סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 2:36 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 11:05 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא ואתה שבויים בקיץ הזה והוא לא אופייני ויידרש לו תיקון טכני
אני חושב שדין לא יקבל יותר כסף בעונה הבאה עם המספרים שהוא נתן בעונה הקודמת
וגם לא עם קצת יותר טובים מאלה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 11:08 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
לטעון שהפועל ירושלים פייבוריטית ביורוקאפ זה טיעון שקל להתבחבש בו כי הוא תלוי בהפועל עצמה (כמה נשקיע, אם ניראה כמו שהאופטימיסטים או שהפסימיסטים מדמיינים וכו׳).

אבל אם נוציא את עצמנו מהמשוואה אפשר דיי בוודאות לומר שכבר הרבה שנים (לדעתי מעולם) היורוקאפ לא היה חלש כמו שיהיה השנה.
בהשוואה לשנה שעברה, אין מקבילה אפילו קרובה לולנסיה וגם אין קבוצה כמו הפועל ת״א שמביאה שחקנים שמבוקשים בקבוצות יורוליג רציניות כמו מוטלי, בלייקני ואפילו קבוקלו. עם כל הכבוד להחתמות סטייל האנטר הייל והולמסלי זו פשוט לא אותה ליגה.
בהשוואה לשנים מוקדמות יותר, אין שום פרויקט אמיתי שנראה שעומד להסתער על היורוליג כמו וירטוס, פרטיזן, מונקו.
וגם אין רוסיות.
וגם הרבה קבוצות עברו ל-BCL.

כל הנתונים האלו היו אמורים לגרום לקבוצה שאכן חולמת יורוליג וחולמת לעשות את השדרוג להבין שהשנה זו דווקא כן השנה לקחת את היורוקאפ ולהסתער בכל הכוח על ההזדמנות. על זה בונים/בנו האופטימיים ואני ביניהם.

למרות שהקיץ עוד צעיר. בינתיים ההתנהלות שלנו לא משדרת את זה. יש הבדל עצום בין לומר שאנחנו בונים קבוצה שיכולה לקחת את היורוקאפ (היה נכון גם בשנה שעברה) לבין לומר שאנחנו בונים קבוצה שצריכה לקחת את היורוקאפ. זה בערך כמו ההבדל בבנייה של הפועל ירושלים של השנה שעברה לבנייה של ולנסיה.



כל מילה.

זה תלוי רק בנו. הקבוצות הטורקיות משקיעות, אבל עם כל הכבוד - הן לא בנו איזה גלקטיקוס מפואר ובלתי מנוצח.
מאמין שבימים הקרובים הרכה לאן הקבוצה מכוונת, בתקווה שיפתיעו את כולם ויראו שהם הולכים אול אין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 11:13 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
נביא ואתה שבויים בקיץ הזה והוא לא אופייני ויידרש לו תיקון טכני
אני חושב שדין לא יקבל יותר כסף בעונה הבאה עם המספרים שהוא נתן בעונה הקודמת
וגם לא עם קצת יותר טובים מאלה

זה לא רלוונטי בכלל לא אם הוא יקבל או לא יקבל. השאלה היא מה יותר סביר - שקרינגטון והסוכן שלו *מאמינים* שהוא יצליח לקבל בשנה הבאה חוזה יותר טוב (או לחילופין, חוזה דומה בקבוצה שמשחקת ביורוליג), או שהפועל מאמינה שהיא תביא ישראלי יותר טוב בשנה הבאה (או, לחילופין, את אותו קרינגטון בפחות כסף). לדעתי ברור ממש שהאפשרות הראשונה היא הנכונה…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 11:30 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נשמור את הדיון ונחזור אליו ביולי 2026


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 12:52 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' יולי 08, 2008 10:35 am
הודעות: 147
בלוג: הצג בלוג (0)
צומפי כתב:
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.



