סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

הפועל ירושלים 25-26
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20750
עמוד 1 מתוך 96

מחבר:  עופר האדום [ ד' יוני 04, 2025 7:49 pm ]
נושא ההודעה:  הפועל ירושלים 25-26

בואו נמשיך פה….

uriel17 כתב:
הנה מה שיש לשופר של בעלי הפועל ירושלים להגיד על ההכנות לעונה הבאה
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/18107536

יונתן אלון, כנראה נשאר, גם מורגן
רק שיצמידו לו סטייליסטית למען השם, איך הוא מתלבש
כמו חתן בר מצווה קיבוצניק

מחבר:  יואי [ ה' יוני 05, 2025 3:14 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

מאוד מקווה שיביאו גארד יוצר יותר מוכח ממולינאר.
הוא שחקן טוב, אבל אם באמת מתכוונים לעשות קפיצת מדרגה צריך לכוון לשמות כמו טייסון קארטר, פוסטר או הומסלי.

מחבר:  יוניק [ ה' יוני 05, 2025 10:16 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

אחרי ההצגה של פוסטר במשחק 3 בסדרה, ירד לי ממנו מאד.

מחבר:  RREEDDTT [ ה' יוני 05, 2025 11:13 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד

מחבר:  RREEDDTT [ ו' יוני 06, 2025 9:05 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

יוניק כתב:
אחרי ההצגה של פוסטר במשחק 3 בסדרה, ירד לי ממנו מאד.


עדיין אחלה שחקן אבל ירושלים מחפשת שחקן שיכול לשחק גם בעמדת הרכז פוסטר הוא הרבה יותר 2 מ1.

מחבר:  bangalaDesh [ ו' יוני 06, 2025 9:51 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה

מחבר:  sportivi [ ו' יוני 06, 2025 9:53 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

אם מחפשים עוד גארד אז התאמה טובה תהיה שחקן גבוה כאשר לוקחים בחשבון את הארפר והובר שלא "מצטיינים" בתחום

בסגנון יש את אומארי מור מדרושפאקה (סוג של בראיין אנגולה) צעיר יותר לפני פריצה עם ממוצעים מעל 5 אסיסטים למרות שהוא רשום 1.98

לא אתפלא הוא ימצא את עצמו ברמות הגבוהות באירופה או בכסף הגדול של אסיה. כרגע כמו גם לפני שנה הוא משתשע בקיץ בליגה הקנדית החביבה

כמובן שתמיד השאלה תהיה איך מביאים מישהו שמשמר את מעמדו של הארפר שנראה לפחות מנטלית כמי שלא ממש יודע לנגן כינור שני

מחבר:  RREEDDTT [ ו' יוני 06, 2025 9:57 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

bangalaDesh כתב:
RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה


כתבה מלפני 2-3 ימים אני יחפש את הלינק.בכל מקרה הבסיס שבטוח נשאר אוסטין הארפר מורגן הובר לוי וזוסמן וקרינגטון
לדעתי יביאו קומבו גארד זר שאולי יעלה מהספסל עוד שחקן בעיקר לעמדה 4 עם קליעה יציבה מבחוץ ואולי עוד שחקן לעמדות 3-4
לא לשכוח שהיורוקאפ נחלש בקיץ שחובהטוד באדלונה וגראן קנריה עוברות לביסיאל ולנסיה והפועל ת''א ביורוליג ככה שעם חיזוקים במקומות הנכ נים הפועל יכולה ללכת עד הסוף :ya_hoo_oo:

מחבר:  גמליאל [ ו' יוני 06, 2025 10:15 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

RREEDDTT כתב:
bangalaDesh כתב:
RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה


כתבה מלפני 2-3 ימים אני יחפש את הלינק.בכל מקרה הבסיס שבטוח נשאר אוסטין הארפר מורגן הובר לוי וזוסמן וקרינגטון
לדעתי יביאו קומבו גארד זר שאולי יעלה מהספסל עוד שחקן בעיקר לעמדה 4 עם קליעה יציבה מבחוץ ואולי עוד שחקן לעמדות 3-4
לא לשכוח שהיורוקאפ נחלש בקיץ שחובהטוד באדלונה וגראן קנריה עוברות לביסיאל ולנסיה והפועל ת''א ביורוליג ככה שעם חיזוקים במקומות הנכ נים הפועל יכולה ללכת עד הסוף :ya_hoo_oo:


לא יכולה. אמורה.
זאת אולי תהיה השנה הראשונה שבה הציפייה מהפועל ירושלים צריכה להיות לקחת את המפעל (נגיד כמו שהציפייה הייתה מולנסיה השנה) ולא רק "להילחם על התואר".

