| סל ניוז http://www.salnews.com/forum/ |
|
| משחק מספר 7 גמר ה NBA http://www.salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20770 |
עמוד 1 מתוך 9 |
| מחבר: | uriel17 [ ו' יוני 20, 2025 1:20 pm ] |
| נושא ההודעה: | משחק מספר 7 גמר ה NBA |
מאז 2016 לא היה לנו כזה וזה הדבר הכי כיף בעולם משחק 7 בגמר חייב להגיד שזה המשחק הראשון שאני לא בטוח ש OKC מנצחת לפני משחק 1 ו 6 הייתי מוכן להישבע שאוקלהומה תנצח ועכשיו לפני משחק 7 אני קצת יותר זהיר אגב, גם הליין של הכסף הרבה יותר זהיר מאשר המשחקים הקודמים שהיו באוקלהומה |
|
| מחבר: | uriel17 [ ו' יוני 20, 2025 2:19 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
שימו לב להבדל בין יחס ההימורים בתחילת הסדרה היה מינוס 700 לאוקלהומה מול פלוס 500 לאינדיאנה ועכשיו זה מינוס 325 לאוקלהומה מול מינוס 290 לאינדיאנה ה spread הוא 8.5 הכי נמוך שהיה עבור אוקלהומה בבית בסדרה הזו אני מרשה לעצמי להשוות כיוון שמדובר במשחק שהמנצחת בו מנצחת את הסדרה אם אינדי מנצחת, זו תהיה ההפתעה הגדולה ביותר (סדרת גמר ביחס לתחילת הסדרה) בתולדות ה NBA לא פחות |
|
| מחבר: | whatNot [ ו' יוני 20, 2025 4:33 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
קודם כל לא ברורה לי החשיבה שאוקלהומה סיטי טובה מאי דיאנה. אני מלכתחילה הימרתי על אינדיאנה, ונשאר עם ההימור שלי. שנית, הזוכה הכי מפתיעה בתולדות המנש היא ללא ספק גולדן סטייט של ריק בארי בשנת 1975. האמת, שהקבוצות מאוד מזכירות אחת את השנייה – משחק קבוצתי, יכולת לנצח משחקין צמודים, וחזרה מפיגורים גדולים. |
|
| מחבר: | אבו שוקרי [ ו' יוני 20, 2025 4:50 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
הפייסרס צריכים את טרנר גם בהתקפה ולא רק בהגנה ואת האלי תוקף את הסל. אוקייסי צריכים את דורט וקארוסו בעיקר וגם את צ'אט. שרגע עגיע ואם הוא לא יגיע ידאגו שיגיע. |
|
| מחבר: | shmueliki [ ו' יוני 20, 2025 4:56 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
אם אינדיאנה זוכים - מי יהיה ה-MVP? סיאקם עם המספרים הכי טובים עד כה בסדרה - 19.8 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 1.7 חטיפות, 1.3 חסימות. האליברטון לא מרשים בסטנדרטים שלו עצמו - 14.8 נקודות (רק 32% לשלוש), 5.3 ריבאונדים, 6.8 אסיסטים (על 3.5 איבודים), 1.3 חטיפות, 0.7 חסימות. האם אפשר להציע את מקונול?! ברור שבמספרים פרופר הוא פחות מהשניים הראשונים: 11.3 נקודות (מעל 50% לשתי נקודות, והוא זורק לא מעט - לראייה המשחק האחרון), 3.2 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים (על 2 איבודים), 2.3 חטיפות - אבל הוא משחק רק 19 דקות למשחק (לעומת 33-34 של שני "הכוכבים"). ברור שמשחק מספר 7 קיצוני לחיוב של אחד מהנ"ל יכול להשפיע - אבל נניח שנראה More of the same. נתון יפה מאוד בינתיים - זה שאינדיאנה עם 8 שחקנים שקולעים בממוצע בדו-ספרתי (אבל לא בטוח שזה יישאר ככה לאחר עוד משחק, צריך שנייסמית ומתורין יקלעו 7 נקודות לפחות כ"א במשחק השביעי...). |
|
| מחבר: | נורטון [ ו' יוני 20, 2025 7:38 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
אולי יעשו ג׳רי ווסט ויתנו לשג״א, גם אם אוקלהומה תפסיד. אני באמת לא זוכר קבוצה מאוזנת כמו אינדיאנה כבר שנים (אולי מאז הפיסטונס של אז?) |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ו' יוני 20, 2025 7:48 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
