| סל ניוז http://www.salnews.com/forum/ |
|
| משחק מספר 5 גמר ה NBA http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20763 |
עמוד 1 מתוך 2 |
| מחבר: | uriel17 [ ב' יוני 16, 2025 11:28 pm ] |
| נושא ההודעה: | משחק מספר 5 גמר ה NBA |
סדרה עם הרייטינג הכי גרוע מאז הבועה, ובערך 20% פחות מהעונה שעברה שהייתה בין שתי שווקים גדולים יחסית. אבל האחרונים שאפשר להאשים ברייטינג אלה הקבוצות עצמן, שנותנת סדרה מצוינת אינדיאנה איבדה את הסיכוי הקלוש בלאו הכי לקחת את הסדרה ברגע שאיבדה את משחק ארבע ואם להשתמש בסדרה נגד דנבר כמודל להבנת הת'אנדר, אז זה המשחק שהם באו מאחורה ולקחו משחק במאני טיים, ומכאן כבר לא יהיה הפסד באוקלהומה, גם יהיה הפסד באינדיאנה במשחק שש אנחנו אוהדי הכדורסל הלא ספציפיים, נשמח למשחק שבע ואם אפשר שתי הארכות במשחק שבע בכדורסל, אינדי תקווה שהצפת המדייה בתלונות על השיפוט תוביל לרישיון חדש להרביץ ואז אולי יש לה קייס. אוקלהומה, תקווה כמובן לראות את צ'ט ודאב ווויגנס בכושר טוב ולהקטין את התלות בשרגא הימור שלי? מחצית צמודה, בריחה ברבע השלישי וניצחון לא צמוד בסיום לת'אנדר |
|
| מחבר: | uriel17 [ ב' יוני 16, 2025 11:50 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
https://youtu.be/-OmoBYdBzak?si=Q7PciCfs3DjXWXLD כמה מילים על השיפוט ועל המשמעות למשחק הקרוב 6 דקות בסך הכל של החלטות השיפוט הבעייתיות בשורה התחתונה הוא אומר לגיטימי אבל כיף |
|
| מחבר: | shmueliki [ ג' יוני 17, 2025 1:09 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
כלומר המשחק לא חשוב כלל, כי הסדרה גמורה רשמנו... |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 3:08 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
זה שהסדרה גמורה כי אינדי לא תנצח אף משחק באוקלהומה, זו דעתי האישית חשיבות המשחקים היא אובייקטיבית משחק שיכול לתת במקסימום יתרון משחק אחד לאחת הקבוצות הוא "עוד משחק בסדרה" משחק שבסיומו אחת הקבוצות יכולה לעלות ליתרון שתי משחקים = משחק קריטי משחק שבסיומו אחת הקבוצות יכולה לנצח את הסדרה הוא משחק הדחה זה לא נתון לפרשנות, זה הגדרות לוגיות |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 3:48 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
הת'אנדר הולכים רק לטבעת, חוץ משלושה קלה מהפינה של צ'ט הכול ליד הטבעת אינדי כבר עם שני איבודים אינדי צריכה פסק זמן |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 3:52 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
22:12 יכול להיות שהמשחק נגמר? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:00 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
חמישה איבודים ב9 דקות של הפייסרס למזלם זה מתורגם רק לארבע נקודות בנתיים |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:02 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
כמות האיבודים עולה ל6 חמישה מתוך האיבודים הם חטיפות למרות זאת זה רק 6 הפרש |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:06 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
שוב שודדים את אינדיאנה העבירות תוקף לבראדלי היא נבזות שמקלקלת מהלך יפיפה |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:09 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
10 הפרש סוף רבע 1 |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:17 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
טייריס מותח שריר והולך לקבל טיפול הוא היה פחות או יותר השחקן הכי גרוע במגרש עד עכשיו הת'אנדר 6:10 מהשלוש אתם מוזמנים לבדוק מה היה במשחק הקודם |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:19 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
למרות שהכל נראה קטסטרופה לאינדיאנה היא מפגרת רק ב8 |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:24 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
קרוסו בכל מקום יש מצב שהוא הטרייד הכי חשוב העונה |
|
| מחבר: | נורטון [ ג' יוני 17, 2025 4:25 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
