סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 12:01 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 2:41 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא עוקב אחרי הבנייה של הקבוצות אבל על פניו הגרלה ממש קשה.
בהשוואה לבית השני נראה כאילו קיבלנו את הקבוצה הטובה יותר מכל בראקט לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 2:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
זה בכלל לא משנה.
המפעל נחלש כל כך. דיברו על זכייה. המטרה בבירור צריכה להיות מקום 1 בבית הראשון. גם אם בקאהשיר שם…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 3:09 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
אני לא עוקב אחרי הבנייה של הקבוצות אבל על פניו הגרלה ממש קשה.
בהשוואה לבית השני נראה כאילו קיבלנו את הקבוצה הטובה יותר מכל בראקט לא?

זה יכול להיות גם מעלה. במשחק הכי קובע והכי בעייתי, תקבל קבוצה מהבית השני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 3:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
היה פעם ת'רד על עיתונות הספורט, אולי זה יותר מתאים שם, אבל בכל זאת.
מתוך הידיעה באתר הספורט שמשדר את היורוליג ומחזיק את עצמו כאתר הספורט של ישראל.

ציטוט:
שיטת המשחקים תהיה כזו - שני בתים, בהם 10 קבוצות שישיחקו שני סיבובים - בית וחוץ. שתי הראשונות מכל בית עולות לרבע גמר ומקומות 3-6 מצטלבות עם הבית השני והמנצחת עולה לרבע. השלב הזה יכלול משחק אחד, חצי הגמר והגמר יהיו סדרות הטוב מ-3.

עונת היורוקאפ תצא לדרך ב-30 בספטמבר כאשר סדרת הגמר תתקיים ב-28 באפריל או ב-1 במאי. כחלק מהשינויים העונה הסדירה תתארך ל-38 משחקים עם שני סיבובים, בדומה ליורוליג

זה כמובן לא נכון ולא יכול להסתדר עם הפיסקה הראשונה, אבל למי אכפת. את זכויות השידור של היורוליג נקבל בכל מקרה...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 3:30 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, מדובר בזבי חוטם שמקלידים מעלים ועורך שאוכל שאוורמה ומקווה לטוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2025 3:33 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
למנרסה תקציב נמוך בהרבה מאשר לבורק, גם אולם חזקה כלכלית משמעותית מקלוז' (שאיכשהו אולי בכלל תשחק בשלוש מסגרות). התקציב של קמניץ ב-BCL היה גבוה מהתקציב של המבורג ביורוקאפ, ורוצלאב לא תתחרה על עליה מה שאי-אפשר לומר בוודאות בנוגע ללונדון. בשיקטאש, לפי השמועות, עושה מהלכים יותר מרשימים מבחצ'שהיר. מנגד, הייתי מעדיף את בודוצ'נוסט+טרנטו מאשר צדביטה+ונציה, וגם את פאניוניוס מאשר את אריס.

נראה שוויוני. מוקדם לדעת.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 1:28 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
בשחצ'יר (אין לי לי מושג איך לכתוב את זה נכון) גם מתייחסים ברצינות לעונה הבאה, קאלב הומסלי (שהוזכר בהקשר של הפועל ת"א) הוחתם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 1:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
בחצ'ה כמו פנרבחצ'ה, זה אומר גן
שהיר כמו שהיר, זה עיירה או משהו כזה, מופיע בשם של הרבה קבוצות עירונית
בקיצור עיר גנים
וגם זה לא משהו כי בתכל'ס אין ח בטורקית, זה בהצ'השהיר, אבל לא נתחיל להגיד פנרבהצ'ה עכשיו.

קיילב הומסלי אחלה, אבל לא עילוי יוצא דופן. סווינגמנים תחנה אחרונה יש הרבה, אנתוני בראון וג'יימס פאלמר עדיין בשוק למשל. לא יודע אם זה הכיוון שהייתי הולך אליו. באופן כללי, בחצ'השהיר עשתה מובים מעניינים, אבל החליפה כמעט את כולם פלוס את המאמן, הייל+פלין+הומסלי+פוניטקה זה המון כשרון אבל חסרה קשיחות וחסר מי שיעשה סדר, עם כל הכבוד לקנאן סיפאהי... מה שמרשים הוא שהם מתקדמים מהר, בשעה שרוב קבוצות היורוקאפ, כולל הפועל, מחכות שהמשבצות ביורוליג יתמלאו.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 2:25 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לאן מועדות פניו של פוניטקה?
חבר שואל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 2:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
ממשיך שם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 2:41 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
ממשיך שם

