סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 8:21 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 10:07 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
קארוסו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 10:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
סאבוניס כתב:
כן, זה היה משחק די מגעיל וסוליסטי של הת'אנדר. וגם אין סוף החטאות של שלשות טובות. זה שהם עדיין ניצחו ככה משחק בחוץ זה די נס וגם מרשים אחרי כל הדיבורים על הקשיים המנטאליים של קבוצה צעירה. אינדיאנה עד עכשיו משחקת כדורסל יפה וקבוצתי יותר בסדרה (ובאופן כללי בפלייאוף). אבל בהרבה סדרות בהיסטוריה של הנבא הקבוצה היותר קבוצתית ונעימה לעין (למשל סקרמנטו, פורטלנד, פיניקס או סן אנטוניו) הפסידה בסוף לקבוצה עם הכוכב הגדול יותר (ג'ורדן, שאק, קובי, לברון).

הדיבורים על הקשיים המנטליים של קבוצה צעירה היו (ברובם) קשקוש מוחלט.
הת'אנדר דווקא הראו עד כה אופי מרשים.

מה שכן, כשאתה בסיטואציה בפעם ה-1, כמו הגעה לגמר הנ.ב.א. שבו יש תשומת לב תקשורתית רבה, זה בהחלט קשה יותר
ושמו לב לכך במשחק הראשון (אצל שתי הקבוצות), כאשר לפחות במחצית הראשונה מי שתפקד היטב היו השחקנים המנוסים יותר.

לצערי, במשחק האחרון ההתקפה של הת'אנדר באמת הייתה סוליסטית.
זה קורה, בין השאר, כי ההגנה של אינדי על שיי היא סופר אגרסיבית
וההגנה לא מצליחה לייצר איבודים והזדמנויות להתקפות מעבר.
באופן כללי, אינדי משחקת טוב יותר, אבל מדובר במשחק בייתי. אולי זה יתהפך בבית של OKC.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 10:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
במשחק שלוש מול דנבר, דנבר באה מאחורה ונצחה בסיקוונס מטורף
הסדרה מול דנבר, הייתה מבחינתי מאוד הגיונית
כי משחקים 1 3 החוסר ניסיון בפלייאוף של הת'אנדר הפסיד לניסיון של דנבר
ומשם אחרי משחק שלוש זה פשוט
נצחון ג'נטלמני אחד לדנבר והשאר (3) משחקים זה אוקלהומה קל

לסדרה הזו, הקבוצות מגיעות עם ניסיון פלייאוף דומה, חוץ מסיאקם אף אחד לא ראה גמר

ובמשחק 2 הם היו יותר מנוסים?
הניסיון להכפיף נרטיבים הוא מוזר מאוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ש' יוני 14, 2025 11:03 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ניסיון כשאתה הקבוצה הפחות טובה בכדורסל, בא לידי ביטוי כשאתה בפיגור קטן, והזמן שאתה צריך להתעלות בו קצר
כשהולך טוב לקבוצה הפחות מנוסה אבל היותר טובה, אין הרבה מה לעשות
אמרתי לעמוס לב בדיון אחר, לטעמי הת'אנדר עשו קפיצת מדרגה בכל מה שקשור לכדורסל פלייאוף במשחק הרביעי מול דנבר
וזה השתקף מצוין מול מיניסוטה
אינדיאנה כמו שכתבתי למעלה, זאת פשוט סידרה מוזרה שאני לא מצליח להקביל אותה לאף אחת שאני זוכר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 9:22 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
https://youtube.com/clip/Ugkx6Rllj9z0Jw ... G799gXA8zB
סם וסיני וחברו חושבים שהשיפוט היה הוגן

+ הקשבתי לקרלייל ששם את האחריות על הקבוצה שלו, אם זה בהחטאת 8 זריקות עונשין, פיגור בריבאונד והתקפה סטטית ברבע הרביעי:
https://youtu.be/YHtMTTBo9-A?si=XqcKYz15BJAHSLIv


