סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 8:14 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 8:51 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
אני עם ATT.
אינדי בהחלט יכולים לנצח את משחק מס' 6 ומשם משחק מספר 7 פתוח, הלחץ יכריע.
לא בטוח שיהיו עוד הרבה תצוגות כאלו של וויליאמס ומצד שני תצוגות נפל של נימהארד, מת'ורין והאליברטון.

מסכים שהלחץ עלול לשחק תפקיד.
מצד שני, הם עמדו בזה הלילה, כשההפרש צומק ל-2.

אגב, וויליאמס עם 3 משחקים רצופים מהסוג הזה, גם אם הלילה היה הגדול מביניהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 9:40 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
האלי אולי ימשיך לשחק אבל כמו ש MPJ שיחק וכמו שגורדון שיחק במשחק 7
פצוע ולא משנה מה הוא יגיד רואים שהוא משחק פצוע
אצל האלי זה מין הרגל כזה לשחק לא כשיר
בעונה שעברה היה איזה עניין עם הרצון להשלים 65 משחקים
וזה הסביר את הנפילה בביצועים
והנה שוב נפילה ביכולת
התגובה של OKC אחרי שאינדי צמצמו ל2 היא החדשות הכי רעות שאינדי יכלו לקבל
זה לא שהייתה שם נדנדה אחרי הצמצום, הייתה טיסה של הת'אנדר לניצחון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 9:58 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
כדאי לקחת בחשבון שכולם ברמה כזו או אחרת פצועים בשלב הזה של העונה. נדמה לי שג'יי-דאב לפני ניתוח בכלל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:22 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
לקח לדיאגנו 5 משחקים אבל סוף סוף הארט וצאט משחקים הרבה דקות ביחד. צריך לעקל לאיש את תואר מאמן השנה.
גיידאב זה שילוב של גלוגיי ואולסטאר.
אני חושב שזה לא מקרה שלקארוסו ודורט לא שורקים על שליחות ידיים למעט אם זה נגד מקונל
בעולם שבו השופטים שורקים על כל שליחת ידיים ובקושי שורקים באמפים, אוקייסי לא אלופה...

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:24 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
וגם היו מקומות שנראה שלאינדי נמאס

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:54 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
stavs כתב:
הייתה עונה נחמדה מאוד.
ברכות לת׳אנדר, אלופה ראויה, גם אם בין הפחות כריזמטיות שהיו לנו.
הפייסרס יכולים להיות סופר גאים בעצמם על זה שהגיעו לנקודה הזאת, אבל גם מאוכזבים מעצמם על זה שלא סגרו את משחק 4 שהיה בידיים שלהם.
מפה הם לא חוזרים כבר.

אתה חושב שהת'אנדר ינצחו את משחק מספר 6?

אני מעריך שכן, ואם לא - אני משוכנע כמעט לגמרי שהם ינצחו את משחק 7.
הסיכוי של אינדיאנה לקחת את שני המשחקים הוא באחוז חג ספרתי די מובהק בעיני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 11:11 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
נמאס ממה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 11:19 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
להמשיך לרוץ. משאירים קלעים חופשי ולא יוצאים אליהם, לא סוגרים בריבאונד.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הפייסרס משקיעים המוןןן מאמצים במימוש תכנית המשחק שלהם.
הם לוחצים על מגרש שלם כמעט כל המשחק ומשחקים במהירות רבה.
הם אולי דוגמה קיצונית יותר של הת'אנדר, שמשקיעים בעצמם אנרגיות עצומות בהגנה אבל לא תמיד רצים.

לא זיהיתי שנמאס להם, סך הכל הם נלחמו, אבל כשהכוכב שלך לא מתפקד ואתה במשחק חוץ באוקלוהומה מול קהל מוטרף והגנה חונקת, אני יכול להבין מעידות פה ושם, בייחוד כשמצטברת עייפות, לאור ההשקעה הרבה שלהם.

שבאופן מתסכל, לא תמיד מביאה לתוצאות.
לרוב, OKC שומרת על הכדור היטב, גם מול הלחץ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:31 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
קהל מוטרף לול


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:47 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
הליין אגב היה אוקלהומה -9.5. הלך להם לא רע הניחוש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 1:33 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
הפייסרס מפסידים את הסדרה הזו בסוף על חיסרון בגארד התקפי יוצר יציב, מניח שיתקנו את זה בקיץ יחד עם עוד גבוהה וורסטילי.
בסוף זה וויליאמס ושיי שמוכיחים שהם כן יקלעו את הסלים האלו על הבמה הגדולה ביותר (+ קארוסו ושאר שחקני המשנה המעולים), אבל אני הכי התרשמתי מצ׳ט בפלייאוף הזה חוץ מהשניים.
פחות משנה לי אחוזי קליעה, סקורינג וכו׳ כי הוא כן מספק נקודות, ריבואנד וחסימות והיה שם בכל מיני נקודות של משחק וסדרות כדי לעשות את ההבדל.
לא היתה לי דעה מוצקת עליו לפני הפלייאוף הזה אבל הוא 4 מעולה בכדורסל המודרני כידוע, אני חושב שהוא גם הוכיח שהוא חיית משחק בפלייאוף, גם אם לעולם לא יהפוך לכוכב על, תמיד יוכל ליהיות גורם משמעותי לכדורסל מנצח.

