סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 5:59 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 10:09 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
הם סקוררים באותה רמה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 28, 2025 11:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מכיר מספיק, אבל נראה בחור חיובי, חזק מאוד, שומר, חותך ומטביע ובאופן כללי - מי שלפני שנתיים היה מספיק טוב כדי להיות בסגל של דנבר בעונת האליפות, כנראה יעשה את הקבוצה יותר טובה. או במילים אחרות, החתמה מדכדכת למדי. אוסטרלי לבן שנראה כמו פרי אהבתם של ווילי וורקמן וכריס קרמר - מה כיף בזה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 29, 2025 10:35 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
מועמדים להפועל
https://share.google/0dtMzcDG7akxRQv3d


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 29, 2025 3:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שג'ק ווייט הוא שם מדכדך, יש שם איזשהו כשרון גולמי מגניב, כאילו באמת הוא איש של חיתוכים ומכות בצבע, אבל הוא גם מסוגל להוריד כדרור ולרוץ. זה מתאים לנו? חוץ מהיילייטס, יש משחקים מלאים ביוטיוב של הליגה האוסטרלית ושם אפשר להתרשם מ... כלום, הליגה האוסטרלית זה לא כדורסל. בעצם אין לנו ממש אינדיקציה לגבי היכולות שלו בכדורסל עומד.

ג'ון מיקס בגלאטסראיי. פספוס, אם כי כנראה שכדי להביא אותו צריך היה להגיע לדטאנט עם אקוניס. עכשיו מדברים על אקסבייר סניד, ואני עוד נשמתי לרווחה כשאנתוני לאמב ירד מהפרק. איכס. אני לא יודע אם יש משהו יותר מגונה מהטיפוסים האלה - סניד, לאמב, ג'יימס פאלמר, אנתוני בראון, קורטני פלס. SF סקוררים של 40%. אין יותר Losing basketball מהדבר הזה. בחיי שאני לא מבין מה אנחנו מנסים לבנות.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 29, 2025 3:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יודע אם סניד זה רציני. נשמע כמו בדיוק ההיפך ממה שחשבנו שמחפשים. מבחינתי - שיבוא ועדיף שיביא איתו ביחד גם את החבר שלו סילבה שלעס העונה את ג׳סטין סמית׳ ולא מסוגל לפספס מהעונשין. ואז כסף גדול על עמדה 4 ויאללה…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 29, 2025 4:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל תקיים משחק ראווה בארהב מול ברוקלין על פי ספורט 5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:12 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אנתוני לאמב סיכם, כך אומרים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:26 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
אני לא חושב שג'ק ווייט הוא שם מדכדך, יש שם איזשהו כשרון גולמי מגניב, כאילו באמת הוא איש של חיתוכים ומכות בצבע, אבל הוא גם מסוגל להוריד כדרור ולרוץ. זה מתאים לנו? חוץ מהיילייטס, יש משחקים מלאים ביוטיוב של הליגה האוסטרלית ושם אפשר להתרשם מ... כלום, הליגה האוסטרלית זה לא כדורסל. בעצם אין לנו ממש אינדיקציה לגבי היכולות שלו בכדורסל עומד.

ג'ון מיקס בגלאטסראיי. פספוס, אם כי כנראה שכדי להביא אותו צריך היה להגיע לדטאנט עם אקוניס. עכשיו מדברים על אקסבייר סניד, ואני עוד נשמתי לרווחה כשאנתוני לאמב ירד מהפרק. איכס. אני לא יודע אם יש משהו יותר מגונה מהטיפוסים האלה - סניד, לאמב, ג'יימס פאלמר, אנתוני בראון, קורטני פלס. SF סקוררים של 40%. אין יותר Losing basketball מהדבר הזה. בחיי שאני לא מבין מה אנחנו מנסים לבנות.


סומך עליך בגדול, ובאמת שאני לא זוכר או מכיר מידי, אבל הצצתי בממדים ולא נראה שהנתונים היבשים לפחות מתיישרים עם הראנט שלך (אם כי יש לגמרי יש לו פרצוף של מכביסט מגונה):

בעונה המלאה היחידה (והאחרונה ב23) שלו בנבא הוא קלע ב47 אחוז מהשדה, טוב מה3 עם נתוני ריבאונד טובים לעמדה.
ב4 שנים במכללות הוא קלע ב47% מהשדה, לא משהו מה3 וממוצע ריב׳ מעולה לעמדה.
בניו זילנד זה לא משנה אבל כבר ב50% ומספרים של ראש לשועלים בכללי.
בג׳י ליג בחמש עונות הוא קלע ב...47% מהשדה , טוב מאוד מה3 עם ממוצע ריבאונד מעולה לעמדה.
בטרנטו, עונה אחת, אכן גירד 40% מלמטה ומתאים לפרופיל שציירת אבל לפחות בליגה הוא היה על כמעט 39% מה3.