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 7:37 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
סם וסיני אומר מה שטוב לו לאמר, לא מה שנכון.
ראיתי קליפ שהכינו של החמש דקות האחרונות ואני אומר לך שמשהו שם לא היה תקין.
אם אמצא אעלה לפה. רק אומר שאם שורקים על הנחת יד על הכתף של SGA אז בטוח במהלך אחרי יש עבירה ברורה גם על נמהרד.
קרלייל אומר מה שהכי טוב בשביל שהקבוצה שלו לא תיכנס לחור שחור של מרירות. בתוכו הוא יודע שהוא היה צריך להתמודד מול שמונה כמו ברוב הסידרה.
אני רק מציין שההתקפה של OKC ממש לא הייתה יותר טובה. פשוט שלחו אותה לעונשין.
אני רק מקווה שזה יעלה זרקור לכיסוחים והבושידו של דורט, וויליאמס וקארוסו-בעיקר בחטיפות ובריבאונד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 7:57 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
סם וסיני אומר מה שטוב לו לאמר, לא מה שנכון.
קרלייל אומר מה שהכי טוב בשביל שהקבוצה שלו לא תיכנס לחור שחור של מרירות. בתוכו הוא יודע שהוא היה צריך להתמודד מול שמונה כמו ברוב הסידרה.

מה אני אגיד לך
מבחינתי, אתה חי בעולם מקביל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 9:57 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
בסדר.
כל העולם חוץ מסם וסיני, סאבוניס ואטט חושבים שהיה שיפוט מכור ואני חי בעולם מקביל.
מי שלא רואה דברים כאלה הוא biased לגמרי. לי אין בעיה לציין שהקבוצה שלי קיבלה שריקות.
אבל תמשיכו לחיות בעולם מקביל שאין צעדים על גאד'ר על שם הארדן, או שלזרוק את עצמך לתוך ידיים של מגן זאת עבירה ושלדחוף שחקן זה סבבה וגם להחזיק אותו בהוקינג.
ליטרלי הראו לכם פה חמש החלטות שיפוט רעות מאוד ב 5 דקוצ האחרונוצ ואתם בשלכם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 11:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, עם תיאוריות קונספירציה ("שיפוט מכור") אני לא מתווכח. אם עושה לך טוב להאמין בזה, אז לבריאות. קצת חבל בעיני שזה משתלט כאן על השרשור כמו בהופס ובטוויטר, במקום שנדבר על כדורסל, אבל לא נורא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: א' יוני 15, 2025 11:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
מבלי להביע דעה על המקרה הספציפי, אני רק מזכיר שטים דונהי הידוע לשימצה העיד כי מדיניות לא רשמית של שריקות מוטות כוכבים זה דבר נהוג בליגה.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:58 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2888
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
אני בעד הפייסרס, למרות שקרושואו נותן כמיטב יכולתו, זו הקבוצה הכי קבוצתית וזה מה שקובע. אם הם רק יספסלו את תומאס בראיינט בקביעות אז בכלל לא יהיה לת'אנדר סיכוי

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:03 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
הערה על ההפכפכות של מתורין. יום אחד הוא מנצח לך את המשחק יום שני הוא מטומטם כמו נעל.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 7:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
וריק קרלייל מראה ג'נטלמניות, או אסטרטגיה לשריקות עתידיות ומגן על פוסטר, השופט שבמרכז הסערה עם התוקף של שג"א שהיה או לא היה, אבל בטוח לא נשרק.
רק לשם האנקדוטה ואולי כן רלוונטי, הכינוי של פוסטר הוא ה - extender, כלומר השופט שהאן.בי.איי שולחים למשחקים כשהם רוצים להאריך סדרות פלייאוף.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 11:26 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
סאבוניס כתב:
טוב, עם תיאוריות קונספירציה ("שיפוט מכור") אני לא מתווכח. אם עושה לך טוב להאמין בזה, אז לבריאות. קצת חבל בעיני שזה משתלט כאן על השרשור כמו בהופס ובטוויטר, במקום שנדבר על כדורסל, אבל לא נורא.


שמע, תגובה... לא במקום.
שיפוט יכול להיות גרוע, ויכול להיות מכור. אני לא רואה מה קונספירטיבי בזה. סטח כאשר תאוריות קונספירציה כבר הוכחו כנכונות בליגה הזו - שלהזכירך היא עסק לפני שהיא ענף ספורט. וזה בהגדרה.
אתה יכול להגיב לגופו של עניין במקום ליצור אנשי קש כדי להקטין דעות מנוגדות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 12:46 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
עזבו את הנ.ב.א. מושחת וכו', סם וסיני אומר את מה שטוב לו לומר - זו לגמרי נשמעת לי כמו תיאוריית קונספירציה :)
הבחור הוא פרשן כדורסל מוערך. איפה בדיוק האינטרס שלו להגיד משהו שהוא לא מאמין בו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 12:47 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
whatNot כתב:
סאבוניס כתב:
טוב, עם תיאוריות קונספירציה ("שיפוט מכור") אני לא מתווכח. אם עושה לך טוב להאמין בזה, אז לבריאות. קצת חבל בעיני שזה משתלט כאן על השרשור כמו בהופס ובטוויטר, במקום שנדבר על כדורסל, אבל לא נורא.


