סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ג' יוני 23, 2026 8:33 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 316 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 3:47 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:17 pm
הודעות: 3585
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון, לא מכיר את המודל שלך, אני בהחלט רואה בו בעיה מבחינת הדגש הנמוך יחסית שאתה נותן לזכיה בגרנד סלאם.

אתן לדוגמא את לנדל 1982 שממוקם אצלך שביעי בהיסטוריה. לנדל אמנם ניצח המון משחקים וטורנירים באותה עונה, אבל גרנד סלאם הוא לא לקח בה בכלל.
אם עונה נטולת גרנד סלאם יכולה להיות מדורגת כל כך גבוה - בהחלט יש כאן טעם לפגם.

_________________
it is better to burn out than to fade away, my my hey hey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 5:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24580
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל אתה לא יודע מהו הדגש כי אתה לא יודע מה הפקטור. מה אם אגיד לך שאצלי במודל, טורניר רגיל נותן נקודה אחת ואילו זכייה בטרנד סלאם נותנת קצת יותר מ9 נקודות.
עכשיו תשווה ל ATP שם ההבדל בנקודות בין טורניר 250 לגרנדיוזיות סלאם (2000) הוא רק 8x

אז אתה עדיין חושב שאני נותן משקל נמוך מדי?

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 6:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
כל מודל שבו פדרר לא יוצא במקום הראשון הוא מודל פגום.
נו.אמרתי את זה.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 6:21 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24580
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל זה היה נכון ללפני שנה וחצי. פדרר כבר עקף את לנדל בסיבוב.

אגב עכשיו שהסתכלתי על המודל, טעיתי מעט במה שכתבתי בהודעה הקודמת.
אצלי: גרנד סלאם = 8.512X
גמר גרנד סלאם = 4.82X
זכייה במאסטרס סיריז = 4.55X

תשוו ל ATP, שם
גרנד סלאם = 8X
גמר גרנד סלאם = 4.8X
זכייה במאסטרס סיריז = 4X

אם כי, מצד שני, אפשר גם לטעון מתמטית שאני נותן משקל גדול יחסית לזכייה במאסטרס סיריז, בגלל ש אצלי מדובר בשאצלי מדובר ב 1.76X (כלומר, זכייה בגרנד סלאם, נותנת פי 1.76 נקודות), ואילו ב ATP, מדובר במספר גדול יותר - 2X.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 6:27 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
לא.אני מתכוון צריך לצאת ראשון בכל פרמטר.גם על חימר.
וגם בתלמוד.בבלי וירושלמי.

וברצינות, אני חושב שהמאסטר סריס אצלך אוברייטד.
גראנד סלאם,להערכתי צריך להיות פי 4-5 מכל טורניר אחר (אולי מלבד סוף השנה).
למי אכפת מי זכה בפריז לפני 20 שנים?

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוגוסט 19, 2013 6:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24580
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מתמטית, הסיבה לכך, היא פשוט חלוקה- אם ניקח את כל השחקנים שזכו בגרנד סלאם אחד לפחות, ונחלק את מספר הטורנירים בו הם זכו במספר הגרנד סלאמים, אז התוצאה היא 8.5X. זאת השיטה בה נקטתי לגבי כל דבר.

אבל אם אנחנו מדברים על סיבות ולא על מתמטיקה, אני גם חושב שהמאסטרס סיריז חשוב מאד מאד. למה? כי בדיוק כמו בגרנד סלאם, מופיעים בו כולם, כל השחקנים המובילים בעולם. התחרות היא דומה.
אולי האינטנסיביות היא פחותה. יש סט פחות (בעבר, היו תקופות שבהן שיחקו מאסטרים של הטוב מ-5) ושני סיבובים פחות. אבל עדיין, אתה מתמודד מול הטופ של הטופ תמיד.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 1:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
יש הגרלות למוקדמות היו אס אופן.

אמיר ויינטראוב הוגרל נגד נואה רובין, ילד אמריקאי בן 17 שקיבל ויילד קארד. באקדמיה של ג'ון מקנרו, שם הוא לומד, אומרים שהוא הכשרון הגדול ביותר שצמח שם מעולם.
המדורג הבכיר בבראקט של ויינטראוב הוא מתיו אבדן האוסטרלי (130 בעולם, 14 במוקדמות) שאמור לפגוש אותו בסיבוב השני אם וכאשר.

שחר פאר, כצפוי, מדורגת ראשונה במוקדמות בעקבות העלייה האחרונה בדירוג שלה. היא תפגוש את הרוסיה קסיה פרוואק, 152 בעולם. השם המוכר (יחסית) בבראקט שלה הוא האוסטרלית הוותיקה קייסי דלאקווה.

יוליה גלושקו מדורגת 20 במוקדמות, תפגוש סינית שאני לא מכיר. המדורגת הבכירה בבראקט שלה היא הרוסיה לשעבר אנסטסיה רודיונובה, שמייצגת בשנים האחרונות את אוסטרליה.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 3:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:30 pm
הודעות: 2779
בלוג: הצג בלוג (0)
ליריב של אמיר, אם אני זוכר נכון, קוראים נח רובין, בן למשפחה יהודית (אמר לי פעם אחד השחקנים הישראלים הצעירים).
היריבה של שחר בסיבוב הראשון זאת אותה אחת שהדיחה אותה בסיבוב הראשון של ווימבלדון 2011, והמשיכה משם למקום ה37 בעולם לפני שצנחה שוב. והיריבה של גלושקו זאת סינית שהפסידה לשחר פאר בגמר הטורניר בסין לפני שבועיים.

