סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:32 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 99 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 7:20 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
גוט (גם מהקצת ששיחק בהפועל ת"א) הולך ומתפתח ונראה כמו קלעי טוב מאד שצומח בכדורסל הישראלי. יש לו סייז, יש לו בייצים וכנראה גם את הקליעה. בהחלט שחקן שיכול להתפתח כשחקן ליגת על מצוין בשנים הבאות וכבר השנה לתת תרומה יותר גדולה בהפועל ת"א אם קטש יתן לו קרדיט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 7:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
לא יצאתי במחולות אבל יש קו ברור של שיפור ועלייה בנבחרת מאז שדרוקר הגיע וזה למרות שהוא לא מאמן איזה דור סופר מוכשר אלא שחקנים שנכשלו גם בנוער להוביל את ישראל חזרה לדרג א.

נקודה לדוגמא למשל. לא ראיתי את המשחקים אבל הבנתי שדרוקר לקח את האזורית שלו בגלבוע והדביק אותה גם לנבחרת שזה דבר שהנבחרות היריבות מאד מתקשות מולו.



לא ראינו (אני נוסע בשלישי אז אספר משם) אבל לפרגן בהחלט צריך.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 8:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
הרסי הוקינס כתב:
לפטופ כתב:
מנקו בלוף, אריאל שחקן מצוין ויהיה שחקן מוביל בעתיד.


הבלוף נותן בראש לרוסיה עם 17 נק', ומנצח 56-58.

הקלע המוביל אחריו - עם 8 נק'

https://www.youtube.com/watch?v=pYcw_OAueEE

גם קזרנובסקי הפגיז באליפות אירופה לעתודה ואפילו רשם דאבל דאבל של 18 נקודות ו-12 ריבאונד בניצחון על ספרד וגאסול. איך הוא גמר, כולם יודעים.
מנקו שחקן בלוף. לא רואה בו שום דבר מיוחד שמתאים לרמת בוגרים.
נחיה ונראה.


אני מניח שכל עוד הוא ימשיך להפליץ באמבטיה לא אצליח לגרום לעובדות לבלבל אותך

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 9:12 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
נא תאיר את עיניי. הבאתי לך דוגמא של שחקן שהפגיז באליפות אירופה מול שחקנים כמו גאסול ועשה קריירה של שחקן עלוב, אז בשביל לא להתמודד מול הטענה הזה אתה מנסה להצחיק. לא חשבתי שזה יהיה אחרת.
כאמור, נמתין לראות את מנקו עושה משהו גם בבוגרים, למרות שכאמור, אני בספק גדול אם זה יקרה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 9:20 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
מנקו הוא גארד בגובה 1.98, עם קליעה טובה והבנת משחק. אלה לא תכונות שמתאימות לבוגרים?
הוא גם כבר 3 שנים משחק רק בליגות בוגרים ולא בליגת הנוער.

לגבי סטטיסטיקות מאליפות אירופה - יש שחקנים, לא רק ישראלים, שכיכבו באליפויות גילאים ולא יצא מהם כלום ויש גם שחקנים שלא בלטו במיוחד אבל בהמשך כן נהיו שחקנים טובים. ככה שלהציג משחק אחד או שניים טובים שלו זה באמת לא רלוונטי, אבל גם בטח לא להציג את הסטט' של קזרנובסקי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 9:33 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
בכל מקרה בזמן שאתם מתכתשים ישראל מנצחת גם את בולגריה 82-68 עם 19 נק' של מנקו ו16 של גולן גוט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 10:04 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
פולין מנצחת ועולה על חשבון רוסיה ועוזרת קצת לישראל בהפרש הסלים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 10:49 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
נא תאיר את עיניי. הבאתי לך דוגמא של שחקן שהפגיז באליפות אירופה מול שחקנים כמו גאסול ועשה קריירה של שחקן עלוב, אז בשביל לא להתמודד מול הטענה הזה אתה מנסה להצחיק. לא חשבתי שזה יהיה אחרת.
כאמור, נמתין לראות את מנקו עושה משהו גם בבוגרים, למרות שכאמור, אני בספק גדול אם זה יקרה.


מצטער, אבל נטל ההוכחה לכך שהוא בלופ הוא עליך, ולא עלי.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 10:54 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
פולין מנצחת ועולה על חשבון רוסיה ועוזרת קצת לישראל בהפרש הסלים.