בהמשך של זה, היום נקבעו סדר המשחקים גם היורוקאפ, נכון, זה פורסם רק לפני כשעה אבל עדיין כנראה אף אחד לא התעורר במשרדים של הפועל.
המשחקים מתחילים ב 30.9, הנה הסדר בשבילכם:

המבורג (ח)
לובליאנה (ב)
מנרסה (ח)
ורשה (ב)
אריס (ב)
בשחר׳היר (ח)
נפטונס (ב)
נפוקה (ח)
ונציה (ב)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 1:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
צומפי כתב:
צומפי כתב:
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.



בהמשך של זה, היום נקבעו סדר המשחקים גם היורוקאפ, נכון, זה פורסם רק לפני כשעה אבל עדיין כנראה אף אחד לא התעורר במשרדים של הפועל.
המשחקים מתחילים ב 30.9, הנה הסדר בשבילכם:

המבורג (ח)
לובליאנה (ב)
מנרסה (ח)
ורשה (ב)
אריס (ב)
בשחר׳היר (ח)
נפטונס (ב)
נפוקה (ח)
ונציה (ב)


פרסמו עכשיו.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 2:47 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
פרסמו אחרי שהאוהדים האירו את עיניהם.
לא טרחו לציין איפה נארח את המשחקים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 2:50 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
לפעמים אני תוהה מי מנהל את המועדון הזה. אנחנו משמעממים ולא מעניינים אף אחד. תיאורטית יש 3/4 החתמות טובות ואפשר לרוץ עד הסוף, אבל אנחנו מחכים למי? בא מתן אדלסון, בן לאמא מיליארדרית (35/40 מיליון דולר) שירשה מבעלה עליו השלום סכום חסר תקדים, ככה שכסף הוא לא הבעיה ומה שקורה כאן זה פשוט שיעמום אחד גדול. איך רוצים להגדיל את כמות המנויים או את העניין בקבוצה הזאת עם חזון כל כך אפרורי שכזה? לא ברור. אם אנחנו הולכים לעונה נוספת של זרים משעממים וחסרי עניין, מצב המנויים רק ילך וידרדר. אגב, הקבוצה זועקת לסנטר ישראלי, כמה זמן לוקח לסגור עם עידן זלמנסון? אף אחד לא חייב לי כלום, אבל ההתנהלות היא מביכה כבר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 3:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
כשיסגרו עם זלמנסון נדע בוודאות שהם היסטריים ואין להם מושג מה לעשות. עד אז אנחנו עדיין בעולמות הקשקוש ומצפים לשלוש החתמות במיליון וחצי דולר.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 3:54 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
למה היסטריים? החתמה של זלמנסון מתבקשת בכל מקרה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 4:44 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אין בעיה תביא את זלמנסון, אבל אם אני שומע שוב "ה-DNA שלנו הוא קשיחות והגנה" עם הרכב הגבוהים המתהווה, אני לא אחראי למעשיי.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 5:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
עזוב נו, בטח ג׳סטין סמית׳ וצ׳אצ׳א הם מופת הגנתי...... צריך גבוה ישראלי וסביר ויש רק אחד כזה פנוי כרגע.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 6:12 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
כשיסגרו עם זלמנסון נדע בוודאות שהם היסטריים ואין להם מושג מה לעשות. עד אז אנחנו עדיין בעולמות הקשקוש ומצפים לשלוש החתמות במיליון וחצי דולר.

xalmon כתב:
כשיסגרו עם זלמנסון נדע בוודאות שהם היסטריים ואין להם מושג מה לעשות. עד אז אנחנו עדיין בעולמות הקשקוש ומצפים לשלוש החתמות במיליון וחצי דולר.

אם מדובר בעקיצה לכיווני, אני כבר מזמן לא שם. יותר מדי עסוק בלהסדיר את הנשימה מההיסטריה שהשם קיילב דניאלס גרם לי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 6:32 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12461
בלוג: הצג בלוג (0)
רנדולף. פליז פליז פליז.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 7:17 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
קיילב דניאלס עושה לי סיוטים..זה הגיע למצב שאפילו קיילב אגאדה נשמע לי סביר וזה אחרי עונה די רעה שלו ב-VTB.

