סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 12:04 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 9:56 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

אני משער שזה לא עולה כסף לעונה הבאה. אז למה לא?

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 10:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
פריצקי באמת תמוה מאוד

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 10:06 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
עופר האדום כתב:
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

אני משער שזה לא עולה כסף לעונה הבאה. אז למה לא?

למה שזה לא יעלה כסף בעונה הבאה?
ולמה לא, כי לך תדע באיזו יכולת הוא יחזור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 10:31 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אז אחריי שגבי סגר ל3 עונות ופריצקי לשנתיים הפועל במומ מתקדם עם זלמנסון ששוחרר מחולון כי גבי ייעדר לפחות עוד חצי שנה מהמגרשים

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/18366595


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 10:35 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
אבימאל כתב:
עופר האדום כתב:
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

אני משער שזה לא עולה כסף לעונה הבאה. אז למה לא?

למה שזה לא יעלה כסף בעונה הבאה?
ולמה לא, כי לך תדע באיזו יכולת הוא יחזור.

הוא חושב על ביטוח לאומי וכו
לא בטוח שזה עובד ככה
אתה חותם עם שחקן כשהוא כבר פצוע ואז תובע את ביטוח לאומי?
לא נראה לי שזה אפשרי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 10:45 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
אין צורך בעוד גארד? יש לך הובר, הארפר, קרינגטון ועוד זר שיגיע. ארבעה שחקנים לשתי עמדות זה לא מספיק, ואם בנוסף יחתימו גארד זר חמישי הוא לא יירשם לליגה. התפקיד המיועד לפריצקי הוא כ"כ זניח שזה לא ממש חשוב מיהו ומהו, בעיקר חשוב שלא יתלונן. אדם אריאל הלך לחוזה הגדול בתולדות ר"ג במקום לבוא להיות שחקן קצה רוטציה אצלנו, ואני חושב שחסך בכך יסורים לכל הצדדים.

כדי לשכנע את פריצקי לבוא בטח אמרו לו, תשמע אתה לא תשחק יותר מדי, אבל זוכר את חבר שלך מושקוביץ? איפה הוא היום? אז הוא בא למרות שגם הוא יודע שהסיכוי להצליח הוא נמוך. פרקטיקה דומה אפשר ליישם במקרה של לאמב: אתה רוצה ללכת ליורוליג? תראה את מאט מיטצ'ל מה קרה לו שם.



מסכים שצריך עוד גיבוי בעמדות הגארד (אם כי יש גם את זוסמן). אבל אם זה התפקיד, למה לא להשאיר את קורנליוס? מכיר את המערכת, אני חושב שגם יש לו חוזה. אצל קורנליוס אתה יודע מה אתה מקבל, לטוב (הגנה) ולרע (קליעה). למה להביא שחקן צעיר שאתה לא יודע מה תקבל ושאולי גם לא יהיה מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 11:13 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
קרטמן כתב:
אבימאל כתב:
עופר האדום כתב:
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

אני משער שזה לא עולה כסף לעונה הבאה. אז למה לא?

למה שזה לא יעלה כסף בעונה הבאה?
ולמה לא, כי לך תדע באיזו יכולת הוא יחזור.

הוא חושב על ביטוח לאומי וכו
לא בטוח שזה עובד ככה
אתה חותם עם שחקן כשהוא כבר פצוע ואז תובע את ביטוח לאומי?
לא נראה לי שזה אפשרי

לדעתי מבחינת ביטוח לאומי זה המשך העסקה. זה לא באמת משנה אם זה חוזה חדש או לא. מתייחסים אליו כמו עובד רגיל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 11:14 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
xalmon כתב:
אין צורך בעוד גארד? יש לך הובר, הארפר, קרינגטון ועוד זר שיגיע. ארבעה שחקנים לשתי עמדות זה לא מספיק, ואם בנוסף יחתימו גארד זר חמישי הוא לא יירשם לליגה. התפקיד המיועד לפריצקי הוא כ"כ זניח שזה לא ממש חשוב מיהו ומהו, בעיקר חשוב שלא יתלונן. אדם אריאל הלך לחוזה הגדול בתולדות ר"ג במקום לבוא להיות שחקן קצה רוטציה אצלנו, ואני חושב שחסך בכך יסורים לכל הצדדים.

כדי לשכנע את פריצקי לבוא בטח אמרו לו, תשמע אתה לא תשחק יותר מדי, אבל זוכר את חבר שלך מושקוביץ? איפה הוא היום? אז הוא בא למרות שגם הוא יודע שהסיכוי להצליח הוא נמוך. פרקטיקה דומה אפשר ליישם במקרה של לאמב: אתה רוצה ללכת ליורוליג? תראה את מאט מיטצ'ל מה קרה לו שם.



