סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 4:50 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 66 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 6:00 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי בלי סמית' וטיוס

יהיה שמח :men:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 6:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:49 pm
הודעות: 1427
מיקום: בית אריה
בלוג: הצג בלוג (0)
20 ומעלה?

_________________
ובכל ביצה הספנתעיר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 6:45 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
לא רוצה להמר שמכבי תנצח כי זה יהיה טפשי, אבל תסריט נוסח ריאל לדעתי סביר לגמרי, בלי קשר לזהות המנצחת.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 7:00 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
אחד הטקסים המרגשים שראיתי הכבוד שעשו בלאט, מרשים מאוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 7:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי יוצאת זול מהמחצית בהפרש 7

אם יגמר ככה, תקין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:34 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שמעצבן זה שוויתרו על המשחק הזה מראש, וככה גם השחקנים נראים רוב המשחק. אי אפשר היה להשבית את סמית' לפני באיירן? אותם אי אפשר היה לנצח בלעדיו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:37 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
ויתרו על המשחק מראש וככה זה גם נראה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:39 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
אווץ'


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:39 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
נגמר רק 35 הפרש. כמה ההפסד הכי גדול של מכבי באירופה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:40 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15721
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
47 לדעתי לריאל מדריד

ועדיין, נדמה לי שזה ההפסד הכי גדול שראיתי של מכבי אי פעם

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
מסינה לא ויתר עד הסוף, כמו שצריך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:41 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
זה הפסד שגם פוגע בהפרש הכולל בבית. כל הכבוד למי שהחליט להשבית את סמית' ות'יוס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:42 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
arie כתב:
מסינה לא ויתר עד הסוף, כמו שצריך.

נדמה לי שבלו אחרי הבלתי ספורטיבית גער ולא הבין למה צסקא עדיין נלחמים. לוחם צדק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:44 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
כנראה שהמזרחי של צסק"א נאם גם הוא איזה נאום מוטיבציה...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
arie כתב:
כנראה שהמזרחי של צסק"א נאם גם הוא איזה נאום מוטיבציה...

:D

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:52 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מבין שאוהדי מגדל פה משועשעים. דווקא בהקשר של המשחק ביום שני נראה לי שזה לא כזה טוב למגדל שמכבי תבוא עם עצבים והפעם בסגל מלא, אבל מה אני מבין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:55 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
מאוד משועשעים, כמו שאתם הייתם אחרי התבוסה של הפועל לנס ציונה... הקטע הגדול שלטעמי דווקא צסק"א לא היו גדולים במיוחד.

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 8:56 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
ההפסדים של מגדל לא מזיזים לי את העפעף, מה שאותי משעשע זה להשוות את צסק''א לנס ציונה...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:00 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
הסוף היה מגניב. כמה פוזשנים היו לצסק"א בדקה האחרונה?

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
בעצם המחצית הראשונה רימתה מאוד, פשוט מכבי ת"א החזיקה מעמד בגלל שהשלשות נכנסו באחוזים מטורפים, ברגע שהגימיק הזה נגמר, אז הרוסים כבר לא הסתכלו לאחור.

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2929
בלוג: הצג בלוג (0)
צסק"א גמרה עם כמה, 0-18?

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:02 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:49 pm
הודעות: 1427
מיקום: בית אריה
בלוג: הצג בלוג (0)
ומה שאותי משעשע זה שגם ביום כזה , במקום להוריד מבט , אתה ממשיך לזלזל בקבוצה אחרת כיאה למסורת הצהובה.

_________________
ובכל ביצה הספנתעיר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:03 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
10-0 בדקה האחרונה, ו18-0 בחמש הדקות האחרונות.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:03 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
דליים בתיקרה כתב:
ומה שאותי משעשע זה שגם ביום כזה , במקום להוריד מבט , אתה ממשיך לזלזל בקבוצה אחרת כיאה למסורת הצהובה.

במי זלזלתי? בנס ציונה? עם כל הכבוד להם, כנראה שהם וצסק''א זה לא אותה ליגה. אין פה שום זילזול.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 21, 2014 9:04 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
אני מבין שאוהדי מגדל פה משועשעים. דווקא בהקשר של המשחק ביום שני נראה לי שזה לא כזה טוב למגדל שמכבי תבוא עם עצבים והפעם בסגל מלא, אבל מה אני מבין.

אין למגדל מה לדאוג. מכבי בליגה היא קבוצה בינונית וחלשה, ירושלים מגיעים פייבוריטים גם עם כל הפצועים של מכבי ישחקו. מי שצריך להיות מודאג זה בלאט ומכבי שלא יקבלו עוד תבוסה ביום שני...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 66 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], uriel17 ו 36 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.