לגבי רנדולף - בכנות אני לא מבין למה כולם כל כך נלהבים להחזיר אותו. הוא עוד רגע בן 33, אחרי השיא ועם השקעה של 500 אלף וצפונה אפשר להנחית מישהו צעיר וטוב יותר.
מעבר לזה, העניין התדמיתי פה כן משחק תפקיד, לא חושב שיש סיבה להחזיר אותו אחרי שהעדיף לעבור ליריבה ישירה למרות שהציעו לו יותר כסף בזמנו וגם החגיגות המוגזמות שלו אחרי כל סל כאילו גדל בבלטות ביד אליהו לא בדיוק הוסיפו..
לא דומה בעיניי לנוריס קולמן, אנחנו כבר לא מועדון קטן ולא מגיע לרנדולף הפרס הזה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 7:20 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
קיילב דניאלס עושה לי סיוטים..זה הגיע למצב שאפילו קיילב אגאדה נשמע לי סביר וזה אחרי עונה די רעה שלו ב-VTB.

לגבי רנדולף - בכנות אני לא מבין למה כולם כל כך נלהבים להחזיר אותו. הוא עוד רגע בן 33, אחרי השיא ועם השקעה של 500 אלף וצפונה אפשר להנחית מישהו צעיר וטוב יותר.
מעבר לזה, העניין התדמיתי פה כן משחק תפקיד, לא חושב שיש סיבה להחזיר אותו אחרי שהעדיף לעבור ליריבה ישירה למרות שהציעו לו יותר כסף בזמנו וגם החגיגות המוגזמות שלו אחרי כל סל כאילו גדל בבלטות ביד אליהו לא בדיוק הוסיפו


לא חושב שב-500 אפשר להביא שחקן ברמה של רנדולף כשמשקללים גם ניסיון, מנהיגות, ווינריות והגנה. ובטח שלא טוב יותר ממנו.

מצד שני, אני לא חושב שהוא יבוא ב-500 לדעתי הוא ידרוש 800-900.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 1:30 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
בוודאי שאפשר, פשוט שחקן פחות מוכח, כמו שהבאת את... רנדולף, לפני כמה שנים כשהוא היה שחקן שמרוויח חצי מזה בערך לא?
אני באמת חושב שיש פה אובססיה לתגי מחיר כי אדלסון וינאי וזה, וברור שהייתי רוצה לראות שחקנים טובים מפאתי יורוליג או דו כיווני (מתאימים) מגיעים בשביל מילון דולר כמו כולם.
אבל אם נצא מהנחה שהם לא הולכים על תקציב כזה כרגע ושהם רואים בשחקנים ששילמו להם כבר כבאנקרים שבונים סביבם, ויש המשכיות בסגנון המשחק (אותם ״כוכבים״, אותו מאמן אחרי הכל):
פחות מעניין שווי שוק, מעניין מה הכיוון המקצועי, אם יגיע איזה רנדולף שזכה באליפות בלגיה והיה מלך הסלים בביסיאל, והוא עולה 300 אלף, ומתאים, זה עדיף על שחקן בכפול מחיר עם שם שלא מתאים, לא?

