סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 12:03 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 3:10 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
להשאיר אותו מבלי לוותר על הזדמנות גדולה שתבוא (אם וכאשר תבוא) זה רעיון טוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 3:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
כשמדובר על 6 זרים בטופס
יש 4 זרים בחמישייה
ו2 מחליפים, כשסמית הוא אחד מהם, נראה כמו החלטה בהחלט הגיונית.
במיוחד לנוכח המצב. כמו שראינו גם בשכר יותר גבוהה משמעותית מערך השוק, אין לכאן נהירה של זרים מוכחים...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 4:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
חייב להגיד שלא זכורה לי עונה שבה הכיוון בעונת המלפפונים היה יותר מעורפל. ראיתי עכשיו שג׳יילן סמית׳ חתם בסוף בטורק טלקום. רצוי מאוד שהגארד שיביאו בסופו של דבר יהיה בקליבר שלו צפונה, אחרת ממש לא ברור מה הולך פה. כמה הטורקים יכולים לשלם לו - 400k?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 4:45 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
בהינתן ומשחררים את ג׳ונסון, צריך להביא 4/5 איכותי, להביא שחקן ברמה גבוהה במקום פיליפ (מישהו הזכיר את טרימבל?)וכמובן שחקן איכותי במקום מורגן בעמדה 3. אם כל זה יבוצע, אני יכול לחיות אם זה שמשאירים את סמית. לגבי אוסטין ווילי - אני עדיין חושב שמדובר בפלופ שלוקח לנו נתח גדול מאוד של התקציב. אני מחזיר אותכם למשחק מס׳ 2 נגד מכבי תל אביב: אוסטין ווילי: 0 נקודות! השחקן היקר בתולדות המועדון, לפחות כך טוענים.


אני חושב שהגיע הזמן שאדלסון יישר קו עם המטרות עליהם הצהיר - יורוליג. השנה יש הזדמנות יוצאת דופן לזכות ביורוקאפ, חייב לנצל את זה כי לא תחזור הזדמנות כזאת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 4:55 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה שההנהלה עובדת מתודית בדומה לקיץ הקודם - קודם סוגרים סגל ישראלי וזרים ממשיכים מהעונה הקודמת, ורק אז מתפנים להשלים את הפאזל עם זרים חדשים.

מקווה שעם ההחתמות של צאצא וסמית׳ (והעזיבה של מורגן) השלב הזה ייגמר ויתחילו להתכרז בזרים החסרים בעמדות 2 ו-4. כי בסוף שתי ההחתמות האלו ייקבעו הכל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 5:37 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
עד שאני לא רואה פוסט פרידה ממורגן אני ממשיך לקוות
עד שאני לא רואה את רנדולף חותם בקבוצה אני ממשיך לקוות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 6:41 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
עד שאני לא רואה פוסט פרידה ממורגן אני ממשיך לקוות
עד שאני לא רואה את רנדולף חותם בקבוצה אני ממשיך לקוות

ממשיך לקוות ששחקן זר קולע במשחק גמר 0 נקודות?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 02, 2025 8:18 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה מורגן, הלוואי שיישאר בסוף
לעניין ג׳סטין סמית - אני סבבה עם ההשארה שלו בסך הכל. יש פוטנציאל ויש סיבה להאמין שימשיך את קו העלייה, במיוחד כשהוא ישחק הרבה עם הובר שיודע להפעיל אותו
אבל, זה אומר שהזר שיגיע לעמדה 4 צריך להיות מישהו מאסיבי יחסית ולא ג׳סטין מקוי שכזה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 11:26 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אבי סגל על מועמדים פוטנציאליים להפועל ירושלים שמחפשת 3-4 שחקני חיזוק לקיץ הקרוב
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/18318723


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 12:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
עד שאני לא רואה פוסט פרידה ממורגן אני ממשיך לקוות


יש פוסט פרידה ממורגן. חתם בפריז.

פעם ראשונה לדעתי ששחקן של הפועל עובר לקבוצה יותר גדולה על הנייר, ואני די מבסוט.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 12:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מבואס, איבדנו את הבולדוג ההגנתי הראשי שהיה לנו השנה. ובהנחה שגם ג׳ונסון ואורקו לא ממשיכים אז אנחנו בחיסרון די גדול באלמנט שניצח לנו הרבה משחקים השנה - נצטרך להביא שחקנים שיחפו על זה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 2:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
uriel17 כתב:
עד שאני לא רואה פוסט פרידה ממורגן אני ממשיך לקוות


יש פוסט פרידה ממורגן. חתם בפריז.

פעם ראשונה לדעתי ששחקן של הפועל עובר לקבוצה יותר גדולה על הנייר, ואני די מבסוט.

פעם ראשונה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 2:16 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא בעירו כתב:
עופר האדום כתב:
uriel17 כתב:
עד שאני לא רואה פוסט פרידה ממורגן אני ממשיך לקוות


יש פוסט פרידה ממורגן. חתם בפריז.

פעם ראשונה לדעתי ששחקן של הפועל עובר לקבוצה יותר גדולה על הנייר, ואני די מבסוט.

פעם ראשונה?

