סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=12669
עמוד 1 מתוך 2

מחבר:  עופר האדום [ ג' יוני 04, 2013 4:35 pm ]
נושא ההודעה:  בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.274.143803.html

:roll:

מחבר:  ראי שעל הקיר [ ג' יוני 04, 2013 4:52 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אני דווקא חושב שהדמות היותר מעניינת בכל המאבק הזה זה דני קליין עצמו.

מחבר:  shachaf78 [ ג' יוני 04, 2013 6:12 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

הוא גם בא לשחק? מעניין אם מגדל יסכימו לבטח לו את הברך.

מחבר:  אורן [ ג' יוני 04, 2013 6:14 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

הוא בא ללמוד במכון מאיר או משהו כזה. פורסם לא מזמן שהוא הגיע לאימון עם כיפה.

מחבר:  גינות מיכאל [ ג' יוני 04, 2013 6:22 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

עם טלית תחת החופה, לא ידעתי שהוא תימני.
תמונה

לא רוצה להעכיר את שמחת השבע ברכות אבל ההשוואה לתמונה שצוד שם בת'רד חתונתו, ראויה לת'רד הופרדו בלידתם.

מחבר:  ראובן [ ג' יוני 04, 2013 6:28 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

מה שישמח את אמיר במיוחד זה שהוא גם טבעוני.

מחבר:  גינות מיכאל [ ג' יוני 04, 2013 6:30 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

טבעוני, תימני, ותימהוני.

מחבר:  Red Sumo1 [ ג' יוני 04, 2013 8:09 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

מגיע באוגוסט כעוזר מאמן נבחרת קנדה למכביה

מחבר:  נורטון [ ג' יוני 04, 2013 8:14 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

קובי ברייאנט הוא לא (או לפחות היה) הבעלים של מילאנו?

מחבר:  uriel17 [ ג' יוני 04, 2013 8:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

דני קליין הוא בהחלט הסיפור כאן
גיאדמק, אגאייר ועכשיו אמארה
סינדרום ירושלים עובד שעות נוספות

מחבר:  פאנוש [ ג' יוני 04, 2013 8:24 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

הבנאדם גאון. אם וכאשר, פשוט מבריק.

מחבר:  uriel17 [ ג' יוני 04, 2013 9:28 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

למה אתה חושב שאמרה עדיף על קבוצת אנשי עסקים שהם גם אוהדי הקבוצה שקולים, מתונים
גם אם אמרה יכנס לסיפור הזה, אין לי ספק שזה יגמר כמו גומא/גאידמק במקרה הטוב וכמו הברך שלו במקרה הפחות טוב
על המקרה הגרוע לא נדבר כאן

מחבר:  ראי שעל הקיר [ ג' יוני 04, 2013 9:44 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

השאלה כאמור היא לא אמארה. אמארה הוא רק תחליף היי-פרופייל לגיידמאק או אגיאר, הוא יהיה המשוגע התורן שיתן כסף אם וכאשר. הסיפור האמיתי פה זה דני קליין.

מחבר:  Att [ ד' יוני 05, 2013 1:08 am ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

בינתיים כל הפתרונות היצירתיים האלו לא עובדים והפועל ירושלים, קבוצה עם פוטנציאל לא קטן, היא מועדון כדורסל רקוב שכמעט בכל עונה שומר על מסורת כאנדראצ'יבר מגלומני מעט שתוי

מחבר:  Att [ ד' יוני 05, 2013 1:09 am ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אני אמנם אוהד מכבי אבל חבל לי על הקבוצה הזאת שאמורה לתת למכבי פייט אמיתי ועל הדרך לאיים לקחת תארים באירופה.

מחבר:  דובראש [ ד' יוני 05, 2013 12:19 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

השאלה האם דני קליין יקבל משכורת של 100,000 ש"ח או 100,000$
בקיצור
קליין חוזר למגדל,יגייס עבורה מיליונים ואז יצליח לבזבז אותם על סגל עם בעיית ראש קשה לאחר שיצור לחץ בלתי נסבל במערכת שביא את ירושלים שוב לחצי גמר הפלייאוף(בנקרה הטוב)

מחבר:  ציפה דריפה אלמדלסי [ ד' יוני 05, 2013 12:21 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אין לי שום רצון להגן על קליין, או לתמוך בכך שישאר במארכת, רק הערה טכנית, מהרגע שקליין הפסיק להתעסק בענייני סגל (עונת גודס השניה) נבנו סגלים מזעזעים.