כיף להם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 4:18 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=511601
בדיוק עשו כתבה על טורקים בספורט 5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 5:32 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
איך קופרוביצה בהגנה?
ה2.16 שלו מתורגמים למטרייה אווירית?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 05, 2025 5:52 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
במוק דראפט סקאוט ריפורט מדברים על ריבאונדר ומגן טבעת מצוין
יהיה לווילי חבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 1:24 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
לטורקיות יהיו זרים מאוד מוכשרים, אבל להפועל יהיה יתרון בגזרת המקומיים-
זוסמן וקרינגטון הם שחקנים ברמה גבוהה יותר מכל מה שיש לבחצ'שהיר ובשיקטש להציע ברמה המקומית.
ככה שצריך לפגוע בינגו בזרים בשלוש עמדות- 2, 3 ו-4 כדי להתחרות איתן ראש בראש.
אם גם הזר השביעי יהיה בינגו, אז אני חושב שעקרונית אנחנו נהיה עדיפים על הנייר.

לאור זה שהליגה נשארה על 5 זרים, מה שאולי באמת עדיף מבחינה מקומית, ולאור מצב הישראלים הגבוהים בשוק,
אני חושב שהזרים שהפועל תרצה לרשום לליגה למאני טיים יהיו הארפר, וויילי, סמית', 2 זר ופורוורד 3-4 סטייל בונגה.
אסור להגיע למצב שאין 4 שחקני פנים ברמה הנדרשת במאני טיים, ואפילו זלמנסון זה פיתרון מאולץ, אז צריך שיהיו 3 זרים ולוי.
בהקשר הזה בולטת עוד יותר לרעה ההחלטה להשאיר את סמית',
כי הזרים שאתה רוצה למאני טיים צריכים להיות הזרים האיכותיים שלך שאתה מביא בהרבה כסף, וסמית' הוא לא כזה.
ומצד שני, ההחתמה של סמית' לא באמת תחסוך כסף, כי לאירופה בכל מקרה חייבים עוד לפחות 3 זרים איכותיים.
בקיצר, החלטה לא טובה של ההנהלה, לא כזו שתכריע לבדה עונה, אבל אם אני צריך לתת לה ציון זה משהו כמו C- או אפילו D.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 2:34 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שצריך לקוות לו, זה שמתכננים להביא 4-5 ו3-4 זרים ברמה גבוהה,
ששניהם ישחקו במאני טיים בליגה וייתרו את הצורך בסמית'.
זה אומר בעצם שבמצב כזה סמית ' הוא המחליף של גבי לאירופה וכזר שישי לארץ.

הכי נכון לטעמי זה להתחיל עם שבעה זרים, חמישה מתוכם בכירים-
הארפר, גארד 2-3, פורוורד 3-4, גבוה 4-5, וויילי.
השניים הנותרים יהיו קומבו 1-2 שיאפשר מנוחה מדי פעם להארפר ועוד עומק באירופה, וסמית', שימלא תפקיד דומה ביחס לגבוהים.
חוץ מזה, צריך עוד ישראלי אחד לרוטציה, זה יכול להיות מצידי גם פריצקי או קורנליוס או שחקן אחר במעמדם. התפקיד של הישראלי החמישי יהיה לחלק את העומס, ופחות כשחקן רוטציה מרכזי למאני טיים, אז הוא בסה"כ צריך להיות ישראלי לגיטימי לליגה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 8:01 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
בהנחה שבאמת רושמים רק 5 זרים לליגה, אז יש להפועל חוסר בעוד ישראלי בכיר לרוטציה.
יש את הארפר, ויילי, סמית', זר חדש בעמדה 4 ומקום לעוד זר אחד.
במידה והזר החדש מגיע לעמדות 1-2 אז אפשר וצריך להביא את מנקו שיחלוק עמדה 3 כל ישראלית עם זוסמן. ואז נניח עוד זר שישי לאירופה בסגנון של מורגן.
עוד אפשרות היא להביא זר סקורר לעמדה 2-3 שיכול לשחק עם זוסמן או להחליף אותו. במקרה הזה אפשר נניח להביא את בורג שיסגור עמדה 2 כל ישראלית יחד עם קרינגטון. ואז זר שישי בעמדות 1-2 לאירופה. בכל מקרה צריך מישהו קצת יותר רציני מפריצקי או קורנליוס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 8:45 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
12 עמודים בלי אף החתמה
מה יהיה כשנחתים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 9:29 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
עזוב החתמה, מסתפק במלפפון רציני. בינתיים שלושה עמודים מתוך ה12 זה דיון על המצב המשפחתי של איזה שחקן שמשתמש אחר זרק כאן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 9:29 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן כן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 10:51 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:
לטורקיות יהיו זרים מאוד מוכשרים, אבל להפועל יהיה יתרון בגזרת המקומיים-
זוסמן וקרינגטון הם שחקנים ברמה גבוהה יותר מכל מה שיש לבחצ'שהיר ובשיקטש להציע ברמה המקומית.
ככה שצריך לפגוע בינגו בזרים בשלוש עמדות- 2, 3 ו-4 כדי להתחרות איתן ראש בראש.
אם גם הזר השביעי יהיה בינגו, אז אני חושב שעקרונית אנחנו נהיה עדיפים על הנייר.