מסכים שצריך עוד גיבוי בעמדות הגארד (אם כי יש גם את זוסמן). אבל אם זה התפקיד, למה לא להשאיר את קורנליוס? מכיר את המערכת, אני חושב שגם יש לו חוזה. אצל קורנליוס אתה יודע מה אתה מקבל, לטוב (הגנה) ולרע (קליעה). למה להביא שחקן צעיר שאתה לא יודע מה תקבל ושאולי גם לא יהיה מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל?

הרבה פעמים יש עניין של מיצוי וצריך רענון, גם אם מחליפים לבערך אותו הדבר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 11:50 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
קרטמן כתב:
אבימאל כתב:
עופר האדום כתב:
צ׳אצ׳א האריך חוזה ב-3 שנים. זה סגור שהוא לא משחק העונה?

אם אכן הוא לא משחק העונה, לא הזוי להחתים לשלוש שנים שחקן שלא שיחק שנה וחצי? חוץ מזה מקווה מאוד שזלמנסון חותם.

אני משער שזה לא עולה כסף לעונה הבאה. אז למה לא?

למה שזה לא יעלה כסף בעונה הבאה?
ולמה לא, כי לך תדע באיזו יכולת הוא יחזור.

הוא חושב על ביטוח לאומי וכו
לא בטוח שזה עובד ככה
אתה חותם עם שחקן כשהוא כבר פצוע ואז תובע את ביטוח לאומי?
לא נראה לי שזה אפשרי


אם אני זוכר נכון לצאצא כבר היה חוזה אצלנו לעונה הבאה כי חתם במקור ל-3 שנים. מניח שהייתה אופציית יציאה אבל זה אומר שהיינו צריכים לשלם לו משהו ממילא כדי להתיר את החוזה.

ואם החוזה המקורי כיסה גם את השנה הבאה, אז יש מצב שהביטוח שעשו לו אז מכסה (ובעצם מה שחתמו עליו עכשיו הוא הארכה בעוד שנתיים החל מהקיץ הבא). במקרה כזה אפשר לומר שהביטוח על חוזה 3 השנים של צאצא בהפועל זה כנראה הפוליסה הכי משתלמת שקבוצה קנתה איי פעם. מתוך 3 שנים הוא בסוף משחק ומקבל כסף מהקבוצה אולי 2/3 עונה במצטבר ואת השאר 2+ עונות משלם הביטוח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 12:02 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
כן זה לא הביטוח הלאומי משלם את כל החוזה שלו, זה ביטוח פרטי. אני לא מומחה גדול בתחום הביטוח, אבל לא נשמע לי שחברות ביטוח אוהבות החתמה/מימוש אופציה על שחקן פצוע אם הביטוח הוא זה שיצטרך לשלם אותו, לפחות מחוץ לעולם הספורט דברים כאלה מעלים לך את הפרמיה העתידית בדר"כ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 12:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
כן זה לא הביטוח הלאומי משלם את כל החוזה שלו, זה ביטוח פרטי. אני לא מומחה גדול בתחום הביטוח, אבל לא נשמע לי שחברות ביטוח אוהבות החתמה/מימוש אופציה על שחקן פצוע אם הביטוח הוא זה שיצטרך לשלם אותו, לפחות מחוץ לעולם הספורט דברים כאלה מעלים לך את הפרמיה העתידית בדר"כ.



לגבי הפועל מול הביטוח כאמור זה לדעתי בכלל לא קשור לחידוש כי השנה הקרובה שבה יעדר שייכת לחוזה המקורי בכלל (כלומר מה הטענה פה להפועל, שלא ניצלה את סעיף היציאה למרות שידעה שהוא פצוע?).

לגבי צאצא עצמו, באופן כללי נראה לי שהפרמייה לביטוח חוזה עתידי שלו תהיה בשמיים....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 4:58 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
דניאל כתב:
xalmon כתב:
אין צורך בעוד גארד? יש לך הובר, הארפר, קרינגטון ועוד זר שיגיע. ארבעה שחקנים לשתי עמדות זה לא מספיק, ואם בנוסף יחתימו גארד זר חמישי הוא לא יירשם לליגה. התפקיד המיועד לפריצקי הוא כ"כ זניח שזה לא ממש חשוב מיהו ומהו, בעיקר חשוב שלא יתלונן. אדם אריאל הלך לחוזה הגדול בתולדות ר"ג במקום לבוא להיות שחקן קצה רוטציה אצלנו, ואני חושב שחסך בכך יסורים לכל הצדדים.

כדי לשכנע את פריצקי לבוא בטח אמרו לו, תשמע אתה לא תשחק יותר מדי, אבל זוכר את חבר שלך מושקוביץ? איפה הוא היום? אז הוא בא למרות שגם הוא יודע שהסיכוי להצליח הוא נמוך. פרקטיקה דומה אפשר ליישם במקרה של לאמב: אתה רוצה ללכת ליורוליג? תראה את מאט מיטצ'ל מה קרה לו שם.



