סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 10:45 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 8:35 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26295
בלוג: הצג בלוג (0)
בונגה האריך חוזה בפרטיזן לשנתיים נוספות

https://basketnews.com/news-227083-isaa ... -2027.html

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 1:35 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
לגבי יש אחלה אפסייד, אבל רק בגלל שהוא פציע בצורה לא הגיונית, לא הייתי ממהר להחתים אותו ובטח שלא ל- 3 שנים. השוק הישראלי גם ככה דל, הפתרון היחיד שאני חושב עליו זה לא אחר מT.J Cline ל4 ופשוט להסיט את נימרוד לוי ל5 מדי פעם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 10:59 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
נפרדים מפיליפ.
לא מפתיע כמובן, אבל יש מקום לומר מילה טובה על זר שנתן את המקסימום כשהפועל היתה בתחתית וחתום על כמה ניצחונות חשובים בארץ ובארופה.
לו רק לא היה סובל ממחסור בכישרון

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 11:09 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
ציפיתי שאחרי ההודעה על עזיבתו יגיע וולקאם או לפחות עוד הודעות "טנק יו"..בינתיים יובש כללי.
מעניין אם הדיווח על טרימבל היה אמין כמו הדיווח על בונגה או שיש דברים בגו.
אם הולכים למחוזות ה-VTB אז שחקנים נוספים שהייתי שמח לראות:
טרנט פרייזר (יותר זול מטרימבל)
אקסבייר מון ששיחק בעבר בהוד השרון, השנה פתח טוב מאוד בזניט אבל נפצע בברך..מאוד אוהב אותו אבל להערכתי יחזור לכשירות רק באוקטובר-נובמבר..סיכון גדול מדי.
דווין בייקון - חלום, מן הסתם יסגור בדובאי, פוטנציאל חזק לדונטה 2.0


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 12:51 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עם בינגהאם? לא טוב לנו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 12:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
כל כך עדיף על ג'סטין?

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 12:56 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
בינגהאם שחקן עם פוטנציאל אבל משהו באופי שלו לא בשל בעליל..נראה פריך מנטלית ואדיש.
הימור גדול מדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 1:02 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
נפרדים מפיליפ.
לא מפתיע כמובן, אבל יש מקום לומר מילה טובה על זר שנתן את המקסימום כשהפועל היתה בתחתית וחתום על כמה ניצחונות חשובים בארץ ובארופה.
לו רק לא היה סובל ממחסור בכישרון


הכל נכון, פייטר ואחלה גבר, אבל בעיניי לא התעכבנו מספיק על ההחתמה שלו.
בעקבות סיום העונה הרבה אנשים נוטים לשכוח, אבל ההחתמות של פיליפ ואוגביידה הן סימן קריאה רציני ביחס לצוות המקצועי שכשל פה העונה בצורה מוחלטת וביזארית עם שתי החתמות פשוט נוראיות (בטח כשאדלסון הבעלים).
הצוות המקצועי כשל כשהביא אותם והוסיף חטא על פשע בניסיון לשכנע את האוהדים אח"כ שהם לא מבינים כלום ולא צריך להביא מחליף..זה עלה לנו ביורוקאפ ואחכ בגביע ואולי גם בביתיות ובאליפות.
שוב, סיום העונה השכיח את זה, אבל מדובר בהחתמות מהגרועות שהיו פה בעשור האחרון שבסופו של דבר היו ההבדל מעונה סבירה לעונה שיכולה הייתה להיות היסטורית.

מניח שמקומם במועדון בטוח נטו בגלל סיום העונה, אבל המבחן האמיתי שלהם הוא בימים הקרובים..נראה אם הם למדו משהו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 1:44 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
כל כך עדיף על ג'סטין?