לאור זה שהליגה נשארה על 5 זרים, מה שאולי באמת עדיף מבחינה מקומית, ולאור מצב הישראלים הגבוהים בשוק,
אני חושב שהזרים שהפועל תרצה לרשום לליגה למאני טיים יהיו הארפר, וויילי, סמית', 2 זר ופורוורד 3-4 סטייל בונגה.
אסור להגיע למצב שאין 4 שחקני פנים ברמה הנדרשת במאני טיים, ואפילו זלמנסון זה פיתרון מאולץ, אז צריך שיהיו 3 זרים ולוי.
בהקשר הזה בולטת עוד יותר לרעה ההחלטה להשאיר את סמית',
כי הזרים שאתה רוצה למאני טיים צריכים להיות הזרים האיכותיים שלך שאתה מביא בהרבה כסף, וסמית' הוא לא כזה.
ומצד שני, ההחתמה של סמית' לא באמת תחסוך כסף, כי לאירופה בכל מקרה חייבים עוד לפחות 3 זרים איכותיים.
בקיצר, החלטה לא טובה של ההנהלה, לא כזו שתכריע לבדה עונה, אבל אם אני צריך לתת לה ציון זה משהו כמו C- או אפילו D.

למה אתה חושב שהשחקנים המקומיים רלבנטיים בכלל?
אין ביורוקאפ מגבלה של זרים. הם יכולים לשחק גם עם 12 שחקנים זרים בסגל.
אין לירושלים שום יתרון בגזרת מקומיים או לא מקומיים כי זה לא רלבנטי בכלל למפעל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 06, 2025 11:16 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
ההנחה שלי, בהתבסס על מה שאני מכיר מקבוצות טורקיות,
היא שהם לא יחתימו 12 זרים, יותר באזור ה7-8.
זר שמיני לחיזוק בשלבי ההכרעה זה משהו שגם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 1:42 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יודע מה אתה מכיר מקבוצות תורכיות, אבל בשיקטש, למשל, שהחזיקה 8 זרים, שיתפה בשנה שעברה ביורוקאפ את 3 התורכים שלה ל-15 דקות במשחק בממוצע מתוך 200 הדקות שיש במשחק.
בצ'הקשהיר, לעומתה, שהחזיקה 7 זרים, שיתפה את התורכים שלה ל-23 דקות בממוצע מתוך 200 דקות שיש במשחק. מתוכן 7 דקות קיבל האזאר שהוא שחקן נהדר וכל קבוצת יורוקאפ היתה שמחה להחזיק בסגל שלה וקורקמז שהגיע באמצע העונה ושיחק 7 דקות בממוצע.
ירושלים שיתפה 8 זרים ביורוקאפ בשנה שעברה, עם אותם ישראלים שישחקו אצלה השנה (מינוס הובר) ולא ראיתי שהעובדה שהישראלים שלה יותר טובים מהשחקנים המקומיים של הקבוצות האחרות (לדעתך) הביאה אותה להישג כלשהו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 2:47 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
ראיתי קצת סאמר ליג הסופש, מעניין אם זה על הראדר של הפועל, יש כמה שחקנים מעניינים שם.
אם הם לא מתכוונים להביא עוד 4-5 אמיתי, הייתי הולך על וויינהארט כדי לתת דקות כסטרץ׳ 4 ולהחליף את מורגן כעוגן הגנתי- הוא חתם איפשהו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 07, 2025 3:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
ראיתי קצת סאמר ליג הסופש, מעניין אם זה על הראדר של הפועל, יש כמה שחקנים מעניינים שם.
אם הם לא מתכוונים להביא עוד 4-5 אמיתי, הייתי הולך על וויינהארט כדי לתת דקות כסטרץ׳ 4 ולהחליף את מורגן כעוגן הגנתי- הוא חתם איפשהו?


יביאו לפחות 3 שחקני חיזוק אולי 4 זרים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 23 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.