שמע, תגובה... לא במקום.
שיפוט יכול להיות גרוע, ויכול להיות מכור. אני לא רואה מה קונספירטיבי בזה. סטח כאשר תאוריות קונספירציה כבר הוכחו כנכונות בליגה הזו - שלהזכירך היא עסק לפני שהיא ענף ספורט. וזה בהגדרה.
אתה יכול להגיב לגופו של עניין במקום ליצור אנשי קש כדי להקטין דעות מנוגדות.

זו תיאוריית קונספירציה, בלי קשר לסיכויים שלה להיות נכונה או מנותקת מהמציאות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:27 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מכבד מאוד את הדעה של סאבוניס ושל ATT לא רק בפוסט הזה אלא גם בפוסטים אחרים ושמח ללמוד מהם. במקרה הזה אני לא מסכים איתם.
הבעיה היא שאני לא רואה הרבה מה יש לדבר מעבר לשיפוט. זה לא שאוקלהומה שיחקה טוב בדקות האחרונות. רוה הזריקות היו קשות וממש בשניות האחרונות של השעון שללא עזרה של השופטים הכל היה נראה אחרת לגמרי:
1.התוקף+צעדים של שיי. שיי עושה 3 צעדים אחרי הגאד'ר ושלא נדבר על זה שהוא גם עושה שני צעדים לפני הגאד'ר בלי כדרור. זה שהוא מסובב את הכדור על היד לא אומר שהוא לא סיים את הגאד'ר כי הגאד'ר מתחיל בעצם בצעדים ללא כדרור.
2.העבירה שטכנית (אולי, בספק) הייתה אבל לא מקובל לשרוק והיא קוראת בכל מהלך כדורסל פחות או יותר ששלחה את שיי לקו 5 שניות לסיום השעון. אי אפשר להתעלם שממש בתחילת התנועה, עוד לפני ששיי הרים את היד לתנועה והתחיל אותה עם הרגליים היד של נסמית' כבר לא על הכתף. ואם זה נשרק, מדוע לא שורקים בחדירה של נימהארד שנגמרה בחסימה (או גולדטנדינג? לא יודע) של צ'אט. גם שם הניחו יד על השחקן בצעד וחצי, כלומר אקט אוף שוטינג.
3.עבירה ברורה על גבול הפלגרנט של דורט על האליברטון שנגמרה במתפרצת והליכה שלו לקו במקום האלי על הקו (OKC מעבר לתחום).
4. עבירה ברורה שהייתה צריכה להיות אנד וואן בחדירה של האלי על צ'אט. אני מעדיף נו קול אבל אם אלה הסטנדרטים? אז שיהיה שיפוט אחיד לא?
5. שלא כמו בהוצאת נחוץ השנייה, שם יש אפילו סוג של פלגרנט של מת'ורין, בהוצאת החוץ הראשונה באמת שלא הבנתי מה רוצים ממנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:29 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
עזבו את הנ.ב.א. מושחת וכו', סם וסיני אומר את מה שטוב לו לומר - זו לגמרי נשמעת לי כמו תיאוריית קונספירציה :)
הבחור הוא פרשן כדורסל מוערך. איפה בדיוק האינטרס שלו להגיד משהו שהוא לא מאמין בו?


סם וסיני יגיד מה שטוב שיהיה לו יותר טראפיק וכסף בעמוד. בתור פרשן מכובד מה ציפית שהוא יגיד? שהשיפוט לא היה אחיד לחלוטין בדקות הסיום.
הוא צריך כמו קרלייל לשמור על דיגניטי. אין פה איזו קונספירציה אלא PC על מלא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מסכים שהסטנדרטים השתנו פתאום ברבע הרביעי
ולרוב לצד אחד, זה שיבש לגמרי את המשחק של אינדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שגם פה כדאי לעצור את הסדרה ושיהיו 2 אלופות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
Att כתב:
עזבו את הנ.ב.א. מושחת וכו', סם וסיני אומר את מה שטוב לו לומר - זו לגמרי נשמעת לי כמו תיאוריית קונספירציה :)
הבחור הוא פרשן כדורסל מוערך. איפה בדיוק האינטרס שלו להגיד משהו שהוא לא מאמין בו?


