סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

דזמונד לאורלנדו
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20760
עמוד 1 מתוך 2

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 6:31 pm ]
נושא ההודעה:  דזמונד לאורלנדו

תמורת קקפ, קול אנטוני וארבע בחירות לא מוגנות
כנראה שהמג'יק ממש נואשים לקליעה

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 6:35 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

וגם החלפה אחת

מחבר:  דניאל [ א' יוני 15, 2025 6:37 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

אם ביין שווה 5 בחירות סיבוב ראשון, מה הבאקס צריכים לצפות לקבל על יאניס?

מחבר:  נורטון [ א' יוני 15, 2025 6:45 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

מאז מחזיק מביין. אם זה היה פחות בחירות זה היה טרייד אדיר. אבל עם כל כך הרבה בחירות, זה כבר די מעקר את העסק (אחת מהחמש, סטטיסטית, כן תהיה שחקן טוב)

מחבר:  דניאל [ א' יוני 15, 2025 6:46 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

הולך להיות פלייאוף מעניין במזרח. אינדיאנה שבכל מקרה תגיע עם מומנטום חזק, ניו יורק שתהיה עם מאמן חדש (ואולי טרייד משמעותי), פילי עם תוסיף לאמבייד ומקסי את הבחירה ה-3 בדראפט, אורלנדו תוסיף לווגנר ובאנקרו את ביין וסאגס (שהיה פצוע בפלייאוף האחרון), דטרויט תמשיך לצמוח.
מצד שני, שני שחקני חמישייה ראשונה בליגה בשנים האחרונות כנראה לא יובילו את הקבוצה שלהם - טייטום ויאניס.

מחבר:  Att [ א' יוני 15, 2025 6:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

למי שמבין קצת בחוקי השכר, האם אורלנדו יצליחו להיות מתחת לאפרון השני עם ווגנר, באנקרו, ביין וסאגס ולכמה זמן?

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 6:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

נורטון כתב:
מאז מחזיק מביין. אם זה היה פחות בחירות זה היה טרייד אדיר. אבל עם כל כך הרבה בחירות, זה כבר די מעקר את העסק (אחת מהחמש, סטטיסטית, כן תהיה שחקן טוב)

כן אבל נגיד שהוא יגיע בשנה השתיים וחצי וייקח שלו שתי עונות להתבשל.
איבדת את המומנטום של הסגל הנוכחי עם ההגנה האדירה
מה גם שהם אמורים לבחור נמוך
בעוד אורלנדו עשו את הטרייד הגדול של הקיץ, ממפיס לדעתי מכינה עוד הפתעות

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 6:52 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

דניאל כתב:
אם ביין שווה 5 בחירות סיבוב ראשון, מה הבאקס צריכים לצפות לקבל על יאניס?

אותו סדר גודל של בחירות אבל שחקנים הרבה יותר טובים מקקפ וקול

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 6:56 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

Att כתב:
למי שמבין קצת בחוקי השכר, האם אורלנדו יצליחו להיות מתחת לאפרון השני עם ווגנר, באנקרו, ביין וסאגס ולכמה זמן?

בעונה הקרובה הם לא יהיו אפילו באפרון הראשון
בעונת 27 כשבאנקרו יקבל מקס הם יגרדו את השני מלמטה
אל תשכח שהם שולחים 35 מיליון משכורות לממפיס ומקבלים 36 מיליון של דזמונד

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 7:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

כמו נורטון, גמני מחזיק מזדמונד
מייצר לעצמו מצבים גם בהתקפות תקועות, שומר חזק, בעיקר ב1/1
היכולת מסירה קצת מדאיגה, יש לו די הרבה אסיסטים אבל זה בגלל שג'ה מרבה להעדר אז הוא לוקח חלק מהג'וב

אגב היו גם דיבורים שממפיס חמה על אבדיה

מחבר:  kakon3 [ א' יוני 15, 2025 7:23 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

אני חושב שקיבלו עליו יותר מהשווי שלו אבל לא ברור מה התכנית של ממפיס.