מסכים שצריך עוד גיבוי בעמדות הגארד (אם כי יש גם את זוסמן). אבל אם זה התפקיד, למה לא להשאיר את קורנליוס? מכיר את המערכת, אני חושב שגם יש לו חוזה. אצל קורנליוס אתה יודע מה אתה מקבל, לטוב (הגנה) ולרע (קליעה). למה להביא שחקן צעיר שאתה לא יודע מה תקבל ושאולי גם לא יהיה מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל?

הרבה פעמים יש עניין של מיצוי וצריך רענון, גם אם מחליפים לבערך אותו הדבר.


כן בהחלט גם מצב שקורניליוס רוצה לראות קצת מגרש, אחלה שחקן לשמור בסגל לחיסולים הגנתיים אבל באמת נגר התקפי ומן הסתם לפריצקי יש יותר אפסייד התקפי שיוכל ללהראות בתקופות של פציעות או משחקי ליגה זניחים.
ובהחלט עדיף לאריאל ליהיות ראש לשועלים מאשר לבוא לפרירורים בהפועל בשלב הזה של הקריירה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 7:15 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עם ג'ייק כהן? לא יכול למלא את משבצת הגבוה שנכנס לכמה דק' לתת אוויר? יש לו חזוה במכבי? הוא עזב שם? כאילו אחרי שנה שעברה, גם אם הוא עזב הוא עוד לא עזב, אבל בכל זאת.
מעדיף אותו על זלמנסון.
ואם החלפה של אורקו בפריצקי, זו החלטה של המערכת, אז זו החלטה לא טובה. אם אורקו החליט שבא לו לחזור לשחק כדורסל בקביעות, זה כבר משהו אחר (אגב אם זאת הבעיה שלו והוא שואל אותי, הוא יכול פשוט לבוא לשחק איתנו בשכונה, ולהמשיך לקבל בארנה מקום הרבה יותר משלנו).


נערך לאחרונה על ידי יוניק בתאריך ג' יולי 08, 2025 7:20 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 7:17 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא הבנתי את ההערה בסוגריים לגבי אורקו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 7:42 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
מה בכלל הקשר בין קורנליוס לפריצקי? צריכים מישהו שיעביר את החצי ושיהיה איזשהו גיבוי לגארדים. קורנליוס לא מסוגל לכדרר פעמיים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 08, 2025 8:01 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מפריציקי אני זוכר רק את האופי הלוחמני
וכנראה שזה קריטריון
אני קצת עייף מקבוצות ששורטות מרביצות ושורדות
אפשר איזה משהו בסיגנון 2007? רק שהפעם לסגור את הפינה ולעשות דאבל?
ומצידי שגולם אץ יהיה המאמן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2025 10:54 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
תיחנקו עם כל המוטלים והסורקינים שלכם - לנו יש את יאיר פאקינג שבח והוא הולך כל כך להשביח את הביצועים של השחקנים שלנו, שכנראה שפריצקי לבד מספיק כדי לקחת דאבל בארץ ואולי גם יורוקאפ!

וברצינות: מביני עניין בעיני עצמם טוענים שמדובר בצעד משמעותי. לי אין מושג כמובן. כן מסקרן מי במערכת ירגיש, אם בכלל, שהבחור מגיע כדי לדרוך לו על האצבעות? ראיתי איפשהו שהוא היה אמור לרשת את אבי אבן כספורטס דירקטור (או מה שזה לא יהיה) במכבי, אז אני מניח שהשאיפות שלו לא נגמרות בכתיבת דו״חות סקאוט בשביל דן שמיר, אבל נחכה ונראה… הסתכלתי קצת איזה זרים היו במכבי שאולי מחזיקים ממנו וישמחו לחזור לעבוד איתו, ואין שום שם רלוונטי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2025 3:18 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
צעד משמעותי מאוד לדעתי.
בלי להכיר אותו, אתה יכול לראות את השיפור שעשו שחקנים כמו ניבו וסורקין שם.
כל שחקן שמגיע למכבי מפתיע אותי ברמת שיפור היכולות האישיות.
יכולים לספר עד מחר את הסיפורים שזה קורה בגלל שמתאמנים עם שחקנים ברמה גבוהה, אבל זה לא קורה בלי עבודה אישית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2025 3:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
doron_ke כתב:
צעד משמעותי מאוד לדעתי.
בלי להכיר אותו, אתה יכול לראות את השיפור שעשו שחקנים כמו ניבו וסורקין שם.
כל שחקן שמגיע למכבי מפתיע אותי ברמת שיפור היכולות האישיות.
יכולים לספר עד מחר את הסיפורים שזה קורה בגלל שמתאמנים עם שחקנים ברמה גבוהה, אבל זה לא קורה בלי עבודה אישית.

