| סל ניוז http://www.salnews.com/forum/ |
|
| אין אלופה או שתי אלופות ? http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20762 |
עמוד 1 מתוך 3 |
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 1:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | אין אלופה או שתי אלופות ? |
מה עדיף ? |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 1:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
עופר האדום כתב: אגב, לדעתי בין שתי האופציות הגרועות האלה, עדיף 2 אלופות שהגיעו יותר רחוק מהקבוצות האחרות מאשר עונה ללא אלופה שבעצם אומרת ששיחקנו עונה שלמה על כלום.
|
|
| מחבר: | bangalaDesh [ ב' יוני 16, 2025 1:30 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
בגדול, טומטו טומאטו אישית הייתי מעדיף שלקבוצה שלי היו X אליפויות + עוד עונה שיכלנו לקחת אבל הייתה מלחמה מאשר X+1 אליפויות ולהסביר את הכוכבית העצומה על האחת הזאת (וזה גם הפסד אליפות למכבי שזה תמיד טוב) |
|
| מחבר: | uriel17 [ ב' יוני 16, 2025 1:40 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אין אלופה זה אומר שאלה שהגיעו למרחק 40/45 דקות מאליפות שווים כמו אלה שסיימו מקום 12 למשל אם אירופה יודעת לחיות עם שתי אלופות בשנה ספציפית, אז גם ישראל |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 1:43 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
להסיר ספק, גם אני במקרה של ״2 אלופות״ לא הייתי מחשיב את האליפות* הזו בארון התארים של הקבוצה שלי, אבל מנקודת המבט של המנהלת/איגוד/ליגה אני חושב שעדיף שיהיו העונה ״2 אלופות״ מאשר הכרזה שכל העונה שיחקנו על פארש. |
|
| מחבר: | ציפה דריפה אלמדלסי [ ב' יוני 16, 2025 1:49 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה. |
|
| מחבר: | דניאל [ ב' יוני 16, 2025 2:05 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
ציפה דריפה אלמדלסי כתב: אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה. נכון, ואני די מופתע שזה לא קרה |
|
| מחבר: | ודים [ ב' יוני 16, 2025 2:12 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
דניאל כתב: ציפה דריפה אלמדלסי כתב: אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה. נכון, ואני די מופתע שזה לא קרה אם זה מה שהיה רשום בתקנון, אז אין בעיה. אבל בתקנון לא היה כתוב מה קורה במצב כזה שלא ניתן להכריע את האליפות. |
|
| מחבר: | קרטמן [ ב' יוני 16, 2025 2:27 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
לפי התקשורת זאת עדיין אופציה על השולחן (מכבי אלופה כי סיימה ראשונה). אני שונא את שלושת האופציות על השולחן. מכבי אלופה - לא הוגן, שינוי בדיעבד של תנאי התחרות. שתי אלופות - בדיחה. אין דבר כזה שתי אלופות, ההגדרה של אלופה נהרסת. אין אלופה - עצוב, שנה שבוזבזה ושוחקה לחינם. אני חושב שהדבר הכי הוגן זה משחק אליפות בפתיחת העונה הבאה, כשהרשאים להשתתף הם רק השחקנים שהשתתפו בעונה הנוכחית + שחקני קבוצות הנוער. נכון, זה עקום ויש הרבה סיבות למה לא נכון לעשות את זה, אבל מבחינתי כל האופציות למצב הנתון הן גרועות, וזאת האופציה הגרועה הכי פחות גרועה. |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 2:31 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אי אפשר לשחק בעונה הבאה על אליפות העונה הזאת. בין אפשרות גרועה של בדיחה לבין אפשרות גרועה של עצב, עדיף בדיחה…. |
|
| מחבר: | קרטמן [ ב' יוני 16, 2025 2:43 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אפשר. כאמור לפני פתיחת העונה ורק עם מי שהיה בסגל בעונה הנוכחית. זה כנראה יכריח שיתוף שחקני נוער כי לא כולם ימשיכו לעונה הבאה, זה אולי ייתן עדיפות למי שימשיכו אצלה יותר זרים, אבל התנאים יהיו ידועים מראש ויאפשרו התמודדות הוגנת עם תנאים ידועים מראש. מה שאי אפשר מבחינתי זה להכריז על שתי אלופות או על עונה שהלכה לפח. |
|
| מחבר: | גמליאל [ ב' יוני 16, 2025 2:54 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל. במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר.. |
|
| מחבר: | יציע שמבן [ ב' יוני 16, 2025 2:56 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
מציע פתרון יצירתי: אלופה סמלית הפועל תל אביב תוכתר כאלופה לשם כבוד בתור זו שזכתה בתואר אירופי וזו שסיימה עם מספר הניצחונות הגדול ביותר בעונה הסדירה. במילא ירושלים ומכבי יתבאסו מכל פתרון שיהיה, שתי אלופות או אפס, אז לפחות שהפועל תקבל הכרה סמלית בהישגיות שלה, כן, למרות ההדחה בחצי הגמר... ולמי שיטען שהפתרון שלי הזוי - המציאות הזויה הרבה יותר האליפות הזו תהיה קישוט בלבד בכל תרחיש - לפחות שיהיה קישוט עם טוויסט |
|
| מחבר: | מנחם [ ב' יוני 16, 2025 3:05 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
