| סל ניוז http://www.salnews.com/forum/ |
|
| מכבי מול צסקא - סיום השלב השני http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=13769 |
עמוד 1 מתוך 4 |
| מחבר: | sir charles [ ג' אפריל 08, 2014 1:18 pm ] |
| נושא ההודעה: | מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
המשחק חשוב בעיקר לצסקא אם היא רוצה את המקום הראשון (תצטרך להביס את מכבי בלפחות 24 הפרש מעל ההפרש שריאל תנצח בבית את קובאן). המשחק לא משנה למכבי מבחינת המיקום אלא רק מבחינת כבוד ויוקרה. האם יש סיכוי שסוף סוף מכבי תצליח לנצח בבית יריבה מהעילית של אירופה? מישהו מעוניין בכרטיס למשחק? אני טס לחו"ל הלילה אז לא אוכל להגיע. אחלה מקום צפייה - יציע 4, שורה 8 באמצע. מחיר מבצע. מי שמעוניין שיפנה בפרטי. |
|
| מחבר: | oren_80 [ ג' אפריל 08, 2014 1:32 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
sir charles כתב: מישהו מעוניין בכרטיס למשחק? אני טס לחו"ל הלילה אז לא אוכל להגיע. אחלה מקום צפייה - יציע 4, שורה 8 באמצע. מחיר מבצע. מי שמעוניין שיפנה בפרטי. ההוא עם החולצה הלבנה מאתמול בערב.... |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' אפריל 08, 2014 4:40 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
המשחק של ריאל נגד קובנה בחוץ ולא קובאן בבית |
|
| מחבר: | -adi- [ ג' אפריל 08, 2014 8:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
לפי דבריו של מסינה נראה שהם לוקחים את המשחק הזה הרבה יותר ברוגע ממה שנדמה היה. הראש בהצלבה, תיאודוסיץ' בחוץ. ובת'כלס, כמה זה כבר משנה כאשר מנגד זהות היריבה ברבע אינה ברורה ואינה בשליטתם? http://www.euroleague.net/main/results/ ... 2#!preview בעניין אחר, למרות שהדבר טריוויאלי ומתבקש מכל היבט ספורטיבי, משחקי המחזור הקרוב אינם בשעה אחידה ואפילו לא באותם ימים (לפחות לא אלו שקובעים זה לזה כמו גלא' וקובאן, צסק"א וריאל, אולי' ופאו). |
|
| מחבר: | jack the ripper [ ג' אפריל 08, 2014 8:13 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
אם כבר.אז הוזכר כאן מכירות.אז גם אני בחו"ל ולא אוכל להגיע.מקום מצויין(אולם 9 שורה 5) |
|
| מחבר: | itai [ ג' אפריל 08, 2014 8:35 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
היום לפני 10 שנים, הנס היורוליג נותן כבוד לאותו ערב אגדי בכדורסל האירופאי https://www.youtube.com/watch?v=-Yrue-VWQBE |
|
| מחבר: | sir charles [ ג' אפריל 08, 2014 9:36 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
jack the ripper כתב: אם כבר.אז הוזכר כאן מכירות.אז גם אני בחו"ל ולא אוכל להגיע.מקום מצויין(אולם 9 שורה 5) עזוב מכירות, בוא נעשה החלפות מנויים
|
|
| מחבר: | -adi- [ ג' אפריל 08, 2014 9:54 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
בעיתוי מעניין מגיע לתל אביב ננאד קרסטיץ', יהיה מעניין לשמוע מה הוא חושב על אירועי הדרבי... https://www.youtube.com/watch?v=B6VlH1BQGJw |
|
| מחבר: | itai [ ג' אפריל 08, 2014 11:50 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
תאודוסיץ' לא ישחק |
|
| מחבר: | Equilibrium [ ד' אפריל 09, 2014 11:15 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
-adi- כתב: בעיתוי מעניין מגיע לתל אביב ננאד קרסטיץ', יהיה מעניין לשמוע מה הוא חושב על אירועי הדרבי... https://www.youtube.com/watch?v=B6VlH1BQGJw קרסטיץ' לא מסוגל לחשוב מאז שסופו דפק לו כסא בראש. קשה לי להניח שמכבי מסוגלת לקחת משחק כזה , אני את דווין סמית היייתי מושיב. |
|
| מחבר: | RREEDDTT. [ ד' אפריל 09, 2014 2:18 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
משחק לפו\רוטוקול בלבד , יהיה צמוד ודן שמיר חוזר לביקור מולדת קצר ובקיץ הוא כנראה יעזוב את צסקא ויחזור לישראל(בגלל המשפחה) אל תתפלאו אם הוא וגודס יהיו בצוותהאימון של מכבי בעונה הבאה .
