סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:24 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 112 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יוני 08, 2007 8:41 pm
הודעות: 892
בלוג: הצג בלוג (0)
http://one.co.il/Article/235578.html


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
מטורף, דווקא אחרי שחיפה ויתרו על היורוקאפ... וד"א שימון מזרחי נמנע בהצבעה על צירוף הפועל למוקדמות, חמוד...

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
ועכשיו השאלה הבאמת חשובה - האם המפסידה במוקדמות נושרת ליורוקאפ?

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
כל המפסידות נושרות ליורוקאפ..

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:44 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
איפה רשום ששמעון נמנע?
כן.נושרת ליורוקאפ

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:44 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: א' מרץ 23, 2008 3:50 pm
הודעות: 2681
מיקום: חיפה
בלוג: הצג בלוג (0)
כל הכבוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 15, 2013 4:35 am
הודעות: 1394
בלוג: הצג בלוג (0)
arie כתב:
מטורף, דווקא אחרי שחיפה ויתרו על היורוקאפ... וד"א שימון מזרחי נמנע בהצבעה על צירוף הפועל למוקדמות, חמוד...

איפה ראית את זה?

_________________
ציטוט:
הפועל "בנק יהב" ירושלים רואה ערך רב בקביעת הישגים ספורטיביים כקריטריון המרכזי להשתתפות במפעלים האירופאים ומכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 7:58 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
מקורות יודעי דבר.

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:00 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יוני 08, 2007 8:41 pm
הודעות: 892
בלוג: הצג בלוג (0)
כמה קבוצות צריך לעבור כדאי להיכנס למפעל ?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:01 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
arie כתב:
מקורות יודעי דבר.


כן ברור

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:16 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 15, 2013 4:35 am
הודעות: 1394
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, אדם שטובת הכדורסל הישראלי נמצאת בראש מעייניו לא יכול להשתתף בהצבעה בצורה אובייקטיבית, אז מכיוון שמדובר באדם כל כך ישר הוא העדיף להימנע. אני שמח בשבילו שההחלטה עברה בכל זאת, תארו לעצמכם איך הוא היה אוכל את עצמו אם בגלל ההימנעות שלו ההחלטה לא הייתה עוברת וירושלים לא הייתה משתתפת.

_________________
ציטוט:
הפועל "בנק יהב" ירושלים רואה ערך רב בקביעת הישגים ספורטיביים כקריטריון המרכזי להשתתפות במפעלים האירופאים ומכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:17 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
סליחה שאני נודניק, אבל זה בטוח? היו כאן דיבורים בפורום על זה שזה לא מסתדר עם הקטנת מספר הקבוצות בעונה הבאה או משהו.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:20 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה נודניק.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
דובי פיק מסר את אופן ההצבעה של שמעון ולא מדובר על אוהד הפועל...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:31 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
אם דובי פיק זה המקור שלך.אז הגיע הזמן לרענן את המקורות

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה אינטרס יש לו לשקר בנושא הזה? מדובר על אתר שמלקק קשות למכבי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי, האם מסתדר מבחינת הדירוג של היורוליג?

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 8:56 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
יפה לי-ם. יהיה מעניין אם הם יעלו. שיהיה בהצלחה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
הרסי - כמובן שלא, גם סגנית האלופה הישראלית לא ממש נכנסת לדירוג, אז ודאי שלא הקבוצה מהמקום השלישי. זה ויילד קארד, ולא אחד מאד מפתיע. לפני כמה ימים עופר שאל אותי בת'רד היורוליג והערכתי שלירושלים יש סיכוי ממשי לקבל אותו - בלי ביסוס, רק על התחושה שירושלים היא בן מאד אהוב ביול"ב יחד עם האולם והגידול בתקציב. בכל מקרה היה ברור שהיא תקבל לפני חיפה, בלי קשר למה שחיפה עשתה במקרה היום.
לדעתי אגב זה יהיה דבר של קבע בשנים הקרובות.

לא יהיה קל. יצטרכו לעבור שלושה משחקים, כאשר במוקדמות יש קבוצה כמו קזאן. בכל מקרה שיהיה בהצלחה, שתי קבוצות ביורוליג - יהיה חגיגה.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:13 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
כל הכבוד לירושלים שלקחו את ההזמנה בניגוד לחיפה שכבר שנתיים דוחה אותה (אני מניח שגם השנה היא הייתה מקבלת את המקום במידה ולא הייתה מסרבת לשחק ביורוקאפ).

אבל חוץ מזה, מה ההתלהבות אני לא מבין. סה"כ מוקדמות. פאקינג גליל גלבוע כבר שיחקה בשלב הזה אין פה איזה תקדים היסטורי. אם ירושלים יעברו זה כבר סיפור אחר אבל נראה לי שיהיה מדובר במשימה קשה. לא אחת היורוליג שם את המפעל במדינה שהוא רוצה שתעלה. אם ישימו את המוקדמות בארנה החדשה זה כבר היישג :-)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
בהחלט. על התארים שלהם יש התיישנות אבל שיש קשרים מי צריך פרוטקציה.
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה...
ליריבות.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:20 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
יהיה מעניין מה יעשו עם ארן טלם. הימור שלי - כלום, הם לא יצטרכו.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:29 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
התלונה של הפועל ת"א למשרדי היורוליג כבר בדרך אל תדאג!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אוקטובר 30, 2008 9:00 pm
הודעות: 1350
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
התלונה של הפועל ת"א למשרדי היורוליג כבר בדרך אל תדאג!

ובצדק.
לא יכול להיות שככה הפועל ירושלים נכנסת למוקדמות ומונעת בכוח קידום מקבוצות ראויות יותר שרוצות לשחק ביורוליג כמו מכבי חיפ.. עזוב, לא משנה.

_________________
"הפעם נלחמנו עד הסוף. הפער היה 30 הפרש ונגמר רק 24"
(י. ספרופולוס, 16.3.21)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2014 9:56 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
חוץ מקאזאן אמורה להיות עוד קבוצה רצינית במוקדמות?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 112 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], uriel17, כינוי2 ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.