סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 10:41 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 29, 2025 12:19 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
לא הייתי אומר שהוא קרוב לחתימה בגלל דיווח בודד..מקווה מאוד שזה לא המצב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 29, 2025 12:27 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
לא הייתי אומר שהוא קרוב לחתימה בגלל דיווח בודד..מקווה מאוד שזה לא המצב

אין הרבה אלטרנטיבות בשוק .רפי מנקו יכול להיות אופציה


נערך לאחרונה על ידי RREEDDTT בתאריך ב' יוני 30, 2025 11:03 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 29, 2025 12:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
לא הייתי אומר שהוא קרוב לחתימה בגלל דיווח בודד..מקווה מאוד שזה לא המצב

כן, לגמרי יכול להיות משחקי סוכנים, או גם משחק של ירושלים כדי להפעיל לחץ על מישהו מהאחרים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 29, 2025 12:37 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
אני תוהה מה המקום של חוק הצעירים בכל הקלחת הזו.
בזמנו זה נראה חוק מתבקש, באו המכללות וטרפו את הקלפים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 29, 2025 12:42 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
התקווה שלי היא שמדובר בכתבה מתוזמרת שנועדה להפעיל לחץ על בורג.
לו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 10:30 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מה הקשר לבורג? בשביל מה איתן בורג יבוא להיות רכז שלישי או רביעי בהפועל ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 11:15 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
קררה חתם בחולון.
לא באמת היינו צריכים שחקן בעמדה שלו.
אנחנו צריכים ישראלי בעמדה 5.
או צ'אצ'א או זלמנסון או שימצאו מתחת לשטיח איזה יהודי שמשחק על העמדה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 11:16 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
איך הגענו לרכז שלישי או רביעי?
בורג הוא 2 לא פחות ואולי יותר משהוא 1..בהרבה משחקים בליגה הוא יכול לשחק לצד הובר ולתת מנוחה להארפר ולארד הזר הנוסף.
ככל שהסגל שלך עמוק ואיכותי יותר אז אתה יכול לתת לשחקנים הישראלים יותר דקות והזדמנות להוביל.
בגלל פיליפ ושאר הזרים שנחתו העונה הארפר כמעט לא נח ושיחק כל משחק אפשרי..השנה אני חושב שצריך לשנות את הדיסק ולנסות לרשום אותו כמה שפחות למשחקי הליגה.
מעבר לזה, למדנו בשנים האחרונות שכדי לזכות בתארים בארץ צריך את הישראלים הכי טובים שיש בשוק. בורג הוא כזב ולפי שמועות הוא תמיד רצה לשחק אצלנו - ווין ווין לכל המעורבים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 11:37 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
בהנחה שזה בנוסף לגבוה ישראלי, אני אוהב את קו המחשבה.
סגנון המשחק של הארפר מאוד אינטנסיבי, והוא חתום אצלנו לעוד 3 עונות.
יש עניין של ממש לשמור אותו לחלקים המכריעים של משחקים ושל העונה ולא לשחוק אותו.
בנוסף, בורג מביא קליעה, וזה מצרך שחסר לנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 11:47 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
בגלל פיליפ ושאר הזרים שנחתו העונה הארפר כמעט לא נח ושיחק כל משחק אפשרי..השנה אני חושב שצריך לשנות את הדיסק ולנסות לרשום אותו כמה שפחות למשחקי הליגה.
מעבר לזה, למדנו בשנים האחרונות שכדי לזכות בתארים בארץ צריך את הישראלים הכי טובים שיש בשוק. בורג הוא כזב ולפי שמועות הוא תמיד רצה לשחק אצלנו - ווין ווין לכל המעורבים

א. אפשר לא לרשום את הארפר לליגה גם כשהקו האחורי מורכב מהובר\קרינגטון\קומבו זר/זוסמן. אפשרות נוספת - אפשר לרשום אותו ולא לתת לו 30 דקות.
ב. לא למדנו בשנים האחרונות שכדי לזכות בתארים בארץ צריך את הישראלים הכי טובים שיש בשוק.
ג. לא למדנו שבורג הוא הישראלי הכי טוב שיש בשוק.
ד. אני לא בטוח שאנחנו מבינים כמה ישראלים בכירים בכלל צריך בעונה שבה היורוקאפ אמור להיות במרכז ובארץ צריך ישראלי אחד על המגרש, כשכנראה אפשר יהיה לרשום 6 זרים בטופס. לצורך העניין, אם חושבים שחייבים עוד גארד בקו האחורי, ב-250k אפשר להביא עוד זר הרבה יותר טוב מאיתן בורג כדי שיהיה הגיבוי של רביעיית הגארדים הדומיננטית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 12:00 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ראיתי את בורג משחק בעמדה 2, ממה שאני זוכר הוא אחד שצריך ודורש את הכדור אצלו ביד. בנוסף עוד גמד שייצור בחמישיות שלו ושל הובר או הארפר בעיות מיס מאצ׳. לא חושב שזה יקרה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 12:44 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
השאלה מה אם אי אפשר לרשום 6 זרים.
בורג אולי לא הישראלי הכי טוב שיש בשוק,
אבל הוא לא פחות בכיר מהשמות האחרים שהוזכרו,
והוא גם צעיר עם פוטנציאל לשיפור.
והוא גם לא גמדי, הוא 1.91, שזה סבבה ל2 בארץ וביורוקאפ.
צריך לזכור שאם לא יהיה ישראלי נוסף בעמדה 3 אנחנו כמעט ולא נראה את זוסמן ב2,
למעט דקות ספורות שיצטרכו להיות מתוזמנות היטב.