מחבר:  uriel17 [ א' יוני 15, 2025 8:01 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

ממפיס נכון להרגע קבוצה חלשה יותר מזו ששיחק בעונה האחרונה
לכן אני מצפה לטרייד נוסף, שבו ישתמשו בבחירות שקיבלו עכשיו

מחבר:  Hacohen [ א' יוני 15, 2025 8:25 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

מאד אוהב את הטרייד מהצד של המג'יק. באנקרו ו-ואגנר מוכנים כאן ועכשיו לרוץ לכיוון זכייה במזרח, באופן מובהק מה שהכי חסר להם זה סקורר אמין בקו האחורי וביין הוא אחת האפשרויות הכי טובות שניתן היה להשיג. אולי הבחירות העתידיות יהפכו לשחקנים טובים ואולי לא, אבל בהינתן בריאות סבירה של כל המעורבים, יש כאן פוטנציאל לקונטנדרית של כמה שנים.

מחבר:  B.Grant44 [ א' יוני 15, 2025 9:15 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

דניאל כתב:
אם ביין שווה 5 בחירות סיבוב ראשון, מה הבאקס צריכים לצפות לקבל על יאניס?


הבאקס לא אמורים לספוג חוזים לא אטרקטיביים כמו אלו של קקפ ואנתוני בטרייד על יאניס.
אני בכלל מעריך שהם יעדיפו שחקנים תורמים (וכמה שיותר צעירים), בשביל להישאר תחרותיים בתקופת המעבר מיאניס ועד למיצוי חוב הבחירות (והסוואפים) שלהם מול הפליקנס והבלייזרס.
אבל כמו שזה נראה כרגע, אין עסקת יאניס על הפרק.

מחבר:  shmueliki [ א' יוני 15, 2025 9:33 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

לא מן הנמנע שחלק מהשיקולים של ממפיס הם לקראת הקיץ הבא - אז JJJ מסיים חוזה.
מוראנט וביין ביחד היו אמורים להרוויח 82M בעונת 26-27, ו-87M בעונת 27-28. להוסיף לשני חוזים כאלה עוד חוזה עתק - לא צחוק. ל-KCP יש אופציית שחקן על 22M לעונה הבאה, ואצל קול אנתוני יש אופציית קבוצה (13M) - כך שתהיה להם גמישות יתרה במשוכורת הנ"ל (בהשוואה לאילו לא בוצע הטרייד).
אז אולי במובן מסוים הייתה פה בחירה מבחינתם בין ביין לבין JJJ.

מחבר:  Bluey [ א' יוני 15, 2025 9:44 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

שאלת ההגנות על הבחירות מעניינת כי 3 בחירות שאמורות להיות 20-30 וכמה גרוטאות זה מחיר טוב לביין.
שנה הבאה עם בוסטון ואולי פילדלפיה מוחלשים, אם יאניס נשאר אז מילווקי חלשים, יש אפשרות להשתדרג לגמר איזורי.
אם הסופר טים שלהם תתחבר.

מחבר:  קיופיפלו [ ב' יוני 16, 2025 1:52 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

הטרייד הזה הוא תעודת עניות לארגון אורלנדו מג'יק וכל מי שלוקח בו חלק

מחבר:  picknroll [ ב' יוני 16, 2025 2:15 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

לפי אחד הכתבים שקראתי. את הטרייד חייבים להשלים בעונה הנוכחית כי אחרת אורלנדו קופצת מעל הסינר הראשון והטרייד הופך להיות לא חוקי.

מחבר:  picknroll [ ב' יוני 16, 2025 2:22 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

אלו הרבה בחירות, ואורלנדו קבוצה פציעה, שלא לדבר על ביין. נכון שהמזרח חלש אבל זה מסוכן.

