סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 7:32 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ו' נובמבר 18, 2022 11:59 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
צ'אלנג' מוצלח לקטש, על הגולטנדינג
באמת שריקה קשה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:30 pm
הודעות: 2779
בלוג: הצג בלוג (0)
זקוק להסבר על השריקה שם בסוף הרבע השלישי. אם החסימה חוקית והכדור הלך החוצה, איך זה כדור ביניים? הצ׳לנג׳ מבטל את כל המהלך?

_________________
עוֹד נַפְשִׁי דְּרוֹר שׁוֹאֶפֶת, לֹא מְכַרְתִּיהָ לְעֵגֶל-פָּז, כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם, גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז... יָשׁוּב יִפְרַח אָז גַּם עַמִּי, וּבָאָרֶץ יָקוּם דּוֹר, בַּרְזֶל-כְּבָלָיו יוּסַר מֶנּוּ, עַיִן-בְּעַיִן יִרְאֶה אוֹר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
מה פשר כדור הביניים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:03 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ריבאונד הגנה של פרטיזן מזעזע, 40% מהכדורים מתחת לסל של פרטיזן מגיעים לידיים של מכבי

שאלה טובה, הכדור ביניים נראה לא שייך. אבל זה שהספסל של פרטיזן לא מחה, רומז שזה בחוקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:05 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
מה לא מחה? אוברדוביץ' התחרפן שם על השופט.
לא שזה אומר משהו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:05 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אקסום על המגרש, פרטיזן עדיפה, ימדר מחליף אותו והעסק עובר למכבי
וזה בהכרח שימדר גרוע, אקסום פשוט עדיף עליו
ונראה שאפילו הוקיץ' יהיה מרוצה מההגנה של פרטיזן ברבע השלישי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:06 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
מה לא מחה? אוברדוביץ' התחרפן שם על השופט.
לא שזה אומר משהו.

חשבתי שהוא מחא על ההחלטה לפסול את הסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:08 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
והנה ימדר שם שלשה על הפרצוף שלי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:09 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
השתחררה הצ'אקרה לפרטיזן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:12 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
והנה קטש לוקח פסק זמן וקולסון עושה סל אחד יפה וקשה והשני, היה צריך להעצר על ידי ימדר בעבירה, זליקו מתפוצץ עליו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:14 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
בשביל המהלך של אקסום לידיי אתה רואה כדורסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:16 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה צרחות של ז'ליקו יא אולוהים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:26 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 04, 2008 3:10 am
הודעות: 676
בלוג: הצג בלוג (0)
ניבו ופותייתרס 2 עציצים

_________________
שגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה

יוגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:26 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
ההגנה של פרטיזן בחצי השני זה עולם אחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:29 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
תם הטקס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:40 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 04, 2008 3:10 am
הודעות: 676
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
ההגנה של פרטיזן בחצי השני זה עולם אחר.

איזה עולם אחר?!
הגבוהים של מכבי לא יודעים להגן על הסל ולקחת ריבאונד זה ההבדל.
כל קבוצה שבאה עושה לה ביה"ס מריבאונד התקפה

_________________
שגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה

יוגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:40 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ועוד איזה טקס
תענוג של קהל יש שם וזה עוד ערב רגוע שלו
נסכם את המחזור?
למעלה במאזן 1:7
רק פנר
מאזן 2:6
מונקו ואולימפיאקוס
מאזן 3:5
ריאל, ברצלונה, ז'לגריס (וואוו ז'לגריס)
מאזן 4:4
בסקוניה, מכבי, וירטוס, ולנסיה, פרטיזן
מאזן 3:5
אפס, אלבה, מילאנו ווילרבאן
מאזן 6:2
באיירן, הכוכב ופאו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:41 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ירון25 כתב:
הוקיץ' כתב:
ההגנה של פרטיזן בחצי השני זה עולם אחר.

איזה עולם אחר?!
הגבוהים של מכבי לא יודעים להגן על הסל ולקחת ריבאונד זה ההבדל.
כל קבוצה שבאה עושה לה ביה"ס מריבאונד התקפה

ראית את החצי הראשון ואת המסדרונות שהגבוהים של מכבי טיילו בהם? זה הביא את מכבי ל50 נק' במחצית במחצית השניה זה נסגר, בעיקר בזכות לחץ אפקטיבי יותר על הכדור


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 12:47 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
ירון25 כתב:
הוקיץ' כתב:
ההגנה של פרטיזן בחצי השני זה עולם אחר.