אחפור יותר כשיחתום מן הסתם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:29 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ״הפצצה״ מבחינה כלכלית אני מניח, אבל נראה אחלה שחקן. יכול לשחק גם בעמדה 4, עשה שנה שעברה 13.7 נק׳ למשחק ביורוקאפ בטרנטו, נראה שומר פחות טוב ממורגן, אבל מגוון יותר. אני בעד. מקווה שאת הכסף ״הגדול״ משאירים לעמדות שנותרו - 4 ו5 או לפחות לאחד מהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:33 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
חזר בשנה שעברה מפציעה באכילס, קצת קשה לדעת איך יהיה. מתאים דווקא למכבי לקחת חתול בשק כזה.


נערך לאחרונה על ידי רלפי בתאריך ד' יולי 30, 2025 1:02 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:35 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זה כבר השחקן השני עם אוריינטציה התקפית
ואם לוקחים בחשבון שגם הובר וג'ייסון והארפר הם לא מגדולי השומרים
יש מצב שחירבשנו את הזהות ההגנתית שהיינו כה גאים בה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
כבר וולקאם ללאמב.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:39 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
להבדיל מקסלמון אני דווקא מחזיק מלאמב. אבל במקומכם הייתי מקשיב לקסלמון :(
להזכירכם, אני חשבתי שההחתמה של הרפר היא שגיאה איומה ושהוא שחקן בלתי נסבל ולא מאד טוב. אני עדיין חושב ככה, רק לצערי המציאות לא מסכימה להתיישר עם הניתוח שלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 12:45 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
uriel17 כתב:
אני מתכוון במצטבר
קח את סורקין, ג'ונדי, בלאט, תוסיף להם את ליפ וגור לביא
ותקבל ביחד נתח תקציבי כנראה הגדול בכל הזמנים לישראלים
זה נראה מאוד נכון לתקופה של חוסר ודאות בהגעת זרים לישראל
משהו שאולי יש בו קצת הפוגה, אבל יכול להכות בנו מחדש בכל רגע

אתה אולי מתכוון במצטבר, אבל בהודעה עצמה רשמת שמכבי פתחה את הכיס בקיץ וכנראה שהמחאה עשתה את שלה.
כמובן שההחתמות של סורקין, בלאט, ג'ון די ואפילו ליף ולביא הגיעו לפני המחאה.
בעיני ההחתמות הללו הן בעיקר פאניקה ופוגעות ביכולת של מכבי להביא זרים מובילים.

כלומר שבקיץ הזה הם הוסיפו עוד מיליון שש מאות נטו לישראלים למרות כל מה ששמו בעונה שעברה
זה חייב לבוא ממשהו שלא קשור לכדורסל. לחץ אוהדים או מצב בטחוני.
כי כדורסל, אין כאן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
ברמת יורוקאפ נראה כמו החתמה מאוד מכובדת,
השאלה איך זה מסתדר בליגה, הגיוני שלאמב מיועד לעמדה 3 (דרך אגב, הגובה שלו 1.98)
ואז הוא דורך על משבצת של זוסמן.
לאמב וזוסמן יחד בחמישיה, לא כל כך הגיוני.
קרינגטון יחליף את זוס בחמישיה, לאחר כל ההבטחות של שחקן מוביל, גם בעייתי...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:27 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
זוסמן פתח בשנה שעברה עם מורגן בחמישייה, אין סיבה שלא יפתח עם לאמב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:28 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, אני מקווה שידעו להפעיל את הארפר ווינסטון ביחד, ואז הם יפתחו בחמישייה עם זוסמן ב-3, יחד עם זר חדש בעמדה 4 ואוסטין ויילי ב-5


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה שחקן כיכב בליגה האיטלקית וביורוקאפאשתקד ולפני שנתיים היה שחקן לגיטימי בנבא בגולדן סטייט עם 60 משחקים 20 דקות ו6 נ’ק למשחק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:41 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אחרי צפייה בכמה סרטונים נזכרתי בו מהעונה בגולדן ושדי התרשמתי ממנו גם אז, אבל בהשוואה להווה נראה שהוא תפח קצת מה שמעלה את ההשערה הבאה:
בגולדן אני זוכר בעיקר שלשות כחלק מהשיטה ההתקפית שלהם וקצת מגרש פתוח, מהסרטונים בטרנטו אני רואה הרבה משחק פוסט אפ וניצול של הפיזיות ותפיסת מיקום עם הכתף, כדי לייצר נק׳.
החדשות הטובות הן שזה עונה על צורך שאני מדבר עליו המון של משחק פוסט של שחקן טכני כדי לגוון את ההתקפה, ואני מניח ששנת המעבר הזו (גם לאירופה, גם אחרי פציעה רצינית) יכולה להסביר את הירידה באחוזים מהשדה עונה שעברה.
שוב, סומך על קסלמון אבל זה לא הצטייר כסקורר בשביל המספרים מהסרטונים, ונראה שיש לו טכניקת זריקה קונסטנטיבית עוד מהנבא מה3 (גם אם לא הכי אסתטית) ושהוא יכול ליהיות יציב מהטווח.
אלו דברים שהיינו צריכים וזה יחטוא לאמת להשוות אותו למורגן (געגועים), זה יותר תחליף לרנדולף באיחור של שנה.

