סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 9:45 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
כל התשע נקודות האחרונות שלו על נייסמית, הפייסרס נחנקים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:21 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
ממש ממש חבל. ממש.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:21 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
פספוס היסטורי של הפייסרס, לא פחות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:22 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
חנוקים
מת'ורין מחטיא מהעונשין
טרנר אייר בול מהשלוש
זה גמור


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:22 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
לגמרי היחנקות. איירבול של האלי, בערך איירבול של טרנר, עוד שתי זריקות שלא היו קרובות, החטאות עונשין, התקפות מבולבלות, עבירות טפשיות. התרגשו מהמעמד הכ"כ מחייב, לעלות ל3-1 זה כבר להריח אליפות, לא דומה לעלות ל2-1.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:23 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
וכל זה בזמן ששגא עושה הכל נכון, לא מחטיא, ומראה שיש בו את הווינריות והקרח בוורידים שצריך לאליפויות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ייאמן.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
הגנה חזקה בסיום של אוקלהומה ואינדיאנה לא מסוגלים לקנות סל.
אבל לדעתי השיפוט הזוי...כל נגיעה על שחקן אוקלהומה וזה שריקה ובצד השני נותנים להם להחזיק שחקנים וכלום


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:26 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
מת'ורין 89% מהקו בפלייאוף מחטיא 3 עונשין רצופות ועושה שתי עבירות לפני הכנסת כדור (עונשין 1 והכנסה חוזרת), זה 5 נקודות מתנה. זה בדיוק ההפרש 20 שניות לסוף.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:27 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
ההפסד בעיקר על נייסמית ומתורין. איזה פספוס.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון אולי אוקלהומה -6.5 היה ליין דיי מוצלח? מלא מזל יש להם בוגאס


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
חוץ מזה, השיפוט בהחלט של אוק. מצד אחד שורקים על כל שטות על שגא, כולל סל קריטי שלו אחרי צעדים, מהצד השני האלי חודר מקבל פיצוצים ואין שריקות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:31 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
OKC מתחילה מצוין את רבע ארבע
מרגיש כמו משחק שבו הם באים מאחור ברבע הרביעי ולוקחים את המשחק
אני אומר משחק של אוקלהומה

התיישן טוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:33 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
ההפסד בעיקר על נייסמית ומתורין. איזה פספוס.


וכמובן טרנר עם משחק התקפי נוראי והחטאת שלשות חופשיות, 6-0 סך הכל.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:37 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
רבע אחרון אינדיאנה נכנסים ללחץ וקורסים.
צ׳ט אחרי 3 רבעים חלשים סוגר כמעט לבד את הפער.
זה על קרלייל שהיה קלולס בזמן הזה.
הגדולה של שיי מוערכת ובצדק אבל לי קשה לאהוב את השחקן הזה.
נפילה כואבת של ג׳׳דאב.
סדרה פתוחה לגמרי, כל משחק יכול ללכת לכל צד.
בסוף מישהו ינצח ויהיו פרשנויות שבדיעבד יסבירו הכל.
מקווה ששברון הלב לא ישבור את רוחם של אינדיאנה.
סדרה שצריכה משחק 7.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:38 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
Yuval כתב:
נורטון אולי אוקלהומה -6.5 היה ליין דיי מוצלח? מלא מזל יש להם בוגאס



,ליין מושלם
מה לגבי הליין במשחק 1 ו 3?

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:38 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שימו לב
בתחילת הסדרה, לפני שהתחילה אמרנו שokc לא מפסידה משחק שהיא עוצרת את היריבה מתחת 110 ואינדי לא מפסידה משחקים שהיא קולעת מעל 110
4 משחקים לתוך הסדרה, הכלל עובד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:50 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
חיפשו את מת'ורין. השריקות שלפני האינבאונד אפשר לשרוק לכל אוקייסי לאורך כך המשחק.
האליברטון מקבל פיצוצים זה בסדר, תלך ליד שיי והוא בעונשין.
חלאס, זה נראה מכור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:53 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
satriani כתב:
הגנה חזקה בסיום של אוקלהומה ואינדיאנה לא מסוגלים לקנות סל.
אבל לדעתי השיפוט הזוי...כל נגיעה על שחקן אוקלהומה וזה שריקה ובצד השני נותנים להם להחזיק שחקנים וכלום


בדיוק. ההגנה "המשובחת" שלהם הייתה לתפוס שחקנים עם 2 ידיים שלו יזוזו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:07 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
שלא לדבר על זה שsga "יוצר" ספייס כל פעם עם דחיפת השחקן ששומר. Sga הוא שחקן של 20 נק' למשחק שבגלל השיפוט הקלוקל הוא שחקן של 30.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:12 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
יופי של סדרה. בדיוק מה שאפשר לקוות משתי קבוצות צעירות כאלה. אינדי שיחקו יפה יותר, קלעו שלשות, ונראו בדרך לניצחון. עד שבא שיי וגנב להם את המשחק.