בן שפרד שחקן לא משהו. אני מבין שמת׳ורין לפעמים מחרב משחקים, אבל השפרד הזה הוא כלום ושום דבר. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:31 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
11 איבודים, 13 נק' מהאיבודים האלה 14 הפרש לא נותר לאינדי אלא להתפלל |
|
| מחבר: | uriel17 [ ג' יוני 17, 2025 4:45 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
59:45 תגידו 14 הפרש, לא כזה סיפור אז תגידו לא כוחות |
|
| מחבר: | נורטון [ ג' יוני 17, 2025 6:03 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
ג׳יי דאב היום התחפש ללברון, עונת 2012-13 כזה. |
|
| מחבר: | Att [ ג' יוני 17, 2025 6:30 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
ג'יי-דאב עם משחק גדול. כשהוא בפורמה - כמו במשחקים האחרונים - מאוד קשה לנצח את OKC. היום הוא היה עצום עם שליטה מלאה במשחק, הגעה לסל, קליעה מרחוק, מיד ריינג', פייד אווי, כל הארסנל. נראה שהוא השתפר מאוד העונה וגם במהלך הפלייאוף הזה ויודע טוב יותר איך להשתמש בגוף שלו, כדי להגיע לסל וגם לסחוט עבירות. וזה לא שלשיי היה משחק גרוע. 31 נק', 10 אסיסטים, 2 חטיפות ולא פחות מ-4 חסימות. מי שלא פגע הפעם בהתקפה היה קארוסו אבל קייסון (3 שלשות, 4 חטיפות) ו-וויגינס נתנו תפוקה מהספסל. ג'ו, די כצפוי, יצא מהרוטציה. שלא כהרגלה, OKC מסתפקת ב-9 שחקנים בלבד. זה לא פשוט לשחק באינטנסיביות כזאת עם 9 שחקנים בלבד. |
|
| מחבר: | Att [ ג' יוני 17, 2025 6:35 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
האלי אמנם נפצע אבל המשיך לשחק וסיים עם 4 נק' בלבד. ד"ש מדורט. אני חושב שקרלייל היה צריך לחזור מוקדם יותר למקונול, שהחזיר אותם למשחק. סיאקם הוא בדיוק ה-4 שעליו חפרתי שקשה ל-OKC להתמודד איתו. פשוט שחקן נהדר. |
|
| מחבר: | אבו שוקרי [ ג' יוני 17, 2025 6:47 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
לא ראיתי את המשחק, אז מעניין כמה מהאיבודים האלו מהגנה על טבעית של אולהומה או שפשר ההגנה הזאת היא שוב שחקנים שתופסים ב 2 ידיים. כנראה צריך להתרגל שהשיפוט בית וחוץ יהיה okc ולא לדבר על זה יותר. האליברטון לא יכול להמשיל לקלוע 4 נקודות למשחק. הוא לא שחקן מוגבל שהוא לא לוקח על עצמו. מבלי לראות את המשחק, הוא לא זרק מספיק מהשדה. |
|
| מחבר: | Att [ ג' יוני 17, 2025 7:14 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
אבו שוקרי כתב: לא ראיתי את המשחק, אז מעניין כמה מהאיבודים האלו מהגנה על טבעית של אולהומה או שפשר ההגנה הזאת היא שוב שחקנים שתופסים ב 2 ידיים. כנראה צריך להתרגל שהשיפוט בית וחוץ יהיה okc ולא לדבר על זה יותר. לא עובד לך בינתיים. אפילו לא ראית את המשחק ואתה כבר מתבכיין. אינדי הייתה פחות טובה הלילה. |
|
| מחבר: | Att [ ג' יוני 17, 2025 7:16 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
רוב האנשים בטח יכתירו את OKC אבל יש סיכוי טוב מאוד למשחק מספר 7 וזה מסוכן למדי מול האינדי הזאת. אני מקווה שהם יסיימו את זה בחוץ, אבל לנצח אותם 3 פעמים ברציפות... |
|
| מחבר: | stavs [ ג' יוני 17, 2025 7:38 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
הייתה עונה נחמדה מאוד. ברכות לת׳אנדר, אלופה ראויה, גם אם בין הפחות כריזמטיות שהיו לנו. הפייסרס יכולים להיות סופר גאים בעצמם על זה שהגיעו לנקודה הזאת, אבל גם מאוכזבים מעצמם על זה שלא סגרו את משחק 4 שהיה בידיים שלהם. מפה הם לא חוזרים כבר. |
|
| מחבר: | אבו שוקרי [ ג' יוני 17, 2025 8:46 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
אני עם ATT. אינדי בהחלט יכולים לנצח את משחק מס' 6 ומשם משחק מספר 7 פתוח, הלחץ יכריע. לא בטוח שיהיו עוד הרבה תצוגות כאלו של וויליאמס ומצד שני תצוגות נפל של נימהארד, מת'ורין והאליברטון. |
|
| מחבר: | Att [ ג' יוני 17, 2025 8:50 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA |
stavs כתב: הייתה עונה נחמדה מאוד. ברכות לת׳אנדר, אלופה ראויה, גם אם בין הפחות כריזמטיות שהיו לנו. הפייסרס יכולים להיות סופר גאים בעצמם על זה שהגיעו לנקודה הזאת, אבל גם מאוכזבים מעצמם על זה שלא סגרו את משחק 4 שהיה בידיים שלהם. מפה הם לא חוזרים כבר. אתה חושב שהת'אנדר ינצחו את משחק מספר 6? |
|
| עמוד 1 מתוך 2 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|