סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 12:04 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 3:57 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אנתוני לאמב מטרנטו במגעים עם הפועל על פי ספורט 5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 4:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
רעיון טוב בעיניי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 5:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT כתב:
אנתוני לאמב מטרנטו במגעים עם הפועל על פי ספורט 5

מהמילה מגעים אפשר לחשוב שמוחלפות טיוטות חוזה. בכתבה עצמה כתוב שהפועל פנתה לסוכן שלו, שזה יותר בכיוון של לשלוח ווטסאפ ולראות שני וי אפורים
בקיצור זה לא נשמע מלפפון בשל במיוחד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 5:58 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
בסדר, תגיד תודה שיש משהו. יבשנים כאלה הפועל, תדליפו איזה שקר, תנו להתווכח.

אני קצת אופתע אם הפועל תלך על סקורר בעמדה שלוש, לכאורה עמדה שבה זוסמן הוא האיש. והאמת, אם כבר טרנטו, בטח יונצ'וק נדלק קשות על מיילס קייל, סווינגמן קל רגליים שהוא גם שומר אדיר. אבל ברצלונה לקחה אותו.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 7:02 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
מצד שני אנחנו יודעים שאוהבים אצלנו שחקנים גדולים לעמדה, ולאמב באמת די גדול ואפילו קצת כבד. אולי זו הזדמנות להעלות מהמתים את מאט מיטצ'ל שהשחית את זמנו העונה בז'לגיריס.

בהנחה שבכל זאת יגיע פעם סקורר בעמדה 4, אני מניח שמחפשים בעמדה 3 שחקן שיכול לתרום בצורה עקבית בהתקפה, מגוון יותר ממורגן, אבל כזה שמסוגל לחיות גם ליד הכדור ולאסוף נקודות מתנועה והעיקר, שיעשה הגנה. משהו כמו -

1. אנטוניוס קליבלנד
2. ג'ון מיקס
3. אקוואסי יבואה
4. ג'יי.ג'יי אוברייאן
5. ג'סטין סיימון

כשקליבלנד הוא החלום (ואני בטוח שיונצ'וק מנדנד לו גם הקיץ) ואת ג'סטין סיימון סתם זרקתי כדי שיהיו חמישה, שחקן גמור

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 7:07 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
קליבלנד חתם בצסקא לפני שבוע נדמה לי, סיימון נעלם לחלוטין.
מיקס יכול להתאים מאוד לדעתי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 7:23 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
וואלה, לא שמתי לב. ניקח להם את טרימבל כעונש. סיימון חזר העונה עם ג'ון פטריק ללודוויגסבורג והיה מזעזע מעבר לכל דמיון. מיקס עוד הספיק לעשות סיבוב בפורטו-ריקו אחרי הפלייאוף כאן.

ומסתבר שיבואה חתם לפני שעתיים בטרבזונספור, העולה החדשה בטורקיה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 8:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
בסדר, תגיד תודה שיש משהו. יבשנים כאלה הפועל, תדליפו איזה שקר, תנו להתווכח.

אני קצת אופתע אם הפועל תלך על סקורר בעמדה שלוש, לכאורה עמדה שבה זוסמן הוא האיש. והאמת, אם כבר טרנטו, בטח יונצ'וק נדלק קשות על מיילס קייל, סווינגמן קל רגליים שהוא גם שומר אדיר. אבל ברצלונה לקחה אותו.


מה שכיף בכדורסל זה עונת המלפפונים, ומה שכיף בעונת המלפפונים זה השמועות. זו בדיוק הסיבה שאנשים ממלאים לוטו, לא בשביל לזכות, בשביל לדמיין מה יקרה אם יזכו.
אגב המקומונים בירושלים בזמנו היו מעולים בזה. נראה לי שהשיא היה דיווח שסגרו עם רוי טארפלי, כששחקן נבא (זכה בשחקן השישי) זה היה משהו דמיוני בישראל, בטח לקבוצה כמו שירושלים הייתה בזמנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 10:10 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
doron_ke כתב:
לא יודע מה אתה מכיר מקבוצות תורכיות, אבל בשיקטש, למשל, שהחזיקה 8 זרים, שיתפה בשנה שעברה ביורוקאפ את 3 התורכים שלה ל-15 דקות במשחק בממוצע מתוך 200 הדקות שיש במשחק.
בצ'הקשהיר, לעומתה, שהחזיקה 7 זרים, שיתפה את התורכים שלה ל-23 דקות בממוצע מתוך 200 דקות שיש במשחק. מתוכן 7 דקות קיבל האזאר שהוא שחקן נהדר וכל קבוצת יורוקאפ היתה שמחה להחזיק בסגל שלה וקורקמז שהגיע באמצע העונה ושיחק 7 דקות בממוצע.
ירושלים שיתפה 8 זרים ביורוקאפ בשנה שעברה, עם אותם ישראלים שישחקו אצלה השנה (מינוס הובר) ולא ראיתי שהעובדה שהישראלים שלה יותר טובים מהשחקנים המקומיים של הקבוצות האחרות (לדעתך) הביאה אותה להישג כלשהו.