בצד של הפייסרס, טרנר לא כל כל הגיע לסדרה. קשה לנצח כשהסנטר שלך קולע בפחות מ-40%. האליברטון גם עם סדרה מאוד בינונית ורק סיאקם ממשיך להיות אי של יציבות. הייתי נותן עוד דקות למקונל הנהדר. בסה"כ, הם מוציאים את המקסימום מהכישרון שלהם וכל הכבוד להם איך שהם נראים בפלייאוף הזה.

אצל אוקייסי, קייסון וואלאס נוראי בסדרה (ובכלל בפלייאוף). פחות מ-5 נק' למשחק באחוזי גבינה ואף שלשה (וגם שני איבודים קריטיים למקונל במשחק השלישי). כשזו היכולת בהתקפה, כבר לא כל כך משנה איך ההגנה. גם הרטנשטיין עם 4.5 נק' למשחק ו-0 גגות בסדרה מאכזב. זה בהחלט לא מה שהת'אנדר קיוו לו משחקן של כמעט 30 מיליון. הוא היה נהדר במהלך העונה אבל די נעלם החל מהסדרה מול מיניסוטה. מזלם של אוקייסי שיש להם את קארוסו. משחק שני בסדרת הגמר שהוא עם 20 נקודות אחרי שכל העונה לא הגיע ל-20. איזה ווינר!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:22 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
פחות או יותר כמו שחשבתי, משחק 3 יילך לאינדי ובמשחק מספר 4 תהיה הזדמנות אמיתית לעשות משהו.

אינדי מצוינת. הרמה בפיינלס די גבוהה.
אני חושב שאינדי הייתה טובה יותר לאורך רוב שלבי המשחק.
OKC גנבה את הניצחון הזה, גם אם לא באופן חריג כמו הגניבה של אינדי במשחק מספר 1.

בשביל רגעים כאלו, צריך סופרסטאר ו-SGA דילוור,
בעוד שאינדי נתקעה על 17 נק' בלבד ברבע האחרון.

ההגנה של OKC מתקשה מול אינדי.
להערכתי, לפחות בחצי הראשון, הכל מתחיל ונגמר בסיאקם.
ל-OKC אין מאצ'-אפ טוב מולו בעמדה מספר 4.
הוא בדיוק ה-4 הארוך והפיזי שמולו הם מתקשים (להבדיל, יאניס בגמר טורניר אמצע העונה).
ההגנה של OKC מנסה לחפות על כך וזה מייצר לאינדי יתרון בהתקפה פעם אחר פעם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
וסיאקם זו גם הסיבה שבגללה קנריך וויליאמס מקבל דקות.
גם במשחק הלילה היה עם פלוס-מינוס חיובי (7+) ותרופה יפה מאוד.
הוא צריך לשחק יותר דקות.

שלישיית הגארדים וויגינס-קייסון וג'ו נראים לא טוב.
וויגינס לפחות שומר טוב ונתן משחק אחד מעולה. ג'ו הוא ליאביליטי ואפשר לומר בלתי שחיק.
כמו שסאבוניס כתב, ההתקפה של קייסון לא קיימת בסדרה הזו (ובכלל סימן שאלה) וזה מקשה עליו מאוד לקבל דקות,
כי זה מאפשר לאינדי ללחוץ את שיי ואת ג'יי-דאב. מי שמעניש אותם ופשוט נהדר בפליייאוף הזה עד כה הוא קארוסו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:39 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
שום מילה על השיפוט ATT?
אני כבר לא ממתין לשיפוט ביתי רק לשיפוט הוגן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:45 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
בשביל רגעים כאלו, צריך סופרסטאר ו-SGA דילוור,
בעוד שאינדי נתקעה על 17 נק' בלבד ברבע האחרון.

הליבורטן הוא סופרסטאר, אם מוביל ככה קבוצה לגמר ולסדרה צמודה מול אוקייסי.
אבל לא עילוי של 1 על 1.
אז סקורר כמו מטורין או איזה שינוי התקפי היה חסר שם.
לגבי שיי שדילבר, זה נכון אבל עם כוכבית, כי היכולת לסחוט עבירות חילצה אותו ממשחק די בינוני,
וגם שם סל סופר חשוב כשעשה צעדים לדעתי,
את הרבע האחרון בכ״א ניצח צ׳ט, שסגר כמעט לבדו את הפער ונתן הגנה תמנונית ונקיה בלי להרביץ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 18 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.