סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 7:44 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 12, 2025 11:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
נתקענו עם הדביל הזה לעוד עונה אה?

שייקלע סל על הבאזר גם ביום ראשון ואני אבלע את זה איכשהו

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 6:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי שסדרות הפלייאוף ישפיעו מאד על הסגל של השנה הבאה ואולי יכניסו קצת כאב ראש.
קודם כל, אם הייתה התלבטות על יונתן אלון, אז בוודאות אחרי הפלייאוף הזה המשרה שלו לעונה הבאה. טוב או לא, נדע בעונה הבאה.

דווקא חלק מהשחקנים שנחשבים בטוחים לשנה הבאה נתנו פלייאוף מתחת לרמה שלהם - קרינגטון, נמרוד לוי. לא יודע אם ויילי בטוח או לא, אבל הוא חתום, והוא נתן פלייאוף חלש (ירד מ-13+10 ל-7+9).
3 שחקנים שהיו לפחות בסטטוס של סימן שאלה נתנו פלייאוף מעולה, כל אחד בצורה שלו:
1. מורגן הוכיח שזה שחקן שאתה רוצה בקרבות הפלייאוף, בעיקר בהגנה.
2. ג'סטין סמית' הראה עליונות אתלטית מרשימה ואתה פתאום תוהה אם הפעלה יותר נכונה שלו תוציא ממנו יותר.
3. כריס ג'ונסון, AKA "הזר השישי" הוכיח שמוקדם להספיד אותו, ואתה רוצה אותו במאני טיים של העונה.

אז פתאום ויילי כבר לא באנקר, אבל לשחרר אותו זה לא מובן מאליו, אבל גם כל אחד מה-3 האחרים זה שחקנים שיכאב לשחרר.
ירושלים יכולה להתחיל את העונה עם 7 זרים, כלומר ה-5 האלה פלוס השדרוג המתבקש ב-2 וב-4.

עוד התלבטות זה צ'אצ'א, אני חשוב שדי ברור שאי אפשר לרוץ עונה שלמה עם גבוה ישראלי אחד (לוי), לא רק פציעות אלא גם עומק מקצועי. בכתבה עכשיו כתוב שצ'אצ'א יחלים עד תחילת העונה אבל שהוא לא בטוח רוצה להשאר בקבוצה. לדעתי חבל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 6:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
אם צאצא אכן לא רוצה להישאר זה הוא טיפה חצוף... מתוך שנתיים פה הוא היה פצוע יותר משנה. כולל המאני טים שלשתי העונות. והקבוצה לא חשבה לחתוך אותו...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 6:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יודע מה זה חצוף, זה ביזנס וזו הקריירה שלו. באותה מידה אם הוא לא היה מחלים הקבוצה הייתה יכולה לשחרר אותו.
היה חוזה, אף אחד מהצדדים לא חשב לחתוך החוצה תוך כדי החוזה, ברגע שהחוזה נגמר (אופציה זה סוג של סיום חוזה) שני הצדדים צריכים לחשוב מחדש אם הם רוצים להמשיך בהתקשרות.
השאלה מה החלופות שלו, בתל אביביות אני לא חושב שיש לו מקום. אני רואה שגליל עליון עושים קולות של אספירציות, אולי הוא רוצה לחזור לקבוצה שבה גדל ולקבל תפקיד של שחקן חמישייה בכיר והישראלי המוביל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 7:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
תל אביביות זה לא הכיוון אני מניח...
גליל-עליון (בדיוק רשמתי עליהם בתר'ד מקביל) זה מעניין, אבל גם לשם - ספק גדול אם זה יהיה כישראלי המוביל (משגב), או בכלל בחמישייה (בקבוצה עם 5 זרים). הוא כן "פיט" מצוין לשם בעיניי (אם כי השקעה כספית לא מבוטלת), כי אין להם ממש גבוהים ישראלים, אבל אולי זה יותר כשחקן 7-8 כזה ברוטציה (15-20 דקות למשחק נניח) - לטוב או לרע.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 12:12 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
מה קשור חצוף...
מבחינתי ראיתי מספיק מהציוות של צ׳אצ׳א וווילי כדי ליהיות נטרלי בעיניין ובכל מקרה השידרוג צריך לבוא מזר גבוהה נוסף ברמה גבוהה שמביא משהו אחר.
מבחינתי הוא יושב על משבצת של גיבוי ולא יפריע לי אם ישאר אבל נוטה לחשוב ששחקן צעיר ורעב יותר, אם יש אופציה ראילית, אולי יכול להתאים יותר.

