סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:29 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 40 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 2:26 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
שאלה שמסתובבת לי לא מעט זמן בראש...
כמה השחקנים הבאים היו מרוויחים כיום? לא רק מבחינת סט הכישורים אלא גם מבחינת המעמד, לדוגמה נדב הנפלד פיינליסט אירופה, אלוף אירופה.
שפר עם אליפות היול"ב וההופעות בגמר האירופאי וכו'.
אז יאללה- לדעתכם כמה היו שווים השחקנים הללו כיום?
בסוגריים הערכה שלי.

נדב הנפלד - (אני חושב שסדר גודל של 600 אלף ירוקים.)
דורון שפר - (אחרי היול"ב יכול להיות שחקן של כמעט מיליון לא?)
רדיסלב צ'ורצ'יץ - (יש בדיחות פחות טובים ממנו באירופה שעושים בכיף את ה800.)

מיקי ברקוביץ - (מיליון פלוס? ביורו? חוזה ספנוליסי?)
דורון ג'מצ'י - (מיליון בכיף.)

מה דעתכם?
רשאים להוסיף לאש שחקנים שלא חשבתי עליהם.

שאלה נוספת שעולה בראשי, את מי מהם מכבי הייתה מצליחה להשאיר אצלה ולשלם לו את הסכום הזה על פני ההתנהלות הנוכחית של קברניטיה?

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 2:27 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
מיקי ודורון היו הולכים ל-NBA במציאות של היום, זו לא שאלה בכלל.
במציאות של היום מיקי לא היה יכול להפוך להיות כזה סמל של מכבי מהסיבה הפשוטה שתוך כמה עונות הוא כבר לא היה משחק בה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 2:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12658
בלוג: הצג בלוג (0)
שפר של מייד אחרי היול"ב היה שווה בערך ארבעה שקלים.

_________________
פעם הייתי Homer.
אף פעם לא תחלו בקדחת!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 2:50 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר להניח שהם אכן היו עוזבים כמו כספי לדוגמא, אבל יש דוגמאות כמו ספאנוליס לצורך העניין שנדבקו לאירופה. ועדיין גם אם היו עוברים לנבא זה לא ממש משנה, כמה הם היו מרוויחים כיום?

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 3:35 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' מאי 07, 2013 12:52 pm
הודעות: 30
בלוג: הצג בלוג (0)
guyancho כתב:
אפשר להניח שהם אכן היו עוזבים כמו כספי לדוגמא, אבל יש דוגמאות כמו ספאנוליס לצורך העניין שנדבקו לאירופה. ועדיין גם אם היו עוברים לנבא זה לא ממש משנה, כמה הם היו מרוויחים כיום?


ספאנוליס נדבק לאירופה מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא הצליח ב NBA...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 3:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שלא מפריע למיליון שחקנים אירופאיים אחרים

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 3:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
יש שני צדדים למטבע :

מצד אחד שחקן ברמה של צ'ורה עושה היום מיליון פלוס.
מצד שני שחקנים כמו צ'ורה ורנדי וויט במציאות של היום לא היו עושים את המספרים שעשו במכבי אז עם הרוטציה הקצרה ואולי לא היינו חושבים שהם כאלה טובים.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 4:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר בקלות להניח שצ׳ורה היה עושה מספרים טובים מסנטר טוב במונחים אירופאיים כמו באטיסטה, בעיקר מכיוון שהשניים קצת דומים בסגנון המשחק (בעיקר פוסט והתבססות על כוח) רק שלסרבי עבודת רגליים טובה פי אלף

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:41 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 5:42 pm
הודעות: 721
בלוג: הצג בלוג (0)
לי ג'ונסון היה שחקן של מיליון דולר, וקווין מגי של 1.5 מיליון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:50 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
ג'מצ'י היה משחק בNBA. הוא למעשה קיבל הצעה אחרי שנתן 20 או אפילו 30 נקודות על אחת הקבוצות. אבל דון שמעון סירב.
גם ברקוביץ היה מבוקש ומזרחי סרב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:56 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
את מיקי לא ראיתי, אבל לשפר לא הייתה אתלטיות של NBA. הוא גם לא היה קלעי ברמה של איזה בלינלי כדי לחפות על זה(ובלינלי לדוגמא אתלט הרבה יותר טוב משפר). לא רואה קבוצות בליגה שהיו לוקחות אותו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:58 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
אפשר בקלות להניח שצ׳ורה היה עושה מספרים טובים מסנטר טוב במונחים אירופאיים כמו באטיסטה, בעיקר מכיוון שהשניים קצת דומים בסגנון המשחק (בעיקר פוסט והתבססות על כוח) רק שלסרבי עבודת רגליים טובה פי אלף

