סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 4:24 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 26, 2025 11:06 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
d.k. כתב:
סגל הישראלי כרגע:
זוסמן
קרינגטון
הובר
לוי
פריצקי

נראה שלא יזיק בכלל עוד גבוה, אבל כאמור חוץ מזלמנסון קשה לחשוב על עוד אפשרויות.
באופן כללי שוק ההעברות הישראלי השנה שומם.
אם לחפש בכוח, אז אלו האפשרויות:
טי ג'י קליין
הימור על מתאזרח לא מוכר כלשהו שעוד לא שיחק בארץ
רוינה ולצפות שתהיה התקדמות



אם זה לא זלמנסון (אני באמת לא מבין את ההתעקשות לא להגיש לו הצעה..אפשר לחשוב שכל השחקנים שבסגל כרגע הם שומרים אדירים) אז יש עוד שני מתאזרחים שיכולים להיות אופציה:
שיין האנטר - ההוא שדובר עליו בתחילת הקיץ
מרטינס אחודס - ההוא שודבר עליו לפני שנה..ליטאי יהודי, שיחק בעבר בריטאס והשנה נתן עונה יפה במניסה (עבר גם פציעה). הבנתי שיש שמועות שהוא במו"מ עם אאק אתונה.

השמות הנוספים שעלו בכתבה פשוט לא רלוונטיים. זו עמדה חשובה מאוד וחייבים ישראלי ברמה גבוהה שם.

לפי ספיקנרול הפועל רוצה להחתים עוד 3 זרים - עמדה 3, 4 ו-5.
אם באמת ניתן לרשום בליגה 6 זרים אז ייתכן שאפשר לשרוד בלי ישראלי בעמדות הפנים, אבל בעיניי לא שווה לקחת את הסיכון.

מה עם שחקנים ששיחקו בליגה האוסטרלית? עוד לא ראינו את דן שמיר מביא משם מישהו.
מיטש קריק היה מועמד איפשהו אחרי פתיחת העונה, אבל מדובר בשחקן מבוגר יחסית שהחליט לשחק בליגה הטורקית השנייה ולהעלות את קבוצתו ליגה.
מונטרז הארל או אקסבייר קוקס אלה שמות שיכולים לעניין אותנו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 26, 2025 11:14 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, בפינת מעקב אחר מלפפונים ישנים - זכורה לי כתבה ממש בסמוך לסיום העונה (ייתכן מאוד שמטעם הסוכן שלו) לפיה ג'ון מיקס מבוקש ע"י שלושת הגדולות פלוס קבוצות יורוליג ויורוקאפ נוספות.
עד כה טרם חתם בקבוצה כלשהי.
להביא ואת הכסף הגדול לשים על עמדה 4?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 26, 2025 3:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:16 pm
הודעות: 1609
בלוג: הצג בלוג (0)
אין אפשרות לרשום 6 זרים בטופס המשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 26, 2025 3:21 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה ראית את המתווה החדש? כי אני לא ראיתי שהוא פורסם.
אחרי הישיבה האחרונה שהייתה בנושא יצאה כתבה שאמרה שיש היתכנות שקבוצות שיירשמו 5 זרים בטופס יקבלו את המענק..כך שמשתמע שיש אפשרות של רישום של 6 זרים בטופס


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 1:27 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
אם מסתמכים על מה שפורסם בתקשורת מהמתווה אז נאמר במפורש שלא תהיה אפשרות ל6 זרים. תהיה אפשרות לרשום 5 ולקבל מענק בתנאי שמשתפים מספיק שחקנים צעירים ומאמן ישראלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 1:46 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
השאלה היא האם זה "לשתף" (כמה כבר אפשר לשתף ישראלים צעירים באם יש בקבוצה 5 זרים...) או "טריקים סטייל אקוניס אשתקד" (הוא לא האשם, הוא הלך על פי הכתובים...) - שרשם 5 זרים, מתאזרח (בורדיון), כל שאר השחקנים מתחת לגיל 24 (אך מטבע הדברים - רובם בקושי שותפו) - וקיבל את המענק.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 3:32 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא יודע לגבי זה. ההודעה שלי נכתבה לגבי השאלה אם יהיה מותר לשתף 6 זרים למשחק. לפחות לגבי זה די ברור מכל מה שפורסם על המתווה בתקשורת שזה לא רלוונטי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 8:54 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי במקום קורניליוס יביאו אתשון דאוסן או סנדי כהן.גלעד לוי חוזר מהשאלה
ניתן לרשום 5 זרים העונה בלי קנס ובגלל זה במקום 5 קבוצות בעונה שעברה שרשמו 5 זרים העונה כל הקבוצות כנראה ירשמו בטופס 5 זרים.......

