סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 8:58 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 8:23 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
כלומר סוג של אורקו עם קליעה וריבאונד? אז איפה הוא היה עד עכשיו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 8:32 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא אמרתי קליעה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 10:08 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
דווקא מבחינת קליעה קררה עולה משמעותית על קורנליוס,
אבל הוא לא קרוב בכלל להיות שחקן הגנה ברמה של אורקו,
אפילו שהוא שחקן של אנרגיות.

אם וכאשר הוא יגיע, זה עם רזומה טוב משל קורנליוס,
אבל פחות טוב משמעותית משל שאר שחקני הסגל הישראלי הבכיר בהפועל,
והוא גם לא ילד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 3:47 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אז כפי שנאמר פה קרינגטון לא ייחשב מתאזרח החל מהקיץ הקרוב.
למה בעצם לא להחתים את דאסטי האנאס שעדיף על כל אחד מהשמות שהוזכרו פה?
אינטנס אופנס מהספסל שיכול במשחקים מסוימים בליגה לתת מנוחה משמעותית לגארדים בלי להוריד יותר מדי את הרמה הכללית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 6:49 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
באופן כללי הקבוצה צריכה שחקן ישראלי לעמדות 4-5. בלית ברירה אפשר להסתפק בשחקן שיגבה את עמדה 3, בהנחה שמורגן יהיה הזר העיקרי בעמדה הזו. להביא גארד ישראלי נוסף שלא יכול לשחק סמול זה עוד עומס מיותר על הסגל, בטח אם הוא לא יכול לשחק רכז.

על עמדה 1 יהיו- הארפר, הובר, קומבו זר
על עמדה 3 יהיו- זוסמן ומורגן

לעומת זאת בעמדה 2 יכולים לשחק-
קומבו זר, קרינגטון, הובר, זוסמן ומורגן.

לאור שיקולי עמדות לא רואה סיבה אמתית להביא את האנס, שאני גם לא בטוח שהוא ברמה כל כך הרבה יותר גבוהה משחקנים כמו מנקו, אריאל, צ'אצ'א וזלמנסון. זה לא יהיה אסון אם הוא יגיע, אבל זה לא השחקן שצריך להיות בעדיפות ראשונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:08 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
מורגן לא יכול להשאר הזר בעמדה 3.
הוא לא מספיק טוב.
(עם כל האהבה)

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
אלא אם כן אין ברירה (אילוצים,מלחמה, שוק בלה בלה בלה)

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 9:45 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
אלא אם כן אתה מבין משהו בכדורסל ומביא בחשבון את העובדה שכדורסל זה לא רק התקפה וששחקן ששומר כמו מורגן, קולע כמו מורגן ולא מנסה לעשות דברים שהוא לא יודע כמו מורגן, זה בערך המצרך הכי מבוקש בענף…

ויש גם את הסיפור של זוסמן, שהפועל החתימה בתור ״הפנים של המועדון בשנים הבאות״ או משהו כזה ופחות או יותר אמרו לך בפירוש שבגלל זה לא מחתימים שחקן דומיננטי מדי בעמדה 3. אני עדיין לא משוכנע שזוסמן במעמד כזה זה רעיון טוב במיוחד, אבל בהנתן שזה המצב, מורגן הוא התאמה מושלמת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 10:58 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
בהנחה שלא כל הזרים יהיו שחקנים של חצי מליון דולר אלא יהיו לפחות שני זרים זולים יותר, אז מורגן ב200-250 אלף דולר זו עסקה טובה. צריך לזכור שבעונה הבאה יהיו לנו פחות בולדוגים הגנתיים, אז הערך המוסף של מורגן יעלה. האופציה השנייה היא להחתים מחליף זול לעמדת הסנטר (סמית'?) ולהחתים 4 יקר שיכול לשחק גם 5 בהרכבים מסוימים, ואז אפשר להחתים זר יקר יותר ממורגן בעמדה 3


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:01 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אם צריך בולדוג הגנתי אחד וזר משלים שעולה מהספסל, למה לא להשאיר את כריס ג׳ונסון? מעדיף אותו על מורגן בכל יום.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:09 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
מורגן זה לגמרי שחקן לשמור. וכמו שציינו פה בהינתן שבמקום אורקו ופיליפ יגיעו שחקנים יותר מוכשרים התקפית וכנראה קצת פחות בולדוגים הגנתיים אז הערך של מורגן יעלה.

לגבי כריס ג'ונסון, הוא באמת נתן פלייאוף ענק אבל זה אחרי עונה מאד מאכזבת. ועם כל זה שהוא נתן מהלכי מאני טיים הגנתיים אדירים מול סורקין ומוטלי, לאורך זמן הוא כבר לא מספיק מהיר כדי לשמור ב-3 ולא מספיק פיזי ל-4 ברמות הגבוהות. אפשר לשמור אותו כזר 8 אבל זה רק תחת ההבנה שהוא כמו שארפ במכבי בשנים האחרונות - שחקן שנמצא שם בשביל הקבוצה והאופי ויכול להיות שלא ישחק בכלל (או אפילו יתלבש) מתוך רצון להשתלב במערכת גם אחרי. אם יש מצידו איזשהו עניין בדבר כזה אז אחלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 12:12 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
כריס ג׳ונסון, גבר שבגברים, הוא לא בולדוג הגנתי בשלב הזה של הקריירה שלו. סיום העונה שלו היה מרגש, אבל הייתי מעדיף לראות אותו עוזר מאמן. בכל מקרה, מורגן שומר יותר טוב ממנו וקולע יותר טוב ממנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 12:48 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאוד אוהב את כריס גונסון.
צריך לומר לו תודה על תקופה יפה ולהיפרד לשלום.
בגילו ובכושר הכללי שלו אין לו מקום בסגל אלא אם כן זה כזר שמיני