_________________
עוֹד נַפְשִׁי דְּרוֹר שׁוֹאֶפֶת, לֹא מְכַרְתִּיהָ לְעֵגֶל-פָּז, כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם, גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז... יָשׁוּב יִפְרַח אָז גַּם עַמִּי, וּבָאָרֶץ יָקוּם דּוֹר, בַּרְזֶל-כְּבָלָיו יוּסַר מֶנּוּ, עַיִן-בְּעַיִן יִרְאֶה אוֹר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 3:42 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
כן, זו הכוונה. Noah.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 5:33 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24580
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
ועכשיו צריך לבדוק בציציותיו של ג'ואקים משיקגו.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 8:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
היהודי וינטרוב עולה לסיבוב השני.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 8:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:17 pm
הודעות: 3585
בלוג: הצג בלוג (0)
ושחר פאר עפה.

לאומית, כנס כנס!

_________________
it is better to burn out than to fade away, my my hey hey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 8:38 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
סנסציה אדירה שדחקה את הפרידה של יהודה ונינט לאירוע השני בחשיבותו היום.

בשבוע הבא חוזרים לטורניר בולבולוצ׳ו בטורקמניסטאן. שחר מדורגת ראשונה !!

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 20, 2013 9:25 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
לויינטרוב השנה הולך בצורה מפתיעה דוקא בטורנירים גדולים.
הוא עבר לפחות סיבוב אחד בכל מוקדמות הגראנד סלאם,עשה סיבוב שני באוסטרליה,הופיע במסטרס.
בפיוצרים וצלנגרים לעומת זאת ההופעות שלו היו ממש לא משהו.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 12:30 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
הפתעה במוקדמות הגברים - המדורג ראשון, הארגנטינאי פדריקו דלבוניס שניצח לפני כמה שבועות את פדרר (וגם את ורדסקו ורוברדו) עף כבר בסיבוב הראשון אחרי שהובס ע"י מיודענו הקזאחי מיכאיל קוקושקין. כנראה שהוא כבר שכח את דודי סלע.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 5:03 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
ועכשיו צריך לבדוק בציציותיו של ג'ואקים משיקגו.

בתקווה שאינן מעכבות את המילה.

(לייק מיוחד למי שהבין).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 5:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:17 pm
הודעות: 3585
בלוג: הצג בלוג (0)
גינות מיכאל כתב:
נורטון כתב:
ועכשיו צריך לבדוק בציציותיו של ג'ואקים משיקגו.

בתקווה שאינן מעכבות את המילה.

(לייק מיוחד למי שהבין).


ברצינות, 99% מהקוראים כאן הרי לא מבינים.
אם זה באמת חידוד מוצלח -אשמח אם תבאר.

_________________
it is better to burn out than to fade away, my my hey hey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 8:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
כפיר האמת שזה דווקא הלכה בסיסית. הרי השאלה היתה אם ג׳ואקים נואה יהודי, ועל כן צריך לבדוק בציציותיו. עכשיו, הרמב״ם קובע כי אם בזמן ברית מילה הסתבך איבר המין של הפעוט בציציות של המוהל, אין על המוהל לחתוך את הציציות, שזה כמובן חרם דרבנו גרשום. במקום זאת עליו לחכות עוד 8 ימים, וכך הלאה. לכן אם במשך כל שנות חייו כל 8 ימים הסתבכה הציצית באיבר מינו יכול להיות שהיום הוא יהודי אבל לא נימול. מתפלא עליך כפיר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 8:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
תראה, יש דברים ש"יופיים" הוא ברמיזתם.

אבל היות וביקשת:

רמב"ם הלכות מילה פרק ב הלכה ג:

ציטוט:
יש ציצין מעכבין את המילה, ויש ציצין שאין מעכבין. כיצד: אם נשאר מעור העורלה, עור החופה את רוב גובהה של עטרה--הרי זה ערל כמות שהיה; וזה העור הוא ציץ המעכב. ואם לא נשאר ממנו אלא מעט, שאינו חופה רוב גובהה של עטרה--זה הוא ציץ שאינו מעכב.


ציצין = שיירי העור, כמו החוטים בקצה הבגד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוגוסט 21, 2013 8:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
לפחות פגעתי ברמב״ם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוגוסט 22, 2013 12:26 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
גלושקו ניצחה בסיבוב הראשון.
בינתיים מריה שראפובה פרשה מהטורניר, ובכך נמנע הדיון המעניין בבקשתה לשנות את שמה בזמן הטורניר כדי לקדם את מותג הממתקים שלה.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 12:30 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26265
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי שעל הקיר כתב:
בינתיים מריה שראפובה פרשה מהטורניר, ובכך נמנע הדיון המעניין בבקשתה לשנות את שמה בזמן הטורניר כדי לקדם את מותג הממתקים שלה.


:?:
אשמח להרחבה בנושא .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 2:08 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
אז ויינטרוב מנצח את אולג נבודיאסב מאוקראינה שמדורג 154 בעולם 2:6, 5:7.
בקרב על העפלה להגרלה הראשית הוא יפגוש את מקסימו גונזלס, ארגנטינאי בן 30 שמדורג 248
בעולם.

בינתיים התפרסמה הגרלת הגברים. פדרר ונדאל אמורים להפגש ברבע. רבע מעניין אחר עשוי להיות ג׳וקוביץ מול דל פוטרו. בחצי אם הכל יילך לפי הדירוג, זה אמור להיות ג׳וקוביץ-מארי ונדאל נגד מי שיבוא מהבראקט שלו.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 2:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24580
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אם הכל יילך לפי הדירוג, אז יש שם למי שיבוא מהבראקט שלו (אני מניח פרר, מבלי לבדוק).

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 2:55 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
דילגתי על השלב הזה. פרר בכושר רע בשבועות האחרונים וקשה לראות אותו מגיע לחצי. למעשה אם יגיע לחצי זה יהיה די מפתיע.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 316 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.