מחבר:  גמליאל [ ו' יוני 06, 2025 10:33 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

sportivi כתב:
אם מחפשים עוד גארד אז התאמה טובה תהיה שחקן גבוה כאשר לוקחים בחשבון את הארפר והובר שלא "מצטיינים" בתחום

בסגנון יש את אומארי מור מדרושפאקה (סוג של בראיין אנגולה) צעיר יותר לפני פריצה עם ממוצעים מעל 5 אסיסטים למרות שהוא רשום 1.98

לא אתפלא הוא ימצא את עצמו ברמות הגבוהות באירופה או בכסף הגדול של אסיה. כרגע כמו גם לפני שנה הוא משתשע בקיץ בליגה הקנדית החביבה

כמובן שתמיד השאלה תהיה איך מביאים מישהו שמשמר את מעמדו של הארפר שנראה לפחות מנטלית כמי שלא ממש יודע לנגן כינור שני


אני חושב שהחיזוק בעמדות הגארד הוא הכי מורכב להביא בקיץ. גם תחת ההנחה שזו תהיה החתמה שנשקיע בה קרוב למיליון $.

- אם נביא שחקן שיותר נוטה ל-2-3 (רנדולף, הולמסלי, פוסטר) אז מצד אחד נקבל את הסייז שיונצ'וק אוהב ונשפר את היכולת ההתקפית אבל מצד אחד ניצור קצת פקק שם (עם זוסמן ומורגן) ומצד שני בעמדה 1 ובכללי בהובלת הכדור נישאר מאד מאד תלויים בהובר גם לאירופה (ואני מת על הובר. פשוט חושב שהוא צריך להיות אס ששולפים ולא שחקן שההיררכיה בנויה עליו).
- אם נביא שחקן שהוא יותר סקורר 1-2 (סטייל מולינאר) אז נקבל באמת הקלה בתלות בהובר אבל שוב נהיה צפופים בכישרון בעמדות 1-2 כשב-3 יהיה רק זוס ומורגן (שבכלל לא בטוח שירשם בליגה).
- בגלל חוסר היציבות בקליעה מבחוץ השנה דיי חשוב שהגארד שיבוא יהיה קלעי מצויין ויציב מבחוץ.
- בגלל חוסר היכולת ליצור מצבים גם דיי חשוב שהוא ידע ליצור (קודם כל לעצמו. עדיף גם לאחרים). לכן למשל אני פחות מתלהב מפוסטר.
- כקבוצת הגנה יש לנו כבר בקו האחורי שומר גרוע (הובר) וסביר (הארפר). אז אולי לא צריך שחקן שומר על ברמה של פיליפ/מורגן/זוס אבל הוא כן חייב להיות שומר טוב+ (נגיד ברמה של רנדולף או ספידי).

כנראה שאת כל הדרישות האלו יהיה קשה למלא, אבל היכולת למלא את רוב הדרישות האלו עם החתמה גדולה אחת היא הפיצוח של הקיץ הקרוב. אם נצליח בה כל השאר יהיה קל יותר.

מחבר:  uriel17 [ ו' יוני 06, 2025 11:33 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

ואני חושב או מקווה שג'ונסון לא יעזוב

מחבר:  shmueliki [ ו' יוני 06, 2025 11:46 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

ביורוקאפ שיהיה - גם בלי חיזוקים בכלל, הפועל ירושלים "יכולה ללכת עד הסוף"
אני חושב שרק בקיץ ייפול לכולנו האסימון עד כמה המפעל נחלש (לא רק עזיבת הספרדיות, אלא הגדלת כמות המשחקים ושתי הקבוצות הנוספות ביורוליג שימשכו באופן ישיר או עקיף כמה שחקנים, עזיבה למכללות וכו' וכו')

מחבר:  uriel17 [ ו' יוני 06, 2025 12:02 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

למה כולם בטוחים שהולכים ליורוקאפ?
נרשמנו?
למה לא BCL?
מה יש להרוויח ביורוקאפ?
עונה אקראית ביורוליג?

מחבר:  RREEDDTT [ ו' יוני 06, 2025 12:04 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

uriel17 כתב:
למה כולם בטוחים שהולכים ליורוקאפ?
נרשמנו?
למה לא BCL?
מה יש להרוויח ביורוקאפ?
עונה אקראית ביורוליג?


אם ירושלים תהיה ביורוליג היא כמו הפועל תל אביב תעמיד את אחד התקציבים הגבוהים במפעל .בי סי אל זה פאסה

מחבר:  uriel17 [ ו' יוני 06, 2025 12:27 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?