חובת ההוכחה עליהם לבנות קבוצה, בין אם בלשפוך כסף או בסקאוטינג משובח שמוצא את הדבר הבא, בסוף שופטים לפי תוצאות לא טבלת שכר.
ובואו באנו מפיליפ ושות׳ ככה שאם מביאים לנו בלופים זה יתגלה די מהר (ומניח שלא נקבל החתמות ברמה כזו), וגם אם זה יהיה שיפור מינורי מניח שזה יצוף מהר על המגרש מול יריבות איכותיות.
אני יוצא מנקודת הנחה שלא הולכים להפציץ בשחקנים יקרים, אז הציפיות בהתאם (ואשמח לטעות כמובן), אבל סביר שהם לא מחפשים לשלם את הכסף ששמו על והארפר-וויילי-זוס-קאדין.
ואני יוצא מנקודת הנחה שמחפשים מחליפים לתפקידים שכבר עבדו בשיטה מעונה שעברה, בתקווה שהם לא עיוורים וצריך עוד דגש על כישרון התקפי.
אם נסיים ב3 זרים ברמת טופ ליגה ישראלית ב250-300 בפרופילים הנכונים- אני כן נכנס לעונה בהרגשה די טובה מבחינת היורוקאפ (ומציאותי לגבי זה שאנחנו לא נהיה איזו פייבוריטית מובהקת).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 8:56 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
1. אלה באמת שני דיונים נפרדים, בכמה כסף יביאו שחקנים וכמה טובים הם יהיו, אבל זה לא שדיון אחד הוא היחיד שחשוב והשני חסר חשיבות, בין היתר כי השני משפיע על הראשון. אם הפועל מחתימים את הארפר על מיליון דולר לעונה ואת וויילי-זוסמן-קאדין על 750-850 ומשאירה, נניח, מיליון דולר שיתחלקו בין ה3-4 זרים הבאים אחרים בהיררכיה זה אסון משתי סיבות: קודם כל, זה מעיד על זה ששוב אין פה שום ״אול אין״ ועל כך שבעיני ההנהלה זה סבבה לגשת גם לעונה הזו בגישה של ״נעשה מה שאנחנו יכולים ונקווה לעונה טובה״ להבדיל מ״השנה אנחנו לוקחים את היורוקאפ״. אבל, וזה בעיני אפילו יותר גרוע, זה מעיד בעיקר על חשיבה מקצועית לא משהו בכלל.

2. זה כמובן עניין של מידה. גם אני לא מצפה לעוד איזה שפיכת כספים יוצאת דופן, אבל בין הארפר-קאדין-זוסמן ב-2.5 מיליון דולר לעונה לבין עוד שלושה זרים לחמישייה ב-900k יש הבדל גדול מאוד. גדול מדי, לדעתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 10:34 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
בוודאי שאפשר, פשוט שחקן פחות מוכח, כמו שהבאת את... רנדולף, לפני כמה שנים כשהוא היה שחקן שמרוויח חצי מזה בערך לא?
אני באמת חושב שיש פה אובססיה לתגי מחיר כי אדלסון וינאי וזה, וברור שהייתי רוצה לראות שחקנים טובים מפאתי יורוליג או דו כיווני (מתאימים) מגיעים בשביל מילון דולר כמו כולם.
אבל אם נצא מהנחה שהם לא הולכים על תקציב כזה כרגע ושהם רואים בשחקנים ששילמו להם כבר כבאנקרים שבונים סביבם, ויש המשכיות בסגנון המשחק (אותם ״כוכבים״, אותו מאמן אחרי הכל):
פחות מעניין שווי שוק, מעניין מה הכיוון המקצועי, אם יגיע איזה רנדולף שזכה באליפות בלגיה והיה מלך הסלים בביסיאל, והוא עולה 300 אלף, ומתאים, זה עדיף על שחקן בכפול מחיר עם שם שלא מתאים, לא?

חובת ההוכחה עליהם לבנות קבוצה, בין אם בלשפוך כסף או בסקאוטינג משובח שמוצא את הדבר הבא, בסוף שופטים לפי תוצאות לא טבלת שכר.
ובואו באנו מפיליפ ושות׳ ככה שאם מביאים לנו בלופים זה יתגלה די מהר (ומניח שלא נקבל החתמות ברמה כזו), וגם אם זה יהיה שיפור מינורי מניח שזה יצוף מהר על המגרש מול יריבות איכותיות.
אני יוצא מנקודת הנחה שלא הולכים להפציץ בשחקנים יקרים, אז הציפיות בהתאם (ואשמח לטעות כמובן), אבל סביר שהם לא מחפשים לשלם את הכסף ששמו על והארפר-וויילי-זוס-קאדין.
ואני יוצא מנקודת הנחה שמחפשים מחליפים לתפקידים שכבר עבדו בשיטה מעונה שעברה, בתקווה שהם לא עיוורים וצריך עוד דגש על כישרון התקפי.
אם נסיים ב3 זרים ברמת טופ ליגה ישראלית ב250-300 בפרופילים הנכונים- אני כן נכנס לעונה בהרגשה די טובה מבחינת היורוקאפ (ומציאותי לגבי זה שאנחנו לא נהיה איזו פייבוריטית מובהקת).


