה בספרס. סופר אקס פקטור הלילה.

בגלל הבגידה שלו באומה הצרפתית
מה זה החרא הזה??
השם הפרטי שלו צרפתי ז'ולייאן
שם המשפחה שלו, מילה יפיפיה וטעימה בצרפתית. שמפיין
אז מה זה העיוות הזה שמפייני? למה לקחת יופי ולהפוך לשם סתמי
רק על זה מגיע לו שכר מינימום שיקלע כשאומרים שלו

מסתבר שבג'מייקה, ארץ המקור של האבא, זה שאמפני...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 6:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3253
בלוג: הצג בלוג (0)
הטרייד על קארוסו הוא הצלחה אדירה. בשנה שעברה היה לו חלק מרכזי באליפות. בלעדיו, בכלל לא בטוח שהם עוברים את דנבר. והוא גם הסיבה שהת'אנדר בכלל הגיעו למשחק 7. רק לפני כמה ימים היו דיבורים רציניים שאם הת'אנדר מנצחים את המערב הוא צריך להיבחר ל-MVP. וזה לא נכון שלא היה לו ביקוש. לפני הטרייד אנליסטים העריכו שהוא שווה לפחות בחירת סיבוב ראשון אחת, אולי גם שתיים. לגידי לעומת זאת לא היה ביקוש גדול. זוכר כאן דיבורים על זה שהוא בכלל לא שחקן נבא ומי תרצה לתת עליו בחירת סיבוב ראשון אחרי פלייאוף מזעזע שבו הוא נפלט מהרוטציה. מעבר לזה, הוא פשוט לא רצה להישאר באוקלהומה וסירב להאריך חוזה (פרסטי דיבר על זה).

בחזרה למשחק, הספרס ניצחו את זה בעיקר בזכות פוקס ושחקני המשנה. שמפייני וג'ונסון עם שלשות גדולות ברגעים המכריעים וגם הארפר עם שלשת סטפ בק ענקית ופוט-בק מכריע בריבאונד התקפה. 13 השלשות שהארבעה האלה חיברו ביניהם הכריעו את המשחק. בדו קרב בין הכוכבים דווקא שיי ניצח אתמול (35 ו-9 אסיסטים ביעילות גבוהה למרות זריקות קשות), אבל חוץ מקצת ג'יי וויל, וואלאס ומקיין (שגם הוא החטיא זריקות מכריעות) אף אחד לא הגיע בהתקפה. כל היתר (צ'ט, קארוסו, הארט, דורט וקנריק) חיברו ביניהם 28 נקודות בפחות מ-30% מהשדה.

מה שמפחיד אצל הספרס זה שאם לא יהיו פציעות משמעותיות, זו הקבוצה הכי חלשה שהם הולכים להעמיד בשנים הקרובות. וומבי (שנה שלישית), קאסל (שנייה) והארפר (רוקי) רק יילכו וישתפרו מכאן ושלושתם משלבים עליונות פיזית עם מנטאליות חזקה והגנה שממררת ליריבות את החיים. זו יכולה להיות מפלצת תלת ראשית שאף קבוצה לא תוכל להתמודד איתה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 9:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, הנקודה שלי היא שכל הניהול של הסיפור של גידי לא היה הצלחה גדולה. בגיל 20 הוא כבר היה שחקן של 17-8-6, אבל הם לא הצליחו לשלב אותו והוא רצה לעזוב. זה הוריד את הערך שלו. בסוף יכלו להוציא הרבה יותר מבחירה 6. אבל זה לא משהו מזעזע, זה בעיקר בולט לאור ההחלטות הטובות שהם לקחו לאורך השנים, כמו שהוויתור על שנגון לא נספר לחובתם כי הם לקחו כל כך הרבה שחקנים טובים אחרים.
אבל זו קצת הבעייה שלהם - ניהול מופתי אבל בינתיים הם הצליחו להוציא מזה "רק" אליפות אחת, שגם היא נלקחה בקושי על קבוצה כמו אינדיאנה אחרי הפציעה של האליברטון במשחק 7. הניהול שלהם היה טוב אבל גם סולידי, בלי טריידים מפוצצים ומסוכנים. דווקא עכשיו הם צריכים לצאת מאיזור הנוחות ולקחת הימורים כדי לשדרג את הקבוצה.

דווקא סן אנטוניו שהייתה (ועדיין) מופת של ניהול נבנתה הרבה בזכות בחירות גבוהות ומוצלחות, כלומר יותר אלמנט של מזל. לקחת את וומבי או הארפר זה לא הברקה ניהולית (לפתח אותם - כן). כלומר במידה רבה אוקייסי צריכה לשחק יותר טוב מול קבוצה שקיבלה קלפים יותר טובים ממנה, ולכן צריכה להיות יותר טובה במשחק הפוקר.

