סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 3:17 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 230 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 4:50 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
ג'יילן סמית' שם נחמד, לא יותר מזה
בהחלט עונה על סעיף ההתאמה להארפר וסה"כ שחקן טוב עם ניסיון שמגיע אחרי עונה טובה.
אבל בטוח שהוא לא שדרוג על קרינגטון או ווינסטון מבחינה התקפית.
אם הוא באמת מגיע אז חייבים זר בעמדה 2-3 שהוא מפלצת התקפית, אחרת אנחנו שוב תלויים בלעדית בהארפר.
באופן כללי הייתי שמח למלפפונים קצת יותר מרגשים, אבל יכול להיות שמכוונים גם בשנה הבאה לשחק מול 2,000 צופים בארינה אז הכל טוב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:03 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
בעיניי, ג'יילן סמית' זה אחלה שחקן, התאמה מושלמת להארפר ובדיוק סוג השחקנים לגביהם אני טוען שאפשר להביא שחקנים לא פחות טובים מהארפר בחצי מהכסף. סייז, שומר, קולע, חודר, מוסר, קבלת החלטות טובה. שום דבר לא עוצר נשימה, סתם מאוד טוב בכדורסל ומשחק באופן שגורם לקבוצה שלו לנצח.
אם כבר סיבה לחשוד, אז זה צירוף המקרים המוזר שזה במקרה השחקן שהעיף את הפועל מהיורוקאפ השנה ועל פניו, עשוי לגמרי לשבת על המשבצת של ההוא שדופק נגדנו הופעה ומסדר לעצמו חוזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 2:00 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' אפריל 14, 2009 1:21 am
הודעות: 957
בלוג: הצג בלוג (0)
הארפר להפועל תל אביב?
בסרביה טוענים שיחתום תמורת 2 מיליון יורו לעונה.
https://sport1.maariv.co.il/israeli-bas ... e/1872769/
https://sports.walla.co.il/item/3845439


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:13 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
הארפר לא תחת חוזה? יש לו סעיף שחרור ליורוליג?
עד כמה שידוע לי הוא חתום בהפועל לעוד שנתיים,
ואם זה ככה, אני במקום אדלסון שם להארפר הצעה של 1.7-1.8 מיליון,
פלוס הבהרה שאצלנו הוא יהיה כוכב על ובהפועל ת"א רק עוד בורג,
ובכל מקרה, לא משחרר אותו להפועל ת"א אלא תובע להם את הצורה.
הארפר ירצה בכל מקרה לצאת ליורוליג? אני בטוח שהוא ימצא קבוצה אחרת שתחפוץ בשירותיו.

בלי קשר, מקצועית זה מהלך תמוה של הפועל ת"א.
הרי הם מן הסתם מביאים את הארפר להיות רכז שני בשני מיליון ורוצים להחתים את מדר כרכז שלישי.
עזבו כסף, מיציץ מדר והארפר זה קו רכזים שאין בו אף רכז על כמו נניח שורטס או מונטרו,
ויש בו המון פוטנציאל של התלקחות חדר הלבשה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 4:51 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
די נו אין סיכוי
אין סיכוי שיש לו סעיף יציאה למכבי/הפועל ת"א
אם יגיד שרוצה ללכת לפנר או משהו, יביא בייאאוט ויתנו לו. אבל להפועל ת"א - אין סיכוי שזה אפילו על הפרק. מישהו מטריל

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 5:08 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
המקור היחיד לזה, זה אתר הימורים סרבי
שמשום מה קורא לעצמו מוצארט
לא ברור אם השוקולד או המלחין
לא מסתדר לי עם כלום, הידיעה הזו
אבל אם כבר אנחנו כאן
אני לא אתאבל עליו אם וכאשר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 10:39 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
אז מסתבר שהארפר סגר דווקא בהפועל ירושלים לשנתיים
שדרוג מ1.1 מיליון דולר ל1.7 מיליון דולר לעונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 10:57 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
איפה זה הסתבר לך ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:35 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
מחזיר את כולם שנה וקצת אחורה כשמדר רצה לחזור לארץ.
הפועל ירושלים נתנה לו הצעה היסטורית במונחים שלה דאז (כנראה באזור 700-800) והפועל ת"א נתנו 1.2 וסגרו אותו לכמה עונות.
מקצועית היה לו סלוט הרבה יותר מתאים בירושלים (בת"א עוד לא שחררו את בברלי בזמנו לדעתי).
וירושלים הייתה צריכה אותו יותר. החור ההתקפי שלנו היה עצום והוא היה בול מה שצריך. בסוף קיבלנו את הובר שגם עזר מאד אבל אם ים היה מגיע יש מצב טוב שהיינו לוקחים יורוקאפ ואליפות (וכמובן הפועל ת"א לא לוקחת יורוקאפ ולא משחקת ביורוליג ונחסך לנו השיט-שואו שעברנו השנה).

