| סל ניוז http://www.salnews.com/forum/ |
|
| משחק שש גמר NBA http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20767 |
עמוד 1 מתוך 4 |
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:08 am ] |
| נושא ההודעה: | משחק שש גמר NBA |
לא מתכוון להשאר ער או להתעורר עבורו הספיקה לי הטראומה של משחק שבע עם ארון גורדון מדדה על חצי רגל בקבוצה שגם ככה לא פייבורטית אז אחת מהשתיים או שאקום בבוקר ואהיה בשוק מהתוצאה...לא חושב או שאקום בבוקר ואסמן שלי שיש לי משחק אחד לראות לפני שאני מנקה את הראש מצפייה בכדורסל יש כמובן עוד אפשרות רצף אזעקות בדיוק בזמן המשחק |
|
| מחבר: | Att [ ה' יוני 19, 2025 1:11 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
זה לא מחר בלילה? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:32 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
כן זה מחר טעות שלי, אם לא יהיה הסכם עם אירן עד מחר בלילה הכל אקואלי גם למחר |
|
| מחבר: | Att [ ה' יוני 19, 2025 1:57 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
אני מאוד אוהב את מקונול אבל לראות אותו שורף את הקבוצה שלך זה לא נעים בכלל. אם האלי לא ישחק, הוא בטח ישיג טריפל דאבל. ובכל מקרה, הוא עלול להיות משמעותי. מקווה שהפעם, במגרש הבייתי של אינדיאנה, OKC יצליחו לעצור את ההתקפה של אינדי ואולי גם למסור מדי פעם. הם לא הגיעו מוכנים מנטלית למשחק מספר 6 מול דנבר (לפחות לפי שיי). אולי הפעם זה יהיה אחרת. רוצה להאמין שכן כי זו בכל זאת הזדמנות לקחת אליפות. |
|
| מחבר: | sheky [ ה' יוני 19, 2025 11:51 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
מי ישיג טריפל דאבל בלי האלי? מקונול?!? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 1:50 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
כן נו אטט בחרדות מאז תחילת הסדרה שמשהו ישתבש ואוקלהומה לא יקחו את הסדרה אז אם אין איום אמיתי אז למה לא להמציא איום בצורת טריפל דאבל למקונול במשחק הדחה כשהאלי לא כשיר? ת'שמע בתור אוהד הפועל שחשש שאילת תנצח אותנו בארנה בהפרש יותר גדול ממה שניצחנו באילת אני יכול להבין לליבם החרדתי של אוהדי הפייבוריטית |
|
| מחבר: | קרטמן [ ה' יוני 19, 2025 2:21 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני. |
|
| מחבר: | sheky [ ה' יוני 19, 2025 2:30 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
קרטמן כתב: חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני. למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 2:30 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
עזוב רגע את ההקבלה המלאה תתרכז בחרדה שיש לך כשמשהו שאתה מאוד רוצה שיתממש והוא אמור להתממש ועדיין יש את הפחד שמשהו ישתבש |
|
| מחבר: | קרטמן [ ה' יוני 19, 2025 2:48 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
sheky כתב: קרטמן כתב: חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני. למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן? כי הם נדבקו בקבוצה המוצלחת ביותר כשהם היו בני 8/כי אבא שלהם נדבק בקבוצה המוצלחת ביותר כשהוא היה בן 8. רובם לפחות. לא בגיל 30+. אני קצת משליך פה גם על מה שאני רואה בקבוצות פייסבוק ישראליות על פוטבול אמריקאי, שם זה בכלל מגוחך. |
|
| מחבר: | Att [ ה' יוני 19, 2025 2:49 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
לא חרדה. זה נאמר בעיקר מתוך היכרות עם מקונול:) זה כמו שג'יי-וויל עשה טריפל דאבל בשלושה משחקים שבהם פתח העונה. |
|
| מחבר: | Att [ ה' יוני 19, 2025 3:10 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
אני מעריך שהאלי ישחק |
|
| מחבר: | סאבוניס [ ה' יוני 19, 2025 3:28 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
אני כידוע מחבב את הת'אנדר, אבל גם את הפייסרס. מקווה היום לניצחון של האחרונים כשהליברטון בריא כדי שהסדרה המהנה הזו תגיע למשחק 7. |
|
| מחבר: | עמוס לב [ ה' יוני 19, 2025 7:19 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
בסה"כ התסריט של טריפל דאבל למקונל מאד הגיוני. הרי הוא מפלצת טריפל דאבלים שב-766 משחקים בקריירת האן.בי.איי שלו הוא כבר רשם את המספר המופרע של ...3 טריפל דאבלים. אבל אחד מהם היה נדיר עם 10 חטיפות. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 8:54 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
גם אם האלי ישחק, הוא ישחק כמו שגורדון שיחק בדנבר אני מקווה שאינדי לא יפלו במלכודת המתמטיקה הלינארית, כלומר אם מקונול נתן X בעשרים דקות אז הוא יתן 2X בארבעים דקות בעצם מה אני אומר "מקווה" אלוהי הקרלייל יודע מצוין |
|
| מחבר: | נורטון [ ה' יוני 19, 2025 9:52 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
נמבהרד יצטרך כנראה גם לנהל את המשחק חלק גדול מהזמן חוץ ממקונל. אישית, אני הייתי מאד מעדיף לראות את ווקר מקבל את הדקות של שפרד (כן, לא אותה עמדה. זה לא משנה), וזאת למרות שהאחרון הוא גם סוג של פוינט גארד, אבל סקראב מוחלט. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ה' יוני 19, 2025 10:21 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
להגנת שפרד צריך להגיד שבמשחק שלוש הוא היה מגן מעולה מול שרגא אבל זהו פחות או יותר |
|
| מחבר: | אבו שוקרי [ ה' יוני 19, 2025 11:05 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב. ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף. זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד. |
|
| מחבר: | אבו שוקרי [ ה' יוני 19, 2025 11:06 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
ווקר חסר בסדרה הזאת. לא יודע עם הוא כשיר. פוטנציאל להיות אליט דפנדר, אפילו יותר מדורט כשהוא לא נושך. גם בהתקפה בוא סבבה מ 3 ואתלט ענק. |
|
| מחבר: | נורטון [ ו' יוני 20, 2025 12:34 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
היה פצוע אבל נדמה לי שחזר במשחק הקודם מעט |
|
| מחבר: | Att [ ו' יוני 20, 2025 1:26 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
אבו שוקרי כתב: פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב. ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף. זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד. כמה אפשר להתבכיין? האם לא אמרת בעצמך שהשיפוט במשחק הקודם היה הוגן? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ו' יוני 20, 2025 1:40 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
האלי ישחק |
|
| מחבר: | Att [ ו' יוני 20, 2025 1:54 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
זה משחק מכריע בסדרת גמר. ברור שהוא ישחק. |
|
| מחבר: | shmueliki [ ו' יוני 20, 2025 2:11 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
בואו נגיד שהסיכוי שלהם לאליפות השבוע - גדול מהסיכוי בעונה הבאה, לכן לא מפתיע שמשחק (כל עוד כמובן יכול ברמה פיזית מינימלית). |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ו' יוני 20, 2025 3:58 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק שש גמר NBA |
מבול שלשות של הפייסרס אחרי 4 דקות ראשונות בלי סל שדה וריצה מענגת של 7-22. |
|
| עמוד 1 מתוך 4 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|