וכן, הספרס מדהימים ויהיו עוד יותר. כבר עכשיו מדהים מה שהארפר עושה מהספסל או שקאסל עושה דווקא בהגנה.
השאלה מה הליגה תעשה. היא רוצה את וומבי והספרס מצליחים (אני בטוח שהם שמחו כשהספרס קיבלו את הבחירה הראשונה) אבל אם הם יתחילו לפרק את הליגה זו בעייה, ויש לנו את מכבי בארץ כדי לראות כמה זה פוגע בחוויה הכללית. אני פשוט לא בטוח שיש להם בכלל כלים כדי להתמודד עם מצב כזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מאי 31, 2026 10:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהיו 2 תקופות שקבוצות פירקו את האן.בי.איי. לא חושב שהאן.בי.איי מצטער על תקופת ג'ורדן, או על שאקובי. אני גם לא חושב שמישהו הצטער על הביג 3 במיאמי, למרות שהתוצאות היו פחות מרשימות מהסגל. גם 5 הגמרים הרצופים של הווריירס לא היו בדיוק הבעיה שכל האן.בי.איי חשב מה לעשות איתה.
בקיצר, אם הספארס יהפכו לשושלת עם וומבי זה דווקא יכול להיות דבר טוב לליגה.

ולגבי הת'אנדר, אין דבר כזה "רק" אליפות. לפני 3 עונות היית אומר שפרסטי לא עשה עבודה טובה אם היו אומרים לך שהם זכו רק באליפות אחת? ואני עוד לא סוגר את הסיפור של הליגה. הת'אנדר בתצורה הנוכחית בקלות יכולים לזכות בעוד תארים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 02, 2026 2:02 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6097
בלוג: הצג בלוג (0)
גלגל מסתובב.
לפני שנה אמרנו שאויקייסי תשלוט בליגה שנים ולפני היינו בטוחים שיאניס או הגוקר או לוקה.
אני מהמר שאחד מהשלושה של הספרס ייפצע בפלייאוף הבא

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 11, 2026 6:26 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קטע מהמסיבת עיתונאים המסורתית של פרסטי
כמו שכתבתי בת׳רד אחר, הוא אחד האנשים שיותר מעניין לשמוע בסצנה של ה GMים ב NBA
https://www.instagram.com/reel/DZVSB5Lu ... 1jN290NTA0
להיות שנוא, להיות מושא לסרטונים שאתה משחק בהם את "הנבל" זה עול מנטלי עצום
בין אם הסרטונים נכונים או נכונים בחלקם ההשפעה על יכולות הכדורסל אצל חלק מהשחקנים יכולים להיות קיצונית

פרסטי שלף נתון, מתוך 415 עבירות ששרגא סחט לאורך העונה, מאמני הקבוצות היריבות בחרו לערער רק על 11. מתוך ה11 רק ב-4 מקרים זה הצליח. בקיצור הוא אומר אם שגא באמת היה מרמה את השופטים ומבצע "פלופינג" קבוע, המאמנים היריבים, שיש להם צוותי וידאו בזמן אמת, היו משתמשים בצ'אלנג'ים שלהם כדי לבטל את השריקות האלו. העובדה שהם לא ערערו מוכיחה שהעבירות היו אמיתיות.
כמובן שהוא שכח לספר שחלק מ415 עבירות היו במצבים שאין צ׳אלנג׳ למאמן או סתם משחקי גרבץ׳
אבל שווה לעשות צלילה לעומק המספרים לטיעון הזה כי על פניו המספר מרשים ויכול להתברר כמייצג


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 12, 2026 12:19 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
קטע מהמסיבת עיתונאים המסורתית של פרסטי
כמו שכתבתי בת׳רד אחר, הוא אחד האנשים שיותר מעניין לשמוע בסצנה של ה GMים ב NBA
https://www.instagram.com/reel/DZVSB5Lu ... 1jN290NTA0
להיות שנוא, להיות מושא לסרטונים שאתה משחק בהם את "הנבל" זה עול מנטלי עצום
בין אם הסרטונים נכונים או נכונים בחלקם ההשפעה על יכולות הכדורסל אצל חלק מהשחקנים יכולים להיות קיצונית

