סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 1:30 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 6:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא בעירו כתב:
xalmon כתב:
אם זה היה קשקוש היינו שומעים משהו על החבר'ה האלה חוץ מ"התעניינות"
עובדה שזה לא קרה
הפועל לא משדרת החוצה כלום אז אין לנו אלא להסיק בעצמנו שההצעות לא אטרקטיביות כמו אלה של הטורקיות

לא לא. הכתבה הזאת היא קשקוש כי אמפירית אין בה כלום. ציטוט אחד של ״גורם המעורה בשוק״ שאומר שהשמות שהפועל מחפשים מפתיעים אותו כי הוא היה חושב שבעונה שצריך ללכת אול אין על היורוקאפ וכו׳ וכו׳. בסופו של דבר יש איפשהו מספר: כמה כסף הפועל מקצה לשלושת הזרים המרכזיים שהיא מחפשת? לנועה פופלינגר אין את המספר הזה. אם היה לה, היינו יכולים להתווכח: ״1.2 מיליון דולר לשלושה זרים?! בעיניי זה מעט מדי!״ ״1.5 מיליון זה סבבה, מה אתם רוצים?!״ אבל אין לה את המספר הזה. יש לה, כאמור, ציטוט של איש אחד שהופתע. מי זה האיש הזה (סוכן שחקנים? סוכן שחקנים שהתבאס על הפועל מסיבה כלשהי? אלי סהר? צביקה שרף? רועי גלדסטון?)? מה היתה הציפייה הראשונית שלו שעל הבסיס שלה הוא הופתע? בקיצור, עד שלא יוכח אחרת, שטויות…

מה שמבאס זה שכתבה כזאת, למרות שהיא שטויות, גם מייצרת מציאות. בעיניי לדוגמה, 1.5 מיליון דולר בשביל השלושה זרים המרכזיים שנשארו זה אחלה תקציב. אבל אחרי שזה מוסגר כבר כ״נסגר הברז״ תהיו בטוחים שאצל הקהל הרחב תקציב כזה יהיה הוכחה לכך שהנראטיב הזה הוא אכן המציאות- אין כסף!


בהיעדר שקיפות תקציבית, אנחנו מסתכלים על המעשים ומגלים שהפועל עוד לא עשתה אף מהלך בקיץ הזה. יכולות להיות לזה מגוון סיבות - אולי כבר סגרנו עם שחקנים שביקשו לתת צ'אנס לקבוצות יורוליג עוד שבועיים; אולי יש איזה יהלום שיונצ'וק ושמיר מתעקשים עליו ומוכנים להתפשר לגבי שאר העמדות ולכן בינתיים מחפשים מציאות בניחותא; אולי מתן רוצה לאשר כל החתמה בעצמו, פנים-אל-פנים, ובווגאס יש עכשיו ליגת-קיץ ושם השם "אדלסון" מצלצל טוב. ואולי באמת רצינו את מאט מיטצ'ל אבל בחצ'השהיר הציעה יותר כסף, ולכן הוא חתם שם לפני שעה. סתם מחשבה נאיבית, שמסתדרת לא רע עם תוכן הכתבה.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 6:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
טוב יש גם בשורה משמחת היום (מבחינתי לפחות)
מאט מיטשל חתם בבאחצשהיר ולא יגיע אלינו.


בשורה אחרת, כאמור בהודעה המדויקת של צומפי, היא שג'סטין סמית' ממשיך. אני מאוד לא אוהב אותו, אבל יש הבדל גדול אם הוא בא כאיזה ג'וקר מאחורי הגבוהים או כסנטר מחליף. אם ההחלטה בסוף לגבי הליגה היא רישום חמישה זרים ולא שישה, זה אומר שכנראה יביאו גבוה ישראלי, שזה כנראה זלמנסון. וויילי, סמית', לוי וזלמנסון הם ארבעה שומרים גרועים, אז חייבים 4 שהוא סטופר, גם על חשבון סקורינג. והנה לנו קו קדמי איום ונורא.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 7:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
צומפי כתב:
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.

