סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 4:23 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 23, 2025 10:17 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
כן מפתיע בעמדה ובפרופיל אבל עוד יוצר זה מבורך, כמה השגות ראשוניות מצפייה בקליפים:

- נראה שיש לו משהו שאין לאף אחד משלושת הגארדים האחרים וזה נטייה ברורה לחתוך הגנות באגרסיביות ולהגיע לפואנטות מהירות בין אם זה סיומת או מסירה, עם נטיה למצוא את השחקן שמתגלגל לסל או בפינה הרחוקה, מגניב.
- זריקה מוזרה, מצד אחד לפעמים הוא קופץ גבוהה ואז יש לו שחרור די מהיר עם פליק נאה כזה עם היד הזורקת, ופעמים אחרות יש לו נטייה להוריד את הכדור לגובה הירך עם שתי ידיים לפני שהוא זורק, כנראה כדי לקחת תנופה מה שמעיד על זריקת כוח יותר מזריקה טכנית. (בערבון מוגבל, לגמרי השגות מהיילטס מבאיירן וטופאש).

מאוד מעניין איך הוא בהגנה ואיך הוא ישתלב על המגרש עם הארפר ובעיית הסייז המשותפת, אבל אפשר להניח שהביאו אותו כעוד יוצר/סקורר מחד, וכמישהו שיותר מתאים להפעיל את וויילי וסמית׳ מאידך.
אני לגמרי מסתכל על קאדין כמיקרוגל עם הגנה די טובה אבל לא כשחקן שאפשר להסתמך עליו, ומאחר שראינו כמה טוב הובר יכול לעשות להארפר כעוד מנהל משחק על המגרש יחד איתו, אני מניח שהבינו שצריך עוד גארד כזה בנוסף לאירופה ובכלל.
ה4 האלו מתאגדים לקו אחורי ממש קטן ואפילו פריצקי שמחליף את אור הוא קטן ממנו, מרגיש לי שחייבים לפצות על זה בתוספות הסווינגמן והפווארד, ובמידה מסויימת מעדיף שיתעדפו את העמדות האלו ויתפשרו על זלי כעוד גבוהה, אם הכוונה היא להתחיל עם 6 זרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 23, 2025 10:50 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן הסייז של הקו האחורי יכול להתפוצץ לנו בפרצוף במשחקים קריטיים
הקבוצות יכוונו להשיג נגדנו מיסמאצ' אחרי מיסמאצ'


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 23, 2025 11:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
קסיוס ווינסטון הוא שם שדובר כאן הרבה, בעיקר בקיץ הקודם, ואני מסכים עם כל מה שנאמר כאן. החתמה הזויה, יצירתית, לא-אופיינית, לא-הגיונית, מרגשת, אופורטוניסטית; השחקן הכי טוב שאפשר להביא בכסף סביר, אז מביאים. מודל טנריפה? יותר כמו גלאטסראיי.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:03 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
מניח שההחתמות הבאות יצטרכו להיות הרבה יותר הגנתיות. אחרת לא ברור איך תהיה פה קבוצת הגנה כשרק זוס שומר בשביל כל השאר…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:46 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי חלק מהכוונה (השראה מהפועל ת"א?!) זה שהארפר לא יירשם כאסטרטגיה לחלק לא מבוטל ממשחקי הליגה (מה שהיה קשה לעשות בעונה שעברה), ואז ה-25-30 דקות שווינסגטון יקבל באותם המשחקים "יחפו" על 15 דקות (לצורך העניין) שיקבל במשחקים בהם הארפר משחק.
כעיקרון אני לא חושב שזה חכם/נדרש לתת לשניהם יותר מדי דקות ביחד תוך כדי העונה (במאני-טיים ברור שעושים הכל לנצח במשחק נתון וכו'), מה גם שיש את הובר - שבוודאי לא יכול לשחק לצד שניהם, וגם לו "מגיעות דקות".