מחבר:  סאבוניס [ ב' יוני 16, 2025 3:53 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

Hacohen כתב:
מאד אוהב את הטרייד מהצד של המג'יק. באנקרו ו-ואגנר מוכנים כאן ועכשיו לרוץ לכיוון זכייה במזרח, באופן מובהק מה שהכי חסר להם זה סקורר אמין בקו האחורי וביין הוא אחת האפשרויות הכי טובות שניתן היה להשיג. אולי הבחירות העתידיות יהפכו לשחקנים טובים ואולי לא, אבל בהינתן בריאות סבירה של כל המעורבים, יש כאן פוטנציאל לקונטנדרית של כמה שנים.


אני איתך. ביין יופי של שחקן שמשחק בשני צידי המגרש ומביא למג'יק בדיוק את מה שהם הכי צריכים (קליעה!). המג'יק גם נפתרו על הדרך מהחוזה הגרוע של קיי סי פי בן ה-32, שנמצא בצניחה משמעותית עוד מהעונה האחרונה בדנבר וגם קול אנתוני זו לא ממש אבידה.

הם ויתרו על שלוש בחירות שלהם (ההחלפה לא משמעותית), שסיכוי טוב שיהיו 20-30. מה הסיכוי להשיג שחקן ברמה של ביין במקומות הללו (ביין עצמו נבחר 30 ונחשב לאחת מגניבות הדראפט הגדולות של השנים האחרונות)? ואפילו אם כן פוגעים באחת מהן ומשיגים אותו, זה הרי יכול להיות גם בבחירה של 2030. אז מה, נותנים לבאנקרו וואגנר להתייבש עד אז בלי קליעה נורמלית משלוש, שהיא כבר הרבה זמן נקודת התורפה של המג'יק יותר מכל קבוצה אחרת בליגה?

מחבר:  uriel17 [ ב' יוני 16, 2025 5:05 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

picknroll כתב:
לפי אחד הכתבים שקראתי. את הטרייד חייבים להשלים בעונה הנוכחית כי אחרת אורלנדו קופצת מעל הסינר הראשון והטרייד הופך להיות לא חוקי.

לא מסתדר עם המספרים
העונה כשסאגס עדיין בחוזה רוקי, הם מתחת לתקרה, בעונה הבאה הם יהיו סביב האייפרון הראשון, אבל של השנה, שנה הבאה הוא יותר גבוה
סך החוזים שלהם לעונה הבאה הוא משהו כמו 175 וזה האייפרון הראשון והעונה הבאה הוא יעלה עוד קצת למעלה

מחבר:  עמוס לב [ ב' יוני 16, 2025 7:13 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

לא כל כך הבנתי את ההחלפה ולמה היא לא משמעותית. לפי מה שקראתי, הבחירה של אורלנדו ב-2026 כוללת גם החלפה עם וושינגטון ופיניקס, שתי קבוצות שבדראפט הבא יכולות להיות עמוק בצמרת הדראפט. מה התנאים של ההחלפה מבחינת ממפיס? ראיתי שההחלפה מוגנת טופ 2 ב-2029. מה עוד?
וכמובן שאני חושב שזאת עסקה טובה לאורלנדו. קבוצה שאפשר להגיד שעל סף קונטנדרית, הביאה שחקן שמביא את היכולת שבדיוק הייתה חסרה לאורלנדו, הקליעה משלוש.
לגבי ממפיס, ההארכה לטריפל ג'יי הייתה חלק חשוב מהשיקול לטרייד, כפי ששמוליק כתב.

מחבר:  B.Grant44 [ ב' יוני 16, 2025 11:53 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

אני עם סבוניס והכהן, אוהב את הטרייד הזה עבור המג'יק.
כמה תיקונים/הבהרות לגבי מצב הבחירות שלהם כעת:

בדראפט הקרוב הם נתנו את הבחירה ה-16 של עצמם, אבל עדיין יבחרו 25 דרך דנבר.
בדראפט הבא, הבחירה שממפיס ככל הנראה תקבל תהיה זו של פניקס, אלא אם פניקס תגריל בחירה גבוהה מזו של וושינגטון שמחזיקה באופציית החלפה מולה מעסקת ביל. מה שאומר שאורלנדו תשמור על הבחירה שלה (שוב, תחת הסייג שהיא לא תגריל איכשהו בחירת טופ 4 שתהיה גבוהה מזו של כל הנ"ל).