מקווה מאוד שיש לפייסרס עוד תרגיל בשרוול, לפחות לתת לנו משחק 7, זו אמנם סדרה משעממת מאוד מבחינת דרמה מחוץ למגרש אבל אינדי היו הסיפור הכי מרגש ומלהיב בפלייאוף הזה על המגרש.
הרבע האחרון וההפסד במשחק 4 היה קריטי, אבל מגיע להם ולנו עוד פרק לפחות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 2:31 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
הפייסרס מפסידים את הסדרה הזו בסוף על חיסרון בגארד התקפי יוצר יציב, מניח שיתקנו את זה בקיץ יחד עם עוד גבוהה וורסטילי.

מיהו אותו גארד יוצר יציב?
אתה כותב כאילו אפשר למצוא כאלו בכל מקום...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:12 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
אני הג׳י אם של אינדי? :)
סתם בשליפה אולי מישהו כמו פאוול מהקליפרס או קובי ווייט, מניח שהראן של אינדי בפלייאוף הזה פותח אי אלו אפשרויות של טרייד על מישהו כמו מת׳ורין או טופין על שחקנים כאלו.
לא הייתי שולל גם איזה מקולום כווטרן מהספסל אבל זה פחות מתאים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:26 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי למת'ורין יש את כל מה שצריך כדי להיות השחקן הזה בעוד שנה שנתיים. קצת בגרות חסרה כי היכולת שם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קובי וויט
רעיון מצוין
אין מושג איך עושים את זה, אבל נשמע טוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
בסוף כחלק בלתי נפרד מהשיטה של אינדיאנה (לרוץ, ללחוץ וכו') - דרושה רוטציה רחבה.
יש להם שמינייה ראשונה מעולה, שחקנים 9-12 כן מקבלים דקות גם בפלייאוף (לא כולם ביחד בכל משחק מטבע הדברים) אבל זו כבר ירידה משמעותית ברמה (שפרד, ווקר, בראיינט, בראדלי). אולי את השיפור אפשר יהיה להשיג (לא שזה פשוט, אבל ברור שצצות אפשרויות - שחקנים שלא מסתדרים בקבוצות אחרות, כאלו החוזרים מפציעה, הברקה בדראפט וכו') עוד שחקן תשיעי אמין שאפשר לסמוך עליו ל-20 דקות יחסית איכותיות ברמת פלייאוף (כמו טופין למשל).
הרי זאת "לא קבוצה שאמורה" להיות פייבוריטית ולקחת אליפויות (כי מה לעשות, אין להם סופרסטאר של ממש מהטובים בליגה), ולכן כל עוד הם משמרים את מעמדם כקבוצת גמר אזורי לפחות (ובמזרח זה לחלוטין יהיה ריאלי, בפרט בעונה הבאה ללא טייטום וכו') - זה מדהים עבורם.
בסוף חלק לא מבוטל מהשיפור של אוקלהומה העונה (קבוצה שונה, סופרסטאר יותר גדול, ברור) - זה "בסך הכל" קארוסו.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
ואם קצת להסתכל על הסדרה במבט יותר כולל, אין ספק שההגנה של או.קי.סי מצליחה להראות דומיננטיות בסדרה הזאת.
אינדי קלעה בכל אחת מסדרות הפלייאוף הקודמות בסביבות ה - 117 נק' למשחק, בכל סדרה היו 3 משחקים בהם הפייסרס קלעו 119 נק' ומעלה ולפחות משחק אחד עם 129 נק'.
בסדרת הגמר אינדי בממוצע של 109.4 ו-116 היה המשחק בו קלעה הכי הרבה, פחות מהממוצע בשאר הסדרות.
אולי החלק החשוב ביותר בהצלחה היה קטיעת ראש הנחש. כבר רשמתי על האליברטון והאס' והאיב', אבל זה היה רק אחרי 2 משחקים. עכשיו אנחנו אחרי 5 משחקים.
האליברטון בסדרת הגמר - 7.2 אס' על 4 איב'. רק במשחק אחד הוא מסר יותר מ-7 אס'. בכל העונה מספר השיא של איבודים היה 5 במשחק וזה קרה לו בסה"כ ב-3 משחקים (שותף ב-73 משחקים). מול הת'אנדר הוא כבר רשם 2 משחקים של 5 איב' ועוד אחד של 4.
מול מילווקי - 11.6 אס' על 2.2 איב'
קאבס - 7 אס' על 2 איב'.
ניקס - 10.5 אס' על 1.7 איב'.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
זה עיניין של כמה הם בונים על ההתפתחות של מת׳ורין, השימוש בו בפלייאוף הזה היה מאוד לא אחיד אבל הם אמורים להכיר אותו הכי טוב...
התחושה היא שסביר שאם הם עושים שינוי זה עליו, נטו מהסיבה שאם רואים בו כסקורר לא יציב זה בעייתי לבנות עליו לצד האלי שגם לא הכי יציב כסקורר.
אני גם מאמין שיש לו סיכוי מעולה להתפתח לשחקן כזה אבל אם הם ממשיכים לבנות על רוטציה רחבה, אולי יהיה לו קשה יותר להגיע לשם כשחקן ספסל שרוצה להוכיח את עצמו בכל רגע על המגרש.
מהבחינה הזו, טרייד עם שיקגו זה קל, משכורות דומות, אינדי מקבלת סקורר קצת יותר מבושל ושיקגו שחקן צעיר יותר שיכול להתפתח ככוכב התקפי בקבוצה עם פחות שאיפות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:43 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
בסוף חלק לא מבוטל מהשיפור של אוקלהומה העונה (קבוצה שונה, סופרסטאר יותר גדול, ברור) - זה "בסך הכל" קארוסו.