מחבר:  עופר האדום [ ד' יוני 05, 2013 12:23 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

למה אתה חושב שקליין מתערב בענייני סגל? אתה באמת חושב שקליין מביא את הזרים בהפועל לאורך השנים ? חוץ ממקרים ספציפיים , כמו החזרת סולומון או דברים כאלה.

מחבר:  עופר האדום [ ד' יוני 05, 2013 12:29 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

המשך הסאגה (או הפנטזיה...) :

http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.274.143850.html

ציטוט:
על פי מה שנודע לאתר ערוץ הספורט, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, נועד עם כוכב הניקס לפני שבועיים, ושוחח איתו על אפשרות כניסתו כשמקיע למועדון. ברקת התארח אצל שחקן ה-NBA בביתו שבניו יורק, והשניים דיברו על מצבה הנוכחי של הקבוצה ועל החיפושים אחר רוכש. אגב, רצה הגורל, ובאותו היום שבו ברקת ביקר את סטודמאייר, הכדורסלן הוזעק לביה"ח בעיר שם נולד בנו הטרי.

בנוסף לעובדה כי נועד עם ראש העיר, עוד פרטים מתחילים להיחשף. סטודמאיר הוא השם הנוצץ בקבוצת הרכישה המתגבשת, אבל הוא לא היחידי. על פי המסתמן, הקבוצה תורכב מ-3 עד 5 אנשי עסקים אמידים מאוד, שבאים כל אחד מתחום עסקי שונה. מאחורי הקלעים כבר מדברים על כסף גדול מאוד שהקבוצה תשיקע במועדון, וזאת במטרה לתת פייט למכבי ת"א ולתקוע יתד באירופה.

מחבר:  jack the ripper [ ד' יוני 05, 2013 12:43 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אוקיי.רק תודיעו לנו מתי לרדת למקלטים
האם "תקיעת יתד" באירופה פירושה עליית שלב ביורוקאפ?

מחבר:  *AKA [ ד' יוני 05, 2013 12:44 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

עופר, דבר אחד שאני זוכר טוב מאוד, זה שקליין הביא את באוורס. לפני שהיה פה מאמן בכלל (רק אח"כ שמיר חתם).

מחבר:  ראובן [ ד' יוני 05, 2013 12:57 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אני חייב להגיד שאני לא מחסידיו השוטים של קליין (לא יודע אם זה בגלל הלא חסיד או הלא שוטה), אבל נראה לי שהוא קנה ביושר פסק זמן מכל הביקורות נגדו אחרי השנה הנוכחית. אחרי קריאה של כמה עונות בצ'ה, עם הראל מצד אחד ואריה מצד שני, אפשר היה לפנטז שרק קליין יעזוב והכל יסתדר. אז מסתבר שלא.

מחבר:  עופר האדום [ ד' יוני 05, 2013 1:04 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אני מבטיח לך שמיעוט שבמיעוט של אוהדי הפועל חושבים שקליין הייתה הבעיה , או שחשבו שכאשר הוא יעזוב הכל יהיה טוב...... רוב האוהדים מעריכים אותו מאוד , ורוצים שיחזור.

מחבר:  מאדים [ ד' יוני 05, 2013 1:15 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

אני חושב שהעונה הזו הוכיחה שאם הדג הסריח מהראש, אין זה אומר שהסרחון לא פשה גם לשאר חלקי הדג.

מחבר:  oren_80 [ ד' יוני 05, 2013 1:24 pm ]
נושא ההודעה:  Re: בעלים חדשים ומעניינים להפועל ירושלים ?

הסרחון מהעונה שעברה הקרין על העונה הנוכחית.

עמוד 1 מתוך 2 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/