בדיעבד, המחיר של 1.2M שנראה בזמנו גבוה נראה היום סביר לגמרי ואפילו נמוך לישראלי ברמתו. היום היינו מחתימים אותו (ואת דינו) בלי לחשוב פעמיים על סכום כזה.

הלקח - אם יש לך הזדמנות לרכישה אסטרטגית של שחקן שמתאים לך ושאין לו מקבילות זמינות בשוק (שזה בהגדרה נכון לכל ישראלי בכיר). תסגור את העיסקה במחיר הגבוה ותנעל אותו לכמה שנים קדימה.
עשינו את זה בזמנו מצויין עם זוס. פספסנו קצת עם דינו (יש מצב שבשביל ה-1.2 שאנחנו מציעים לו היום הוא היה חותם אז ל-3 שנים).
מכבי עשתה את זה עם סורקין ובלאט והיום מודה על המזל שלה כי ינאי היה משלם להם פי 2-3.
מקווה שנעשה את זה עכשיו עם הארפר ל-3 שנים קדימה. לדעתי גם הוא שחקן חד פעמי שלא נמצא לו מחליף שנותן לנו את אותן האיכויות גם ב-2M.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 1:39 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' מאי 24, 2025 12:32 pm
הודעות: 171
בלוג: הצג בלוג (0)
זאת בעקרון הטעות הגדולה של אדלסון (לאו דווקא עם מדר).
ינאי זהה לפני שנתיים את ההזדמנות הגדולה ביורוקאפ והלך על זה אול אין
השנה ירושלים קבלה יורוקאפ במתנה וחרבה את זה על הקמצנות/תהליך של אדלסון (שעכשיו הוא זורק לפח אבל מאוחר מדי)
היה יכול להשקיע עוד 1-2 מליון דולר ולהביא 4 זרים הרבה יותר טובים והייתם לוקחים את היורוקאפ בהליכה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 1:46 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
הנקודה היא שבחישוב של כמה שנים זה כסף שהוא ממילא היה מוציא. כי עכשיו הוא נתקע במפעל המוקדמות הקרוי יורוקאפ עוד שנה משמימה ויתקשה לגרום לחידוש מנויים. זכויות שידור נמוכות וכו'.
הוא כבר נכנס בסכום עצום. ואז התעקש לא לתת פוש אחרון כי לא צריך..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:05 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
מחזיר את כולם שנה וקצת אחורה כשמדר רצה לחזור לארץ.
הפועל ירושלים נתנה לו הצעה היסטורית במונחים שלה דאז (כנראה באזור 700-800) והפועל ת"א נתנו 1.2 וסגרו אותו לכמה עונות.
מקצועית היה לו סלוט הרבה יותר מתאים בירושלים (בת"א עוד לא שחררו את בברלי בזמנו לדעתי).
וירושלים הייתה צריכה אותו יותר. החור ההתקפי שלנו היה עצום והוא היה בול מה שצריך. בסוף קיבלנו את הובר שגם עזר מאד אבל אם ים היה מגיע יש מצב טוב שהיינו לוקחים יורוקאפ ואליפות (וכמובן הפועל ת"א לא לוקחת יורוקאפ ולא משחקת ביורוליג ונחסך לנו השיט-שואו שעברנו השנה)

קל לשכוח לאחר העונה האחרונה, אבל את המעמד שהיה למדר אשתקד בהפועל ת"א (הכי הרבה דקות בקבוצה בממוצע למשחק ביורוקאפ - 26, מספר שרק עלה ואף חצה את ה-30 בשלבים המכריעים) - הוא לא היה מקבל בירושלים (לצד הארפר בפרט, שהוא בוודאי "בעל הבית" של הקבוצה, ובצדק רב).
רוצה לומר - אולי תמורת מיליון וחצי דולר לעונה (שזה כמובן פסיכי לתת בתור קבוצת יורוקאפ, ואלמלא ינאי אף אחד לא היה חושב להתקרב לשם) הוא היה שוקל את ההצעה (כי סביר מאוד להניח שאילו ההצעות היו זהות - היה בוחר בהפועל ת"א, מכמה סיבות).

