סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

הפועל ירושלים - עשור ליול"ב קאפ
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=13780
עמוד 1 מתוך 1

מחבר:  עופר האדום [ ש' אפריל 12, 2014 8:25 am ]
נושא ההודעה:  הפועל ירושלים - עשור ליול"ב קאפ

ראשי הזכיה בגדולה ההיא מדברים על הזכיה ("הספונסר ביקש שנפסיד רק ב-20 הפרש") , על הויתור על היורוליג, ועל הסיכוי שעוד קבוצה ישראלית (שהיא לא מכבי) תחזור על ההישג :

http://sports.walla.co.il/?w=/196/2736952

חוץ מזה , מחר ב-23:40 בערוץ GOLD , אולפן מיוחד לציון עשור לאירוע.

עמוד 1 מתוך 1 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/