אפשר לומר שרוטציה עמוקה יותר זה יתרון, ושיש יתרון למחויבות ולהיכרות עם הקהל והתרבות של השחקנים המקומיים, אבל אגש לשאלה ממקום קצת אחר-

הזרים של הפועל בשנה האחרונה היו מוצלחים? בהנחה שתסכים שרובם מקסימום בינוניים, ושוויילי למעשה לא באמת נחשב, איך אתה מסביר שעם סגל זר כזה העונה לא נגמרה בכישלון חרוץ? לאן הייתה מגיעה בשיקטש למשל, עם סגל זרים כזה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 10:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, לפי הנתונים שאני רואה ביורובאסקט, קורקמז שיחק 17.5 דק' בממוצע והאזר 23 דק' בממוצע. ובבשיקטאש ארסלן ואוגורלו שיחקו בערך 20 דק' בממוצע למשחק כל אחד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 10:19 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:
אגב, לפי הנתונים שאני רואה ביורובאסקט, קורקמז שיחק 17.5 דק' בממוצע והאזר 23 דק' בממוצע. ובבשיקטאש ארסלן ואוגורלו שיחקו בערך 20 דק' בממוצע למשחק כל אחד.

תסתכל על הנתונים באתר של היורוקאפ. אלה הנתונים המדויקים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 10:31 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
https://www.euroleaguebasketball.net/en ... l%20phases
https://www.euroleaguebasketball.net/en ... l%20phases

אותם הנתונים גם באתר של היורוקאפ, מוזמן לבדוק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 11:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4556
בלוג: הצג בלוג (0)
על פי ערוץ הספורט, פריצקי סיכם בהפויל וגם צ'אצ'ה אמור לחתום על חוזה ל 3 שנים.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 12:01 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
פריצקי גארד של 60% מהקו, ההתאמה שלו להפועל מושלמת. בכל מקרה, אני בעד ולו בזכות העובדה שזה כנראה מרחיק את זלמנסון. יביאו זר שישי לעמדות הפנים וגמרנו.

ואמנם מאט מיטשל מגיח מהמתים https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... day_search

לאמב ומיטשל הם כאמור שחקנים שונים ממורגן. שניהם גדולים וחזקים, למיטשל יש את הקסם שנקרא תחת גדול שמקשה על השומר להישאר קרוב אליו, ובאמת עיקר המשחק שלו הוא ג'אמפרים קצרים באחד-על-אחד, או כל מיני סיומות מוזרות עם מגע. הקליעה שלו בינונית והוא לא ממש יודע לשחק בלי הכדור, אבל הוא שומר טוב. עוד תכונה משותפת לו ולוויילי חוץ מהתחת - פציעה בפרק כף היד שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, בעונה שבה שטרסבורג היתה איתנו בטופ 16. וגם ווינגספאן טוב.

כאילו אני קצת מופתע שזה הכיוון, אבל אם שוכחים לרגע מהסיום המוצלח של מורגן, ובפומו שהוא השאיר לנו כשחתם בפריז - רוב העונה היינו עסוקים בלהתלונן על המוגבלות שלו ולקוות שיוחלף במישהו מוכשר יותר שיעשה סל.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 12:55 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל ״BBL” ירושלים…

פריצקי אני כנראה זוכר מאיזה נבחרת צעירה לפני כמה שנים עם הרבה שלשות קלאץ׳ ושממש אהבתי אבל האחוזים נראים לא משהו, מישהו שעקב יכול לספר קצת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 5:24 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
מנסה להבין - וויתרו על אדם אריאל, שהוא ישראלי מוכח שהיה מוסיף לנו מימד חשוב של קליעה מבחוץ ומשחק בעמדות 2-3 במקום קולשוב/קורנליוס..ובמקום זה הביאו ישראלי (שלפחות כרגע) לא מוכח אפילו בתחתית הליגה, אחרי עונה לא מספיק טובה אישית ובטח קבוצתית ולעמדה בה אין לנו בו שום צורך ולמעשה אין איך לתת לו דקות משחק
מישהו מוכן להסביר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 5:25 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
לגבי לאמב/מיטשל - לאמב עדיף כמעט בכל פרמטר, אז אני מניח שמיטשל יגיע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 7:22 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אין צורך בעוד גארד? יש לך הובר, הארפר, קרינגטון ועוד זר שיגיע. ארבעה שחקנים לשתי עמדות זה לא מספיק, ואם בנוסף יחתימו גארד זר חמישי הוא לא יירשם לליגה. התפקיד המיועד לפריצקי הוא כ"כ זניח שזה לא ממש חשוב מיהו ומהו, בעיקר חשוב שלא יתלונן. אדם אריאל הלך לחוזה הגדול בתולדות ר"ג במקום לבוא להיות שחקן קצה רוטציה אצלנו, ואני חושב שחסך בכך יסורים לכל הצדדים.

כדי לשכנע את פריצקי לבוא בטח אמרו לו, תשמע אתה לא תשחק יותר מדי, אבל זוכר את חבר שלך מושקוביץ? איפה הוא היום? אז הוא בא למרות שגם הוא יודע שהסיכוי להצליח הוא נמוך. פרקטיקה דומה אפשר ליישם במקרה של לאמב: אתה רוצה ללכת ליורוליג? תראה את מאט מיטצ'ל מה קרה לו שם.