זה גם בהפרש סלים (שיהיה משמעותי אם פולין תנצח בבית הבא) אבל יותר חשוב עולה קבוצה עם 2 הפסדים.

כבר אפשר לסמן את המשחק של הנבחרת שלנו מול איטליה ביום רביעי במחזור האחרון של הבית כמשחק שניצחון בו שווה 1-8.
אם בדרך לשם ננצח את קרואטיה ביום שני אז מה טוב.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 12:21 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 15, 2013 4:35 am
הודעות: 1394
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
גוט (גם מהקצת ששיחק בהפועל ת"א) הולך ומתפתח ונראה כמו קלעי טוב מאד שצומח בכדורסל הישראלי. יש לו סייז, יש לו בייצים וכנראה גם את הקליעה. בהחלט שחקן שיכול להתפתח כשחקן ליגת על מצוין בשנים הבאות וכבר השנה לתת תרומה יותר גדולה בהפועל ת"א אם קטש יתן לו קרדיט.

מסכים בהחלט. שחקן עם סייז, ביצים, קליעה וגם אתלט מעולה. צריך לשפר את הטיפול שלו בכדור וגם להיות פחות לחוץ (שזה כמובן ישתפר עם הזמן) אבל עם היכולות שלו הוא יכול לתרום כבר עכשיו ויש לו מקום ברוטציה.

_________________
ציטוט:
הפועל "בנק יהב" ירושלים רואה ערך רב בקביעת הישגים ספורטיביים כקריטריון המרכזי להשתתפות במפעלים האירופאים ומכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 12:54 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
RYuval כתב:
דרוקר (וחרוש!) עושים עבודה טובה בעתודה, אבל צריך גם לזכור שהוא קיבל נבחרת של פוסט אקדמיה, שרוב הקבוצה בה התאמנו ביחד כמה שנים באווירת כדורסל רצינית.

ממש לא. מלבד מנקו וקולושוב לדעתי כל שאר השחקנים המובילים כמעט הם בכלל לא מהאקדמיה.

אריאל, זלמנסון, שגב, שרון, גוט ושות' הם לא שחקנים שעברו באקדמיה (או לפחות לא לזמן רב) אלא דווקא בקבוצות נוער בארץ או בחו"ל (במקרה של נאור שרון).

זה דווקא מעניין. רציתי לכתוב על כך. המחזור של העתודה הנוכחית הוא למעשה המחזור הראשון של האקדמיה וכרגע המחזור הזה הוא כישלון. כמו שהקוף כתב, הרוב המוחלט של השחקנים המובילים לא עברו באקדמיה.
מה המצב בשנתונים האחרים? האם יש דומיננטיות לשחקני האקדמיה?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 4:28 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
מעניין.
מי שחקני העתודה של השנתון הזה, באמת?
2 מתוך כל הנבחרת זה כשלון עצום. האקדמיה אמורה להיות נבחרת הנוער/עתודה כמעט לבד בתיאוריה.

ואענה לעצמי.
מחזור ראשון:
מנקו,
אליאב אוחנון
שי זלץ
מקסים קיקוס (גם בנבחרת)
אדר בן עליזה
עומר אל על
דן אביב
יוסי סיידוף
מעיין שרגא
אלון ספיר
נדב קנטור
דניאל סיליאן
ישי כסלו (פרש מכדורסל)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 7:29 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
גם איגור קולשוב התחיל שם לפני המכללות.
יונתן מור ואיתי שגב (עשה שנתיים שם ועבר למכבי בי"ב) הם במחזור השני.
עדיין לא מספיק טוב.

והמצב הדומיננטי לא יותר טוב בשנתונים שאחרי מלבד זה של בלאט והובר.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 8:41 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
שגב וקולשוב הם בוודאי צריכים להיחשב כשחקנים מהאקדמיה בכל הקשור לדיון הזה. שגב לא התקדם במילימטר בעונה שלו במכבי, רק הלך אחורה.

בכל הקשור ללשפוט לפי זה את האקדמיה, הבדיקה שלכם ממש לא נכונה. תקחו בחשבון מי מהשחקנים בנבחרת הנוכחית האקדמיה רצתה להביא אבל נאלצה להסתפק בכל מיני אלון ספיר או מעיין שרגע, ומה מלכתחעלה הייתה התקרה של שחקנים שכן היו בסוף באקדמיה אבל לא בסגל הנבחרות, ואז אפשר באמת לקיים דיון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 9:37 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
סטט מהמשחק נגד בולגריה
http://u20men.fibaeurope.com/en/cid_FW2 ... amID_.html


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 10:50 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3564
בלוג: הצג בלוג (0)
שילוב השחקנים באקדמיה אולי נחל כישלון
אבל השחקנים שנמצאים בנבחרת מספיק טובים ואפשר לשנות את כותרת הת'רד :P


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 2:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
רוצים 1-8.

