סל ניוז
http://www.salnews.com/forum/

משחק שש גמר NBA
http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20767
עמוד 1 מתוך 4

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:08 am ]
נושא ההודעה:  משחק שש גמר NBA

לא מתכוון להשאר ער או להתעורר עבורו
הספיקה לי הטראומה של משחק שבע עם ארון גורדון מדדה על חצי רגל בקבוצה שגם ככה לא פייבורטית
אז אחת מהשתיים או שאקום בבוקר ואהיה בשוק מהתוצאה...לא חושב
או שאקום בבוקר ואסמן שלי שיש לי משחק אחד לראות לפני שאני מנקה את הראש מצפייה בכדורסל

יש כמובן עוד אפשרות
רצף אזעקות בדיוק בזמן המשחק

מחבר:  Att [ ה' יוני 19, 2025 1:11 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

זה לא מחר בלילה?

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:32 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

כן זה מחר
טעות שלי, אם לא יהיה הסכם עם אירן עד מחר בלילה הכל אקואלי גם למחר :)

מחבר:  Att [ ה' יוני 19, 2025 1:57 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

אני מאוד אוהב את מקונול אבל לראות אותו שורף את הקבוצה שלך זה לא נעים בכלל.
אם האלי לא ישחק, הוא בטח ישיג טריפל דאבל.
ובכל מקרה, הוא עלול להיות משמעותי.

מקווה שהפעם, במגרש הבייתי של אינדיאנה,
OKC יצליחו לעצור את ההתקפה של אינדי
ואולי גם למסור מדי פעם.

הם לא הגיעו מוכנים מנטלית למשחק מספר 6 מול דנבר (לפחות לפי שיי).
אולי הפעם זה יהיה אחרת.

רוצה להאמין שכן כי זו בכל זאת הזדמנות לקחת אליפות.

מחבר:  sheky [ ה' יוני 19, 2025 11:51 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

מי ישיג טריפל דאבל בלי האלי? מקונול?!?

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

כן נו
אטט
בחרדות מאז תחילת הסדרה שמשהו ישתבש ואוקלהומה לא יקחו את הסדרה
אז אם אין איום אמיתי אז למה לא להמציא איום בצורת טריפל דאבל למקונול במשחק הדחה כשהאלי לא כשיר?
ת'שמע בתור אוהד הפועל שחשש שאילת תנצח אותנו בארנה בהפרש יותר גדול ממה שניצחנו באילת
אני יכול להבין לליבם החרדתי של אוהדי הפייבוריטית

מחבר:  קרטמן [ ה' יוני 19, 2025 2:21 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.

מחבר:  sheky [ ה' יוני 19, 2025 2:30 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

קרטמן כתב:
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.


למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן?

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 2:30 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

עזוב רגע את ההקבלה המלאה תתרכז בחרדה שיש לך כשמשהו שאתה מאוד רוצה שיתממש והוא אמור להתממש ועדיין יש את הפחד שמשהו ישתבש

מחבר:  קרטמן [ ה' יוני 19, 2025 2:48 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

sheky כתב:
קרטמן כתב:
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.


למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן?

כי הם נדבקו בקבוצה המוצלחת ביותר כשהם היו בני 8/כי אבא שלהם נדבק בקבוצה המוצלחת ביותר כשהוא היה בן 8. רובם לפחות.
לא בגיל 30+. אני קצת משליך פה גם על מה שאני רואה בקבוצות פייסבוק ישראליות על פוטבול אמריקאי, שם זה בכלל מגוחך.

מחבר:  Att [ ה' יוני 19, 2025 2:49 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

לא חרדה. זה נאמר בעיקר מתוך היכרות עם מקונול:)
זה כמו שג'יי-וויל עשה טריפל דאבל בשלושה משחקים שבהם פתח העונה.

מחבר:  Att [ ה' יוני 19, 2025 3:10 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

אני מעריך שהאלי ישחק

מחבר:  סאבוניס [ ה' יוני 19, 2025 3:28 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

אני כידוע מחבב את הת'אנדר, אבל גם את הפייסרס. מקווה היום לניצחון של האחרונים כשהליברטון בריא כדי שהסדרה המהנה הזו תגיע למשחק 7.

מחבר:  עמוס לב [ ה' יוני 19, 2025 7:19 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

בסה"כ התסריט של טריפל דאבל למקונל מאד הגיוני. הרי הוא מפלצת טריפל דאבלים שב-766 משחקים בקריירת האן.בי.איי שלו הוא כבר רשם את המספר המופרע של ...3 טריפל דאבלים.
אבל אחד מהם היה נדיר עם 10 חטיפות.

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 8:54 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

גם אם האלי ישחק, הוא ישחק כמו שגורדון שיחק בדנבר
אני מקווה שאינדי לא יפלו במלכודת המתמטיקה הלינארית, כלומר אם מקונול נתן X בעשרים דקות אז הוא יתן 2X בארבעים דקות
בעצם מה אני אומר "מקווה" אלוהי הקרלייל יודע מצוין

מחבר:  נורטון [ ה' יוני 19, 2025 9:52 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

נמבהרד יצטרך כנראה גם לנהל את המשחק חלק גדול מהזמן חוץ ממקונל.
אישית, אני הייתי מאד מעדיף לראות את ווקר מקבל את הדקות של שפרד (כן, לא אותה עמדה. זה לא משנה), וזאת למרות שהאחרון הוא גם סוג של פוינט גארד, אבל סקראב מוחלט.

מחבר:  uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 10:21 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

להגנת שפרד צריך להגיד שבמשחק שלוש הוא היה מגן מעולה מול שרגא
אבל זהו פחות או יותר

מחבר:  אבו שוקרי [ ה' יוני 19, 2025 11:05 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב.
ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף.
זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד.

מחבר:  אבו שוקרי [ ה' יוני 19, 2025 11:06 pm ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

ווקר חסר בסדרה הזאת. לא יודע עם הוא כשיר. פוטנציאל להיות אליט דפנדר, אפילו יותר מדורט כשהוא לא נושך.
גם בהתקפה בוא סבבה מ 3 ואתלט ענק.

מחבר:  נורטון [ ו' יוני 20, 2025 12:34 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

היה פצוע אבל נדמה לי שחזר במשחק הקודם מעט

מחבר:  Att [ ו' יוני 20, 2025 1:26 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

אבו שוקרי כתב:
פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב.
ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף.
זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד.

כמה אפשר להתבכיין?
האם לא אמרת בעצמך שהשיפוט במשחק הקודם היה הוגן?

מחבר:  uriel17 [ ו' יוני 20, 2025 1:40 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

האלי ישחק

מחבר:  Att [ ו' יוני 20, 2025 1:54 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

זה משחק מכריע בסדרת גמר. ברור שהוא ישחק.

מחבר:  shmueliki [ ו' יוני 20, 2025 2:11 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

בואו נגיד שהסיכוי שלהם לאליפות השבוע - גדול מהסיכוי בעונה הבאה, לכן לא מפתיע שמשחק (כל עוד כמובן יכול ברמה פיזית מינימלית).

מחבר:  עופר האדום [ ו' יוני 20, 2025 3:58 am ]
נושא ההודעה:  Re: משחק שש גמר NBA

מבול שלשות של הפייסרס אחרי 4 דקות ראשונות בלי סל שדה וריצה מענגת של 7-22.

עמוד 1 מתוך 4 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/