סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 2:17 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 38 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 2:21 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
*AKA כתב:
עופר, דבר אחד שאני זוכר טוב מאוד, זה שקליין הביא את באוורס. לפני שהיה פה מאמן בכלל (רק אח"כ שמיר חתם).


גם סולומון ומקארתי הם שלו כמובן. ויש הטוענים שגם מוריס.
אגב, זה לא מצב מאד רצוי בעיני, ושוב, כפי שאמרתי גם אם הוא היה אלוף העולם בבניית סגל אני לא חושב שהוא צריך להיות במערכת.

ראובן כתב:
אני חייב להגיד שאני לא מחסידיו השוטים של קליין (לא יודע אם זה בגלל הלא חסיד או הלא שוטה), אבל נראה לי שהוא קנה ביושר פסק זמן מכל הביקורות נגדו אחרי השנה הנוכחית. אחרי קריאה של כמה עונות בצ'ה, עם הראל מצד אחד ואריה מצד שני, אפשר היה לפנטז שרק קליין יעזוב והכל יסתדר. אז מסתבר שלא.


שוב, ברור לי שהוא לא צריך להיות במערכת. לא היה לי ספק שהליכה שלו לא תפתור את הרקבון בקבוצה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 5:47 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:10 pm
הודעות: 3982
בלוג: הצג בלוג (0)
jack the ripper כתב:
אוקיי.רק תודיעו לנו מתי לרדת למקלטים
האם "תקיעת יתד" באירופה פירושה עליית שלב ביורוקאפ?


:!:

אם לא שום דבר אחר, דני קליין הוא אמן הספינים. יצירת מופת.

_________________
Whether he is a sinner or not, I do not know.
All I know is that once I was blind, and now I can see.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 06, 2013 11:32 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' דצמבר 06, 2006 10:48 pm
הודעות: 1743
בלוג: הצג בלוג (0)
נושא ההודעה: Re: דני קליין כבר לא במלחהפורסם: ש' יוני 09, 2012 3:09 pm

Sophomore

הצטרף: ד' דצמבר 06, 2006 10:48 pm
הודעות: 1209
בלוג: הצג בלוג (0)
הקפצה.

לא ראיתי סיבה לכתוב דברים לפני שדני קליין עוזב סופית, ועכשיו זה נראה שזה באמת סופי. חבל שדני קליין לא מוכן למחול על כבודו ולהמשיך לעשות את מה שהוא עושה כ"כ טוב תמורת שכר קצת פחות אסטרונומי ובלי סמכויות מקצועיות. הרי זה ברור לכולם שאם דני היה ממשיך כמגייס כספים ונותן למישהו אחר להשתלט על על הצד המקצועי זה רק היה מיטיב עם הפועל, בטח לאור 4 העונות האחרונות שהיו כישלון מוחלט בעיקר ברמה המקצועית.

למרות שאין עוררין על כך שהפועל היא מפעל חיים בשבילו לדעתי דני קליין הוא קודם כל איש עסקים ממולח עם אגו ענקי שחושב בעיקר על טובתו האישית - והעובדה שהוא דורש פיצויים על כל השנים שהוא נתן להפועל, כולל אלו שבהתנדבות (מה ששופך ערפל על עתיד הקבוצה) - רק מוכיחה את הטענה הזאת.

סתם נקודה למחשבה: זה לא סוד שהסמכויות של שמעון במכבי הצטמצמו במהלך השנים, החלטות מקצועיות הן כבר מזמן לא רק שלו. מישהו פה מדמיין את שמעון מאיים לעזוב? ואם נניח בתרחיש אפוקליפטי כלשהו שמעון היה עוזב, נראה לכם שהוא היה רץ לבקש פיצויים על כל השנים שהוא עבד בהתנדבות (שזה מה..35 שנה?).

אני אפרט על שתי התכונות של דני שלדעתי בסופו של דבר הכשילו את הקבוצה מבחינה מקצועית (על הצד הניהולי כבר שפכתי מספיק מילים.. דני כהן, גידי דודי וכו') ושלא ראיתי להן איזכור עד היום בפורומים:

1. דני קליין לעולם, אבל לעולם לא פתח חוזה באמצע עונה. לא משנה מי השחקן, מה החשיבות של וכמה הוא העלה את הערך שלו בהפועל, אצל דני קליין מדברים על חוזים רק בקיץ - ועדיף בשלבים מאוחרים של הקיץ, כששחקנים שנותרו עדיין ללא קבוצה מתפשרים על כסף (אמממ מקרי שהפועל תמיד מתחילה לבנות סגל מאוחר? כנראה שלא) המשכיות? מחשבה לעתיד? לשריין שחקן טוב? חבל לכם על הזמן, אצל דני קליין זה לא היה קיים בלקסיקון. בדר"כ זה היה מגובה ב "אנחנו לא יודעים מה יהיה התקציב בעונה הבאה" למרות שכמעט בכל אחת מהעונות האחרונות הבסיס התקציבי היה איתן.

מה שמחזיר אותי לתכונה הדומיננטית של דני קליין - הוא קודם כל איש עסקים שחושב איפה אפשר לחסוך עוד קצת כסף גם כשהתקציב מאפשר לו להנהוג אחרת. הוא חושב בקטן, הוא לא מסתכל קדימה (יש מקרים יוצאים מן הכלל ואני אתייחס לזה בסעיף הבא). הנה פרט מעניין שהגיע לאוזניי ומדגים בצורה מושלמת את הסעיף הזה:

בעונה השנייה שלו בהפועל פניני פנה לקליין באמצע העונה להאריך חוזה. באותו זמן הוא לא חלם בכלל שהוא יקבל הצעה ממכבי. קליין פסל על הסף. ההמשך היסטוריה.

