סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 9:55 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 5:50 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
אינדיאנה לא הפסידה רק בגלל השיפוט, אבל זה היה חלק מרכזי.
העניין שאתה כמגן לומד מה "מותר" ומה יהיה עבירה.
די ברור שכל נגיעה ואפילו שום נגיעה מובילה לשריקה , אז אתה פחות אגרסיבי ונותן יותר ספייס לsga. ונחש מה, זה מאפשר חיים יותר קלים לsga. ג'ורדן עם חוקים כאלו היה שם 45 למשחק.
זה כאילו 9 שחקנים על המגרש מקבלים חוקה שונה מsga. ולא, הוא לא הפלופר היחיד בליגה כמובן (ברונסון ובטלר לא רחוק מאחור) וזה לא להיות שחקן חכם שמנצל את החוקה. זה להיות פלופר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
satriani כתב:
אינדיאנה לא הפסידה רק בגלל השיפוט, אבל זה היה חלק מרכזי.
העניין שאתה כמגן לומד מה "מותר" ומה יהיה עבירה.
די ברור שכל נגיעה ואפילו שום נגיעה מובילה לשריקה , אז אתה פחות אגרסיבי ונותן יותר ספייס לsga. ונחש מה, זה מאפשר חיים יותר קלים לsga. ג'ורדן עם חוקים כאלו היה שם 45 למשחק.
זה כאילו 9 שחקנים על המגרש מקבלים חוקה שונה מsga. ולא, הוא לא הפלופר היחיד בליגה כמובן (ברונסון ובטלר לא רחוק מאחור) וזה לא להיות שחקן חכם שמנצל את החוקה. זה להיות פלופר.


היה לי כבר על זה דיון שלם עם סטאבס, כולל קטעי וידאו ארוכים שהכינו אנשים שמבינים קצת יותר ממני, שאותי לפחות שכנעו שזה לא נכון. אבל כנראה שזה לא יזיז אף אחד מעמדתו, אז לא נחזור לשם. בעיני לפחות זה דיון משעמם ולא פרודוקטיבי, שסתם יוצר מרירות במקום להתמקד בעיקר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:08 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל מה העיקר סאבוניס? אם היית מרגיש שדופקים את התאנדר באופן קבוע, שמקשה על השחקנים שלה לשמור בכל סדרה על הכוכב של הקבוצה השנייה כי הוא מקבל שריקות לפי קריטריון שונה כל כך משל האחרים, לא היית מציין את זה? היית מסוגל לצאת מהמשחק ולהגיד לעצמך שזה עניין משני שאין צורך להתעכב עליו? אני לגמרי יכול להבין את אוהדי אינדיאנה כאן, זה מתסכל ומוציא את החשק לראות כדורסל, בטח שלא לדבר עליו בהתעלמות מוחלטת מהאלמנט הזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:16 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר להבין את התסכול של אוהדי אינדי.
גם אני הייתי מתוסכל אחרי משחק מספר 1 שבו אינדי הובילה בפעם הראשונה בסל הניצחון של האלי.
בשני המשחקים, הייתה נפילה ברמת המשחק של הקבוצה שהפסידה ברבע האחרון.

ואגב, קצת מוזר לי לקרוא על זה שבכל נגיעה ב-SGA נשרקת עבירה
דווקא כאשר שומרי הפרימטר של אינדי סופר אגרסיביים כלפיו, כולל אחיזות, בניסיון למנוע ממנו את הכדור
ובכלל ללחוץ את מובילי הכדור של הת'אנדר.


נערך לאחרונה על ידי Att בתאריך ש' יוני 14, 2025 6:17 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:17 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
יש שחקנים חכמים כמו כריס פול וקרי ומאנו. יש שחקנים אגרסיביים שעושים הצגות כמו לברון שאמנם יוצרים מגע אבל הולכים כל כך חזק שבאמת מקשה על השופטים ויש שחקנים שהפכו לפארסה כמו SGA. ליטרלי כל האוהדים של כל הקבוצות מדברים על זה, מליון ממים וסרטונים מצחיקים.
רצף האירועים שפוספסו בצד אחד ונשרקו בצד השני הוא בלתי סביר בעליל.
עבירות דרדלה, צעדים, תוקף, חטיפות עם דחיפה בשתי ידיים. כל זה מה, בשלוש וחצי דקות?