מבחינת זרים, בהתחשב במה שהולך פה, יכול ליהיות הגיוני להשאיר את ה5 המוזכרים לעיל, ולחקות שדברים ירגעו ולהביא את שני הזרים המובילים הנוספים מאוחר יותר, בדגש על מובילים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:27 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
יונתן אלון ממשיך רשמית.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 4:06 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
היה מאוד קרוב להשלים לראשונה עונה שלמה כמאמן ראשי. ממש כמעט. יחכה לשנה הבאה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 4:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
החלטה סבירה ומובנת בטח במצב המלחמה הנוכחי.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 7:10 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' אוגוסט 13, 2022 5:51 pm
הודעות: 91
בלוג: הצג בלוג (0)
רק לא רפי מנקו, למען השם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 8:54 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
רלפי כתב:
היה מאוד קרוב להשלים לראשונה עונה שלמה כמאמן ראשי. ממש כמעט. יחכה לשנה הבאה.

חחח נפל לי האסימון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 11:07 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
אם שרף לא נבחר סיבוב ראשון, הוא אופציה? או שהוא סגור באולם עוד עונה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 11:21 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זה מאוד משנה מה יהיה הדיבור בינו לבין הקבוצה שתבחר בו
אם הם יגידו לו לך להתבשל עוד עונה ואנחנו מבטיחים לך מקום בסגל בעונה הבאה, אז, הוא יחזור לאולם לעונה אחת
אבל אם הוא לא יקבל הבטחה להיות בסגל, אז למה לא הפועל, באמת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 1:49 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
למה לא: כי יש לנו כבר בעמדה 1 את הארפר ואת הובר והקומבו גארד שחסר בסגל צריך להיות א. עם קליעה מצויינת משלוש. ב. יותר טוב מבן שרף בכדורסל.

למה כן? כי הוא אחלה שחקן ואם אפשר להחתים אותו לכמה שנים קדימה, אפשר לקבל שחקן נהדר ממש בהמשך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:17 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
הדיון על בן שרף תיאורטי בלבד, אין שום סיכוי שיגיע אלינו.
מעניין יותר מה יהיה עם רפי מנקו/אדם אריאל - להערכתי רק אחד מהם יגיע וסיכוי גבוה יותר שזה יהיה מנקו (אני אישית די מתנגד לכך ומעדיף בכל יום את אדם).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:22 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא תיאורטי כמו שאינדיאנה תגיע למשחק 7 תיאורטי
כלומר סיכויים נמוכים אבל לא תלוש
נגיד שהוא יבחר 32
יבוא לליגת הקיץ ויהיה ממש גרוע
ותתפתח לו קריירת ימדר כזה
לא מדע בדיוני


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:30 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
יש פה גם אלמנטים כלכליים
אולם תרצה את הביי-אאוט שלה, משל הלך ל-NBA
בתור נבחר (ובעיניי עצמו, שחקן NBA עתידי) הוא יצפה גם לשדרוג בשכר (כמה מרוויח באולם - 200 אלף דולר נניח?)
דווקא חושב שזה כן יכול להיות בידיים של ירושלים, אבל כאמור צריך להקצות לזה לא מעט משאבים (וגם כמובן להביאו אותו "במקום זר", ולתת לו מעמד מקצועי ראוי, בעיניו)

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:35 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני הסנגור כאן בפורום של מנקו
אבל לא רוצה אותו בקבוצה שלי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:41 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
היתרון של מנקו על אריאל זה שהוא יותר קרוב לעמדות שצריך בהן חיזוק ישראלי.
הוא בהחלט יוכל לתרום לעמדות 3-4, בעוד שאריאל יגביר את הפקק בעמדות 2-3.
עקרונית, בהתחשב באופציות שבשוק, זה כיוון הגיוני,
הבעיה בעיני היא ההיסטוריה של מנקו עם הקהל, היסטוריה שלא מנבאת טוב לקשר הזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 3:12 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הפריכות המנטלית שלו, זה משהו שכבר לא ישתנה
ואם הDNA שלנו הולך להיות משחק 2 בסדרה נגד מכבי, הוא פשוט יהיה אומלל ואנחנו איתו
בשיאו הוא היה באילת עם קטש
גם פרנקו אוהב אותו (האמת שגם אני) אז אולי בחולון, אולי באילת ויעלה אותה לליגת העל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 3:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
בתכלס
אם אילת ישלמו לו מה ששילמו לדאסטי האנאס - אז למה לא בעצם