מחבר:  גמליאל [ ו' יוני 06, 2025 1:25 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

shmueliki כתב:
ביורוקאפ שיהיה - גם בלי חיזוקים בכלל, הפועל ירושלים "יכולה ללכת עד הסוף"
אני חושב שרק בקיץ ייפול לכולנו האסימון עד כמה המפעל נחלש (לא רק עזיבת הספרדיות, אלא הגדלת כמות המשחקים ושתי הקבוצות הנוספות ביורוליג שימשכו באופן ישיר או עקיף כמה שחקנים, עזיבה למכללות וכו' וכו')


גם השנה היא "יכלה", בשנה הבאה היא "צריכה".
וזה שינוי משמעותי.
יש הבדל בין לבנות סגל שאם במקרה שכולם מגיעים בכושר שיא לגמר וקצת מזל ביריבה וכו' כו' אולי יכול לקחת. לבין קבוצה שנבנית עם גיבויים ובמקור שתי דרגות מעל כל מתחרה.
זה כמובן לא מבטיח 100% וכמו במקרה של ולנסיה של השנה יכולה לקפוץ איזו הפועל תל אביב שתתפוס כושר של החיים בזמן הנכון + פציעה מרכזית אצלך כדי להדיח אותך. אבל כמודל ולנסיה היא מה שאנחנו צריכים לשאוף אליו. זה אומר שאנחנו ליטרלי צריכים לבוא בגישה של לקחת כל משחק מול כל יריבה בבית ובחוץ. ושום הפסד לא יתקבל בסבבה/נלמד מזה/ממילא בסוף נעלה.

מחבר:  Tbowers15 [ ו' יוני 06, 2025 1:27 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

צריך גארד גבוה וכזה שגם יכול להוביל כדור.
הפייבוריטים שלי (מהריאלי למשאלת הלב):
טרנט פרייזר
האנטר הייל
טרוויס טרייס (נמוך אבל אוהב אותו)
מלו טרימבל (בייאאוט לצסקא בבקשה)
כריס דוארטה
טרוולין קווין

גם פוסטר תהיה החתמה מצוינת.

מה אומרים על דווין בייקון בעמדת הפוורווד?
לכאורה ההיפך המוחלט מהאופי שיש בקבוצה, אבל לדעתי דרוש איזה קילר שלא סופר אחד.
מסיים חוזה בזניט אחרי עונה טובה

מחבר:  קרטמן [ ו' יוני 06, 2025 2:24 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

uriel17 כתב:
BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?

מה הקטע בלשחק ב-BCL, מה נותנת לך זכייה שם?
אני מניח שגם אתה מסכים שהיורוליג זו פסגת הכדורסל האירופאי, אז אני לא מבין את הזלזול בהשתתפות שם ובחוויה שזה ייתן לקבוצה ולאוהדים. גם אם זה לעונה אחת בלבד. אפשר לחשוב שהפועל ירושלים כבר חוותה עשרות שנות יורוליג (או אחת).
מה גם שזה לא נכון שאתה עף אוטומטית אחרי עונה אחת ואני מניח שאתה מודע לזה, אז פחות הבנתי את הגישה הפסימית/לוזרית הזאת, אם זכייה ביורוקאפ והשתתפות ביורוליג יפתחו לאדלסון את הצ'קרות הוא יכול להעמיד מועמדת לפלייאוף.

מחבר:  uriel17 [ ו' יוני 06, 2025 2:45 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

לא קונה בשיט את האגדה של להשאר ביורוליג
והשאיפה הזו להיות הנער מעלית שמקבל הצצה לטרקלין של המועדון הסגור פעם בכמה שנים זו גישה לוזרית
ביורוקאפ, יש עכשיו את גראן קנריה, מלאגה, אלבה, חובנטוד, טריפה
היורוקאפ יכול לחלום על הרכב קבוצות כזה אטרקטיבי
יאללה לBCL

מחבר:  קרטמן [ ו' יוני 06, 2025 3:12 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