כאמור בספיקנרול אמרו שהפועל הולכת על קונספציה של 7 זרים ותחתים עוד 3.היריבות העיקריות שלה ביורוקאפ יהיו 2 הטורקיות כנראה .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 11:28 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
לכולם ברור שירושלים הרבה יותר מתאימה להאנטר (אין לו מה לחפש במכבי בשנים הקרובות) וגם ירושלים בדיוק צריכים ישראלי משלים בעמדה שלו. אז איך הוא בסוף נוחת במכבי...?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 11:46 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי פותחת את הכיס הקיץ
כנראה שהמחאה עשתה את שלה
הכסף שהם שפכו השנה על ישראלים, חסר תקדים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 12:46 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה כסף הם שפכו השנה על ישראלים? טי.ג'יי ליף וגור לביא ו...?
שנה שעברה הם לא שפכו יותר על סורקין, בלאט וג'ון די?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 2:24 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מתכוון במצטבר
קח את סורקין, ג'ונדי, בלאט, תוסיף להם את ליפ וגור לביא
ותקבל ביחד נתח תקציבי כנראה הגדול בכל הזמנים לישראלים
זה נראה מאוד נכון לתקופה של חוסר ודאות בהגעת זרים לישראל
משהו שאולי יש בו קצת הפוגה, אבל יכול להכות בנו מחדש בכל רגע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 2:51 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אני מתכוון במצטבר
קח את סורקין, ג'ונדי, בלאט, תוסיף להם את ליפ וגור לביא
ותקבל ביחד נתח תקציבי כנראה הגדול בכל הזמנים לישראלים
זה נראה מאוד נכון לתקופה של חוסר ודאות בהגעת זרים לישראל
משהו שאולי יש בו קצת הפוגה, אבל יכול להכות בנו מחדש בכל רגע


זה לא רק זה.
לדעתי בשביל מכבי בשנה הבאה (וגם בזו שהסתיימה) עדיפות העל תהיה התארים בארץ ובעיקר למנוע מהפועל ת"א אליפות.
במאבק על הישראלית המובילה אליפות יהיה משמעותית והם מניחים כנראה שיותר קל יהיה להם להביא משהו כאן מאשר ביורוליג.
כל זה בניגוד למדיניות ב-10-15 שנים האחרונות שהתייחסה ליורוליג כעיקר ולליגה כבונוס לא מחייב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 3:51 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
האמת שמכבי משלמת על הישראלים סכומים חסרי היגיון חוץ מסורקין ששווה את הכסף ואחריי זה נשאר לה פחות כסף לזרים חוץ מווקר ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 4:00 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' אוגוסט 13, 2022 5:51 pm
הודעות: 91
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עם מרטינז אחודס הזה? לא באמת אפשר לשפוט בפסקנות אבל בהחלט נראה ברילז כמו גבוה שלא פחות טוב מאף ישראלי מלבד סורקין-גינת-ליף, למה לא להשכיב עליו כמה מאות אלפי שקלים ולהביא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 4:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אני מתכוון במצטבר
קח את סורקין, ג'ונדי, בלאט, תוסיף להם את ליפ וגור לביא
ותקבל ביחד נתח תקציבי כנראה הגדול בכל הזמנים לישראלים
זה נראה מאוד נכון לתקופה של חוסר ודאות בהגעת זרים לישראל
משהו שאולי יש בו קצת הפוגה, אבל יכול להכות בנו מחדש בכל רגע

אתה אולי מתכוון במצטבר, אבל בהודעה עצמה רשמת שמכבי פתחה את הכיס בקיץ וכנראה שהמחאה עשתה את שלה.
כמובן שההחתמות של סורקין, בלאט, ג'ון די ואפילו ליף ולביא הגיעו לפני המחאה.
בעיני ההחתמות הללו הן בעיקר פאניקה ופוגעות ביכולת של מכבי להביא זרים מובילים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 4:59 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
Yossarian כתב:
מה עם מרטינז אחודס הזה? לא באמת אפשר לשפוט בפסקנות אבל בהחלט נראה ברילז כמו גבוה שלא פחות טוב מאף ישראלי מלבד סורקין-גינת-ליף, למה לא להשכיב עליו כמה מאות אלפי שקלים ולהביא?


