סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

גמר נ.ב.א, משחק 4
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20759
עמוד 1 מתוך 6

מחבר:  נורטון [ ש' יוני 14, 2025 3:49 am ]
נושא ההודעה:  גמר נ.ב.א, משחק 4

כי מגיע גם למשחק הזה ת׳רד.
בינתיים, חמש דקות שכולן המון הגנה על שג״א והמון התקפה של אינדיאנה.
מקווה שימשיך כך. ממש בא לי אליפות לפייסרס.

מחבר:  נורטון [ ש' יוני 14, 2025 4:04 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

מה שבטוח, המשחק היום הולך דרך ג׳יי דאב ולא דרך שג״א. ... בוא נראה אם זה פילוסופיה, ובוא נראה אם לפייסרס יהיו התאמות.

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 14, 2025 4:42 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אין כמו הקהל האמריקאי. רגע אחד פוזשן של אוקלהומה ושלושים איש שקוראים "דיפנס דיפנס". רגע אחרי יש טיימאאוט וזה מבחינת הקהל הזמן שלו להשתולל ולצרוח כי המצלמות עליהם ומישהי עם מקרופון אמרה להם לטס מייק סם נוייזזזזז.

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:25 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

חשבתי לכתוב על ההגנה של OKC לאורך הסדרה ואני נאלץ לכתוב על ההגנה של אינדיאנה
איזה הגנה
שיי הלך לסל בפעם הראשונה המשחק העונשין
והכדור חוזר לשגא באופן כללי
היתרון של אינדי הגיע ל8 ושגא סגר ל 4

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:27 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

שתי שלשות רצופות של טופין והתקפה נטולת שגא אחת ואינדי שוב בפלוס 8

מחבר:  נורטון [ ש' יוני 14, 2025 5:27 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

היהודון הזה, טופין, איזה שחקן. צריך להביא אותו איכשהו לנבחרת.
אגב, האח שלו יעקב, לא על הרדאר של אף אחת משלושת הגדולות בכדורסל הישראלי?

מחבר:  Yuval [ ש' יוני 14, 2025 5:28 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אם אפשר שהאיראנים יפסיקו לחצי שעה זה ממש יעזור

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:34 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

תכף נגמר רבע 3 ורק 0 אסיסטים לשגא
משהו לכתוב עליו הביתה
שוב 8 לאינדי

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:35 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

גג של היהודון על דאב
גג בצד אחד והטבעה בצד השני
+ המשך ההגנה של אינדי החונקת
אילצה איבוד 24 שניות ועכשיו מאלצת איבוד 8 שניות

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:42 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אינדיאנה מנצחת את כל שלושת הרבעים
מנצחת בקטנה אבל את שלושתם

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:47 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

פתיחת רבע ארבע
שגא פותח, מתי פעם אחרונה זה קרה?
הוא במינוס 16 בפלוס מינוס. וואוו
משחק מאוד לא טוב של האלי
7 אסיסטים 5 איבודים, לא חזון נפרץ

מחבר:  satriani [ ש' יוני 14, 2025 5:51 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

שיפוט די לטובת okc

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:51 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

OKC מתחילה מצוין את רבע ארבע
מרגיש כמו משחק שבו הם באים מאחור ברבע הרביעי ולוקחים את המשחק
אני אומר משחק של אוקלהומה

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 14, 2025 5:55 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אינדיאנה נראית לי הרבה יותר טובה ויודעת מה היא רוצה מעצמה לאורך כל המשחק. חושב שהדקות האחרונות פחות מייצגות והם תכף יחזרו לעצמם וזה ייגמר 5+ פייסרס.

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 5:56 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אמרתי והנה אוקלהומה עולה ממינוס 10 לשוויון
לא לעניין העבירה שנשרקה על סיאקם מתחיל להראות כמו המשחקים ששגא עושה קצת פוזות והולך לקו, לא באמת משחק כדורסל
חבל

מחבר:  נורטון [ ש' יוני 14, 2025 6:01 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 6:05 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

אוקלהומה מעלה את שני הגבוהים יחד ומתוגמלת בשפע הזדמנויות שניות
האלי מתחיל לקחת יותר זריקות
מוקדם להגיד האם זה עוזר או לא

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 14, 2025 6:05 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

נתון די מדהים שעבר מתחת לרדאר - האליברטון לא הלך לקו אפילו פעם אחת בשלושת המשחקים הראשונים.

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 6:06 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

נורטון כתב:
אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

למה?

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 14, 2025 6:09 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

נורטון כתב:
אני מאד בעד הפייסרס. אמן שינצחו
אבל גם לי ברור, שאליפות של אינדיאנה תהיה רעה מאד לנ.ב.א.

מאיזו בחינה? אני דווקא חושב שזה יעשה טוב מאוד. יעלה את הנרטיב של בניית קבוצה לאורך זמן ולא רדיפה אחרי צבירת נכסים בשביל להשיג כוכבים בשביל "ביג 3" שראינו בעשור הקודם. יעלה/יחזיר את ההזדהות של הקהל עם הקבוצות במקום הטרנד שראינו בעשור האחרון מהקהל הצעיר של אהדת הכוכבים.

מחבר:  נורטון [ ש' יוני 14, 2025 6:09 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

כי אינדיאנה לא תעשה שושלת
אוקלהומה אולי כן,
ןשושלות זה טוב לליגה

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 6:11 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

נורטון כתב:
כי אינדיאנה לא תעשה שושלת
אוקלהומה אולי כן,
ןשושלות זה טוב לליגה

הבנתי

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 6:13 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

הנה זריקות עונשין נכלוליות של שגא
נייסמית', הניח עליו יד קלילה מאוד, מיד כשהרגיש את היד עלה לזריקה לא בכיוון וקיבל עונשין
האלי מתחיל להגביר מעורבות

מחבר:  uriel17 [ ש' יוני 14, 2025 6:14 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

יתרון ראשון לאוקלהומה במחצית השנייה
שגא נוצץ

מחבר:  קרטמן [ ש' יוני 14, 2025 6:15 am ]
נושא ההודעה:  Re: גמר נ.ב.א, משחק 4

שבע נקודות רצופות וחשובות מאוד של שגא משנות את המומנטום

עמוד 1 מתוך 6 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/