אובייקטיבי לגמרי.
אה, ולא ידעתי שקארוסו ודורט שהיה צריך להיות מורחק עם שני מרפקים (לא נשרקו, זה דריימונד 2.0) הם סופרסטארים שמצדיקים יחס מיוחד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
לאינדי אין שום חלק בהפסד? זה הכל השופטים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
אובייקטיבי לגמרי.

טוב, זה כבר מרגיש לי יותר כמו בדיחה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:25 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
להתלונן על השיפוט זה חלק טבעי מלהיות אוהד כדורסל. זה נכון גם למי שיצא לו להיות שופט בעברו.
גם ג'וקיץ' שחקן שנהנה משיפוט.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:40 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
אובייקטיבי לגמרי. אתה כנראה לא קורא מה שאני כותב. נהנינו משיפט ביתי מול ניו יורק לדוגמה. מה שקורה עם אוקייסי יוצא מפרופורציה ואני לא היחיד שטוען את זה.

במקרה הזה, השיפוט היה שווה ב 4 דקות האחרונות 10 נקודות לאוקלהומה. ברור שיכלו לקלוע ולהגיע לזריקות יותר טובות אבל זה שלא שאוקלהומה הגיעה לזריקות טובות. פשוט שלחו אותנ לקו.
בוא ותראה לי עבירה אחת גבולית שנשרקה לאינדיאנה במשחק הזה. אני מוכן לטעות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
אבל מה העיקר סאבוניס? אם היית מרגיש שדופקים את התאנדר באופן קבוע, שמקשה על השחקנים שלה לשמור בכל סדרה על הכוכב של הקבוצה השנייה כי הוא מקבל שריקות לפי קריטריון שונה כל כך משל האחרים, לא היית מציין את זה? היית מסוגל לצאת מהמשחק ולהגיד לעצמך שזה עניין משני שאין צורך להתעכב עליו? אני לגמרי יכול להבין את אוהדי אינדיאנה כאן, זה מתסכל ומוציא את החשק לראות כדורסל, בטח שלא לדבר עליו בהתעלמות מוחלטת מהאלמנט הזה.


לא יודע, אולי אני לא מושקע רגשית מספיק, למרות שכן, אני מחבב את אוקייסי ושיי (אבל גם את הליברטון ונמבהארד בצד השני). למשל בסדרה מול דנבר, יוקיץ' (שגם אותו אני מחבב מאוד) קיבל המון שריקות, חלקן בעיני לפחות גבוליות, כולל במשחקים שדנבר ניצחה. אבל לא חשבתי להפוך את זה לאישיו אחרי המשחק. אז כן, לצורך העניין חשבתי שזה עניין משני שאין מה להתעכב עליו. בסדרה של בוסטון מול הלייקרס לפני יותר מעשור הייתי לגמרי בעד בוסטון ובאופן כללי קובי הוא לא שחקן שאהבתי. קובי קיבל שם לא מעט שריקות גבוליות. אבל שוב, לא חשבתי שזה מה שמעניין לדבר עליו אחרי המשחק. כנ"ל בסדרה בבועה, כשכולם התלוננו על השריקות שהלייקרס מקבלים ודנבר לא (בהחלט הייתי בעד דנבר).

זה נכון אגב גם למשחקים בארץ. לא מבין אף פעם למה אחרי כל משחק של מכבי מול ירושלים או הפועל רוב הדיון הוא על השופטים. וזה כמישהו שבאופן כללי בעד הקבוצות של הפועל ורוצה שהיא תפסיד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 6:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
באופן כללי הגישה שלי היא שטעויות שיפוט הן חלק נתון במשחק ולא שווה לבזבז עליהן אנרגיה. גם לא מאמין בכל מיני תיאוריות קונספירציה וזה שהליגה מכוונת את השופטים לשרוק לטובת קבוצה או שחקן מסויימים.