אם במקרה במקרה הפייסרס לוקחים אליפות, זו האלופה הכי מרגשת לפחות מאז הפיסטונס של לארי בראון, ואולי יותר. ואני אובייקטיבי לגמרי. |
|
| מחבר: | ציפה דריפה אלמדלסי [ ו' יוני 20, 2025 8:31 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
בלי תחרות. |
|
| מחבר: | ציפה דריפה אלמדלסי [ ו' יוני 20, 2025 8:31 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
בעצם... אולי דאלאס מתחרה |
|
| מחבר: | נורטון [ ו' יוני 20, 2025 8:59 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
בשבילי זאת כנראה היתה האליפות הראשונה של הווריורס, לפני שהקאפקייק חבר אליהם. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ו' יוני 20, 2025 9:13 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
בקיצור שמתם אותם בחברה טובה באשר לקביעה שלי שמדובר בהפתעה הגדולה בתולדות גמרי ה NBA זה מבוסס על הליין לא על זיכרונות נוסטלגיים |
|
| מחבר: | B.Grant44 [ ו' יוני 20, 2025 9:52 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
uriel17 כתב: מאז 2016 לא היה לנו כזה וזה הדבר הכי כיף בעולם משחק 7 בגמר חייב להגיד שזה המשחק הראשון שאני לא בטוח ש OKC מנצחת לפני משחק 1 ו 6 הייתי מוכן להישבע שאוקלהומה תנצח ועכשיו לפני משחק 7 אני קצת יותר זהיר אגב, גם הליין של הכסף הרבה יותר זהיר מאשר המשחקים הקודמים שהיו באוקלהומה בדיוק עלה לי בזיכרונות פייסבוק אתמול, פוסט שהעליתי לקראת לילה משולב של אותו גיים 7 + פרק 9 המסורתי של משחקי הכס, שבאותה שנה כלל את "קרב הממזרים" בין ג'ון סנואו ורמזיי בולטון. והנה אנחנו שוב מקבלים גיים 7, בתקופה שבה דאבוס סיוורת' ניסה להבריח גרסה היברידית מעצבנת במיוחד של ילדת סטארק/לאניסטר מבעד לגבולות המים הטריטוריאליים שלנו, ומבצע החיסול של הצמרת הביטחונית באיראן קיבל את שם הקוד "חתונה אדומה". אני מהמר על אינדיאנה. |
|
| מחבר: | סאבוניס [ ו' יוני 20, 2025 9:52 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
לדעתי דאלאס יותר. גם בגלל היריבה (לברון, ווייד ובוש אחרי מופע הלא אחת, לא שתיים... ותחרות חיקויי השיעולים המבישה). וגם בגלל חבורת ההזדמנות האחרונה שהתקבצה בדאלאס ליד נוביצקי בן ה-33: קיד (38), טרי (34), פז'ה (34) ומריון (33), עם ג'יי ג'יי בראה בתפקיד מקונול. |
|
| מחבר: | Bluey [ ו' יוני 20, 2025 9:53 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
גם באתר הזה וגם בהופס ההתפלגות היתה מעל 70 מול פחות מ30 אאל״ט לטובת אוק׳. סדרה צמודה ובלתי צפויה, יתרון הביתיות של אוק׳ וזה עדיין משמעותי למרות שעד כה פחות קבע. |
|
| מחבר: | picknroll [ ו' יוני 20, 2025 10:41 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
לכל אלו שעוקבים אחר הליין ועל הויכוחים בנושא. עכשיו הליין זז למינוס 6.5 תזוזה של שתי נקודות ביחס למודל המתמטי והסטטיסטי הכי טוב שכסף יכול לקנות. |
|
| מחבר: | picknroll [ ו' יוני 20, 2025 10:43 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
אוקלהומה היו פייבוריטים בכל המשחקים בסדרה הזו. |
|
| מחבר: | stavs [ ש' יוני 21, 2025 9:48 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