1. היית צריך שחקן צעיר בן 21 עם פוטנציאל להיות כוכב כדי להשיג את קארוסו.
2. גם להארטנשטיין יש חלק משמעותי בהצלחה בעונה הסדירה ובהגעה לגמר.
3. הגדילה של ג'יי-דאב ושל שיי (ושאר החבר'ה) שממשיכים להשתפר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
אני הראשון שיסכים עם הכל.
אלו בדיוק הדברים שצריך לזכור כשמדברים (לא אחת) על הוספת עוד סופרסטאר/כוכב שני/שלישי באיזה מגה טרייד וכו', כדרך העיקרית של קבוצות בינוניות ומעלה להשתפר עוד.

האם ג'יי-דאב הוא "כינור שני" ראוי לקבוצה אלופה? עובדה
האם צ'אט ככינור שלישי? כנ"ל
קל וחומר כשהם עדיין בני 23, ולא מוצר מוגמר.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 11:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
אני הראשון שיסכים עם הכל.
אלו בדיוק הדברים שצריך לזכור כשמדברים (לא אחת) על הוספת עוד סופרסטאר/כוכב שני/שלישי באיזה מגה טרייד וכו', כדרך העיקרית של קבוצות בינוניות ומעלה להשתפר עוד.

OKC לא הייתה קבוצה בינונית.
היא הייתה מקום ראשון במערב בעונה שעברה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 11:27 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
נו בדיוק...
אבל אפילו חרף נקודת הפתיחה הגבוהה, היו כאן בפורום פיקפוקים בדיוק באותם ג'יי-דאב וצ'ט, דיבורים על ההתקפה הבעייתית ושחסר לקבוצה כוח אש, הדיון האין סופי על הבעיות בעמדה 4 וכו'.
חלק מהנקודות אולי נכונות במידת מה (הרי לכל קבוצה יש חסרונות וכו') - אבל יש תוצאה סופית, והיא מאוד מרשימה סך הכל (עונה סדירה אדירה, פלייאוף משכנע לרוב).
קל וחומר שזאת קבוצה שהרי רק אמורה להשתפר עוד ועוד גם מבלי לעשות דבר (לא בוודאות, יש גם פציעות וכאלה, אבל על הנייר - טופיץ', דראפט, צעירים שצוברים ניסיון וכו').

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 1:26 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
כדאי לקחת בחשבון שכולם ברמה כזו או אחרת פצועים בשלב הזה של העונה. נדמה לי שג'יי-דאב לפני ניתוח בכלל.

אתה מנסה ליצור פה סימטריה?
עזוב, הפציעות של אינדי הן הבעיות של אינדי לא של אוקלהומה
אף אחד לא שם כוכבית על האליפות של טורונטו בגלל דוראנט וקליי
וכן הלאה
להגיע לקו הגמר בריא זה חלק מההישג


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], נביא בעירו ו 26 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.