כאוהד של הפועל, אני מרגיש שזה לא מאוד ישנה לי אם יכריזו שיש שתי אלופות או שאין בכלל אלופה. כל הרעיון באליפות קבוצתית הוא שיש בסוף אלופה אחת ואם זה לא קורה, אז כאוהד אתה לא מרגיש שבאמת זכית באליפות. אתה אולי יודע שהקבוצה שלך הייתה מאוד קרובה לזכיה ויכול לפנטז שהסיכוי של הקבוצה שלך היה יותר טוב מאשר של היריבה, אבל בלי שהמשחק שבו הדברים היו צריכים להיות מוכרעים התקיים, אז אתה עדיין יודע שהקבוצה שלך היא לא באמת האלופה וכמובן שגם הקבוצה השנייה לא. כמובן שאם במנהלת יחליטו שמכבי אלופה כי היא סיימה ראשונה את הליגה אחשוב שזה מעוות ומושחת ואני חושב שגם רוב אוהדי מכבי לא באמת ישמחו עם אליפות כזו. |
|
| מחבר: | shmueliki [ ב' יוני 16, 2025 4:03 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
מה בדיוק אומר התקנון על "אליפות למקום ראשון בעונה הסדירה"? אילו המקום הראשון היה כבר מודח במהלך הפלייאוף (שלא הגיע לסיומו) - אזי האם האליפות הולכת למקום השני (או הגבוה ביותר מבין הקבוצות שלא הודחו)? או לחילופין, כל עוד לא הושלם הפלייאוף - הולכים אך ורק על פי העונה הסדירה? |
|
| מחבר: | נביא בעירו [ ב' יוני 16, 2025 4:13 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
יציע שמבן כתב: מציע פתרון יצירתי: אלופה סמלית הפועל תל אביב תוכתר כאלופה לשם כבוד בתור זו שזכתה בתואר אירופי וזו שסיימה עם מספר הניצחונות הגדול ביותר בעונה הסדירה. במילא ירושלים ומכבי יתבאסו מכל פתרון שיהיה, שתי אלופות או אפס, אז לפחות שהפועל תקבל הכרה סמלית בהישגיות שלה, כן, למרות ההדחה בחצי הגמר... ולמי שיטען שהפתרון שלי הזוי - המציאות הזויה הרבה יותר האליפות הזו תהיה קישוט בלבד בכל תרחיש - לפחות שיהיה קישוט עם טוויסט הפועל תל אביב? לדעתי חולון! כאות הוקרה על שנים מאוד יפות ב-bcl ועל העידוד החם והאווירה הביתית! |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 4:45 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אני מציע את עירוני רמת גן כחלק מטרייד הובר-דוברת. |
|
| מחבר: | עמוס לב [ ב' יוני 16, 2025 5:03 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
גמליאל כתב: בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל. במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר.. כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד. |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 5:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
עמוס לב כתב: גמליאל כתב: בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל. במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר.. כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד. לפי איזה הגיון זה נשמע מאוד הגיוני? |
|
| מחבר: | אבימאל [ ב' יוני 16, 2025 5:12 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
סתם הערה - האליפות,לדעתי, היא לא רק סמלית. לפחות בימי הפיינל פור לאלופה היה מענק כספי של משהו מו מיליון שקל. |
|
| מחבר: | אבימאל [ ב' יוני 16, 2025 5:16 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
https://www.google.com/amp/s/www.israel ... 77%3famp=1 |
|
| מחבר: | עמוס לב [ ב' יוני 16, 2025 6:01 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
עופר האדום כתב: עמוס לב כתב: גמליאל כתב: בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל. במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר.. כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד. לפי איזה הגיון זה נשמע מאוד הגיוני? ההגיון אומר שכדאי לעשות מה שאפשר כדי להכריע את האליפות. עדיף משחק בחו"ל עם סגלים מלאים, אבל ללא קהל וללא העדיפות שהיתה אמורה להיות למכבי, על פני אליפות משותפת, או לא אליפות בכלל. |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ב' יוני 16, 2025 6:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
אבימאל כתב: סתם הערה - האליפות,לדעתי, היא לא רק סמלית. לפחות בימי הפיינל פור לאלופה היה מענק כספי של משהו מו מיליון שקל. היא גם תעלה לאדלסון ולמכבי לא מעט כסף על כל מיני מענקי אליפות. |
|
| מחבר: | shmueliki [ ב' יוני 16, 2025 8:06 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
מיליון שקל (או אף כמה מיליונים) זה סופר זניח עבור הקבוצות הנ"ל (כן, גם עבור מכבי במצבה הנוכחי) ברמת המאקרו. בכל מקרה סכום כסף אפשר לחלק לשניים אם רוצים... להבדיל, קיום סדרות הטוב מ-5 בחצי הגמר והגמר (בתקווה, בשנה ללא מלחמה) זה הכנסות של עוד מיליוני שקלים (רבים? כולל שיפור במעמד אל מול הגופים המשדרים, ספונסרים וכו') "לענף" (לא חשוב למי, בזה אפשר לטפל ולהעביר מיד ליד באם מוצאים לנכון). לתשומת לב מקבלי ההחלטות... |
|
| מחבר: | xalmon [ ב' יוני 16, 2025 8:24 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: אין אלופה או שתי אלופות ? |
מה שלא זניח הוא סכום ההימורים על זהות האלופה, לא רק בארץ אני מניח (ובהתאם גם הלחץ על מקבלי ההחלטות. לא הייתי מופתע לשמוע שהיורוליג הרים טלפון למשל). נשמע לי הגיוני שהכרזה על היעדר אלופה מאיינת את ההימורים ולכן פחות מזיקה מהברדק שייווצר אם יודיעו ששתי הקבוצות "אלופות". מצד שני, אולי יש המון כסף שהגיע ממהמרים ששמעו על בוורלי ומוטלי ושמו כסף על הפ' ת"א עוד בקיץ, ועכשיו ידרשו אותו בחזרה... |
|
| עמוד 1 מתוך 3 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|