ג'סטין לא זורק משלוש לכן הוא 5 קטן
בינגהאם הוא סטרץ 4 או סטרץ 5
הייתי מחתים ומשאילו לחולון, הקבוצה הכי תחרותית שלא מהווה איום על המקום שלנו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 1:46 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
אבימאל כתב:
נפרדים מפיליפ.
לא מפתיע כמובן, אבל יש מקום לומר מילה טובה על זר שנתן את המקסימום כשהפועל היתה בתחתית וחתום על כמה ניצחונות חשובים בארץ ובארופה.
לו רק לא היה סובל ממחסור בכישרון


הכל נכון, פייטר ואחלה גבר, אבל בעיניי לא התעכבנו מספיק על ההחתמה שלו.
בעקבות סיום העונה הרבה אנשים נוטים לשכוח, אבל ההחתמות של פיליפ ואוגביידה הן סימן קריאה רציני ביחס לצוות המקצועי שכשל פה העונה בצורה מוחלטת וביזארית עם שתי החתמות פשוט נוראיות (בטח כשאדלסון הבעלים).
הצוות המקצועי כשל כשהביא אותם והוסיף חטא על פשע בניסיון לשכנע את האוהדים אח"כ שהם לא מבינים כלום ולא צריך להביא מחליף..זה עלה לנו ביורוקאפ ואחכ בגביע ואולי גם בביתיות ובאליפות.
שוב, סיום העונה השכיח את זה, אבל מדובר בהחתמות מהגרועות שהיו פה בעשור האחרון שבסופו של דבר היו ההבדל מעונה סבירה לעונה שיכולה הייתה להיות היסטורית.

מניח שמקומם במועדון בטוח נטו בגלל סיום העונה, אבל המבחן האמיתי שלהם הוא בימים הקרובים..נראה אם הם למדו משהו


אני יותר רואה את זה ככה:
- בהחלט עלה לנו ביורוקאפ
- פחות בגביע, משחק אחד וזה מול קבוצת יורוליג (כן בקושי יודע) עמוקה שרצה יותר שנים יחד
- מבחן התוצאה אומר לא לליגה:
העפנו ת״א-ביבית אחת והיינו בדרך לאליפות בעיקר כי התעקשנו על גיבוש סגל אחיד (עם קאדין כישראלי שנרשם לכל משחק) עם טוויק קטן (הובר) ובאופן כללי נראינו טוב בליגה בגלל שהיה לנו את הקו הזה של סגל עם מספיק ישראלים שהיו משמעותיים ברוטציה, ושחקנים שעובדים אחד בשביל השני.
סמית׳ ווויילי לפרקים היו טובים בסוף, ניצחנו משחקים עם ההגנה והארפר, לא הייתי מתחיל עוד עונה ככה אבל ניהול העונה המקצועי והמנטלי כן הוכיח את עצמו כשהגענו לשלבים האחרונים בליגה.
ברור שהיה צריך עוד שני עוגנים התקפיים בעמדות 2 ו4 ומקווה שיתקנו עכשיו, אבל אין לדעת איך זה היה עובד באמצע העונה, יכול ליהיות שגם לשלילה, ושמסתכלים על מסע של עונה, עם כל הפציעות והעליות והירידות של שחקנים, הגענו לישורת האחרונה במצב טוב.
משם היה צריך גם מזל ושימון סידר לנו תקיפה באיראן לפני המשחק ה3, לעולם לא נדע...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 6:40 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אבימאל כתב:
כל כך עדיף על ג'סטין?

ג'סטין לא זורק משלוש לכן הוא 5 קטן
בינגהאם הוא סטרץ 4 או סטרץ 5
הייתי מחתים ומשאילו לחולון, הקבוצה הכי תחרותית שלא מהווה איום על המקום שלנו

סמית ובינגהם שניהם 4-5 מסוגים שונים.
הראשון משחק מטר מהסל (גם בגובה), כשלשני יש חצי מרחק ואפילו טווח שלוש בארסנל.
בקבוצה שאין בה בעיית תקציב הייתי לוקח אחד מהם כ-4-5 מחליף בהתאם לחולשות של ה-4 הפותח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 7:13 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
וגם ההבדל הקטן הזה שאחד מהם 2.01 ואחד מהם 2.10. אמנם רק החלפה קטנה בסדר הספרות אבל משמעותית….


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 8:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
וגם ההבדל הקטן הזה שאחד מהם 2.01 ואחד מהם 2.10. אמנם רק החלפה קטנה בסדר הספרות אבל משמעותית….