יש שחקנים שחלק מהסקיל שלהם הוא לדעת איך להשתמש בחוקים לטובתם. שיי בהחלט אחד מהם וגם בראנסון, יוקיץ', יאניס, והארדן בשיאו. וגם לברון, ג'ורדן, קובי, ווייד ומלא אחרים, כולל כאלה שהם לא סופרסטארים. לא נטרתי טינה לאף אחד מהם בזמנו, וגם לא עכשיו. ג'ינובילי למשל שחקן שמאוד אהבתי, למרות שאת סן אנטוניו כקבוצה דווקא לא חיבבתי ולא הייתי בעדם. אבל מאנו היה גם מלך בהצגות וזריקות גוף (גם אם אבו שוקרי פשוט קורא לו ולפול "שחקנים חכמים"). וזה לא הפריע לי אף פעם.

בכל מקרה, יש דברים בכדורסל שהרבה יותר כיף לי לדבר עליהם משיפוט ותחושות קיפוח. למעשה בערך כל דבר אחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
אובייקטיבי לגמרי. אתה כנראה לא קורא מה שאני כותב. נהנינו משיפט ביתי מול ניו יורק לדוגמה. מה שקורה עם אוקייסי יוצא מפרופורציה ואני לא היחיד שטוען את זה.

קראתי את מה שכתבת.
אתה חושב שזה שבסדרה אחרת הרגשת שקיבלת שיפוט חיובי אומר שמאותו רגע אתה אובייקטיבי?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:13 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
לגבי המהלך הכי מדובר מהמשחק אתמול, דעתי היא:
1. הייתה עבירת תוקף של שיי שהשופטים היו צריכים לשרוק (אבל למרבה הצער רק לעיתים נדירות שורקים במצבים הללו).
2. לא היו צעדים (זה הסטפ-בק הקלאסי על שם הארדן שאף פעם לא שורקים לאף אחד, לדעתי בצדק).

והעבירות של נייסמית' על שיי היו עבירות ברורות גם אם אבו שוקרי לא אוהב את זה. הראשונה מהאסכולה של כריס פול, שגם יוקיץ' מאוד אוהב להשתמש בה ברגע שהשומר שם את היד שלו על הכתף שלך. והשנייה עבירה פשוטה וברורה על הזרוע של שיי במהלך הזריקה (בלי שום מניפולציה או הגזמה מצד שיי). חוסר משמעת הגנתית של נייסמית' בשני המקרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:42 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
לא שורקים את זה לשחקנים אחרים. אז כנראה שהחוקה שונה ל SGA.
מצטער, להניח יד על שחקן זאת ממש לא עבירה. גם אם הוא מרגיש את זה ועולה לזריקה. בערך בכל ליי אפ מניחים יד על השחקן, גם על הזרוע. אז כל ליי אפ זה פאול.

לא היו צעדים? סטפ בק על שם הארדן? אתה שומע את עצמך?
4 צעדים היו שם ללא כדור, איך שלא תסובב את זה. וגם בשידור זה היה ברור.

אבל עיקר התלונות שלי הוא לרצף, וגם לעבירות המאוד ברורות של דורט וקארוסו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 7:47 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
לאינדי אין סופרסטאר, לכן זה הרבה יותר מורגש.
בבקשה, תן לי שריקה מפוקפקת ששרקו לטובת אינדי במשחק. בבקשה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
נדמה לי שקרלייל לא השתמש בצ'אלנג' אתמול בכלל. מה ההסבר שלך לזה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
נדמה לי שקרלייל לא השתמש בצ'אלנג' אתמול בכלל. מה ההסבר שלך לזה?

זה לא תמיד משתלם ברמה האסטרטגית. שופטים לא תמיד משנים את ההחלטה שלהם גם כשברור שהם טועים. ואז הם עוד יותר שופטים נגדך.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:16 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
לא היו צעדים? סטפ בק על שם הארדן? אתה שומע את עצמך?
4 צעדים היו שם ללא כדור, איך שלא תסובב את זה. וגם בשידור זה היה ברור.