מה יש לא לקנות פה, זה בחוקים זוכות קודמות כמו מונאקו, בולוניה ופאריס נשארו ביורוליג.
אתה החלטת שהשאיפה היא לקבל הצצה, אבל השאיפה היא לתקוע יתד. בעוד שנתיים אפשר גם להניח שישחקו בארץ, ירושלים יכולה להיות בחצי העליון של היורוליג בעונה הזאת במספרי קהל ותקציב, לא יודע למה אתה כ"כ בטוח שימהרו לעקם את החוקים אם תעשה פלייאוף בשביל לזרוק אותה ולא יודע מאיפה באה הגישה הזאת של "אולי יזרקו אז למה לנסות".
לא יודע איך אפשר לקרוא לשאיפה להתחרות במפעל הבכיר ביותר לוזריות בזמן שאתה רוצה להשתתף במפעל השני-שלישי בטיבו וקורא לזה ווינריות בגלל שכמה קבוצות מרכז טבלה ספרדיות משתתפות בו. חצי מהקבוצות ב-BCL ברמת תקציב של קרית אתא, ווינרי בטירוף לשאוף להתמודד איתן שנה אחר שנה. מילא זה היה בא אחרי שראית שזוכת יורוקאפ עושה פלייאוף ונזרקת, מילא זה היה אחרי שהשתתפת שם ונזרקת.

מחבר:  G [ ו' יוני 06, 2025 3:14 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

קרטמן כתב:
uriel17 כתב:
BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?

מה הקטע בלשחק ב-BCL, מה נותנת לך זכייה שם?
אני מניח שגם אתה מסכים שהיורוליג זו פסגת הכדורסל האירופאי, אז אני לא מבין את הזלזול בהשתתפות שם ובחוויה שזה ייתן לקבוצה ולאוהדים. גם אם זה לעונה אחת בלבד. אפשר לחשוב שהפועל ירושלים כבר חוותה עשרות שנות יורוליג (או אחת).
מה גם שזה לא נכון שאתה עף אוטומטית אחרי עונה אחת ואני מניח שאתה מודע לזה, אז פחות הבנתי את הגישה הפסימית/לוזרית הזאת, אם זכייה ביורוקאפ והשתתפות ביורוליג יפתחו לאדלסון את הצ'קרות הוא יכול להעמיד מועמדת לפלייאוף.

חוותה, עונת 2000/2001.
אפשר גם להגיד על 1997/1998 כששיחקה בליגה הבכירה ביותר באירופה, לא זוכר מה השם.
בשתי העונות, היו כמה משחקים מדהימים והיתה חוויה אדירה מבחינת הקבוצות/שחקנים שהגיעו לפה.

uriel17 כתב:
לא קונה בשיט את האגדה של להשאר ביורוליג
והשאיפה הזו להיות הנער מעלית שמקבל הצצה לטרקלין של המועדון הסגור פעם בכמה שנים זו גישה לוזרית
ביורוקאפ, יש עכשיו את גראן קנריה, מלאגה, אלבה, חובנטוד, טריפה
היורוקאפ יכול לחלום על הרכב קבוצות כזה אטרקטיבי
יאללה לBCL

לא מצליח להבין את האמירה שזו גישה לוזרית, אתה מכוון לשחק בליגה הכי חזקה באירופה, ברגע שיש לך הזדמנות אתה מנצל אותה. הויתור על היורוליג ב-2004/2005 היה לוזריות.

מחבר:  shmueliki [ ו' יוני 06, 2025 4:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

קרטמן כתב:
מה יש לא לקנות פה, זה בחוקים זוכות קודמות כמו מונאקו, בולוניה ופאריס נשארו ביורוליג.

זה לא ממש בחוקים. פרט למונאקו (שעד כה כל שנה הייתה בסיכון תיאורטי שזוהי שנתה האחרונה במפעל, למזלם תמיד הצליחו...) אף קבוצה לא נשארה בגלל "חוקים". המציאות מראה אפילו קצת הפוך - שההצלחה לא הכי חשובה להישארות והתבססות במפעל, אלא אלמנטים אחרים (בולוניה, וילרבאן וכו').
אדרבה, דווקא בגלל שכל הנ"ל (כולל 2 הבלגרדיות - גם כן לא בדיוק הצלחה מקצועית...) כעת ביורוליג לשלוש שנים (ודובאי לחמש) - זה מטבע הדברים חוסם כניסה והתבססות של כל קבוצה נוספת, קל חומר שמהרבה בחינות הפועל ת"א "קודמת בתור" לעומת ירושלים לרישיון רב שנתי (וראינו שבסוף, וחרף הצעותיו הכלכליות הכפולות של ינאי, הם בכלל לא עלו להצבעה הסופית...), ואולי מתישהו יהיו גם רוסיות וכו'.

חרף זאת, גם להישארות ביורוקאפ וזכייה בתואר (בסבירות גבוהה הרבה יותר מזכייה בליגת האלופות...) יש משמעות כלשהי עבור מועדון.
בליגת האלופות (החדשה) אפילו עלייה לטופ 8 זה לא משהו מובן מאליו, ואז פתאום יש עונה אירופית קצרה של איזה 12 משחקים.