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:55 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
אם זה באמת בשביל זה, אז לא רואה איך ווינסטון יירשם בכלל למאני טיים בליגה.
כל שאר הזרים יקבלו עליו עדיפות בשל מגבלות רוטציה ורישום.
על שני הפורוורדים אי אפשר יהיה לוותר ובטח לא על הארפר ווויילי.
אולי אם יביאו את זלמנסון אפשר יהיה לוותר על סמית,
למרות שזלמנסון ולוי כמחליפים ראשונים לגבוהים זה לא משהו בכלל לרמות האלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 9:43 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7679
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שמוגדר זה שנכון לעכשיו, שני השחקנים הכי טובים בקבוצה הם שניהם רכזים עם יכולת קצת מוגבלת לחלוק פארקט.
אולי לא נורא, אבל גם עשוי לפגוע ביכולת למצות עד תום את הפוטנציאל של הקבוצה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 9:59 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי צריך להסתכל על התמונה הרחבה של קו החוץ שלנו ולא נקודתית על עמדה 1 או על שחקן מסויים.
יש לנו שתי עמדות חוץ
שלושה רכזים
שני יוצרים
שני גארדים זרים
מתאזרח אחד
שלושה ישראלים
בסך הכל הם יחלקו את שתי עמדות החוץ ושילוב הגארדים הכי טוב שייווצר בליגה ו/או באירופה הוא זה שיהיה על המגרש.
אני רואה הרבה גיוון בעמדות.
אולי חסר לנו קלעי טהור בעמדה 2.
הלוואי והיה לנו כזה גיוון ואיכות בעמדות הפנים
מה שמסביר למה הפועל רוצה למצוא מתאזרח.
מכיוון שזה נותן לך שחקן ברמה של זר אך בסטטוס של ישראלי. ( ראה הוואל ואמארה)


נערך לאחרונה על ידי הודי בתאריך ה' יולי 24, 2025 10:04 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:02 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
אם הסטטיסטיקות בספורט5 נכונות אז יש ירידה מאד מוזרה באחוזי השלוש בשנה האחרונה.
מצד שני עליה משמעותית באסיסטים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:06 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
יוניק כתב:
אם הסטטיסטיקות בספורט5 נכונות אז יש ירידה מאד מוזרה באחוזי השלוש בשנה האחרונה.
מצד שני עליה משמעותית באסיסטים.

על פי ההיסטוריה שלו, יש הבדל גדול באחוזים שלו כשהוא המוציא לפועל המרכזי או כשיש לידו סקוררים נוספים או דומיננטי ממנו.
ברג'יו איליה הוא היה הראשי ולכן האחוזים ירדו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:23 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
הודי כתב:
לדעתי צריך להסתכל על התמונה הרחבה של קו החוץ שלנו ולא נקודתית על עמדה 1 או על שחקן מסויים.
יש לנו שתי עמדות חוץ
שלושה רכזים
שני יוצרים
שני גארדים זרים
מתאזרח אחד
שלושה ישראלים
בסך הכל הם יחלקו את שתי עמדות החוץ ושילוב הגארדים הכי טוב שייווצר בליגה ו/או באירופה הוא זה שיהיה על המגרש.
אני רואה הרבה גיוון בעמדות.
אולי חסר לנו קלעי טהור בעמדה 2.
הלוואי והיה לנו כזה גיוון ואיכות בעמדות הפנים
מה שמסביר למה הפועל רוצה למצוא מתאזרח.
מכיוון שזה נותן לך שחקן ברמה של זר אך בסטטוס של ישראלי. ( ראה הוואל ואמארה)


לדעתי יש שלושה יוצרים, הארפר, קרינגטון ווינסטון. אבל לפחות השניים הראשונים הראו השנה שהם בעיקר יוצרים דרך כדורסל של בידודים, ברוב המקרים הם לוקחים את הכדור לסל ופחות מוציאים כדור החוצה. אני חושב שהיה עדיף להביא שחקן סטייל ג'יימס פלדין, 2 טבעי, יותר טוב בלקבל כדור על קו השלוש, סייז יותר טוב, יותר טוב בהגנה. זה כנראה היה משלים יותר טוב את הארפר (ואת קרינגטון).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:43 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא בא מהקבוצה שה GM של מכבי בא ממנה, לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:46 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
כנראה שההחתמה עוררה קצת את העיתונות. כתבה בוואלה על התכניות קדימה.
אין המון תובנות, בגדול 3 דברים:
- הולכים על 2 ואולי 3 זרים נוספים בעמדות 3-4
- הציעו להפועל שחקן בשם טריישון ת'ורמן, שנתיים אחרונות בוולבס הליטאית. לפחות לפי המספרים ביורוקאפ זה נראה שחקן בקליבר יותר נמוך מווינסטון
- רוצים עוד גבוה ישראלי, זה לא יהיה זלמנסון, ואלא אם ימצאו מתאזרח (אפשרי כי קרינגטון כבר יהיה מתאזרח ותיק) המועמדים זה רוינה ופליישר (אלוהים שיעזור לנו)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:48 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
גלעד לוי חוזר מהשאלה, רק אומר. :D


