סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 5:56 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 104 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: א' נובמבר 27, 2022 11:49 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3239
בלוג: הצג בלוג (0)
Hacohen כתב:
מה נהיה מאנפרני סימונס הוא הפך לסיג'יי מקולום. אבל חייבים להעיף את דיים בטרייד דחוף כי הם לא באותו טיימליין.


ובינתיים וויגינס מול האקסית המיתולוגית נראה כמו הספלאש בראדר הרביעי O:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' נובמבר 27, 2022 11:55 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
בואנה מה שג"ס עושה למיניסוטה, לא נעים
ארבעים נק' ב9 דק'


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' נובמבר 27, 2022 11:57 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אנחנו צריכים עוד 2 ג'רמי גראנט אצלנו ואנחנו מסודרים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:01 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קאמ תומאס הברוקלנאי מחפה על הביישנות בזריקה של בן סימונס
חוסר בושה מוחלט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:04 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
וואלק חתכת מחצית בברוקלין. איזה כיף של משחק.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
כמה כשרון יש לקיירי המניאק הזה, אלוהים. יש לו מהלכים שאתה מפנטז בתור ילד שאלוהים נתן לך יכולות בלתי מוגבלות בכדורסל.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:15 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מיני מצאה אוצר בשם נואל, גארד שמפציץ לאחרונה
החמישיה הראשונה של ג,ס יורדת והסיוט שלהם מתחיל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:16 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
החמשיה הראשונה בפלוס 16 בממוצע הספסל בממוצע במינוס 0.5 בערך


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:16 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
אני עם הפייסרס באל.איי, ג'יילן סמית' וה0.6 שלשות שלו למשחק בקריירה פותח 2/2 לשלוש

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:17 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
ואני גם רוצה לציין שאני מאוהב באיביצה זובאץ

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:20 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
גם הקליפרס וגם הפייסרס משחקות התקפה מאד זורמת ונעימה לעין. משחקים מהר גם. ושוב אני צריך לציין, טיירון לו מאמן ממש ממש ממש טוב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
7.5 דקות בתוך המשחק, הקליפרס מובילים 18-19, וזובאץ עם שורה הגיונית של 12 נקודות, 7 ריב' ו2 חסימות.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:32 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
לול ג'יילן סמית' עם 10 נקודות ב8 דקות. שיא הקריירה שלו במשחק זה 19.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 12:39 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
ג'ון וול העביר כדור מאחורי הגב וקלע סל תוך כדי פאול בנפילה, באיזו שנה אנחנו?

ומזה זמן לא שמתי לב לניק באטום, זה יפה שהוא נהיה בוריס דיאו.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 1:03 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
מקנא במי שיחזיק ער למחצית השנייה קליפרס-פייסרס, כי הראשונה כיף טהור. 1.20 למחצית 53-55 קליפרס אבל ג'יילן סמית' האימתני שעשה 17 נקודות ב17 דקות ילך ל2 מהקו ואולי ישווה במחצית אחת את שיא הקריירה שלו בנקודות. חוץ מזה האליברטון שחקן מהפנט וג'ון וול גם ברבע אתלטיות משיאו, אם הוא כשיר לשחק הוא קלאסה של רכז.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 1:16 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
Hacohen כתב:
ג'ון וול העביר כדור מאחורי הגב וקלע סל תוך כדי פאול בנפילה, באיזו שנה אנחנו?

ומזה זמן לא שמתי לב לניק באטום, זה יפה שהוא נהיה בוריס דיאו.

הוא מוערך, זה מספיק :-)
וול שיחוק של הקליפרס


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 2:08 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24588
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אפרופו ריבאונד, הווריורס, אולי הקבוצה הנמוכה בליגה הרגה 35-47 את הוולבס, אולי הקבוצה הגבוהה בליגה (לפחות ברמת החמישיות ועיקר הרוטציה)

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 2:12 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
וולבס עם מאזן 10-10
בינתיים לא ניכר שיפור בקבוצה

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 4:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
וולבס עם מאזן 10-10
בינתיים לא ניכר שיפור בקבוצה

וזה עם מאמן מצוין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 4:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
Hacohen כתב:
Att כתב:
נופ
זה מאוד מאוד מאוד שונה ממה שאתה הגדרת (הצלחה בפלייאוף) ולא מעניין

לא שאני חושב שאינדי תסיים במקום החמישי ומעלה (מילווקי, בוסטון, קליבלנד, מיאמי ואטלנטה טובות יותר, פילי בריאה גם כן)


פחחחח, כאילו שהיה ספק.

אני יודע מה הגדרתי, כי אני הגדרתי את זה. לא אמרתי בשום מקום שהפייסרס קונטנדרים או פייבוריטים לגמר מזרח. על מה שכן אמרתי חזרתי כמה פעמים.

ניסית להראות שיש לך ביצים והראית שאתה ילד שעוד לא יודע לתפעל גילוח. יאללה ביי.

רעל רעל רעל רעל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 4:59 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
לאן ציפית שהשיחה תלך כשהתחלת אותה עם גלגול עיניים ותגובה סרקסטית?

קח אחריות גם על התפקיד שלך בהפיכת ת'רדים לרעילים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 5:12 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הגבתי על הטייק עצמו. להגיד שלאינדי יש סיכוי העונה לאליפות זה טייק מופרך. לא כתבתי משהו על נדב עצמו ולא תקפתי אותו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 5:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אנחנו צריכים עוד 2 ג'רמי גראנט אצלנו ואנחנו מסודרים

זה השיחוק של האופסיזן. פשוט לקבל כוכב בחינם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 5:33 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
הגבתי על הטייק עצמו. להגיד שלאינדי יש סיכוי העונה לאליפות זה טייק מופרך. לא כתבתי משהו על נדב עצמו ולא תקפתי אותו.


אוקי אז מאחר ולא חשבת על זה, גלגול עיניים זה תגובה מאוד לא נעימה לקורא וגורמת לעוינות מהצד השני. אם אתה מעוניין להימנע מעוינות, אני חושב שלהיפטר מהמנהג להשתמש באימוג'י הזה יעזור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' נובמבר 28, 2022 5:43 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
Yuval כתב:
Att כתב:
הגבתי על הטייק עצמו. להגיד שלאינדי יש סיכוי העונה לאליפות זה טייק מופרך. לא כתבתי משהו על נדב עצמו ולא תקפתי אותו.


אוקי אז מאחר ולא חשבת על זה, גלגול עיניים זה תגובה מאוד לא נעימה לקורא וגורמת לעוינות מהצד השני. אם אתה מעוניין להימנע מעוינות, אני חושב שלהיפטר מהמנהג להשתמש באימוג'י הזה יעזור.

מקבל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 104 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.