איזה עולם אחר?!
הגבוהים של מכבי לא יודעים להגן על הסל ולקחת ריבאונד זה ההבדל.
כל קבוצה שבאה עושה לה ביה"ס מריבאונד התקפה

לא הבנתי מה הקשר בין ההגנה של פרטיזן לגבוהים של מכבי שלא יודעים להגן על הסל.
מחצית שניה פרטיזן שמרו הרבה יותר טוב ובעיקר הרבה יותר חכם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 2:10 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 04, 2008 3:10 am
הודעות: 676
בלוג: הצג בלוג (0)
תזכיר לי כמה פרטיזן חטפו במחצית השניה?
פרטיזן קבוצה בינונית מינוס
הבעיה האמיתית היא הגבוהים של מכבי. לא סוגרים את הצבע, ועד שלא יחול שינוי שם לא ישתנו התוצאות

_________________
שגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה

יוגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: ש' נובמבר 19, 2022 2:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
זה כאילו אנחנו מנהלים שני דיונים שונים. אני מדבר על המשחק בעוד אתה מדבר על שורש הבעיה של מכבי.

לגופו של עניין, פרטיזן ספגו 38 נקודות במחצית שזה בסדר גמור ובוודאי הרבה יותר טוב מה-50 שהם ספגו במחצית הראשונה. זה בסוף מה שעשה את ההבדל בין המחציות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: א' נובמבר 20, 2022 1:41 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
אז פאו' חוטפים 30 הפרש וסוגרים את הטבלה
אי אפשר להגיד שהסגל שלהם מזעזע - וולטרס, גריגוניס, פוניטקה (שראינו אותו בקיץ ויכולנו לקבל מושג כמה הוא טוב כשחקן מוביל), גודייטיס
מה עם האמריקאים?
בייקון רק הצטרף, דרק וויליאמס עושה מספרים נאים (אבל אנחנו יודעים מה זה שווה), ואנדרוז ופאריס לי מאכזבים מאוד בינתיים
לא אופתע אם ג'יילן אדאמס ימצא שם את מקומו עוד מעט

הפסד רביעי רצוף למילאנו
ז'לגיריס עולים למאזן חיובי (ועדיין ללא הפסד ביתי) עם 3 אמריקאים בסגל - שניים מהם קולעים 5-6 נקודות למשחק כ"א, וקיינן אוונס אחד

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: א' נובמבר 20, 2022 8:02 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' פברואר 19, 2007 11:46 pm
הודעות: 4453
בלוג: הצג בלוג (0)
האכזבה המטורפת היא מילאנו שעם סגל פיינל פור נראית פח אשפה, וזה עוד בעדינות.
מדהימה חוסר היכולת של מסינה לנצל רכז כמו פנגוס (בימים רגילים הרכז הכי טוב ביורוליג לדעתי), שנראה אצלו חסר יצירתיות וכבוי, והפעולות החיוביות שחו מסתכמות בהפגזה מבחוץ.

הם החתימו עכשיו את טימותי לואו קברוו, בתקווה שימלא את החלל של שילדס הפצוע, אבל הבעיה שם עמוקה יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: א' נובמבר 20, 2022 8:55 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אני ג'ורג'יו
שנה הבאה מסינה בחוץ ופסקאוול בפנים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: יורוליג 8
הודעהפורסם: א' נובמבר 20, 2022 10:31 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
זה כן אני כתב:
האכזבה המטורפת היא מילאנו שעם סגל פיינל פור נראית פח אשפה, וזה עוד בעדינות.
מדהימה חוסר היכולת של מסינה לנצל רכז כמו פנגוס (בימים רגילים הרכז הכי טוב ביורוליג לדעתי), שנראה אצלו חסר יצירתיות וכבוי, והפעולות החיוביות שחו מסתכמות בהפגזה מבחוץ.

הם החתימו עכשיו את טימותי לואו קברוו, בתקווה שימלא את החלל של שילדס הפצוע, אבל הבעיה שם עמוקה יותר.

אתה באמת חושב שפנגוס הוא הרכז הטוב באירופה? מיצ'יץ', לארקין, לורנזו בראון, קלאת'ס, בלאט (בדיקת עירנות), סלוקאס, מייק ג'יימס, סטרונסקי?
וסתם הסתכלתי ברשימת מוסרי האס' הטובים ביותר ביורוליג ואפשר להגיד שמאד מאד הופתעתי, ברמה שמאד מאד הופתעתי. את הרשימה מוליך אחד בשם - לוק סיקמה. דרך אגב, במקום השביעי עדיין בלאט (למרות הדעיכה). הרבה אסיסטים מוסרים שם באלבה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], d.k., Dan ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.