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 10:52 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עם המרטינס אחודס ההוא? לא היה אמור להיות יהודי?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 11:00 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
הודי כתב:
לדעתי צריך להסתכל על התמונה הרחבה של קו החוץ שלנו ולא נקודתית על עמדה 1 או על שחקן מסויים.
יש לנו שתי עמדות חוץ
שלושה רכזים
שני יוצרים
שני גארדים זרים
מתאזרח אחד
שלושה ישראלים
בסך הכל הם יחלקו את שתי עמדות החוץ ושילוב הגארדים הכי טוב שייווצר בליגה ו/או באירופה הוא זה שיהיה על המגרש.
אני רואה הרבה גיוון בעמדות.
אולי חסר לנו קלעי טהור בעמדה 2.
הלוואי והיה לנו כזה גיוון ואיכות בעמדות הפנים
מה שמסביר למה הפועל רוצה למצוא מתאזרח.
מכיוון שזה נותן לך שחקן ברמה של זר אך בסטטוס של ישראלי. ( ראה הוואל ואמארה)


לדעתי יש שלושה יוצרים, הארפר, קרינגטון ווינסטון. אבל לפחות השניים הראשונים הראו השנה שהם בעיקר יוצרים דרך כדורסל של בידודים, ברוב המקרים הם לוקחים את הכדור לסל ופחות מוציאים כדור החוצה. אני חושב שהיה עדיף להביא שחקן סטייל ג'יימס פלדין, 2 טבעי, יותר טוב בלקבל כדור על קו השלוש, סייז יותר טוב, יותר טוב בהגנה. זה כנראה היה משלים יותר טוב את הארפר (ואת קרינגטון).

צודק.
אבל אם יביאו סמול פורוורד שהוא קלעי איכותי ויציב מהשלוש זה יכול לחפות על כך


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 11:37 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
בהנחה שנשארים במחוזות של 250-350K, אז ת'ורמן זה מלפפון נחמד מאוד. מביא גם קליעה לשלוש וגם משחק גב לסל. אבל הוא די קטן לעמדה וזה כבר בעייתי בסגל שנבנה.
לגבי גבוה ישראלי: אין טעם להביא את רוינה או פליישר, גם לא לליגה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12462
בלוג: הצג בלוג (0)
יוניק כתב:
אם הסטטיסטיקות בספורט5 נכונות אז יש ירידה מאד מוזרה באחוזי השלוש בשנה האחרונה.
מצד שני עליה משמעותית באסיסטים.


זה הכי מפחיד.
לגלות שנתקענו עם עוד נגר התקפי.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:04 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12462
בלוג: הצג בלוג (0)
הודי כתב:
דניאל כתב:
הודי כתב:
לדעתי צריך להסתכל על התמונה הרחבה של קו החוץ שלנו ולא נקודתית על עמדה 1 או על שחקן מסויים.
יש לנו שתי עמדות חוץ
שלושה רכזים
שני יוצרים
שני גארדים זרים
מתאזרח אחד
שלושה ישראלים
בסך הכל הם יחלקו את שתי עמדות החוץ ושילוב הגארדים הכי טוב שייווצר בליגה ו/או באירופה הוא זה שיהיה על המגרש.
אני רואה הרבה גיוון בעמדות.
אולי חסר לנו קלעי טהור בעמדה 2.
הלוואי והיה לנו כזה גיוון ואיכות בעמדות הפנים
מה שמסביר למה הפועל רוצה למצוא מתאזרח.
מכיוון שזה נותן לך שחקן ברמה של זר אך בסטטוס של ישראלי. ( ראה הוואל ואמארה)