|
|
| מחבר: | Equilibrium [ ד' אפריל 09, 2014 2:33 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
לא מאמין ששמיר יהיהה מוכן להיות ה sidekick של גודס. |
|
| מחבר: | RREEDDTT. [ ד' אפריל 09, 2014 2:36 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
Equilibrium כתב: לא מאמין ששמיר יהיהה מוכן להיות ה sidekick של גודס. או ההיפך........ |
|
| מחבר: | Equilibrium [ ד' אפריל 09, 2014 2:38 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
יה רייט |
|
| מחבר: | oren_80 [ ה' אפריל 10, 2014 9:17 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
ממשחקי העבר בין הקבוצות ביד אליהו (7-2 מכבי): |
|
| מחבר: | ראובן [ ה' אפריל 10, 2014 10:01 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
לפי הסיקור בידיעות סופו אמור לשחק היום. זה מטופש לחלוטין מצד מכבי כי (א) זה יגחיך לחלוטין כל טענה עתידית של "הענשנו אותו בתוך המועדון ו(ב) מחיאות הכפיים שהוא הולך לקבל מהקהל בצהוב לא בדיוק יועילו לקייס הצהוב. |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ה' אפריל 10, 2014 10:03 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
היום בנוקיה חוץ מהמשחק הלא מעניין ולא רלוונטי , תהיה הדגמה נהדרת לכך שמכבי היא האגודה האלימה ומעודדת האלימות ביותר בארץ. יהיו שם תשואות סוחפות לעבריין האלים , עשרות אם לא מאות חולצות של "זה סופו של כל אדום" , ואני מנחש שההנהלה של מכבי לא תעשה כלום כדי לעצור את עידוד האלימות הזה. |
|
| מחבר: | Equilibrium [ ה' אפריל 10, 2014 11:24 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
אתם צודקים , מכבי צריכה להשעות את סופו לחלוטין עד תום העונה , לקנוס אותו בגובה המשכורת השנתית , לבטל לו את החוזה מול מקדונלד , ולהשמיד לו את הדרכון. אוהדי מכבי מצידם צריכים ללבוש חולצות לבנות , למען יראו כי הם מזדהים עם יואב אמיר , ולשרוק בוז לסופו כל פעם שהוא נוגע בכדור. ככה מתנהגת קבוצה!! |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ה' אפריל 10, 2014 11:26 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
נראה לי שבין התסריט שלך לתסריט (הריאלי ,שהולך לקרות במציאות) שלי , יש עוד מספיק רווח. אם במכבי באמת חושבים למגר אלימות בספורט , שיתחילו קודם כל באיסור הכנסה למגרש שלהם מאות חולצות של "זה סופו של כל אדום". צעד מינימלי. אם לא , שלא יקשקשו בשכל על אלימות אוהדים של קבוצות אחרות. |
|
| מחבר: | ראי שעל הקיר [ ה' אפריל 10, 2014 11:51 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
לעניין החולצות אני מסכים, חולצות מבחילות עם מסר נורא ואיום. לעניין ההשעייה מהיורוליג? בחיאת. |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ה' אפריל 10, 2014 11:54 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
ראי שעל הקיר כתב: לעניין החולצות אני מסכים, חולצות מבחילות עם מסר נורא ואיום. לעניין ההשעייה מהיורוליג? בחיאת. תקבל מיידית 300 שקל תלושים לחג ממני אם תראה לי איפה כתבתי שצריך להשעות אותו מהיורוליג. |
|
| מחבר: | Equilibrium [ ה' אפריל 10, 2014 12:01 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
עופר , 300 ש"ח תלושים לחג? איפה אתה עובד בג'ואריש? |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ה' אפריל 10, 2014 12:05 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
| מחבר: | ראי שעל הקיר [ ה' אפריל 10, 2014 3:38 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
לא אתה. בת'רד השני היה מישהו שכתב את זה, וכאן מישהו חשב שלתת לו לשחק ביורוליג זה טפשי. |
|
| מחבר: | אורליאן [ ה' אפריל 10, 2014 8:43 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: מכבי מול צסקא - סיום השלב השני |
יש בזה משהו. סופו הולך לקבל קבלת פנים של גיבורים בנוקיה. זה בהחלט לא משרת כרגע את האינטרס של מכבי, שמנסה לשדר תדמית לא אלימה. וזה משחק חסר משמעות לחלוטין. יכלו להסתדר עם ז'יז'יץ, גם מקצועית, גם הסברתית. |
|
| עמוד 1 מתוך 4 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|