סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:30 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 3:49 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
כי מגיע גם למשחק הזה ת׳רד.
בינתיים, חמש דקות שכולן המון הגנה על שג״א והמון התקפה של אינדיאנה.
מקווה שימשיך כך. ממש בא לי אליפות לפייסרס.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 4:04 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שבטוח, המשחק היום הולך דרך ג׳יי דאב ולא דרך שג״א. ... בוא נראה אם זה פילוסופיה, ובוא נראה אם לפייסרס יהיו התאמות.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 4:42 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
אין כמו הקהל האמריקאי. רגע אחד פוזשן של אוקלהומה ושלושים איש שקוראים "דיפנס דיפנס". רגע אחרי יש טיימאאוט וזה מבחינת הקהל הזמן שלו להשתולל ולצרוח כי המצלמות עליהם ומישהי עם מקרופון אמרה להם לטס מייק סם נוייזזזזז.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:25 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
חשבתי לכתוב על ההגנה של OKC לאורך הסדרה ואני נאלץ לכתוב על ההגנה של אינדיאנה
איזה הגנה
שיי הלך לסל בפעם הראשונה המשחק העונשין
והכדור חוזר לשגא באופן כללי
היתרון של אינדי הגיע ל8 ושגא סגר ל 4


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:27 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שתי שלשות רצופות של טופין והתקפה נטולת שגא אחת ואינדי שוב בפלוס 8


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:27 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
היהודון הזה, טופין, איזה שחקן. צריך להביא אותו איכשהו לנבחרת.
אגב, האח שלו יעקב, לא על הרדאר של אף אחת משלושת הגדולות בכדורסל הישראלי?

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אפשר שהאיראנים יפסיקו לחצי שעה זה ממש יעזור


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:34 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
תכף נגמר רבע 3 ורק 0 אסיסטים לשגא
משהו לכתוב עליו הביתה
שוב 8 לאינדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:35 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גג של היהודון על דאב
גג בצד אחד והטבעה בצד השני
+ המשך ההגנה של אינדי החונקת
אילצה איבוד 24 שניות ועכשיו מאלצת איבוד 8 שניות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:42 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אינדיאנה מנצחת את כל שלושת הרבעים
מנצחת בקטנה אבל את שלושתם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:47 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
פתיחת רבע ארבע
שגא פותח, מתי פעם אחרונה זה קרה?
הוא במינוס 16 בפלוס מינוס. וואוו
משחק מאוד לא טוב של האלי
7 אסיסטים 5 איבודים, לא חזון נפרץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:51 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
שיפוט די לטובת okc


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:51 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
OKC מתחילה מצוין את רבע ארבע
מרגיש כמו משחק שבו הם באים מאחור ברבע הרביעי ולוקחים את המשחק
אני אומר משחק של אוקלהומה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:55 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
אינדיאנה נראית לי הרבה יותר טובה ויודעת מה היא רוצה מעצמה לאורך כל המשחק. חושב שהדקות האחרונות פחות מייצגות והם תכף יחזרו לעצמם וזה ייגמר 5+ פייסרס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:56 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אמרתי והנה אוקלהומה עולה ממינוס 10 לשוויון
לא לעניין העבירה שנשרקה על סיאקם מתחיל להראות כמו המשחקים ששגא עושה קצת פוזות והולך לקו, לא באמת משחק כדורסל
חבל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:01 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:05 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקלהומה מעלה את שני הגבוהים יחד ומתוגמלת בשפע הזדמנויות שניות
האלי מתחיל לקחת יותר זריקות
מוקדם להגיד האם זה עוזר או לא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:05 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
נתון די מדהים שעבר מתחת לרדאר - האליברטון לא הלך לקו אפילו פעם אחת בשלושת המשחקים הראשונים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:06 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

למה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:09 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

מאיזו בחינה? אני דווקא חושב שזה יעשה טוב מאוד. יעלה את הנרטיב של בניית קבוצה לאורך זמן ולא רדיפה אחרי צבירת נכסים בשביל להשיג כוכבים בשביל "ביג 3" שראינו בעשור הקודם. יעלה/יחזיר את ההזדהות של הקהל עם הקבוצות במקום הטרנד שראינו בעשור האחרון מהקהל הצעיר של אהדת הכוכבים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:09 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
כי אינדיאנה לא תעשה שושלת
אוקלהומה אולי כן,
ןשושלות זה טוב לליגה

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:11 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
כי אינדיאנה לא תעשה שושלת
אוקלהומה אולי כן,
ןשושלות זה טוב לליגה

הבנתי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:13 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הנה זריקות עונשין נכלוליות של שגא
נייסמית', הניח עליו יד קלילה מאוד, מיד כשהרגיש את היד עלה לזריקה לא בכיוון וקיבל עונשין
האלי מתחיל להגביר מעורבות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:14 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יתרון ראשון לאוקלהומה במחצית השנייה
שגא נוצץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:15 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
שבע נקודות רצופות וחשובות מאוד של שגא משנות את המומנטום


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Euro_Basket, Google [Bot], sheky ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.