אבל "המוכחות" הזאת היא בדיוק ההבדל ששווה לשלם עליו. אתה משלם פרמייה בשביל שלא תצטרך להמר ולהסתכן בנפילה כי לא כל כוכב מאוסטנד יוצא ליוואי רנדולף. סתם דוגמא שקופצת לי בראש זה שב-2021 הגיע אלינו מלקולם היל שהיה מלך סלי ה-VTB החזקה והיו לו כל הסטטיסטיקות הנכונות ועדיין לא הצליח לבוא לידי ביטוי.

בנוסף יש גם את האספקטים של הווינריות, מנהיגות, אופי וכו' שקשה למדוד מראש ואצל ליוואי יודעים שהם מעולים.

אני משוכנע שלא נצטער על הבאה של ליוואי. מצד שני אני גם דיי משוכנע שזה בכלל לא ריאלי כי יש לו הצעות גבוהות בהרבה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 10:59 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
כן מסכים, והייתי שמח לראות את רנדולף חוזר מן הסתם.
יש מינוס אחד איתו, לא מוריד מערכו אבל כן שווה לציין בהתחשב בחתיכות הקיימות- רנדולף לא מביא איתו איזה יכולת חדירה לסל ואתלטיות יוצאת דופן, וזה יהיה חסר בקו האחורי.
למרות שעמדת הגארד/סווינגמן הנוסף מאוד חשובה, אני עדיין מודאג יותר מעמדות 3-5 כי אנחנו כ״כ מוגבלים שם, מבחינת כישרון וגיוון, אני באמת חושב שזה גם שיפור שחייב לבוא בקיץ ושיהיה בילט אין בסגנון המשחק, ולא להביא איזה פלייס הולדר ולהגיד מקסימום נשדרג בהמשך.
הקבוצה הזו, בלי נוכחות אתלטית בצבע (וקצת משחק פוסט) תמיד תשאר תלויה בהגנת אנרגיות מטורפת וסקורינג של גארדים, וזה מה שיותר מדאיג אותי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 11:17 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי אם ליוואי מגיע זה על החיזוק בעמדה 3. כלומר לצידו יבוא עוד קומבו גארד 1-2 כנראה זול יותר סטייל ברייס בראון ועוד שחקן בעמדה 4.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 2:27 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא יודע עד כמה זה מקור אמין, אבל בפרק האחרון של ספיקאנרול הלפרין טוען שלהבנתם זלמנסון לא יגיע להפועל ירושלים.
אין לדבר הזה שום סיבה הגיונית אלא אם כן יש איזה משהו מחוץ לקופסה בדמות מתאזרח כלשהו..אולי שיין האנטר הזה, מודה שלא ראיתי אותו בכלל ולא יודע אם הוא עדיף על זלי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 2:50 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
אני לא יודע עד כמה זה מקור אמין, אבל בפרק האחרון של ספיקאנרול הלפרין טוען שלהבנתם זלמנסון לא יגיע להפועל ירושלים.
אין לדבר הזה שום סיבה הגיונית אלא אם כן יש איזה משהו מחוץ לקופסה בדמות מתאזרח כלשהו..אולי שיין האנטר הזה, מודה שלא ראיתי אותו בכלל ולא יודע אם הוא עדיף על זלי


יכול להיות שהעדיפות שלו על זלי מתבטאת בזה שהוא זול יותר או לא מבקש הבטחה של דקות משחק ומקום ברוטציה ומוכן לחיות משאריות. זלמנסון דיבר בדיוק בשוט השבוע על זה שעזב את הפועל ת"א בדיוק בגלל סיבות כאלו של מקום בהיררכיה..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 2:52 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
כריס גונסון שחקן חופשי ולא ברור אם יקבל חוזה חדש בבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 5:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
המטומטמים איבדו גם את כריס ג׳ונסון שחתם בשאלון.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.