קיצר, אא"כ בטוחים שיש 6 זרים העונה, זה מהלך חכם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 1:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
מאוד אוהב אותו אז בעדו למרות שזו לאו דווקא העמדה הכי קריטית אבל מעולה להחזיק אותו קדימה, הוא פיזי ומוכשר ועל פניו יוכל להסתדר טוב יותר ברמות הגבוהות יותר מאירופה מול שומרים חזקים מאשר הובר.
נביא מבין מה אתה אומר אבל עם המצב בארץ אני חושב שזה רעיון לא רע להביא אותו במקום זר ב250 עם כל המשמעויות של התקאלמות ומלחמות, וגם לגבי הארפר- אפשר לרשום ולתת פחות דקות במשחקים חשובים, ובהחלט אפשר לא לרשום במשחקים זניחים (בהנחה שמגיע עוד סקורר).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 3:49 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
ואני בעיקר תוהה מתי נפסיק לשמוע פה על מועמדים לישראלי ה-5-6 בסגל שממילא השפעתם תהיה שולית, ונתחיל לשמוע על 4 אכזר, גארד זר 1-2 או 2-3, מחליף למורגן, מחליף לסמית׳…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 4:08 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אך זר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 4:25 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא סותר, והשפעה של שחקנים כמו בורג וצ'אצ'א היא לא שולית.
מזכיר את התרומה של הובר לניצחון על הפועל ת"א.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 5:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
ספורט5 מדווחים שצ׳אצ׳א הולך לסכם על חוזה חדש ל-3 שנים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 5:18 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה צאצא, אני בעד.
עם זאת נשאלת השאלה - למה עד עכשיו הוא לא עבר ניתוח?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 5:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
הכותרת: צ'אצ'א ממשיך
המשמעות: צ'אצ'א לא ממשיך

ניסו טיפול שמרני, החליטו לשנות כיוון והולכים לניתוח, הוא בחוץ למרבית העונה הקרובה. מה יהיה שווה החוזה הזה בקיץ הבא - מי יודע. אולי זה בכלל משחקים עם הביטוח.

צ'אצ'א תמיד היה כאב ראש. אין לו עמדה, טאץ' טוב אבל לא קולע, גבוה אבל לא חזק, זז אבל לא אתלט. מוסר נהדר לגבוהים, אבל מה זה עוזר כשהוא לא מתאים ליד הגבוה הדומיננטי שלנו. וכמובן, פציע, אז אי-אפשר לבנות עליו. עכשיו אפשר להחתים שני גבוהים עם פרמטרים ברורים (4 סקורר, 5 קשוח) ואולי בכל זאת להשאיר את כריס ג'ונסון כג'וקר.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 5:57 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
doron_ke כתב:
רק שהוא בדרך לולנסיה תמורת 2.8 לשנתיים.


כבר לא.

https://basketballsphere.com/en/no-deal ... -valencia/

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 7:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:
זה לא סותר, והשפעה של שחקנים כמו בורג וצ'אצ'א היא לא שולית.
מזכיר את התרומה של הובר לניצחון על הפועל ת"א.


דיברתי על בורג. צאצא דווקא קריטי בהנחה שיבריא כי אין לנו סנטר ישראלי.
לגבי הובר, הנקודה היא שכבר יש את הובר וקרינגטון כישראלים בעמדות האלו ולא סביר שהבא אחריהם יקבל באמת דקות יותר ממה שאורקו קיבל בשלבי סיום העונה (בשלבים מוקדמים יותר הוא עוד קיבל דקות בגלל פציעות ולפני שהובר בא).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 7:18 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אך זר

אח זר או באינגליש Brother from another mother :nez-nayu:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 7:25 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
doron_ke כתב:
רק שהוא בדרך לולנסיה תמורת 2.8 לשנתיים.


כבר לא.

https://basketballsphere.com/en/no-deal ... -valencia/


ובכתבה הזאת גם אומרים שפרטיזן עושה מאמצים להשאיר אותו, אז בהתחשב בעובדה שפרטיזן מעמידה תקציב גבוה מירושלים, משחקת ביורוליג, לא במדינה שנלחמת כבר שנתיים עם כל הסביבה שלה, ורוצה להשאיר בכסף גדול את מי ששיחק אצלה אשתקד 25 דקות למשחק ביורוליג, אני מרשה לעצמי להמר שלהפועל ירושלים הוא לא יגיע השנה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 7:53 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
עומד לחתום בפרטיזן לדברי הטוויטר והנשיא של הקבוצה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יוני 30, 2025 8:04 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אז צ'אצ'א לא רלוונטי לעונה הקרובה. אני מקווה שיש לקבוצה בקאפ ולא מתכננים להכנס לעונה עם נמרוד לוי כישראלי היחיד שיכול לשחק 4 או 5. אביבי דווקא היה אופציה לא רעה אבל הוא חתם בגליל. גם קררה חתם בחולון. בגדול זה משאיר רק את זלמנסון, אני לא בטוח שהוא יבוא לתוך סיטואציה שיש שני גבוהים ישראלים חתומים לטווח הארוך, גם אם הכשירות של צ'אצ'א בספק.
אם לא, נראה לי שנצטרך להספק במישהו כמו מירון רוינה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], עמוס לב ו 13 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.