לא יודע כמה זה קשור, אבל המנכ"ל (אלון קרמר) עוזב או שכבר עזב, וגם מי שניהל את הלקוחות העסקיים (הראל כהן) פרסם שהוא מתחיל לעבוד בהפועל ת"א (רגל). השדרה הניהולית העסקית של הקבוצה (בניגוד למקצועית - מקל ודן שמיר) לא מאד רחבה אז זו טלטלה די משמעותית. אני מניח שזה משפיע גם על ניהול התקשורת מול האוהדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 7:50 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
צומפי כתב:
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.

כל פאקינג מילה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 8:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
לגבי ההתנהלות בתקשורת: יכול להיות. לא מבין בזה ולא ממש עוקב אחרי היוזרים הרשמיים ברשתות השונות. הרושם שלי מרועי כהן כבר די הרבה שנים הוא שמדובר בחתיכת אידיוט ונראה לי הגיוני להניח שככל שהוא יצבור יותר כח והשפעה במועדון, ההתנהלות תהיה יותר מטופשת.

לעניין התקציב והברז שנסגר או לא נסגר: נראה לי פשוט שבמקום להתווכח כמה אנחנו מאמינים לנראטיב שהוצג בכתבה של ערוץ הספורט, עדיף לכתוב כמה כסף אני חושב שהפועל צריכה לשים על הזרים שנשארו להחתים כדי שאהיה מרוצה. בעיניי, ממוצע של 500 אלף דולר לשלושת הזרים המרכזיים זה יופי של תקציב ואפשר להרכיב מזה בובה של קבוצה. אם יהיה משמעותית פחות מזה אני בהחלט אתאכזב.

ובאשר לקו הקדמי: עדיין לא הבנתי למה הגבוה המחליף צריך להיות ישראלי. ב-300 אלף דולר אפשר להביא כל כך הרבה שחקנים שנמצאים ארבע רמות מעל זלמנסון. הובר-קרינגטון-זוסמן-לוי-פריצקי יחד עם חמישה או שישה זרים רשומים בטופס זה לגמרי מספיק כדי להתמודד במסגרות המקומיות. עצוב לי קצת על בלייזר שהולך לעונה בליגת המילואים והיה יכול לחזור למקום טוב ברוטציה, אבל מה אפשר לעשות? אני עדיין מקווה שיחתימו זר גבוה נוסף, אפילו אם זלמנסון יגיע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 9:24 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים שצריך לחכות כמה שבועות לפני שזורקים הצהרות ונכנסים לדיכאון.
אבל בנוסף רוצה להזכיר שגם אם ״הרע ביותר״ יקרה ויחזקו את 3 העמדות הנותרות ״רק״ ב-300k בממוצע, עדיין זה יהיה התקציב הכי גבוה שלנו איי פעם. קל לשכוח את זה או להתבאס למרות זה בגלל מה שקורה בהפועל ת״א. אבל חשוב לציין את הברור מאליו - ינאי הוא זה ששבר את השוק. לא טריוויאלי לצפות שנשווה את ההשקעה (הלא שפויה) שלו ולא צריך לקחת כמובן מאליו את זה שבכלל נישארנו בצמרת.