2. דני קליין כמעט ואף פעם לא היה מוכן להוציא סכומים משמעותיים על שחקן שהוא לא מכיר. ובתור אחד של שלא ממש מתמצא בשוק שחקנים זה וואחד חיסרון. מזה סכום משמעותי? 250 אלף וצפונה. האם הייתה לו את האפשרות להוציא קצת אקסטרות? לפי מה שאני יודע, אם דני היה רוצה מישהו הוא תמיד היה מוצא את האקסטרות. המקרים היוצאים מן הכלל הם שחקנים עם קבלות או שהוא מכיר כמו וויל סולומון בשתי הקדנציות שלו, טרוויס ווטסון עם הרזומה ביורוליג (אני לא מחשיב את עונת ארזשטיין השנייה ששם הכסף זרם כמו מים) וכו'. מה לעשות שלא כל עונה נופלות עליך מציאות ולפעמים צריך לזהות את השחקנים לפני הפריצה כשהם עוד פחות או יותר בטווח המחירים של הפועל. אני לא אתחיל לעבור על שמות אבל עשרות שחקנים במהלך השנים נפסלו על הסעיף הזה ובסופו של דבר זה הגביל את הקבוצה, במיוחד לאור העובדה שהפועל היא קבוצה שלא נוטת לקחת הימורים על יוצאי קולג' למינהם בשונה מקבוצות אחרות בליגה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 06, 2013 1:10 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
בנוסף לעונת ארזשטין תוסיף גם את עונת צביקה שרף וגדוד הזרים היקר.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 06, 2013 1:34 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14740
בלוג: הצג בלוג (0)
ככל שמועד סיום בניית הארינה יתקרב באופן טבעי יותר ויותר אנשי עסקים וחברות עסקיות ירצו להיכנס לעסק הירושלמי.בעונה הבאה י-ם תשחק עדיין במלחה ורק אח'כ תעבור לאולם החדש,כרגע זה רק הפריויו למה שהולך להיות בקיץ הבא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 06, 2013 10:09 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' דצמבר 07, 2006 1:24 pm
הודעות: 2378
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT. כתב:
ככל שמועד סיום בניית הארינה יתקרב באופן טבעי יותר ויותר אנשי עסקים וחברות עסקיות ירצו להיכנס לעסק הירושלמי.בעונה הבאה י-ם תשחק עדיין במלחה ורק אח'כ תעבור לאולם החדש,כרגע זה רק הפריויו למה שהולך להיות בקיץ הבא

מה זה אומר אח"כ?
בערך בנובמבר?ינואר?מרץ?

_________________
והעיקר תשיר ת'המנון ותשחקו ביום הזכרון
היורוליג הוא מקדונלדס של זריקות לסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 06, 2013 11:16 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 9:03 pm
הודעות: 9809
בלוג: הצג בלוג (0)
נדמה לי שהוא התכוון בעונה לאחר מכן.

_________________
All Your Dreams Are Made, When You're Chained To The Mirror And The Razor Blade


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 07, 2013 1:23 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יוני 08, 2007 8:41 pm
הודעות: 892
בלוג: הצג בלוג (0)
יהיה מעניין מאוד גם הקיץ הזה בבירה !!!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 07, 2013 1:50 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51122
בלוג: הצג בלוג (6)
ועכשיו, כשכתבת את זה, ברור שיהיה משעמם.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 3:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14740
בלוג: הצג בלוג (0)
דני קליין וסטודמייר מול אלון וסוכן השחקנים מס 1 בNBA כיום טלם שהודיע היום שהוא מצטרף לקבוצת הרכישה של אלון והחברה הללו מתכוונים לשדרג את התקציב של י-ם משמעותית. טלם מייצג בין היתר את קובי בראיינט.........עד יום שישי הקרוב צריכים להגיש את כל מסמכי הרכישה ,שהיום הצטרף גוף שלישי לתחרות ורק ידוע שמדובר בטייקון יהודי קנדי שמתגורר בוונקובר שעדיין לא פורסם שמו. מה שארינה אחת יכולה לעשות..........


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 3:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:24 pm
הודעות: 3256
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT. כתב:
דני קליין וסטודמייר מול אלון וסוכן השחקנים מס 1 בNBA כיום טלם שהודיע היום שהוא מצטרף לקבוצת הרכישה של אלון והחברה הללו מתכוונים לשדרג את התקציב של י-ם משמעותית. טלם מייצג בין היתר את קובי בראיינט.........עד יום שישי הקרוב צריכים להגיש את כל מסמכי הרכישה ,שהיום הצטרף גוף שלישי לתחרות ורק ידוע שמדובר בטייקון יהודי קנדי שמתגורר בוונקובר שעדיין לא פורסם שמו. מה שארינה אחת יכולה לעשות..........

למה אתה לא לוקח את הקבוצה?
זה יהיה נחמד אם הקבוצה תהיה שלך ותעדכן כאן בפורום.

_________________
לספרים רק את החטא והשופטת
פיתאומית לעד, עיניי בך הלומות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 1:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51122
בלוג: הצג בלוג (6)
זה הרבה יותר נחמד כשהקבוצה לא שלו, והוא בכל זאת מעדכן פה.
חוץ מזה, קודם כל שיהיה גרוזיני וינהל סוכנות סובארו. אחרי זה נחשוב על קבוצה בשבילו.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 15, 2013 2:13 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 9:03 pm
הודעות: 9809
בלוג: הצג בלוג (0)
ראיון עם ראש אחת מקבוצות המשקיעים אורי אלון:
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=984388

_________________
All Your Dreams Are Made, When You're Chained To The Mirror And The Razor Blade


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 38 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17, נורטון ו 16 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.