לדעתי יש שלושה יוצרים, הארפר, קרינגטון ווינסטון. אבל לפחות השניים הראשונים הראו השנה שהם בעיקר יוצרים דרך כדורסל של בידודים, ברוב המקרים הם לוקחים את הכדור לסל ופחות מוציאים כדור החוצה. אני חושב שהיה עדיף להביא שחקן סטייל ג'יימס פלדין, 2 טבעי, יותר טוב בלקבל כדור על קו השלוש, סייז יותר טוב, יותר טוב בהגנה. זה כנראה היה משלים יותר טוב את הארפר (ואת קרינגטון).

צודק.
אבל אם יביאו סמול פורוורד שהוא קלעי איכותי ויציב מהשלוש זה יכול לחפות על כך


כל הדרכים מובילות לרנדולף

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 12:20 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
יוניק כתב:
אם הסטטיסטיקות בספורט5 נכונות אז יש ירידה מאד מוזרה באחוזי השלוש בשנה האחרונה.
מצד שני עליה משמעותית באסיסטים.


זה הכי מפחיד.
לגלות שנתקענו עם עוד נגר התקפי.

זה יהיה מאוד מוזר אם ווינסון ינגר מה3,
לאור זה שבכל שאר העונות שלו כולל המכללות הוא פירלטט עם ה40%, בחלק מהן אף מלמעלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 1:00 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
הודי כתב:
דניאל כתב:
הודי כתב:
לדעתי צריך להסתכל על התמונה הרחבה של קו החוץ שלנו ולא נקודתית על עמדה 1 או על שחקן מסויים.
יש לנו שתי עמדות חוץ
שלושה רכזים
שני יוצרים
שני גארדים זרים
מתאזרח אחד
שלושה ישראלים
בסך הכל הם יחלקו את שתי עמדות החוץ ושילוב הגארדים הכי טוב שייווצר בליגה ו/או באירופה הוא זה שיהיה על המגרש.
אני רואה הרבה גיוון בעמדות.
אולי חסר לנו קלעי טהור בעמדה 2.
הלוואי והיה לנו כזה גיוון ואיכות בעמדות הפנים
מה שמסביר למה הפועל רוצה למצוא מתאזרח.
מכיוון שזה נותן לך שחקן ברמה של זר אך בסטטוס של ישראלי. ( ראה הוואל ואמארה)


לדעתי יש שלושה יוצרים, הארפר, קרינגטון ווינסטון. אבל לפחות השניים הראשונים הראו השנה שהם בעיקר יוצרים דרך כדורסל של בידודים, ברוב המקרים הם לוקחים את הכדור לסל ופחות מוציאים כדור החוצה. אני חושב שהיה עדיף להביא שחקן סטייל ג'יימס פלדין, 2 טבעי, יותר טוב בלקבל כדור על קו השלוש, סייז יותר טוב, יותר טוב בהגנה. זה כנראה היה משלים יותר טוב את הארפר (ואת קרינגטון).

צודק.
אבל אם יביאו סמול פורוורד שהוא קלעי איכותי ויציב מהשלוש זה יכול לחפות על כך


כל הדרכים מובילות לרנדולף

חוץ מהדרך אל הבנק.
רנדולף לא במכבי מכיוון שהוא דרש מיליון דולר לעונה.
הפועל לא תשלם לו את הסכום הזה.
חוץ מהשיקול ( הצודק) שהוא לא יבוא טוב להרבה מאוד אוהדים שנפגעו מהדרך ולאן שהוא עזב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 1:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
בהינתן קסיוס במקום פיליפ/ספידי יש פה לדעתי שדרוג גדול התקפי ושנמוך גדול הגנתי מול השנה שעברה.
זה אומר שאם רוצים אפילו קצת לאזן את זה אז המחליף של מורגן צריך להיות פחות בסגנון רנדולף ויותר בסגנון של… ובכן מורגן.
אי אפשר שזוס יהיה השומר היחידי בקו האחורי שאפשר לומר עליו שהוא שומר מצויין, לקבוצה שרואה עצמה קבוצת הגנה…ובנוסף אי אפשר לחייב שתמיד יהיו על המגרש שניים מארבעת הגארדים הקטנים (הארפר, קסיוס, דינו, הובר) ולצפות להגנה רצחנית.