לא שמעתי עליו עד עכשיו אבל האמת שהוא נראה מצויין (יחסית) ומתאים בול.. סוג התכונות שקיווינו לקבל מצאצא רק גם קצת יותר בשל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 5:21 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אפשר היה להביא את אכודאס כישראלי קבוצות היו מתאבדות עליו. פחות טוב מגינת וליף? מי אלה בכלל?
בפעם אחרונה ששמענו ממנו נאמר שתהליך אזרוחו הופסק. אני משער שהבעיה היא שהחוק הליטאי מקשה מאוד על החזקת אזרחות זרה.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 27, 2025 7:29 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אפשר לרשום רק חמישה זרים בליגה אז ההחלטה ללכת על ישראלי לא משמעותי בעמדות הפנים היא נוראית.

זלמנסון זה מאסט מבחינתנו ונראה שהוא כבר סגור בחולון.
האנטר חתם במכבי ואחודאס כנראה באמת לא רלוונטי.
לא מבין מה התכנון למשחקים החשובים בליגה? הנחת המוצא שלי היא שבמשחקים האלה ווינסטון והארפר יירשמו ביחד ובנוסף אליהם ווילי, עמדה 3 זר ועמדה 4 זר. מה שאומר שלכאורה גם גסטין סמית וגם הסנטר הזר הנוסף (אלא אם כן הוא יהיה טוב יותר מווילי) לא יירשמו ואז הקו הקדמי שלנו יהיה מאוד דליל.
במקרה כזה, ה-4 הזר צריך להיות אכזר ברמה של קליעה לשלוש ויכולת לשחק בעמדה 5 וזה עדיין לא מספיק עמוק.
ברור שצריך עוד סנטר זר אבל זה לא סותר את העובדה שחייבים גם ישראלי משמעותי בעמדה 5 וכרגע לא נראה שמכוונים לשם.

אולי אני טועה והסמול פוורוד יהיה מעין קומבו שיכול לשחק בקו האחורי ואז זה מייתר את ווינסטון אבל התחושה שלי היא שזה לא הכיוון.

לגבי השמות שהוזכרו פה למעלה כמחליפים אפשריים לאורקו - איך שון דאוסן נראה הגיוני למישהו? אני לא יודע אם השם הזה באמת עלה, אבל הוא לא נראה לי אחד שיכול לקבל באהבה תפקיד של קצה רוטציה ואם דיברנו על ההגנה של זלמנסון ושבגלל זה הוא לא מתאים - אז איך דאוסון מתשלב פה בדיוק?!
סנדי כהן זה דווקא שם מעניין בעיניי אבל לא יודע אם יש אינדיקציה שמהלך כזה מתבשל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 12:02 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אפרופו זר אכזר בעמדה 4
לא יודע אם זו דעת מיעוט שהוא נכנס תחת הקטגוריה, אבל קרי בלקשייר מיודעינו הודיע לפני כמה שבועות על פרידה מהירושימה..מאז לא קושר לאף קבוצה באירופה לפי מה שראיתי.
אולי הפעם יצליחו להעלות אותו מעבר לשער הגיא..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 12:21 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
הדרך היחידה לפתור את הפלונטר עם הגבוהים כרגע זה להחתים פורוורד 3-4 סטייל בונגה ופורוורד-סנטר 4-5 ברמה גבוהה, ואז יחד עם לוי הם יהיו ארבע הגבוהים במשחקים חשובים בליגה. במובן הזה בלאקשיר תפור על הסיטואציה. זוסמן יוכל לתת אופציה להרכבי סמול בול.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 8:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
אפרופו זר אכזר בעמדה 4
לא יודע אם זו דעת מיעוט שהוא נכנס תחת הקטגוריה, אבל קרי בלקשייר מיודעינו הודיע לפני כמה שבועות על פרידה מהירושימה..מאז לא קושר לאף קבוצה באירופה לפי מה שראיתי.
אולי הפעם יצליחו להעלות אותו מעבר לשער הגיא..

קרי בלאקשיר בעל הרגל הקצרה בהחלט שם חביב, למרות שלא ברור כמה אם בכלל התקדם מאז אותה עונה חביבה בגלבוע. אם כבר מלפפונים יפניים בטעם של פעם, ויק לואו שפעם היה נהוג להזכיר את השם שלו כמה פעמים במהלך כל קיץ, עדיין לא בן שלושים ואולי נמאס לו לעשות פוסט אפ על יפנים שנמוכים ממנו בראש…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 12:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
אלחנן כתב:
ממה שאני מבין ירושלים נעלה את הסגל הישראלי הבכיר שלה, אם יצורף מישהו זה יהיה רק בלבל של רוינה או משהו כזה. עכשיו הכיוון זה זרים


על פי עודד הלפרין יביאו עוד 3 לעמדות
3
4
5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 7:00 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מלפפון טרי
ג'ק וויט מבאיירן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 7:01 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24588
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
שלא לדבר על הווייט סטרייפס.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.