סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

איכס
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=12707
עמוד 1 מתוך 1

מחבר:  קורובייב [ א' יוני 16, 2013 3:34 am ]
נושא ההודעה:  איכס

דרוקר לגליל?
http://prl.aps.org/abstract/PRL/v110/i21/e210403
חייבים להשאיר אותו בי״ם.

עמוד 1 מתוך 1 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/