מספיק לראות את חולון של היום שתוך שנתיים הצמרת ברחה לה והפכה מקבוצה שחולמת תארים לאחת שרואה קיר מולה, מספיק לדמיין איך הפועל של חומסקי (האהוב) הייתה מתמודדת מול סיטואציה כזו, כדי להבין שבעקבות ההגעה של ינאי יכל היה להיות הרבה הרבה יותר גרוע. ואז להודות על כמה טוב שמתן הגיע אלינו בזמן שהגיע ואיכשהו שומר אותנו קרובים לדבוקת הצמרת הזאת. גם אם הוא לא משקיע את כל מה שחלמנו או שאנחנו חושבים שהוא יכול להרשות לעצמו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 11:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
דמיינו את הפועל מחתימה את מרסיו סנטוס בן ה-22 בחוזה לשנה אחת(?!) אחרי עונה של 7 נק׳ ו-4 ריב׳ בממוצע למשחק באולם…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 1:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אם בדמיונות עסקינן, יצא לי לראות קצת ליגת קיץ ונזכרתי בשחקן שראיתי באורלנדו נראה לי לפני כמה עונות ועכשיו משחק עם יוסטון - בדיוק הפרוטוטייפ שאנחנו צריכים: דיבון האריס.
2-3 פיזי, עם קליעה, הגנה והמון כוח מתפרץ לטבעת... מקווה שהסקאוטינג על זה (לא הוא ספציפית כי נראה שהוא קיבל חוזה דו כיווני ביוסטון).
עוד שחקן שנזכרתי בו זה אוואנס(?) ששיחק במכבי לפני כמה עונות, הגיע מהליגה ואחרי מכבי עבר לעוד קבוצת יורוליג והתחיל להפצע, על מי אני חושב?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 3:10 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא בעירו כתב:
ובאשר לקו הקדמי: עדיין לא הבנתי למה הגבוה המחליף צריך להיות ישראלי. ב-300 אלף דולר אפשר להביא כל כך הרבה שחקנים שנמצאים ארבע רמות מעל זלמנסון. הובר-קרינגטון-זוסמן-לוי-פריצקי יחד עם חמישה או שישה זרים רשומים בטופס זה לגמרי מספיק כדי להתמודד במסגרות המקומיות. עצוב לי קצת על בלייזר שהולך לעונה בליגת המילואים והיה יכול לחזור למקום טוב ברוטציה, אבל מה אפשר לעשות? אני עדיין מקווה שיחתימו זר גבוה נוסף, אפילו אם זלמנסון יגיע.


5 או 6 זרים זו בדיוק השאלה. אם מותר בליגה לרשום רק 5 זרים, אז רושמים את הארפר, 3 זרים בעמדות 2-4, ויילי - זה אומר שאם רושמים עוד גבוה מחליף צריך להשאיר אחד מהזרים האחרים בצד. לא אידיאלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 6:10 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7679
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
אם בדמיונות עסקינן, יצא לי לראות קצת ליגת קיץ ונזכרתי בשחקן שראיתי באורלנדו נראה לי לפני כמה עונות ועכשיו משחק עם יוסטון - בדיוק הפרוטוטייפ שאנחנו צריכים: דיבון האריס.
2-3 פיזי, עם קליעה, הגנה והמון כוח מתפרץ לטבעת... מקווה שהסקאוטינג על זה (לא הוא ספציפית כי נראה שהוא קיבל חוזה דו כיווני ביוסטון).
עוד שחקן שנזכרתי בו זה אוואנס(?) ששיחק במכבי לפני כמה עונות, הגיע מהליגה ואחרי מכבי עבר לעוד קבוצת יורוליג והתחיל להפצע, על מי אני חושב?

הראשון זה קיוון האריס, שאני מודה שאני מכיר כמעט רק מליגות הקיץ, אבל גם אני די מחבב ותופס ממנו מאוד.
השני נשמע כמו קינן אוואנס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 7:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
תודה.
כן קיבון, יאללה שיוסטון ישחררו אותו מהדו כיווני, אגב השחקן שמכבי החתימה עכשיו בפרופיל מאוד דומה רק בפורווארד.
אז איפה קינן מסתובב? חתום/כשיר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 7:24 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שוחרר מאולמיפיאקוס בפעם האחרונה ששמעתי עליו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 9:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
מאיפה המידע שהוא שוחרר מאולימפיאקוס?
הרי הם הביאו אותו כשהוא פצוע, ולא בנו עליו במיוחד השנה (אם כי הייתה תקווה שלא התממשה, שהוא יחזור לקראת סופה)
לכאורה אמור להמשיך שם שנה הבאה
או שלא?!

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 10:00 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=507431
בכותרת כאילו שוחרר, בתוכן, יש הכחשה
אני יודע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 15, 2025 10:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
זה מלפני חודש וחצי...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 9:47 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ראיתי שחולון בעניין של כריס סילבה. אני בהחלט הייתי מעדיף את סילבה אצלנו ואת ג׳סטין סמית חוזר אליהם. זה גם היה פותר כמה בעיות בקו הקדמי בכסף יחסית קטן.

בנושא אחר: אמארי ביילי וג׳ייקוב טופין באמת יהודים כשרים? לא כדאי לנסות להשכיב על אחד מהם ערימת כסף ולסגור את הפינה של הסגל הישראלי עם מישהו קצת יותר מרשים מזלמנסון שלנו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 9:48 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
סילבה לא אחרי פציעה ממש קשה ?