השאלה הגדולה היא ההגנה שלו (אין לי מושג) ובתמונה הגדולה יותר אם באמת עזבנו את הזהות ההגנתית מאחור או שאפשר לשמר אותה עם שתי ההחתמות הבאות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 1:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
אין לו טכניקת זריקה קונסטנטיבית, כי אין דבר כזה. אם הכוונה היא לקונסיסטנטית, אז אני גם לא מבין מה זה אומר, כי זה כמו להגיד שיש לו טכניקת זריקה קבועה והוא לא זורק שלשה אחת בסגנון של עדי גורדון ואחת בסגנון של נמרוד לוי, שזה אולי מגניב מצידו, אבל אמור להיות גם די מובן מאליו.

אני בעד ממש. כשדיברתי על זרים בעולמות ה-500 אלף דולר זה לגמרי היה הכיוון. אני זוכר אותו שומר לא רע בכלל, אבל אולי זה השתנה. מעניין אם המחשבה היא שהוא ה-3 או שהוא 4 נמוך כי בכל מקרה מעבים את הצבע עם עוד סנטר זר. כך או כך, אני מבסוט מאוד ומבחינתי שיביאו כבר את הבאחצ'שהיר האלה וניתן להם בראש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 2:07 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
כן מחילה הפלצת המילים בהקשר הזה, בכל אופן זו הספקולציה שלי על הפער הגדול באחוזי ה3 בין הליגה והיורוקאפ עונה שעברה, והכוונה היא שגם כשהוא זורק כסט שוטר וגם מכידרור הוא שומר על אותו שיחרור גבוה עם סוג של הדיפה טכנית (ודי מכוערת) שכזו.
זה גם בקונטרסט על מה שכתבתי על קאסיוס שראיתי אותו זורק בשתי טכניקות שונות והיה נראה לי קצת חשוד יותר מהבחינה של אי היציבות במספרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 2:11 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
חתם לשנתיים, ירוויח 600 אלף דולר לעונה על פי ספורט 5. וואלה השקיעו סכום יפה, עלו ברף התקציבי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 2:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
לסגל הזה עכשיו באמת צריך מומחה הגנתי שיחליף את מורגן (וג׳ונסון) שיכול לשמור 1-4, ושחקן פנים- אידיאלית זה 4-5 פיזי עם יכולת חסימה ןיד לשלוש ala מיילס טרנר.
הפרופיל הראשון מניח שריאלי יותר אם כי לא קל למצוא מישהו ברמה של מורגן שגם לא יהיה חסר תועלת התקפית, השני כמובן כמעט בילתי אפשרי ומעניין מה יצליחו למצוא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 2:16 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
עכשיו מתפרסם בספורט 5 שהוא ירוויח 600 אלף דולר לעונה .חתם לשנתיים כאמור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 30, 2025 2:25 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אין שום סיבה לסמוך עלי כי יש לי סלידה מסוג השחקן שהוא וכי אני מוטה לרעת העונה האחרונה שלו, אחרי הפציעה באכילס, שבה הוא אכן תפח משמעותית ונהיה סוג של בטטת שלשות (יותר מ-7 זריקות למשחק בליגה). הוא גם מהשחקנים האלה שנראים עייפים אחרי כל מהלך, יכול להיות שוב עניינים של משקל, אני לא משוכנע שהוא מסוגל להטביע כרגע. בטרנטו לא ראיתי אותו שומר בכלל, הדיל היה שמיילס קייל אחראי לדברים האלה (ולכן הוא עכשיו בברצלונה).

הוא כן חזק ודי טכני, מה שאומר שהוא באמת ישלים את התכונה הזו שחיפשנו נואשות מפורוורד בעונה האחרונה, אז יש מצב שגם ממנו וויילי ירוויח (הוא אמנם לא מוסר גדול, אבל חלק משמעותי מההצלחה של וויילי בטופאש היתה דרך הקובי-ברייאנט-אסיסטס שקיילב הומסלי היה מארגן לו. בכלל, כל מהלך שאיננו נעילה של אוסטין וויילי הוא מהלך יותר טוב מהמהלך נעילה של אוסטין וויילי). אני מניח שיביאו איזה גבוה עם אוריינטציה הגנתית שכאילו אמור לשחק הגנה בשביל כל השאר, ואז נתעצבן עליו שהוא נגר.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.