סם וסיני יגיד מה שטוב שיהיה לו יותר טראפיק וכסף בעמוד. בתור פרשן מכובד מה ציפית שהוא יגיד? שהשיפוט לא היה אחיד לחלוטין בדקות הסיום.

אני מצפה שהוא ירצה לשמור על המוניטין שלו
ולהגיד את מה שהוא חושב.
איך בדיוק הוא יפסיד טראפיק אם יגיד שהשיפוט לא היה טוב או נטה לצד אחד?

הפרשנות הקונספירטיבית הזאת מרגישה לי מגוחכת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:58 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
במקרה יצא לי לשמוע את וסיני כמה פעמים בשנתיים האחרונות במהלך הפלייאוף, וזאת לפחות הפעם השלישית שאני זוכר שבה הוא לוקח את העמדה שמצדדת בשופטים אחרי משחק שני במחלוקת.
זה האיש כנראה, ואני חושב שזה מבחינתו קצת לעשות zag לקולות שמציפים את הרשת ולהיתפס פחות כאוהד ויותר כפרשן. לא הייתי מסיק מזה שלא הייתה בעיה עם השיפוט.

גם זאק לואו, דרך אגב, הוא אחד שלא אוהב לדבר על שופטים ודווקא הוא הסכים עם סימונס שהיה שיפוט רע במשחק הרביעי והפייסרס די נדפקו. אני גם זוכר אותו אומר בתחילת הסדרה מול מינסוטה שהוולבס פשוט צריכים לצאת מנקודת הנחה שהשופטים ידפקו אותם בכל משחק מול sga ולא להתעסק בהם כל הזמן.

זה ממש לא כאילו רק אוהדי אינדיאנה או שונאי אוקייסי (מי אלו בדיוק? אנשים מסיאטל?) חושבים שהפייסרס נדפקו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 3:09 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
בדיוק קראתי היום תזכורת לכך שדונהי התקשר לפוסטר מספר בלתי סביר של פעמים בזמן שבו הוכח שדונהי הימר על משחקים.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 4:59 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
whatNot כתב:
סאבוניס כתב:
טוב, עם תיאוריות קונספירציה ("שיפוט מכור") אני לא מתווכח. אם עושה לך טוב להאמין בזה, אז לבריאות. קצת חבל בעיני שזה משתלט כאן על השרשור כמו בהופס ובטוויטר, במקום שנדבר על כדורסל, אבל לא נורא.


שמע, תגובה... לא במקום.
שיפוט יכול להיות גרוע, ויכול להיות מכור. אני לא רואה מה קונספירטיבי בזה. סטח כאשר תאוריות קונספירציה כבר הוכחו כנכונות בליגה הזו - שלהזכירך היא עסק לפני שהיא ענף ספורט. וזה בהגדרה.
אתה יכול להגיב לגופו של עניין במקום ליצור אנשי קש כדי להקטין דעות מנוגדות.

זו תיאוריית קונספירציה, בלי קשר לסיכויים שלה להיות נכונה או מנותקת מהמציאות.


לטעון שהשיפוט היה גרוע באופן מוטה זו קונספירציה?
ומה אם לשופטים היה יום רע, או סתם הטיות פנימיות?

קונספירציה מחייבת שיתוף פעולה וזדון.

Hacohen כתב:
בדיוק קראתי היום תזכורת לכך שדונהי התקשר לפוסטר מספר בלתי סביר של פעמים בזמן שבו הוכח שדונהי הימר על משחקים.

דונהי היה אמור להיות סוכן כפול.
הריקבון שם היה עמוק..
לפי החוקרים בFBI סבירות גבוהה שסטרן הוא זה שהדליף בתוך הארגון שדונהי הודה, מה שפסל את האפשרות לחקירת המשך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: גמר נ.ב.א, משחק 4
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 7:59 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
גם זאק לואו, דרך אגב, הוא אחד שלא אוהב לדבר על שופטים ודווקא הוא הסכים עם סימונס שהיה שיפוט רע במשחק הרביעי והפייסרס די נדפקו.

מוזמן להביא את הקטע עצמו לגבי המשחק הרביעי.

אם אני זוכר נכון, הם אמרו שהיה שיפוט גרוע אבל לא מוטה וששתי הקבוצות יצאו לא מרוצות ממנו.

אני חושב שהם גם אמרו שזה לא מה שהכריע את המשחק.


נערך לאחרונה על ידי Att בתאריך ב' יוני 16, 2025 8:42 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 7 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.