מצד שני, לראשון יש קפיצים.
אז כמו שכתבתי, צריך לראות קודם מי ה-4 הפותח ואז לראות אם אחד מהם יכול להשלים את ויילי וה-4 זר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 9:41 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
כריס דוארטה, שכתבתי עליו פה לפני חודש כשחקן שהייתי מאוד רוצה לראות באירופה בכלל ובהפועל בפרט, יעשה את צעדיו הראשונים באירופה ככל הנראה כשחקן מלאגה.
שחקן על


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 9:45 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
בפינת החלומות:
זר אכזר - קני לופטון גוניור.
אני יודע שזה שם שעלה שנה שעברה כאופציה אצל כל שלוש הגדולות.
הלוואי שזה יקרה הקיץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 01, 2025 10:27 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
מתי בפעם האחרונה ה-MVP של הליגה הסינית עבר למדינה אחרת בעונה העוקבת? מסתבר שמייקל ביזלי לפני עשור, חזר ל-NBA. בקיצור תמשיך לחלום

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 9:28 am 
מחובר
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
בינתיים בישראל היום מפרסמים שהפועל הולכת להשאיר את ג׳סטין סמית׳, והנה טעות מקצועית ראשונה וגדולה של הקיץ… אני חשבתי שחוץ מה-4 המיוחל שקולע גם מבחוץ ועולה המון כסף צריך להביא גם סנטר מחליף זר, שיהיה גיבוי הגנתי בעיקר לוויילי. מעין אוגביידה, אבל כזה שטוב בכדורסל. אם בהפועל חושבים על 8 זרים, אז אולי עדיין מוקדם להתייאש מתסריט כזה וביום טוב במיוחד אני יכול גם להבין למה דווקא ג׳סטין סמית׳ הוא ה4-5 שמביא משהו נוסף, אבל אם וויילי-ג׳סטין-4 זו שלישיית הזרים שלנו בקו הקדמי, זה לא טוב בכלל, בעיקר כי מסתמנת בעיה אמיתית בהגנה/ריבאונד בכל דקה שוויילי לא על המגרש, וכמו שראינו בעונה שעברה - צפויות לא מעט דקות כאלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 11:01 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
בסוף האיכויות ההתקפיות שלו,שהתגלו במאני טיים (לא רק ההאלי הופ ההוא, גם קודם) הם ציפור ביד,שלא הייתי ממהר להחליף במלפפונים על העץ.
שני גבוהים במשחק האחרון של העונה, אחד עם 0 נקודות,השני עם 20. זה עם ה20 מושמץ בלי סוף,וזה עם ה0 נשאר על אחד החוזים היקרים בתולדות המועדון.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 11:12 am 
מחובר
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
היכולות ההתקפיות שלו שהתגלו במאני טיים, היו מוכרות מאוד לכל מי שראה אותו משחק כדורסל לפני כן. הבעיה היא שהן לא גבוהות במיוחד, ובעיקר שהן באות יחד עם אפס נוכחות הגנתית וריבאונד לא קיים. וויילי הראה שהוא ריבאונדר ברמה הכי גבוהה שיש, שומר לא רע בכלל ומספיק גדול כדי לסיים (מאוד מאוד) קרוב לסל. אפשר בהחלט להתווכח האם סט יכולות כזה שווה את הכסף (לדעתי כן) אבל למי אכפת מה כל אחד מהם עשה במשחק האחרון של העונה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 11:32 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
סביר להניח שהמצב בארץ ושיקולים כספיים השפיעו על ההחלטה הזו.
זה לא אסון, במיוחד אם ל4 המיועד תהיה נוכחות מסוימת בריבאונד ההגנה.
אבל בסופו של דבר, זו החלטה שמעידה שלא הולכים בכל הכוח על היורוקאפ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 12:02 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
כל עוד לא יצאה הודעה זה סתם צעד טכני (ולא יקר במיוחד; יימצא מי שיסתכל על הסטטיסטיקה שסמית' עמל לנפח כל העונה וייקח את החוזה שלו, במידת הצורך). אם הוא באמת ימשיך הפועל גם תודיע על חוזה לשלוש שנים וכו'

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 12:03 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אם המצב בארץ ממש פוגע בסיכויים להביא שחקנים אם אתה לא ינאי שמוכן לשלם כפול, והגיוני שכן, אז למה לא בינגהאם בעצם? הוא בטוח מביא משהו אחר, גם וויינהרט מכיוון אחר.
אבל בהחלט נראה ששוב מפספסים את הברור מאליו- כמעט תמיד נתקלים בקבוצות עם סנטרים שגורמים לוויילי להראות קטן, ואין סיבה שיכולת ריבאונד תהיה תלויה אך ורק במאמץ.