בדיעבד קל לנתח, אבל נזכיר שמדר גם סבל/סובל מכמה פציעות/בעיות (ואמנם מקריב עצמו למען הקבוצה, שזה גם פלוס אבל גם אולי מינוס בטווח הארוך), ולהיתקע עם ישראלי שעולה לקבוצה 10 מיליון שקל בעונה כאשר חודשים הוא לא משחק בכלל - זה סיכון לא קטן.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:36 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
גמליאל כתב:
מחזיר את כולם שנה וקצת אחורה כשמדר רצה לחזור לארץ.
הפועל ירושלים נתנה לו הצעה היסטורית במונחים שלה דאז (כנראה באזור 700-800) והפועל ת"א נתנו 1.2 וסגרו אותו לכמה עונות.
מקצועית היה לו סלוט הרבה יותר מתאים בירושלים (בת"א עוד לא שחררו את בברלי בזמנו לדעתי).
וירושלים הייתה צריכה אותו יותר. החור ההתקפי שלנו היה עצום והוא היה בול מה שצריך. בסוף קיבלנו את הובר שגם עזר מאד אבל אם ים היה מגיע יש מצב טוב שהיינו לוקחים יורוקאפ ואליפות (וכמובן הפועל ת"א לא לוקחת יורוקאפ ולא משחקת ביורוליג ונחסך לנו השיט-שואו שעברנו השנה)

קל לשכוח לאחר העונה האחרונה, אבל את המעמד שהיה למדר אשתקד בהפועל ת"א (הכי הרבה דקות בקבוצה בממוצע למשחק ביורוקאפ - 26, מספר שרק עלה ואף חצה את ה-30 בשלבים המכריעים) - הוא לא היה מקבל בירושלים (לצד הארפר בפרט, שהוא בוודאי "בעל הבית" של הקבוצה, ובצדק רב).
רוצה לומר - אולי תמורת מיליון וחצי דולר לעונה (שזה כמובן פסיכי לתת בתור קבוצת יורוקאפ, ואלמלא ינאי אף אחד לא היה חושב להתקרב לשם) הוא היה שוקל את ההצעה (כי סביר מאוד להניח שאילו ההצעות היו זהות - היה בוחר בהפועל ת"א, מכמה סיבות).

בדיעבד קל לנתח, אבל נזכיר שמדר גם סבל/סובל מכמה פציעות/בעיות (ואמנם מקריב עצמו למען הקבוצה, שזה גם פלוס אבל גם אולי מינוס בטווח הארוך), ולהיתקע עם ישראלי שעולה לקבוצה 10 מיליון שקל בעונה כאשר חודשים הוא לא משחק בכלל - זה סיכון לא קטן.


כשים מדר חתם בהפועל ת"א היה להם גם את רגלנד וגם את פטריק בוורלי (שחודשיים אח"כ שוחרר).
הפועל ירושלים בדיוק איבדה את ספידי סמית' והייתה חסרה רכז (וישראלי בכיר) כל העונה עד שהובר הגיע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:43 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
תגידו אתם בטוחים שאוברדוביץ יאמן אותנו ולא את בחצ׳שהיר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
תגידו אתם בטוחים שאוברדוביץ יאמן אותנו ולא את בחצ׳שהיר?


אצלהם זה הסרבי הקרח השני. דג'ורג'ביץ'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:51 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גם השמות וגם הלוק דומה
חזל"ש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 3:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
כשים מדר חתם בהפועל ת"א היה להם גם את רגלנד וגם את פטריק בוורלי (שחודשיים אח"כ שוחרר).
הפועל ירושלים בדיוק איבדה את ספידי סמית' והייתה חסרה רכז (וישראלי בכיר) כל העונה עד שהובר הגיע.

בברלי (עד כמה שאני זוכר את השתלשלות הדברים) נפצע, טס לכמה שבועות, חזר קצת והעסק לא הכי עבד - ואז שוחרר.
רגלנד נשאר עד סוף העונה - מדר הועדף בגדול על פניו עובדתית.
צריך לזכור גם שברגע ההחתמה של מדר בלייקני היה זר בינוני ומטה, שבחלק לא מבוטל מהמשחקים (גם בארץ) בכלל לא נרשם, או שעולה רק למספר דקות (והחטאות).