כמו בכל משחק 7, אני חושב שאנשי המפתח הם הכוכב המשני בכל קבוצה. או לפחות שזה נכון לגבי הת׳אנדר. באינדיאנה אני אפילו לא בטוח מי זה, כי סיאקם שעשוי להגיע כמו גדול, נראה לפרקים כמו השחקן הכי טוב שלהם, והאליברטון גם ככה לא בכשירות מלאה, אבל התאנדר יקוו למשחק טוב של ג׳יילן וויליאמס, ואני חושב שזה בסבירות גבוהה יקבע את גורל המשחק. שגא יגיע למשחק, אבל עם כמה שהוא טוב, הוא עדיין לא במעמד של לשים את הקבוצה על הגב למשך 48 דקות במשחק כזה. הרול פליירס בדרך כלל הולכים עם יתרון הביתיות, אבל הפייסרס הראו חוסן די מטורף בשחקנים 3-8 העונה. אם ג׳יי דאב יהיה טוב, לאינדי קשה מאוד לנצח. אם הוא עושה איזה 15 נק' על 17 זריקות מהשדה, אינדי יהיו חזק בעניינים והלחץ עשוי לדבר. אני חושש שזה לא יהיה אפילו כזה צמוד והתאנדר ינצחו, מעט כמו מול דנבר. |
|
| מחבר: | Bluey [ ש' יוני 21, 2025 10:01 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
איך אני מוסיף סקר? |
|
| מחבר: | uriel17 [ ש' יוני 21, 2025 10:49 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
מה אתה רוצה לשאול? רק מי תנצח? כיוון שאת פוסט הפתיחה אני כתבתי, רק אני יכול להוסיף סקר לת'רד |
|
| מחבר: | Bluey [ ש' יוני 21, 2025 10:53 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
כן, מה ההימורים העדכניים של האלופה. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ש' יוני 21, 2025 11:48 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
בבקשה יש סקר אפשר לבחור בין נצחון של אוקלהומה לניצחון של אינדיאנה לזה התכוונת? |
|
| מחבר: | Yuval [ ש' יוני 21, 2025 11:50 am ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
רק אעדכן שאני עדיין חושב שזה ייגמר בסוויפ לאוקלהומה |
|
| מחבר: | עופר האדום [ ש' יוני 21, 2025 1:26 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
אוריאל עדיין מת משעמום מהסדרה החד צדדית ביותר בתולדות המשחק. |
|
| מחבר: | uriel17 [ ש' יוני 21, 2025 5:03 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
יהיה סוויפ 0:1 זה סוויפ לכל דבר ועניין |
|
| מחבר: | Hacohen [ ש' יוני 21, 2025 5:11 pm ] |
| נושא ההודעה: | Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA |
whatNot כתב: קודם כל לא ברורה לי החשיבה שאוקלהומה סיטי טובה מאי דיאנה. אני מלכתחילה הימרתי על אינדיאנה, ונשאר עם ההימור שלי. שנית, הזוכה הכי מפתיעה בתולדות המנש היא ללא ספק גולדן סטייט של ריק בארי בשנת 1975. שמע, זה לא פשוט תוך 18 הודעות להגיע לטופ משהו של הודעות הזויות בפורום. כבוד. "החשיבה שאוקלהומה טובה מאינדיאנה" לא ברורה לך? כלומר זה אפילו לא ברמת דעה אחרת, פשוט לא מובן לך איך יש אנשים שחושבים שהקבוצה החד-משמעית הכי טובה בליגה הסדירה שהMVP משחק אצלה ושיתרון הביתיות אצלה, יותר טובה מיריבתה? ולא שמישהו מאיתנו ראה את זה קורה, אבל הווריירס של 75 סיימו ראשונים את המערב וחוץ מבארי שכמובן היה אולסטאר, מלך החטיפות ושחקן החמישייה הראשונה של העונה, היו כמה סייענים ברמה גבוהה כולל רוקי העונה ג'מאל וילקס שאחר כך לקח 3 אליפויות עם הלייקרס והפך להול אוף פיימר. עיקר ההפתעה היתה מזה שהם נתנו סוויפ לוושינגטון בולטס, קבוצה סופר-חזקה עם אלווין הייז בשיאו, ולידו מלך הריבאונדים של הליגה ווס אנסלד ומלך האסיסטים קווין פורטר. |
|
| עמוד 1 מתוך 9 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|