Tbowers15 כתב:
לגבי לאמב/מיטשל - לאמב עדיף כמעט בכל פרמטר, אז אני מניח שמיטשל יגיע

לאמב קלע השנה ב-39% מהשדה בליגת האיטלקית. זה איום ונורא. ביורוקאפ המצב היה אפילו יותר חמור כי גם השלשות לא נכנסו, וטרנטו סיימה מקום תשיעי בבית שלה. מיטצ'ל, אם מנפים את הסיבוב ביורוליג שגדול עליו לגמרי, קולע בשנתיים האחרונות קרוב ל-50% מהשדה, הוא שומר טוב יותר וגם מנוסה יותר באירופה - 41 משחקי BCL/יורוקאפ טובים מאוד, 29 משחקי יורוליג גרועים (ולמרות זאת, לא הוחלף). לאמב שיחק בטרנטו ובליגה האוסטרלית המטופשת, בקבוצה פראית שהתרסקה.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 8:08 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
הכיוון בשניהם דומה ונראה שרוצים שחקן אגרסיבי שיכול ללכת עד הסל ולשחק פוסט-אם. לאמב מוסיף לזה גם קליעה, אבל גם לי מיטשל היה נראה קצת יותר מבושל. ובנוסף לאמב עבר פציעה קשה.

אשמח לכל אחד משניהם .בהנחה שלצד מי מאלו שיגיע יביאו עוד קומבו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 8:47 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה שהפועל לא הולכת להחתים כאן שמות מפוצצים ברמת יורוליג.
אם לא יחתימו כאן עוד גארד יוצר /קולע ברמה גבוהה, סמול פורוורד סקורר ו4-5 שטורף את הסל
אנחנו נראה עוד פעם כדורסל שמסתמך על הארפר ומצבי הרוח של קרינגטון.
נקווה שלא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:04 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
פריצקי עדיין יחסית צעיר ויש לו את הנתונים להיות שומר טוב, אבל מעבר לזה לא הייתי בונה עליו יותר מדי.
בבאר-שבע נתנו לו להיות מנהל משחק וזה פשוט לא זה. יש לו בעיה קשה בקבלת החלטות והוא לא באמת רכז בעיני, או לפחות לא כזה שהייתי לוקח לקבוצה שלי. פה ושם הוא יכול להיכנס לזון ולקלוע קצת, אבל זה גם לא שהוא מייצר לעצמו ברמה ממש גבוה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


נערך לאחרונה על ידי עופר האדום בתאריך ג' יולי 08, 2025 9:08 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אם פריצקי למה לא כבר ציפר?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:23 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
אם פריצקי למה לא כבר ציפר?

כי ציפר כבר סגר ממזמן במכללות תמורת סכום מאוד גבוה, כולל מכללה לבת הזוג שלו (שחקנית הכדורסל ליהי עזורי, הבת של גיא עזורי).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:40 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ציפר יקבל בשנה הקרובה 600 אלף דולר כדי להיות שחקן מוביל במכללה. אני מניח שאם היה מגיע להפועל היה מקבל משהו כמו 200k והיה שחקן 12-13 שלא תמיד מתלבש ביורוקאפ. מבחינת מה שאנחנו יכולים ורוצים להציע לו, זה קצת כמו לבוא בטענות למה לא החתמנו את מוטלי.

לגבי ״שמות מפוצצים ברמת יורוליג״ - זה, במחילה, שטויות. מה זה שם מפוצץ ברמת יורוליג? הארפר היה שם מפוצץ ברמת יורוליג? הפועל צריכה להחתים עוד לפחות 4 זרים. מניח שאחד מהם יהיה שחקן משלים בכסף קטן. לגבי השאר - לא נראה לי שמישהו חושב שיש כוונה להנחית כוכבי יורוליג שכדי להוריד אותם ליורוקאפ צריך לשלם להם כפול ממה שהם מקבלים. אבל אם יש, בממוצע, 500k בשביל כל אחד מבין שלושת הזרים המובילים, אפשר להביא יופי של שחקנים (ואם במקרה יש קצת יותר, אז בכלל…) ואני די בטוח שזה מה שיהיה. רעיון לדוגמה: אם חושבים ברצינות על מיצ׳ל בעל התחת, יש לו חבר מהקולג׳, אחד ג׳יילן מקדניאלס, שאחרי שנים די מרשימות של התנדנדות בין ה-nba לג׳י ליג, די נפלט בשנה שעברה מהליגה. 4 גבוה, אתלט, קולע לא רע בכלל מהשלוש והעונשין - יכול להיות כל מה שאנחנו חולמים עליו. האם הוא ״שם מפוצץ ברמת יורוליג״? לא יודע. אבל האם הוא יכול להגיע לאירופה ולהתברר כשחקן יותר טוב מחצי מהפאוור פורוורדים ביורוליג? בהחלט כן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], shmueliki ו 30 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.