אגב, טופין הוא sf , לא במקום זלי. חוץ מזה, אם כבר טופין, תביא את אח שלו.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 9:51 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ממה שאני ראיתי - לא. ירך אחורי בסוף מרץ האחרון. זמן החלמה שהוערך בחודש עד חודשיים. לא נשמע דרמטי במיוחד…

טופין לא במקום זלי בעמדה, אבל אם צריך עוד ישראלי בסגל אפשר להביא אותו ולצפות לתרומה של זר טוב כסמול פורוורד ולהביא סנטר מחליף זר הרבה יותר טוב מזלמנסון. את אח שלו אתה לא תביא…


נערך לאחרונה על ידי נביא בעירו בתאריך ד' יולי 16, 2025 9:58 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 9:52 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
סילבה לא אחרי פציעה ממש קשה ?

לא. פציעה בשריר ההמסטרינג. פשוט זה כבר היה סוף עונה ולא היה מה לחכות לו. אמור להיות כבר כשיר לגמרי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 10:39 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
לא היה דיבור כלשהו שהאופציה על כריס גונסון פוקעת ב-15 ליולי?
בהנחה שזה נכון - מישהו מהמועדון מתכוון לעדכן את האוהדים בהחלטה שהתקבלה או שמחכים לוולקאם שלו בקבוצה החדשה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 11:06 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
טופין יהודי??
שחקן מעולה שלדעתי עוד יכול למצוא מקום בליגה אם הכוכבים מסתדרים, יהיה מושלם להפועל...
מאותם מחוזות, יש את טאורה שמסתובב על תפר הדו כיווני, אחיו הקטן המוכשר יותר נבחר בדראפט אבל האח הגדול גם יכול ליהות מפלצת ברמות שלנו באירופה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 11:12 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
טופין יהודי??
שחקן מעולה שלדעתי עוד יכול למצוא מקום בליגה אם הכוכבים מסתדרים, יהיה מושלם להפועל...
מאותם מחוזות, יש את טאורה שמסתובב על תפר הדו כיווני, אחיו הקטן המוכשר יותר נבחר בדראפט אבל האח הגדול גם יכול ליהות מפלצת ברמות שלנו באירופה.

אמא של אובי וג'ייקוב טופין היא יהודיה, אז תכלס כן, הם יהודים ובטח מבחינת חוק השבות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 11:21 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
טופין יהודי??
שחקן מעולה שלדעתי עוד יכול למצוא מקום בליגה אם הכוכבים מסתדרים, יהיה מושלם להפועל...
מאותם מחוזות, יש את טאורה שמסתובב על תפר הדו כיווני, אחיו הקטן המוכשר יותר נבחר בדראפט אבל האח הגדול גם יכול ליהות מפלצת ברמות שלנו באירופה.

כן, אבל הוא שחקן שיכול לשחק ולהשתכר היטב במנש
למה שיבוא לכאן?
הדבר הכי יהודי אי פעם בהיסטוריה של הכדורסל, אמרה סטודמאייר
הגיע לכאן אחרי שמיצה כל חוזה שיכל לקבל בnba
מה תצפה מאובי, שהוא יהודי by a chance לא by a choice
?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 11:43 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אני בעדו כאמור וחושב שהוא יכול ליהיות שחקן רוטציה בליגה, בקבוצה טובה אפילו.
אבל כרגע הוא על תפר הדו כיווני וכמו שההחתמה של מכבי יכלה להגיע לדרג ב׳ באירופה שנה אחרי דקות בגמר הנבא, מניח שגם הוא :)
היהדות זה פרט פיקנטי שגיליתי הרגע, אין לזה שום משמעות.
בכל מקרה זה סצם משיעמום עונת מלפפונים שנחטפה ע״י קבוצה אחרת, לא יקרה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 12:30 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אנחנו מדברים על שני אנשים שונים שהם אחים
אתה מדבר על האח שמסתובב בשולי הNBA
ואני מדבר על שחקן שהיה שותף למסע הקסם המסתורי של אינדיאנה לגמר ה nba


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.