מה עם אלה שעברו למכבי?
טרנס מוריס, כמשל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 2:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי שהוא התכוון שפעם ראשונה שהוא מבסוט, לא שזה קורה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 2:52 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אהה או קיי הגיוני
אני עובר על רשימות הפרי אייג'נט של ה NBA יש שם טונות של הזדמנויות בהנחה שיש לנו סקאוטרים שראו אותם בג'י ליג וב NBA


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 4:25 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
הימור שלי, שלא לומר נבואה: מייק דאום, שראיתי עכשיו שנפרד מהכוכב האדום. הפועל אוהבת שחקני זבזדה, נראה מאוד דומה למה שחסר לנו ואפילו יש לו שם יהודי…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 4:35 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אהה או קיי הגיוני
אני עובר על רשימות הפרי אייג'נט של ה NBA יש שם טונות של הזדמנויות בהנחה שיש לנו סקאוטרים שראו אותם בג'י ליג וב NBA



ישארו לא מעט בלי מקום במשחק הכיסאות המוזיקלים של הליגה, מעניין אם בברלי יצליח לגנוב למישהו מהם מושב אחד...
נשמע לי פחות בסגנון של יונצ׳וק להביא הימור כזה עם כל המנטליות (מעבר למלחמה), ואולי באמת מסוכן במובן הזה להפר את ההרמוניה בעמדת הגארד, אבל להביא איזה שפן בעמדה 4-5 זה מעניין.

אגב מקווה שנתחיל לראות יותר תנועה הלוך ושוב של אמרקיאים בין אירופה ופאתי הליגה והסטיגמה של שחקנים ששיחקו באירופה תרד.
היה נראה שזה קרה בשלב מסויים עם פארקר ואולי יתחיל משהו עכשיו שוב עם המעבר של הייז-דיוויס ויבוסלה, זה יעשה טוב לשני הצדדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 4:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
למייק דאום נולד בן לפני שבוע. בטח מה זה מתחשק לו לבוא לפה.

אל תחפש זרים עם משפחות. היחיד עם ילדים שהגיע לפה מאז המלחמה הוא כריס ג'ונסון אאל"ט, וגם הוא גרוש שבור

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 5:23 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לקבוצה שה"סלב" היחיד שאוהד אותה הוא חנוך דאום


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 7:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
למייק דאום נולד בן לפני שבוע. בטח מה זה מתחשק לו לבוא לפה.

אל תחפש זרים עם משפחות. היחיד עם ילדים שהגיע לפה מאז המלחמה הוא כריס ג'ונסון אאל"ט, וגם הוא גרוש שבור

לא בדקתי מה מצב הזוגיות של מייק דאום ואיך הוא עם הקונספט של להחליף חיתולים בדירה בהולילנד גם בלי קשר למלחמות, אבל תחפש the breakdown of the black family ותראה ישועות ועשרות זרים עם ילדים, שאני לא יודע כמה מהם ״גרושים שבורים״ אבל אני מניח שרובם גם לא מתעוררים ב-7 בבוקר להכין סנדוויצ׳ים ולפזר במסגרות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 8:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
לכן הדגשתי "משפחות". כריס ג'ונסון ספציפית היה פה עם אשתו והילדים כמה שנים, מה גרם לו לרצות להישאר פה ולאשתו לחתוך עם הילדים - יודעים אנשים שאוהבים להשמיץ אותו, יש כמה כאלה בחולון.

בכל מקרה מוסרים לי באוזניה שגם לוויילי יש ילד פה

הפועל כבר לא בהולילנד, אגב

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 8:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
לכן אני מדגיש: מה שאתה קורא לו ״משפחה״ זה לאו דווקא מה שכל אחד מהשחקנים האלה קורא לו משפחה. יכול להיות אחד שנשוי אבל רואה את הילדים שלו פעם בשנתיים בכריסמס, ויכול להיות אחד שלא היה אף פעם נשוי לאמא של הילד שלו אבל היא גרה בית ליד והוא רואה את הילד שלו כל יום. נראה לי שהנחת המוצא צריכה להיות שאף אחד לא שש לבוא לפה, בטח אחרי איך שהעונה האחרונה נגמרה, אבל המחשבה על להשאיר אישה וילדים בארה״ב היא כנראה לא מה שתמנע ממישהו ללכת על חוזה של 200k יותר ממה שמציעים לו במקום אחר…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 03, 2025 9:29 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
טייסון קארטר בכוכב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 12:43 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אז עוד כשעה תצא לדרך הגרלת שלב הבתים של היורוקאפ.
מחלקת המדיה טרחה להעלות פוסט לפני חצי שעה לאחר אינספור תלונות של אוהדים ברשתות שהזכירו לקבוצה שהאירוע מתרחש.

זה מצטרף כמובן לתקרית עם ההודעה המאוחרת על עזיבתו של מורגן שהגיעה רק לאחר מחאת אוהדים בנושא ולפוסט של גסטין סמית ממנו עולה המסקנה שהוא אכן נשאר.

בקשר לסמית ספציפית - לא הייתי בונה על פוסט הישארות שלו..אולי רק בגלל התלונות.
אני שנה שעברה נאחזתי בתקווה שכריס גונסון לא נשאר משום שמעולם לא הודיעו על הישארותו באופן רשמי.

למרות הכל, נסלח להם אם ייתנו לנו וולקאם מרענן לקראת שבת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 1:05 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26295
בלוג: הצג בלוג (0)
האם לא היו דיבורים על שיפורים בכל "המחלקות" שמסביב למגרש, כחלק מה"גדילה כמועדון"?

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], shmueliki ו 24 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.