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 3:35 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מנקו
ישראלי
סייז מצוין לעמדה
אחד הקטצ'&שוט הטובים מבין הישראלים, מגרד את ה40% מהשלוש באופן די קונסיסטי
שומר אזורית טוב
שומר אישית פחות טוב, אבל ממש לא חור

הבעיה העיקרית היא אישיות מתקרבנת
כלומר ברגע שמשהו משתבש הוא מאבד את הקשר למשחק, עבירות מיותרות, לא חוזר להגנה
רקורד? הבנאדם היה הישראלי הכי טוב באליפות של חולון, לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 6:35 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מזכיר שאם מנקו לא מגיע וצ'אצ'א לא ממשיך, החלופה היא קררה.
בין מנקו לקררה, בין לי ספק שמנקו עדיף.
הגיים צ'נג'ר הנוסף שיכול להיות כאן זה אם מחתימים את שרף,
ואז לא צריך כל כך הרבה ישראלים בכירים.
אבל החתמה של שרף תלויה בהרבה גורמים, ותהיה תחרות קשה עליו מצד מכבי והפועל ת"א,
כשהיתרון של משחקים ביורוליג הוא לטובתן.
וזה גם הימור מקצועי, כי הוא יעלה הרבה,
ואנחנו לא יכולים לדעת אם הוא יעלה כל כך את הרמה שלו בתוך שנה ככה שהוא יוכל למלא את תפקיד ה2 שחסר.

קיצר, בהתחשב בחלופות, אני מעדיף את מנקו,
יש סיכוי גבוה להערכתי שהוא יידבק במנטליות הלוחמנית של הקבוצה לפחות רוב הזמן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 6:46 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
אני דווקא חושב ששרף יעדיף להמשיך ביורוקאפ (בקבוצה עם יותר שאיפות מאולם, שגם תגיע לשלבי הפלייאוף וכו'), ובוודאי שאין לו תקווה למקום מקצועי (ולכדור ביד בדקות מסוימות - ממש כיוצר) בתל-אביביות, לעומת ירושלים.
אם נדמיין את ירושלים ממשיכה בערך עם אותו הסגל מהשנה האחרונה - רק עם צירוף של הובר ושרף (במקום דוברת ופיליפ), ושיפור כשלהו בעמדות הגבוהים - זה רע?
הרבה יתרונות לכך בוודאי יש - הקטנת סיכונים וההשפעות מהמלחמה, חיזוק הסגל הישראלי ושיפור הסיכויים בליגה המקומית, גמישות מקסימלית בהחלפת זרים והתאמות תוך כדי העונה (למשל במקרה קיצון שנגמרות המלחמות לגמרי תוך כדי העונה וחוזרים לשגרה מלאה, אולי תצוץ אפשרות להבאת שחקנים מעניינים וכו').

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 7:22 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
יציעו לשרף חוזה ארוך טווח.
במכבי מן הסתם במקום דיברתולומיאו,
בהפועל ת"א במקום בר טימור.
לא רואה את שרף מתחייב לקבוצת יורוקאפ בחוזה ארוך טווח,
לפחות לא בלי סעיף שחרור ליורוליג ולnba.
אם בתוך שנה מעכשיו הוא לא יהיה לכל הפחות שחקן רוטציה לגיטימי ביורוליג זה יהיה מפתיע מאוד.

מהצד של הפועל, כמו שהנביא אמר, כרגע שרף לא יספק את השדרוג הנדרש בעמדות הגארד.
ככה שאם להביא אותו, זה רק במחשבה של כמה שנים קדימה,
שזה בהחלט יכול להיות שיחוק, בטח בהתחשב במצב החוזי של הובר וקרינגטון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], whatNot, מיכאל ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.