אם זה היה רק שמאל-ימין-שמאל אז הצעד הראשון זה ה-gather step ואז שני צעדים וזה סבבה (הרבה מהלכים כאלה יראו כמו צעדים ברורים בהילוך איטי אבל זה חוקי)... הבעיה שהוא החליק שם עם רגל ימין ורק אז עשה עוד 3 צעדים, אז מה לעשות החלקה זה צעד וזה בעיה שלו והיה צריך להיות הפרת צעדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:17 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
picknroll כתב:
Att כתב:
נדמה לי שקרלייל לא השתמש בצ'אלנג' אתמול בכלל. מה ההסבר שלך לזה?

זה לא תמיד משתלם ברמה האסטרטגית. שופטים לא תמיד משנים את ההחלטה שלהם גם כשברור שהם טועים. ואז הם עוד יותר שופטים נגדך.

אוקיי...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, ראיתי שוב את 4 הדקות האחרונות.
אינדי לא שיחקה טוב בהתקפה.
הם נפטרו מהכדור כאילו היה תפוח אדמה לוהט
ויש גבול (כנראה) למה שהאלי מסוגל לחולל בעצמו.
בהגנה הם עשו כמה טעויות מנטליות. בייחוד נייסמית'. שיי השתחרר לזריקה פנויה לגמרי משלוש, למשל.
באופן כללי, OKC הייתה יותר רגועה ויותר בשליטה בדקות האלו ושיחקה טוב יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:32 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה סדרה מוזרה בחיי
משחק ראשון, הקבוצה הפחות טובה בעליל מנצחת, משחק 2 בדיוק לפי התחזיות, משעמם
משחק שלישי, כאילו וירוס חדר למערכת הפעלה של הת'אנדר, ושום דבר לא עבד שם
משחק 4. רק 3 שלשות נכנסו לת'אנדר כל המשחק, משחק שלם, שלוש שלשות והם מנצחים, אחרי שפיגרו 10, כשהם קבוצת חוץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 8:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
איזה סדרה מוזרה בחיי
משחק ראשון, הקבוצה הפחות טובה בעליל מנצחת, משחק 2 בדיוק לפי התחזיות, משעמם
משחק שלישי, כאילו וירוס חדר למערכת הפעלה של הת'אנדר, ושום דבר לא עבד שם
משחק 4. רק 3 שלשות נכנסו לת'אנדר כל המשחק, משחק שלם, שלוש שלשות והם מנצחים, אחרי שפיגרו 10, כשהם קבוצת חוץ

בינתיים, זה מזכיר את הסדרה מול דנבר
אבל אני באמת לא יודע איך זה יסתיים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 9:03 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
קפץ לי בפייסבוק - מאז הכנסת שעון הזריקה בעונת 54/55, היו 3 קבוצות שניצחו בסדרת גמר עם 11 אסיסטים במשחק- סלטיקס 69, סוניקס 78, לייקרס 2010. התאנדר שברו שיא אתמול עם 10 אסיסטים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 9:54 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, זה היה משחק די מגעיל וסוליסטי של הת'אנדר. וגם אין סוף החטאות של שלשות טובות. זה שהם עדיין ניצחו ככה משחק בחוץ זה די נס וגם מרשים אחרי כל הדיבורים על הקשיים המנטאליים של קבוצה צעירה. אינדיאנה עד עכשיו משחקת כדורסל יפה וקבוצתי יותר בסדרה (ובאופן כללי בפלייאוף). אבל בהרבה סדרות בהיסטוריה של הנבא הקבוצה היותר קבוצתית ונעימה לעין (למשל סקרמנטו, פורטלנד, פיניקס או סן אנטוניו) הפסידה בסוף לקבוצה עם הכוכב הגדול יותר (ג'ורדן, שאק, קובי, לברון).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 9:58 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
במשחק שלוש מול דנבר, דנבר באה מאחורה ונצחה בסיקוונס מטורף
הסדרה מול דנבר, הייתה מבחינתי מאוד הגיונית
כי משחקים 1 3 החוסר ניסיון בפלייאוף של הת'אנדר הפסיד לניסיון של דנבר
ומשם אחרי משחק שלוש זה פשוט
נצחון ג'נטלמני אחד לדנבר והשאר (3) משחקים זה אוקלהומה קל

לסדרה הזו, הקבוצות מגיעות עם ניסיון פלייאוף דומה, חוץ מסיאקם אף אחד לא ראה גמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.