בהינתן שאין הרבה מורגנים ברמה של מורגן. יש מצב טוב שנצטער על העזיבה שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 1:36 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
נכון ולכן מאוד קיוויתי שמורגן ישאר (גם ג׳ונסון כזר שביעי אבל ניחא).
ועדיין אחת הבעיות היתה המחסור בשחקן 2way בעמדה הזו בעונה שעברה, ומהבחינה הזו רנדולף קרוב יותר לפרוטוטייפ ממורגן.

עם ההחתמה של קאסיוס נראה לי שזו הופכת לעמדת המפתח ומאוד מקווה שיש שם נכונות לפתיחת הארנק, ואנחנו כנראה צריכים משהו קצת אחר מרנדולף:
שחקן יותר אתלטי ומהיר שיכול לשמור על עמדות 1-3/4, עם סיומת ויכולת לקלוע שלשות פנויות לכל הפחות, עם עדיפות לפינות, בקיצור 3&D מודרני קלאסי.
בהתחשב שיש לנו מספיק בול האנדלרס הוא יכול ליהיות פחות שחקן עם יכולת כידרור מרנדולף, אבל כן צריך ליהיות שומר אישי טוב ממנו כדי לענות על הצורך שגמליאל מדבר עליו.
רנדולף כן שומר קבוצתי טוב אבל הוא לא ירדוף אחרי סקוררים עם כוח מתפרץ בשלב הזה כמו מורגן, ובעצם איבדנו איתו וכריס (וטיפה אור) גם שמירה און דה בול וגם את העוגנים של ההגנה הקבוצתית.

זה קצת טורף את הקלפים מהבחינה של לשמור על אותו קונספט בדיוק מעונה שעברה עם שידרוגים פרסונלים, מפה ההפתעה, ולכן חשבתי שבעמדת הגארד יביאו פיליפ משופר, בעיקר אחרי השיחרורים של מורגן וכריס.
אם יגיע אותו 3&D מדובר, יהיה אפשר להשלים את החוסר הזה בעמדת הפווארד השנייה עם עוד שחקן 2way מגוון עם נטייה יותר הגנתית ויכולת בריבאונד ובצבע, עדיף עם פרופיל פיזי.

אבל כל זה פחות מסתדר לי עם פורמט של 6 זרים ואני לא מכיר שום מתאזרח/ישראלי שיכול לענות על אי אלו מהצרכים האלו, ולכן מקווה מאוד שמתכוונים להביא עוד סנטר שבהכרח נצטרך ביורוקאפ.
אידיאלית זה שחקן עם יכולות טכניות, משחק פוסט וכו׳ אבל אם אלו אלמנטים שיוכלו לבוא מהזר ב3-4 נוכל לחיות עם שחקן פחות סקילד, אבל זה חייב ליהיות משהו מעל הרמה של אוגביידה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 2:07 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לציין שקרינגטון, אחרי ההשתתפות בחלון הבא של הנבחרת, נחשב מתאזרח יישן.
מה שמאפשר להפועל להביא מתאזרח חדש נוסף.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 24, 2025 2:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
מה שמוגדר זה שנכון לעכשיו, שני השחקנים הכי טובים בקבוצה הם שניהם רכזים עם יכולת קצת מוגבלת לחלוק פארקט.
אולי לא נורא, אבל גם עשוי לפגוע ביכולת למצות עד תום את הפוטנציאל של הקבוצה.

אבל בהינתן שאחד מהם יהיה אחד מהזרים היותר זולים (במילים אחרות, זה לא שהוציאו עליו כסף שיגביל את חיזוק עמדות הפנים למשל) - אז אולי אפשר להגיד שהגדילו כאן מאוד את "הפוטנציאל" של הקבוצה, גם אם אולי יהיה קשה לממש את כולו (כי הגארדים לא מתאימים זה לזה אידיאלית וכו').

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.