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 07, 2025 10:47 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

אני מעדיף להיות אזרח שווה זכויות במדינה צנועה יותר מאשר להיות אזרח סוג ב' במדינה עשירה יותר
חירות קודמת לכבוד
מה ייתן לי לנצח את הBCL???
אני מזמין אותך לראות סרטונים ותמונות מהפיינלפור במלאגה
כמה חיבוקים ודמעות אושר כשעלינו לגמר
כמה בירות, שירים ריקודים ואין סוף טקסטים והרעפת האהבה בסופ"ש שבין חצי הגמר לגמר ואת הדמעות עצב אחרי ההפסד וההתפזרות השקטה למלונות והבתי קפה לפני טיסה הביתה ברגשות מעורבים
זו המהות של להיות אוהד
לקוות שאצליח לשרוד במועדון קבוצות פרטי שהוקם באופן מושחת
מועדון שבו קבוצה שחברה איתי באותה ליגה מקומית יכולה להסריח את הפרקט כל העונה ולחייך לי בפרצוף בסוף העונה כי היא ממשיכה עוד עונה ביורוליג ואותי שולחים לזכות שוב ביורוקאפ?
להסכים לשחק את התפקיד הזה שמייעדים לנו זו לוזריות, זו מנטליות של עבד נרצע

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 07, 2025 11:58 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

uriel17 כתב:
אני מעדיף להיות אזרח שווה זכויות במדינה צנועה יותר מאשר להיות אזרח סוג ב' במדינה עשירה יותר
חירות קודמת לכבוד
מה ייתן לי לנצח את הBCL???
אני מזמין אותך לראות סרטונים ותמונות מהפיינלפור במלאגה
כמה חיבוקים ודמעות אושר כשעלינו לגמר
כמה בירות, שירים ריקודים ואין סוף טקסטים והרעפת האהבה בסופ"ש שבין חצי הגמר לגמר ואת הדמעות עצב אחרי ההפסד וההתפזרות השקטה למלונות והבתי קפה לפני טיסה הביתה ברגשות מעורבים
זו המהות של להיות אוהד

לקוות שאצליח לשרוד במועדון קבוצות פרטי שהוקם באופן מושחת
מועדון שבו קבוצה שחברה איתי באותה ליגה מקומית יכולה להסריח את הפרקט כל העונה ולחייך לי בפרצוף בסוף העונה כי היא ממשיכה עוד עונה ביורוליג ואותי שולחים לזכות שוב ביורוקאפ?
להסכים לשחק את התפקיד הזה שמייעדים לנו זו לוזריות, זו מנטליות של עבד נרצע


לגבי המודגש - נו, בדיוק. לזה גם אני כיוונתי כשעניתי לשאלתך "מה יש להרוויח ביורוקאפ? ו-מה הקטע לשחק ביורוליג עונה אחת". קודם כל זה מה תיתן לך זכייה ביורוקאפ, וזה לא הכרטיס ליורוליג, זה קודם כל הזכייה עצמה. זאת המהות. לא מה נותנת לך הזכייה בעונה שאחרי, אלא עצם הזכייה.
לגבי שאר הדברים, אני לגמרי מבין למה ומאיפה זה מגיע ובנקודות זמן מסויימות בשנים עברו כנראה שהייתי מסכים איתך, אבל אני לא חושב שהתשובה לשחיתות והשאיפה של הפועל ירושלים צריכה להיות ויתור על המפעל היחיד הגדול באירופה ושהליכה עם פיב"א זה לא הנצחון המוסרי המוחלט. אתה בעצמך הדהדת פה את השם של אלבה ברלין כאחת המשתתפות ב-BCL בעונה הבאה, קבוצה שסיימה שביעית בגרמניה והודחה ברבע גמר הפלייאוף, זה לא שאתה רוצה ללכת עם המפעל שמקדש הוגנות והשתתפות על בסיס הישגים.
נכון שלהיות אורח "במפעל של מכבי" זאת הרגשה קצת מסריחה, אבל השאיפה צריכה להיות כמו מונאקו, לבלוע את הגלוגה לשנה-שנתיים עד שלא יוכלו להתעלם מהחשיבות שלך למפעל ולהישאר בו כאחד מבעלי הבית, לתת בראש למכבי "במפעל שלה" ולהתחרות מול העלית של אירופה, ברצלונה וריאל מדריד ולא טנריפה ובדאלונה.

מחבר:  RREEDDTT [ א' יוני 08, 2025 10:27 am ]
נושא ההודעה:  Re: הפועל ירושלים 25-26

אולי מנקו שלא ימשיך במכבי יחזור לבירה?

עמוד 1 מתוך 96 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/