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 12:51 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
איך זר שמיני? אני לא בטוח שבלעדיו יש 7 זרים.
הארפר, 2, מורגן (או מישהו בכיר יותר), 4 חדש, ויילי, 5 מחליף (אולי סמית'). זה 6 זרים. איפה ה-7?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 3:58 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אז לפי מנהיים מלו טרימבל מועמד.
כתבתי פה בקיץ שעבר וגם לפני שבועיים שחלום שלי שהוא יגיע אלינו..דן שמיר עוקב אחר הנעשה פה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 4:22 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
איך זר שמיני? אני לא בטוח שבלעדיו יש 7 זרים.
הארפר, 2, מורגן (או מישהו בכיר יותר), 4 חדש, ויילי, 5 מחליף (אולי סמית'). זה 6 זרים. איפה ה-7?


יש מצב שהעמדה 2 שסימנת יהיה בסוף שני שחקנים נפרדים.
למשל אם באמת יגיע מלו טרימבל כמו שנכתב. הוא יותר 1-2. ואז יכול להיות שירצו עוד גארד גבוה לחיזוק ל-2-3.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 5:42 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
אז לפי מנהיים מלו טרימבל מועמד.
כתבתי פה בקיץ שעבר וגם לפני שבועיים שחלום שלי שהוא יגיע אלינו..דן שמיר עוקב אחר הנעשה פה?

נראה קצת כתבת סוכן. "שמה עין", "מועמד".
מצד אחד לא בדיוק ההתאמה המושלמת להארפר.
מצד שני אחלה רזומה, שיחק כבר במדינה במלחמה וגם בפוסט החביב והישן הזה נראה שהוא די בקטע של ישראל... https://hazavit.co.il/%d7%9e%d7%9c%d7%9 ... %a0%d7%99/

הימור שלי, לא יגיע.
אם יעזוב את צסקא זה כבר יהיה לקבוצת יורוליג.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 7:13 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2021 2:39 pm
הודעות: 218
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה ששאלת מורגן נפתרה
עבר לפריז לפי אתרים בצרפת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 7:21 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
לא בטוח שזה רע. אם זה מה שישאיר את כריס ג׳ונסון, זה יהיה אפילו מצויין.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 7:25 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
מי היה מאמין? לא מספיק בשביל הפועל ירושלים, אבל יסתדר בקבוצת פלייאוף ביורוליג? מצד שני, בטח גם שם יש איזה אוהד בפורום ״אקטואליטה באסקט״ שכותב: ״סבבה, אבל רק בתור זר תשיעי…״


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 7:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
זה עוד לא רשמי, אבל מי שאמור לאמן בפריז הוא פרנצ'סקו טאבליני שעשה עונת פריצה מדהימה בנימבורק - והייתי מצפה שהתחנה הבאה שלו תהיה משהו בעולמות הפועל חולון. אז לא נראה שהם מכוונים להיות קבוצת פלייאוף יורוליג.

אם מורגן באמת ילך שמה זה כמובן יעורר תחושת פומו קלה, אבל בשום צורה לא הייתי נלחם על הבחור הבאמת-נחמד ובאמת-בינוני הזה...

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:11 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גם המינוי של ספליטר היה נראה כמו פלסטר על הפצע המדמם של עזיבת איסאלו וזה נגמר באליפות צרפת
אז לך תדע מה יביא הטאבליני הזה ליורוליג


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
בל נשכח שמורגן שיחק בבון אז בהנחה שפריז תנסה להמשיך באותה שיטת משחק הוא בהחלט מכיר את השיטה (סביר להניח שיהיה להם קשה מאוד לשחזר את ההצלחה בלי שורטס וורד וכו').
אחלה בחור, לוחם ושחקן נשמה אבל בהחלט אפשר להביא שחקן טוב ממנו.
חזרה לעניין טרימבל - מאחר שמנהיים הוא זה שדיווח אז יש לי תקווה שמדובר בדיווח אמין, אבל צריך לקחת בחשבון שמדובר בשחקן סופר יקר אז או שזה כתבת סוכן כלשהי או שאדלסון הבין שיש הזדמנות רצינית ביורוקאפ השנה והוא רוצה ללכת אול אין.

כמו כן, אשמח מאוד שמלו יגיע וגם יתקשר לחברו מהימים בגלא, קרי בלקשייר על מנת שיחבור אליו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:47 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
האמת שיש לא מעט דמיון בין נימבורק של העונה האחרונה לבין הקבוצות של איסאלו - קצב מטורף, המון שלשות, בולדוגים בהגנת אחד על אחד ומלחמה על כל ריבאונד התקפה. מורגן הוא התאמה טובה מהבחינה הזו, אבל בואו נראה קודם שהם מוצאים עוד שורטס.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 8:55 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
מצד אחד, אני באמת מאוכזב. לדעתי מורגן זה 3d ברמה כמעט הכי גבוהה שיש. מצד שני, עונת המלפפונים זה החלק הכי כיפי (ומייסר) של השנה, אז אם אנחנו שוב בקיץ שבו התקציב דמיוני, ברור שמבחינת הפנטזיה יותר משמח שהמשימה תהיה להחתים 4 זרים במקום שלושה. הבעיה היא שמורגן היה לב ההגנה של הפועל. בלעדיו, השחקן היחיד שיישאר שהזהות שלו היא קודם כל הגנה זה כנראה זוסמן. אגב. זאת גם הסיבה שמבין השמות שנזרקו בינתיים לקו האחורי אני מעדיף את ג׳אלין סמית ששומר נהדר, על פני טרימבובלר שאני לא מספיק מכיר אבל אני תמיד חושד בהגנה של סקוררים כאלה…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], סאבוניס ו 16 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.