סיטואציה חלומית.

ניצחון אחד על קרואטיה או על איטליה צריך להספיק לזה.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2014 2:33 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
שגב וקולשוב הם בוודאי צריכים להיחשב כשחקנים מהאקדמיה בכל הקשור לדיון הזה. שגב לא התקדם במילימטר בעונה שלו במכבי, רק הלך אחורה.

בכל הקשור ללשפוט לפי זה את האקדמיה, הבדיקה שלכם ממש לא נכונה. תקחו בחשבון מי מהשחקנים בנבחרת הנוכחית האקדמיה רצתה להביא אבל נאלצה להסתפק בכל מיני אלון ספיר או מעיין שרגע, ומה מלכתחעלה הייתה התקרה של שחקנים שכן היו בסוף באקדמיה אבל לא בסגל הנבחרות, ואז אפשר באמת לקיים דיון.


אם האקדמיה לא מצליחה להביא את מי שהיא רוצה ומסתפקת בתחליפים אחרים כדי למלא את הקאדר אז אין לה זכות קיום.

לפחות במחזור הראשון אני חושב שהגיוס היה מעולה מבחינתם וכמעט כל מי שרצו הגיע. המחזור השני היה נפילה בקטע הזה (נאור שרון , זלמנסון וחבריהם) ועד המחזור של בלאט/הובר ששם הגיוס שוב היה מצוין הם די דישדשו.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 12:07 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:51 pm
הודעות: 233
בלוג: הצג בלוג (0)
המנהלת הודיעה בפייסבוק שערוץ הספורט ישדר את משחקי השלב השני.
היום ב-19:15 מול קרואטיה, טורקיה ואיטליה ביומיים הבאים בשעה 17:00.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 2:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
בשעה טובה ומוצלחת. תודה על השירות קיפי!

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 4:04 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' יולי 02, 2007 4:22 pm
הודעות: 331
בלוג: הצג בלוג (0)
כל המשחקים גם משודרים בשידור חי בערוץ היוטיוב של פיב"א:
https://www.youtube.com/watch?v=y0ZcsBr ... LB&index=5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 4:35 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
רוצים להבין כמה מטומטמת הנבחרת הרוסית שאותה הנבחרת שלנו עברה ביום שישי?

יום שישי - הפסד לישראל (ניצחון היה מבטיח עלייה לשלב הבא עם 2 ניצחונות)
יום שבת - הפסד לפולין וירידה למשחקי הדירוג שרק 1 מתוך 8 שורדת (ניצחון היה מבטיח עלייה לשלב הבא עם ניצחון)

יום שני משחק על החיים מול הונגריה מובילים 58-54 כשנותרו 4 שניות לסיום.
חוזרים מפסק זמן עושים פאול בלתי ספורטיבי (כנראה לפני שהכדור נכנס למגרש) ההונגרים קולעים 2 , מוציאים מהצד ושמים שלשה עם הבאזר לניצחון 59-58.

איפה פוטין לחקור את זה?

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 7:34 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
רבע ראשון, והנבחרת נראית כמו מותק אמיתית.

השחקנים נראים כאילו יש להם שנה+ ניסיון במשחק פעיל על הקרואטים.

בולטים בינתיים: נאור שרון עם ניהול מצויין של הקצב. אריאל עם שלשה משוגעת לגמרי על הבאזר+שלשה+חדירה נאה מאוד. מנקו עם שתי חדירות נאות. בולט בחסרונו - ריבאונד הגנה.

והנה אדם אריאל מפנק בעוד שלשה.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 7:35 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
22-13 לנו דקה 11

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2014 7:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5296
בלוג: הצג בלוג (0)
נאור שרון מוכשר אבל מעצבן בטירוף.
משחק כאילו הוא פאפאלוקס, מחזיק בכדור עשרים שניות כל התקפה שבסיומן כופה איזו חדירה.
יש לא מעט כישרון עליו אבל הוא צריך לנקות הרבה הרגלים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 99 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.