במובן הזה בינגהאם לא יעזור (ואני לא ממש זוכר איך הוא בתור ריבאונדר), ואני עדיין מסרב לקרוא לסמית׳ סנטר, הוא טווינר אתלטי, זר נחמד מהספסל אם יהיה מי שיפעיל אותו מעל הטבעת ובמגרש פתוח, מול קבוצות רזות יותר הוא יכול גם לתת את הפלאוטרים אבל זה לא יציב כמו שראינו ולא יעיל מול קבוצות גדולות/חזקות/אתלטיות.
הבעיה היא יותר המוגבלות של השילוב שלו ושל וויילי, ובהתקפה אני לא חושב שקבוצה כמו הפועל יכולה להרשות לעצמה אפס יכולת יצירה בפוסט (ויילי אולי עד חצי מטר מהסל מול שומרים נחותים).
אולי זה יכול לבוא מעמדה 4 אבל אני חושב שהפרופיל של הזר צריך ליהיות 4-5 גדול, טכני שיכול לקחת ריבאונדים (וכפועל יוצא בישראלים כן הייתי מעדיף את בורג בתור ביטוח לימים שקאדין רב עם הטבעת, מאשר האשליה שזלמנסון יעשה הבדל בשלבים מאוחרים ביורוקאפ).

הדבר שבאמת שם עלינו תקרת זכוכית שאי אפשר להתפשר עליו זה הסווינגמן האתלטי (או לחילופין ליוואי).
הפועל מצאה דרכים ליהיות על סף הדומיננטיות באירופה (שלא התגשמה) גם עם הסגל שנה שעברה בזכות שיטת משחק אנטנסיבית בהגנה, אבל זה תמיד היה בקושי עם פימפומי לב ואיבודי יתרון.
אנחנו צריכים את המכה הנוספת בקו האחורי, לא משנה כמה טוב אולי יהיה השחקן הנוסף בקו הקידמי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 12:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אם באמת הולכים למתווה של 6 זרים, זה קצת משנה את התמונה, כי ירושלים תוכל לרשום את הארפר, 2 זר חדש, המחליף של מורגן, 4 זר חדש ויילי וסמית'. זה מאפשר להתחיל את העונה בלי גבוה ישראלי נוסף ליד נמרוד לוי.
סמית' הוא באמת התלבטות, שחקן עם פוטנציאל וגם מאד מוגבל. דווקא היכולת שלו לשחק עם ה-4 שנביא לא מטרידה אותי, בעיקר אם הוא כאמור 4 גדול יחסית. הבעייה העיקרית עם סמית' זה שהוא לא יכול לשחק עם ויילי, ופה הבעייה העיקרית מבחינתי זה ויילי, שלא מספיק בכיר לסנטר שמקבל 25-30 דק'. לדעתי זה מה שהקבוצה צריכה, ואז סמית' ל-10-15 דק' (או קצת יותר במשחקים שהוא מפציץ כמו במשחק האחרון בעונה) זה אחלה פתרון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 2:57 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
לכל מתלונני גסטין סמית, מדובר בשחקן שכבר שיחק שנה בקבוצה, לא צריך זמן התאקלמות ובסופו של הדבר מתיישב מצויין על משבצת של גבוה מחליף.
פורסם שהוא הוחתם עם שדרוג קל בשכר. מצרף את טבלת שכר של 24/25, לפי הטבלה הוא הרוויח 250K, אז נניח הוא ירוויח 300K.
שזה בעצם זהה לשכר של נמרוד לוי (עוד בלי להתחשב במיסוי של ישראלים). עכשיו השאלה המתבקשת את מי ההיתם בוחרים, בין נמרוד לוי לג'סטין סמית...?

אוסטין וויילי - 800 אלף דולר
ג'ארד הארפר - 470 אלף דולר
קאדין קרינגטון - 450 אלף דולר
יובל זוסמן - 450 אלף דולר
ספידי סמית' - 450 אלף דולר
נמרוד לוי - 300 אלף דולר
כריס ג'ונסון - 250 אלף דולר
ג'סטין סמית - 250 אלף דולר
ג'רמי מורגן - 220 אלף דולר
גבי צ'אצ'אשווילי - 165 אלף דולר
נועם דברת - 150 אלף דולר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 3:02 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
ההבדל הפעוט הוא שלנמרוד לוי אין חלופות בשוק המקומי, ולסמית׳ יש חלופות בשוק הזרים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: עמוס לב ו 11 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.