סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

ליגת העל 21
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20651
עמוד 1 מתוך 2

מחבר:  uriel17 [ ש' מרץ 22, 2025 9:26 pm ]
נושא ההודעה:  ליגת העל 21

במשחק הראשון במחזור, עפולה ניצחה את הפועל ירושלים
ריקושטים מהמשחק נמצאים בכל מיני ת'רדים בפורום
עכשיו הפועל תל אביב, מנצחת את הרצליה, או יותר נכון, בדרך לניצחון
נראה לי שהניצרה של בלקני השתחררה

מחבר:  Lakic [ ש' מרץ 22, 2025 10:47 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

ניחסת אותם יפה
הרצליה כבר הובילו אחרי הובלה דו ספרתית של הפועל
עכשיו הפועל ב-2
5 דקות לסוף המשחק.

יחסית לכסף שהושקע, בהפועל בנו סתם קבוצה.

מחבר:  Lakic [ ש' מרץ 22, 2025 10:59 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

תומר גינת עם כמה מהלכי כדורסל יפים, פותח יתרון 6.
קשה לראות את הרצליה הופכים את זה. באתי לומר שאיתן בורג זו חתיכת ידית, אבל אני רואה סך הכל 36% עונתי.

מחבר:  הוקיץ' [ ש' מרץ 22, 2025 11:19 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה קשה. סטוארט היה ביום מפלצתי.
מוטלי היה מצוין בהפועל, וויינרייט שבכלל נמצא בתקופה טובה נתן הגנה אדירה, וגם פוסטר היה טוב.
ולנסיה אותה רמה :D

מחבר:  shmueliki [ ש' מרץ 22, 2025 11:31 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

אמנם מול הפועל חיפה, אבל ג'ייק ואן-טוברגן נותן חתיכת שורה:
35 נקודות (הכי גבוה בליגה העונה), 9/10 לשתי נקודות, 2/6 לשלוש, 11/12 מהקו
16 ריבאונדים (6 בהתקפה)
סחיטת 10 עבירות
מדד 53

הסתיים 89-99 לנס ציונה.

מחבר:  RREEDDTT. [ א' מרץ 23, 2025 1:30 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

אם לבני הרצליה היה עוד שחקן ישראלי אחד בכיר היא היתה הרבה יותר מסוכנת כי לשחק לאורך זמן עם רוטציה של 6 וחצי שחקנים זה קשה

הערב מכבי ת''א מארחת את חולון .

מחבר:  shmueliki [ א' מרץ 23, 2025 1:43 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

RREEDDTT. כתב:
אם לבני הרצליה היה עוד שחקן ישראלי אחד בכיר היא היתה הרבה יותר מסוכנת כי לשחק לאורך זמן עם רוטציה של 6 וחצי שחקנים זה קשה

זה משפט שנכון כמעט כל שנה...
מזלם לפחות שבורג ובורדיון טרם החסירו משחק ליגה העונה, כך שלפחות יש יציבות בסגל הישראלי הקצר (פציעה של חודשיים של אחד מהם, וקבוצה יכולה להיכנס לסחרור).

מטבע הדברים, אם קבוצה בסגל גודל הזה הולכת על שיתוף 5 זרים (בפרט לאורך כל העונה), ומוותרים על המענק ממשרד הספורט (הוא מתממש באמת? על כמה הוא עומד בפועל? שום דבר אנחנו לא יודעים בענף הזה...) - אז זו התוצאה.
אקוניס אולי צודק (באם זו הלוגיקה שלו...) בכך שזו שיטה שמגדילה את התקרה שלו באם יש פגיעות נהדרות בזרים והכל מתחבר (כזכור עונת אונווקו עם גביע וגמר פלייאוף), אבל היו להרצליה גם 2 עונות של מקומות 10-11 למשל, מאז חזרתה לליגת העל ב-2020.
לי כצופה מהצד קצת קשה להתחבר לזה - כי בניגוד לעבר (סיסה, שון ג'יימס, קוקי בלצ'ר ושות') הזרים המוצלחים בתקופה הנוכחית עוזבים לרוב כעבור שנה אחת (או פחות מזה - קלארק...), ואז מגיעים חדשים, ולך תכיר ותתרגל אליהם שוב וחוזר חלילה... אבל זה כאמור מוכיח את עצמו לא רע מבחינת תוצאות.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 8:56 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

הפועל ת"א דילגה יפה אתמול מעל משוכה קשה כמו הרצליה בחוץ.
בעוד פחות משעה מכבי ת"א תארח את הפועל חולון, אחרי חמישי של יורוליג ולפני שבוע כפול ביורוליג ועם רשימת שחקנים לא כשירים שרק מתארכת, היא צריכה להיות מאוד מרוכזת בכדי לא לשמוט משחק שממנו הם יהיו בבעיה גדולה בהמשך. הם כבר היו במצבים בעייתיים בשבועות האחרונים בליגה.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 10:00 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

תמיר בלאט עם 35% לשלוש ביורוליג ו-32% לשלוש בליגה.
מילא זה, אבל הבנאדם בקושי מזיז רגליים בהגנה, אז למה הוא משחק כל-כך הרבה?
קו אחורי שלו ושל יוקבאיטיס ביחד זה הגנה בכאילו. וגם לא אתלטי.

הפועל חולון מובילה רק 11-7. פשוט כי היא לא מפסיקה להחטיא שלשות פנויות.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 10:16 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

מכבי 19 חולון 31
יפתח זיו עלה מהספסל מצוין. 7 נק'.