פרסטי שלף נתון, מתוך 415 עבירות ששרגא סחט לאורך העונה, מאמני הקבוצות היריבות בחרו לערער רק על 11. מתוך ה11 רק ב-4 מקרים זה הצליח. בקיצור הוא אומר אם שגא באמת היה מרמה את השופטים ומבצע "פלופינג" קבוע, המאמנים היריבים, שיש להם צוותי וידאו בזמן אמת, היו משתמשים בצ'אלנג'ים שלהם כדי לבטל את השריקות האלו. העובדה שהם לא ערערו מוכיחה שהעבירות היו אמיתיות.
כמובן שהוא שכח לספר שחלק מ415 עבירות היו במצבים שאין צ׳אלנג׳ למאמן או סתם משחקי גרבץ׳
אבל שווה לעשות צלילה לעומק המספרים לטיעון הזה כי על פניו המספר מרשים ויכול להתברר כמייצג

או שהמאמנים יודעים שהשיפוט דפוק ןאין טעם. הבחור מפגר חושב שלאנשים אין עיניים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 2:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3253
בלוג: הצג בלוג (0)
עוד קצת וומבי. הנה וידיאו שמראה אותו מנסה לכאורה לסיים את הקריירה של או ג'י אנשובי (שכבר קרע בעבר רצועה בברך) במהלך שלקוח מסרטי הקרטה קיד:

https://www.instagram.com/reel/DZdB8g3NgPO/

אלא מה? כשרואים את זה מזווית אחרת, מבינים שבעצם אין כאן שום דבר חוץ ממהלך מגושם. וומבי נדחף קצת על ידי סוהן (שהולך לקבל טבעת אחרי הסדרה הזו, לא משנה מה) ועושה מהלך מגושם מאוד, אבל לא באמת מסוכן (לא היה ממש קרוב לברך) ובהחלט לא משהו שנראה לי לפחות מכוון.

https://www.youtube.com/watch?v=JFHjhPCZs94

אבל זה מה שקורה כשאתה מתחיל לקבל תדמית של שחקן מלוכלך. מאמין שעוד נראה את הסרטון הזה מהזווית המרשיעה כ"הוכחה" לזה שהוא בן אדם אלים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 2:50 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא הת׳רד הנכון אבל הסרטון הזה בעיני לפחות הוא קלסיקה של מה פרסטי דיבר עליו
על איך שחקן צריך פתאום לשחק נגד שחקני הגנה מעולים + הנרטיב שנבנה דרכו בסושיאל
לא חושב שהוא כיוון לברך של אננובי
זה היה רחוק מידי מהברך כדי שנחשוב שמדובר בניסיון התנגשות
ובעידן המצלמות הוא יודע שיקבל פלגרט אפילו אחרי המשחק
אפשר להגיד על וומבי הרבה דברים
טיפש, הוא לא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 9:20 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7679
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
קטע מהמסיבת עיתונאים המסורתית של פרסטי
כמו שכתבתי בת׳רד אחר, הוא אחד האנשים שיותר מעניין לשמוע בסצנה של ה GMים ב NBA
https://www.instagram.com/reel/DZVSB5Lu ... 1jN290NTA0
להיות שנוא, להיות מושא לסרטונים שאתה משחק בהם את "הנבל" זה עול מנטלי עצום
בין אם הסרטונים נכונים או נכונים בחלקם ההשפעה על יכולות הכדורסל אצל חלק מהשחקנים יכולים להיות קיצונית

פרסטי שלף נתון, מתוך 415 עבירות ששרגא סחט לאורך העונה, מאמני הקבוצות היריבות בחרו לערער רק על 11. מתוך ה11 רק ב-4 מקרים זה הצליח. בקיצור הוא אומר אם שגא באמת היה מרמה את השופטים ומבצע "פלופינג" קבוע, המאמנים היריבים, שיש להם צוותי וידאו בזמן אמת, היו משתמשים בצ'אלנג'ים שלהם כדי לבטל את השריקות האלו. העובדה שהם לא ערערו מוכיחה שהעבירות היו אמיתיות.
כמובן שהוא שכח לספר שחלק מ415 עבירות היו במצבים שאין צ׳אלנג׳ למאמן או סתם משחקי גרבץ׳
אבל שווה לעשות צלילה לעומק המספרים לטיעון הזה כי על פניו המספר מרשים ויכול להתברר כמייצג

נתון חסר כל משמעות כל עוד הוא לא משווה את זה לשחקנים אחרים.
אחוזי הצלחה בצ׳אלנג׳זה בכלל לא אינדיקציה לכלום - ברגע שזו שריקה של שיקול דעת יש הרבה שופטים שכמעט עושים דווקא ונשארים עם החלטות מרגיזות.
בכל מקרה אני זוכר משחק מול דטרויט שבו ביקרסטאף ערער פעמיים על עבירה על שג"א וזכה בשני המקרים, אז הנתון נלכתחילה נשמע לי מוזר, אבל אולי זה היה בעונה הקודמת בעצם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 272 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], d.k. ו 24 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.