מצד שני שחקן כמו צ'ורה גם היה סובל היום מכל מיני חרגולים בסגנון של ת'יוס והנדריקס שקופצים הרבה ומנצלים אתלטיות עדיפה כדי ללכת לריבאונד התקפה(וצ'ורה היה בעיקר בחור רחב אבל לא מאוד ארוך). פעם שחקנים כאלה לא שיחקו כ-5 אלא בעמדה 4.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 1:01 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה יודע ששפר נבחר בדראפט, כן? אתה יודע שזה קרה אחרי שהוא שיחק 3 שנים במכללות ובאן.בי.איי ראו בדיוק את האתלטיות שלו? אתה יודע שפרגיוני האתלט האדיר באיזה גיל 35 משחק כיום באן.בי.איי?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 1:03 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
וכל מי שנבחר בדרפאט גם משחק היום בליגה? פריג'יוני הוא החתמה מאוד מאוד לא אופיינית לליגה, באופן כללי לא לוקחים ל-NBA רוקיז בני 35.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 1:07 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
לא, לא כל מי שנבחר בדראפט משחק באן.בי.איי, אבל כל מי שנבחר בדראפט ועוד די בתחילת הסיבוב השני בוודאי שהיה על רדאר של קבוצה אחת לפחות ומשפט כמו "לא רואה קבוצות בליגה שהיו לוקחות אותו" פשוט לא רלוונטי.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 2:27 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
את מיקי לא ראיתי, אבל לשפר לא הייתה אתלטיות של NBA. הוא גם לא היה קלעי ברמה של איזה בלינלי כדי לחפות על זה(ובלינלי לדוגמא אתלט הרבה יותר טוב משפר). לא רואה קבוצות בליגה שהיו לוקחות אותו.


לא, כי פלאניניץ וויאציץ ועוד כל מיני כאלה שלא מדגדגים את שפר

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 2:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
נורטון כתב:
אפשר בקלות להניח שצ׳ורה היה עושה מספרים טובים מסנטר טוב במונחים אירופאיים כמו באטיסטה, בעיקר מכיוון שהשניים קצת דומים בסגנון המשחק (בעיקר פוסט והתבססות על כוח) רק שלסרבי עבודת רגליים טובה פי אלף

מצד שני שחקן כמו צ'ורה גם היה סובל היום מכל מיני חרגולים בסגנון של ת'יוס והנדריקס שקופצים הרבה ומנצלים אתלטיות עדיפה כדי ללכת לריבאונד התקפה(וצ'ורה היה בעיקר בחור רחב אבל לא מאוד ארוך). פעם שחקנים כאלה לא שיחקו כ-5 אלא בעמדה 4.


אני חושב שגם היום הם 5 בעיקר במכבי

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 9:10 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
בכל אופן, צ'ורצ'יץ' גם בזמנו לא ממש הצליח מחוץ לישראל. אפשר לתת לזה כל מיני הסברים אבל זו די עובדה.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 9:48 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהמסקנה הכי משמעותית כאן זה שכל הסמלים הגדולים והמשמעותיים של מכבי (מיקי, דורון וכו') לא היו נשארים במכבי כדי להפוך לסמלים משמעותיים.
לא מזמן שוחחתי עם חבר שאיבחן לטעמי בצורה די מדוייקת את היום שבו מכבי הפכה למועדון צולע - העונה שבה וויתרו על וויצ'יץ' כי לא יכלו לתת עוד חצי מיליון דולר ולאפשר לו לפרוש בצהוב. אני די הסכמתי איתו, עם ניקולה מכבי הייתה אורחת כמעט קבוע בפיינל פור.

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 9:51 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
אני גם חשבתי שמכבי היו צריכים להשאיר אותו, אבל מה לעשות ששחקנים מזדקנים או נפצעים.

אני חושב שהמכה הכי גדולה למכבי כנראה היתה שהחליטו להפסיק את ההתקשרות עם מוני פנאן ושיטותיו הנסתרות.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 11:16 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
ניקולה עוד היה שחקן טופ יורוליג בתום אותה העונה, נכון קצת פצוע ועייף ומחשק פחות אבל עדיין שחקן ששווה את הכסף.
פאנן- אולי תדמיתית, אבל לא מקצועית... לטעמי לפחות.

עוד שחקן שמעניין לדעת כמה היה שווה כיום אלו שחקנים מסוג המארק בריסקרים שאני משער שקיבלו במכבי משהו כמו 100 אלף דולר והיום ?

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 11:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
לא רואה שום מצב שמיקי ברקוביץ' היה מגיע לnba של היום, או של העשור הקודם. נמוך , לא אתלטי. לא מתאים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 11:48 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
גיא, למה אתה חושב שבריסקר קיבל במכבי 100 אלף? לדעתי מכבי שילמה לרעננה 200 אלף כפיצוי עליו. לא רואה שום סיבה שהוא לא קיבל ממנה את המשכורת הרגילה שישראלים/מתאזרחים קיבלו (200-300 אלף כזה). לא חושב שבאירופה היום הוא היה שווה הרבה יותר. כמה טריי סימונס למשל מקבל?

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 17006
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
לא רואה שום מצב שמיקי ברקוביץ' היה מגיע לnba של היום, או של העשור הקודם. נמוך , לא אתלטי. לא מתאים.


כמו נבארו נגיד? שהיה עונה ב-NBA ואפילו קלע בדאבל-פיגרס? אמנם בקבוצה חלשה, אבל קבוצה שבהחלט רצתה שימשיך אצלה.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: כמה הם שווים היום?
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 12:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהתפקוד של שניהם על המגרש די שונה. נבארו הוא קומבו שיכול לרכז, מיקי בחיים לא היה רכז, וגם הקליעה שלו בתנועה לא הייתה ברמה של נבארו אם אני זוכר נכון.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 40 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.