אז הסיכון הכי גבוה טמון באובדן הבחירות של 28 ו-30. באנקרו, ואגנר וסאגס (אם יושאר עד אז) יהיו אז בשנות השיא שלהם. ביין יציין 31 בתחילת העשור הבא, אבל הוא לא שחקן שמסתמך על אתלטיות.

הבעיה העיקרית, וזה משהו שכתבתי לאוריאל לאחרונה בהקשר של מינסוטה ועסקת גובר, היא שאורלנדו קצת מסונדלת כרגע בכל הנוגע לעסקאות פוטנציאליות שיערבו בחירות סיבוב ראשון, אבל לא באופן מוחלט עד כמה שידוע לי (מותר לסחור בבחירות 7 שנים קדימה, ובהפרש של שנתיים מהחוב הקיים, אז הם יוכלו לסחור בבחירה של 2032 אם תצוץ עסקה שמצדיקה זאת).

מחבר:  B.Grant44 [ ב' יוני 16, 2025 11:57 am ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

עמוס לב כתב:
לא כל כך הבנתי את ההחלפה ולמה היא לא משמעותית. לפי מה שקראתי, הבחירה של אורלנדו ב-2026 כוללת גם החלפה עם וושינגטון ופיניקס, שתי קבוצות שבדראפט הבא יכולות להיות עמוק בצמרת הדראפט. מה התנאים של ההחלפה מבחינת ממפיס? ראיתי שההחלפה מוגנת טופ 2 ב-2029. מה עוד?
וכמובן שאני חושב שזאת עסקה טובה לאורלנדו. קבוצה שאפשר להגיד שעל סף קונטנדרית, הביאה שחקן שמביא את היכולת שבדיוק הייתה חסרה לאורלנדו, הקליעה משלוש.
לגבי ממפיס, ההארכה לטריפל ג'יי הייתה חלק חשוב מהשיקול לטרייד, כפי ששמוליק כתב.



זה הולך ככה:

וושינגטון מחזיקה באופציית החלפה מול פניקס.
אורלנדו מחזיקה באופציית החלפה מול פניקס, כלומר לקבל את הבחירה שלהם (או את זו של וושינגטון, בתרחיש שבו פניקס תגריל בחירה גבוהה יותר).
ואז ממפיס מחזיקה באופציית החלפה מול אורלנדו, כלומר רוב הסיכויים שיקבלו את הבחירה של פניקס.

מחבר:  kakon3 [ ב' יוני 16, 2025 3:44 pm ]
נושא ההודעה:  Re: דזמונד לאורלנדו

עמוס לב כתב:
לא כל כך הבנתי את ההחלפה ולמה היא לא משמעותית. לפי מה שקראתי, הבחירה של אורלנדו ב-2026 כוללת גם החלפה עם וושינגטון ופיניקס, שתי קבוצות שבדראפט הבא יכולות להיות עמוק בצמרת הדראפט. מה התנאים של ההחלפה מבחינת ממפיס? ראיתי שההחלפה מוגנת טופ 2 ב-2029. מה עוד?
וכמובן שאני חושב שזאת עסקה טובה לאורלנדו. קבוצה שאפשר להגיד שעל סף קונטנדרית, הביאה שחקן שמביא את היכולת שבדיוק הייתה חסרה לאורלנדו, הקליעה משלוש.
לגבי ממפיס, ההארכה לטריפל ג'יי הייתה חלק חשוב מהשיקול לטרייד, כפי ששמוליק כתב.


היא רחוקה מלהיות קונטנדרית, יש לה פונטנציאל לזה כי וגנר ובנקרו עוד ישתפרו ואי אפשר לדעת כמה, אבל כרגע הם ממש לא שם,
ולדעתי נתנו יותר מדי מהעתיד בתור מישהי שעדיין לא שם.

עמוד 1 מתוך 2 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/