אין לי מושג אם זו עבודה שלו, עבודה של מחלקת הסקאוטינג או סתם משהו כללי במערכת, אבל מכבי הצליחה בשנים האחרונות להביא לא מעט שחקנים שיצאו ממנה הרבה יותר גדולים מאיך שנכנסנו. לא רק רביעיית הזרים שהיו לפני שנה (ניבו, לורנזו בראון, בונזי קולסון, בולדווין), שכולם יצאו ממכבי שחקני יורוליג מבוקשים מאד (ורובם כבר די התרסקו), גם השנה שחקנים כמו יוקובאייטיס שנתן עונה אישית הרבה יותר טובה מאשר בברצלונה, הורד שהביא חתיכת עונת פריצה, אפילו רנדולף שהפתיע בעונת בכורה ביורוליג. לא סתם הביקוש אליהם בירוליג עלה משמעותית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2025 4:28 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
לא כל התקדמות מקצועית של שחקן ננזקפת לזכות מחלקת שיפור הביצועים.
הארפר הגיע אלינו מולנסיה שבה לא ממש התבלט ואצלנו התפוצץ מכיוון שקיבל את המושכות והבמה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2025 5:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
או, סתם הצעה: אין לנו שום דרך להעריך את הביצועים של מאמן שיפור ביצועים. אפילו אם שחקן הקפיץ את האחוזים שלו משלוש ב-15%, זה יכול להיות תוצאה של עבודה עם מאמן ביצועים מבריק מסוגו של יאיר שבח, תוצאה מעבודה קשה בזמן שיאיר שבח עבד עם הסנטר על אחוזי העונשין, תוצאה של מאמן שמקפיד על בחירת זריקות ומטיס לספסל כל מי שלוקח זריקה לא לעניין, או תוצאה של גלישה סטטיסטית אקראית שתחזור חזרה לממוצע בעונה שאחריה…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 10, 2025 9:36 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
בהקשר אחר יש להפועל עד ה15 לחודש לממש את האופציה שלה על כריס ג'ונסון ואם לא תעשה את זה אז הוא אמור להיות משוחרר מהקבוצה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 10, 2025 3:02 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי קל להשאיר בתור זר אקסטרה והכנה לתפקיד עוזר/ניהולי אם הוא מעוניין, שחקן שצריך במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2025 12:37 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
שששש..... שקט, מחתימים משפרי ביצועים ועוזרי מאמנים....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2025 12:59 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
xalmon כתב:
אין צורך בעוד גארד? יש לך הובר, הארפר, קרינגטון ועוד זר שיגיע. ארבעה שחקנים לשתי עמדות זה לא מספיק, ואם בנוסף יחתימו גארד זר חמישי הוא לא יירשם לליגה. התפקיד המיועד לפריצקי הוא כ"כ זניח שזה לא ממש חשוב מיהו ומהו, בעיקר חשוב שלא יתלונן. אדם אריאל הלך לחוזה הגדול בתולדות ר"ג במקום לבוא להיות שחקן קצה רוטציה אצלנו, ואני חושב שחסך בכך יסורים לכל הצדדים.

כדי לשכנע את פריצקי לבוא בטח אמרו לו, תשמע אתה לא תשחק יותר מדי, אבל זוכר את חבר שלך מושקוביץ? איפה הוא היום? אז הוא בא למרות שגם הוא יודע שהסיכוי להצליח הוא נמוך. פרקטיקה דומה אפשר ליישם במקרה של לאמב: אתה רוצה ללכת ליורוליג? תראה את מאט מיטצ'ל מה קרה לו שם.



מסכים שצריך עוד גיבוי בעמדות הגארד (אם כי יש גם את זוסמן). אבל אם זה התפקיד, למה לא להשאיר את קורנליוס? מכיר את המערכת, אני חושב שגם יש לו חוזה. אצל קורנליוס אתה יודע מה אתה מקבל, לטוב (הגנה) ולרע (קליעה). למה להביא שחקן צעיר שאתה לא יודע מה תקבל ושאולי גם לא יהיה מרוצה מכמות הדקות שהוא מקבל?


פריצקי יגיע על חשבון קולשוב.יש סיכוי סביר שקורניליוס שיש לו חוזה לעונה הבאה ישאר.האופציהנשל הפועל על כריס ג’ונסון מסתיימת ב15 לחודש ואז נדע אם הוא ממשיך.זלמנסון במומ’.בכל מקרה אם ג’ונסון נשאר מביאים 3 זרים .אחד קומבוגארד אחד לעמדות 2 ו3 ועוד שחקן בעיקר לעמדה 4 .קונספציה של 7 זרים בתחילת העונה ואולי זה יעלה ל8 בהמשך העונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], shmueliki ו 30 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.