בכל מקרה, הארפר-קרינגטון-זוסמן-פיליפ לא נפלו (ואף סביר שעלו, נכון לאותה נקודת זמן) מבברלי-רגלנד-פוסטר-בלייקני, וכאמור בפועל מדר ובברלי שיחקו רק אולי דקות ספורות ביחד.
נכון שבירושלים למשך תקופה (מאז עזיבת ספידי סמית, ועד הגעת הובר, שהוא נגיד די מקביל לטימור) היה ואקום בעמדת הרכז המחליף (דוברת), אבל זאת נקודה שמדר היה מתקשה לקבל ממנה יותר מאשר 15-20 דקות יורוקאפ בעיניי (כי הארפר קיבל 30, והצדיק אותן כמובן), ולשים על זה מיליון וחצי דולר - זו החלטה שלכל הפחות מעוררת מחלוקת (בלשון המעטה), ובקלות גם יכלה להפוך לכושלת.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 6:01 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אז נעשה סדר ממה שפורסם בשעות האחרונות בספורט 5 וואן
הארפר ישאר בהפועל ירושלים לפחות לשנתיים נוספות ושכרו יעלה מ1.1 ל1.7 מיליון דולר לעונה
התקציב הכולל של הפועל יהיה כמו מכבי תא והפועל תא מלפני שנתיים כ20 מיליון דולר לעומת 15 מיליון דולר העונה
לאדלסון ירד האסימון ומוטב מאוחר מאשר אף פעם.....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 9:08 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אם מסתכלים על התקציב של ירושלים בשנה שעברה, אז 2 מ-4 המשתכרים הבכירים היו ישראלים - הארפר עם מיליון דולר, קרינגטון עם 850, וויילי עם 800 וזוסמן עם 700. היה גם את לאמב ב-650 ומשם יש צניחה משמעותית בתקיב שהקצו לזרים, כששני זרים נוספים בחמישייה הבכירה היו ווינסטון עם 350 וסמית' עם 275.
לדעתי זה איזון רע מאד. כל עוד אין לך ישראלי שובר שוויון כמו סורקין או מדר, את היורוקאפ אתה לוקח עם זרים בכירים.
רשום שהתקציב של ירושלים הולך לעלות ב-30%, זה עוד בערך 1.8 מיליון דולר. כל הכסף הזה צריך לצאת לדעתי על זרים בכירים.
לקרינגטון לא צריך לשלם סכום מטורף. הערך שלו כישראלי הוא עצום, אבל ביורוקאפ הוא בסה"כ זר בינוני.
אז במקום 3 מיליון דולר על 5 הזרים המובילים, ירושלים צריכה לשים את כל ההפרש ואולי עוד קצת מהחיסכון של קרינגטון ביחס לבורג, ולשים משהו כמו 5 מיליון דולר על 5 הזרים הבכירים. הארפר בטח עם 1.5, זה משאיר עוד 2 זרים במיליון דולר ו-2 זרים ב-750. זה בנוסף לעוד 2 זרים באיזור 200-250 שחשוב שיהיה לטובת העומק, והייתי משאיר תקציב לעוד זר או שניים במהלך העונה.
זה צריך להיות הבסיס שייקח את הקובצה קדימה. רוב הדיבורים בעונת המלפפונים הם באופן טבעי על שחקנים שאוהדים מכירם - זרים שהיו בארץ או בקבוצה, שחקנים ישראלים - אבל את ההבדל יעשו 4 ההחתמות של הזרים שאמורים להיות בסדרי גודל של 700 עד מיליון כל אחד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 11:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
חבל רק שקרינגטון עוזב
שארפ במקומו זה חלום שכנראה לא יתגשם :mrgreen:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 11:50 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי ישראל היום, ג׳אלין סמית׳ סיכם. היה מהיר.

דפק עלינו 25 נקודות ו-6 אסיסטים ברבע גמר.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 12:44 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
יש סמיילי !!!!!!! (סוג של)

בטח סאשה יוצג בקרוב.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 12:50 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
ירושלים צריכה להחליט איפה היא שמה את הכסף, על הליגה או על אירופה.
ינאי מהבחינה הזו היה מאד ברור.
לי התשובה די ברורה - כל הכסף צריך להיות על אירופה. זה לא אומר לשים סגל של עשרה זרים כמו שהפועל תל אביב עשו, אבל זה כן אומר שהרוטציה שלנו באירופה זה 6-7 זרים פלוס זוסמן ועוד קצת דקות לבורג, הובר ולוי.
במחיר של קרינגטון אפשר להביא זר או שניים ברמה הרבה יותר גבוהה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 1:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
לגמרי.
גם בגלל שההתקדמות האמיתית שלנו במועדון תלויה ביורוליג שמגיעים אליו מאירופה.
וגם בגלל שבפערי התקציב הנוכחיים גם אם נשים הכל על הליגה עדיין יש מצב שנקבל בראש…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 26-27
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 1:10 pm 
מחובר
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 369
בלוג: הצג בלוג (0)
הודעה רשמית על סשה אוברדוביץ',
החתמה מרשימה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 230 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: d.k. ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.