מחבר:  עופר האדום [ א' מרץ 23, 2025 10:37 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

סתם תהיה שעלתה לי עכשיו - למה במצב שנשארו 20 שניות לסוף המחצית מכבים את שעון ה-24? הוא לא משמש את השופטים גם בלבדוק האם קבוצה עברה את קו החצי לפני שעברו 8 שניות?

מחבר:  ודים [ א' מרץ 23, 2025 10:53 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

עופר האדום כתב:
סתם תהיה שעלתה לי עכשיו - למה במצב שנשארו 20 שניות לסוף המחצית מכבים את שעון ה-24? הוא לא משמש את השופטים גם בלבדוק האם קבוצה עברה את קו החצי לפני שעברו 8 שניות?

לא. לפי החוקה השופטים לא אמורים להסתמך על שעון 24, אלא לספור בעצמם.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 10:55 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

מדהים קטש. הוא פתח את המשחק עם חמישייה שקיבלה מהר מאוד 12-2.
אז הוא עולה במחצית השנייה עם אותה חמישייה ורצים עליו 9-0 תוך דקה וחצי.
חולון מובילה 15.

מחבר:  נביא בעירו [ א' מרץ 23, 2025 10:57 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

אם מכבי בטעות מפסידה היום לחולון, ואנחנו 17 הפרש לחולון ברבע השלישי, היא נמצאת במצב הנדיר של להיות פייבוריטית למקום הראשון ומרחק הפסד אחד מירידה למקום השלישי...

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 11:03 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

Lakic כתב:
מדהים קטש. הוא פתח את המשחק עם חמישייה שקיבלה מהר מאוד 12-2.
אז הוא עולה במחצית השנייה עם אותה חמישייה ורצים עליו 9-0 תוך דקה וחצי.
חולון מובילה 15.

תמיר בלאט זה כמו עומר מאייר רק הפוך.
הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, ועדיין ישחק.

מחבר:  shmueliki [ א' מרץ 23, 2025 11:05 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

על מי בלאט שומר?
זיו שעומד על 7/9 מהשדה? או קופר שעם 11 אסיסטים על איבוד בודד?

מחבר:  עופר האדום [ א' מרץ 23, 2025 11:11 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

Lakic כתב:
Lakic כתב:
מדהים קטש. הוא פתח את המשחק עם חמישייה שקיבלה מהר מאוד 12-2.
אז הוא עולה במחצית השנייה עם אותה חמישייה ורצים עליו 9-0 תוך דקה וחצי.
חולון מובילה 15.

תמיר בלאט זה כמו עומר מאייר רק הפוך.
הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, ועדיין ישחק.


דווקא משחק היום מעט מאוד יחסית.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 11:13 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

עופר האדום כתב:
Lakic כתב:
Lakic כתב:
מדהים קטש. הוא פתח את המשחק עם חמישייה שקיבלה מהר מאוד 12-2.
אז הוא עולה במחצית השנייה עם אותה חמישייה ורצים עליו 9-0 תוך דקה וחצי.
חולון מובילה 15.

תמיר בלאט זה כמו עומר מאייר רק הפוך.
הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, ועדיין ישחק.


דווקא משחק היום מעט מאוד יחסית.

כי בפעמיים שהוא פתח איתו בחמישייה, מכבי הייתה בפיגור 21-2 או משהו כזה.
ברבע השלישי הוא הוציא אותו אחרי דקה וחצי, אחרי 9-0.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 11:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

קלארק מוריד ריבאונד מהשמיים (אני חייב למצוא סרטון של זה) ואז רץ כל המגרש ומוסר לוויליאמס שמטביע.
בהתקפה האחרונה קופר זורק 2 מטר מקו השלוש וקולע שלשה אחרי ששאיוק מחליק.
13 להפועל חולון. מתחיל רבע אחרון.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 11:34 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

2 דקות לסוף, הפועל חולון מובילה נקודה.
וויליאמס 12 ו-12. זיו 18 מצד שני.

מחבר:  shmueliki [ א' מרץ 23, 2025 11:39 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

החטאת הליי-אפ (הדי פנוי) של זיו, מזכירה לי החטאה בסיטואציה כמעט וזהה של שחקן עפולה מול מכבי לפני שבועיים.

מחבר:  shmueliki [ א' מרץ 23, 2025 11:42 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

איך לא עשו עבירה ישר על וויל ריימן כשלקח את הריבאונד...

מחבר:  הוקיץ' [ א' מרץ 23, 2025 11:45 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

פאול ברור של ריימן על זיו.

מחבר:  Lakic [ א' מרץ 23, 2025 11:47 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

יוקבאיטיס התאמץ להשאיר את המשחק הזה בחיים כשפעמיים קלע מהעונשין רק 1 מתוך 2.
בסוף מכבי מנצחים בשלוש. אני נוטה להסכים פה עם הוקיץ', הייתה עבירה של ריימן בריבאונד על זיו אני חושב.
ראיתי את זה רק פעם אחת, אולי טועה.

מכבי אם לא תוותר על השבוע הכפול הזה ביורוליג ותשאיר כמה שחקנים בארץ, הבלוף הזה לא יחזיק.

מחבר:  shmueliki [ א' מרץ 23, 2025 11:49 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 21

עכשיו הראו בהרחבה
ממש פיצוץ לראש
או כמו שעופר שלח קורא לזה - "לא שורקים"

עמוד 1 מתוך 2 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/