סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 12:04 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2025 4:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
פריצקי באמת תמוה מאוד


במקום קולשוב ולא קורניליוס שכנראה ימשיך שחקן 10 או 11 ברוטציה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2025 7:36 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מי סיפר לך?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2025 11:27 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
כפי שנכתב בתרד הרלוונטי - יהיה מאכזב מאוד אם צ'ומה יחתום בהפועל ת"א.
שחקן שהייתי רוצה מאוד לראות אותו מתאחד עם האובורנים הירושלמים (אין צורך לקרוא גם לברייס בראון)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2025 8:37 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
קצת מצחיק להגיד את זה, אבל השחקנים מתחילים להיגמר.
התווספו שתי קבוצות ליורוליג וגם העומס גדל, עד כדי כך שכולן בונות סגלים של 10-12 זרים. קשה יותר ויותר להוריד שחקנים ליורוקאפ, בטח כל עוד קבוצות כמו מכבי מתמהמהות בהחתמות שלהן. יונצ'וק אומר שהוא לא בלחץ ששחקנים יחתמו מחר, אבל עד שהוא יתעורר, שחקנים ישכחו מהטילים האיראניים או תיחתם הפסקת-אש, נישאר עם שוק דל.

אפשר לטעון שדברים זזים באיטיות בגלל היורובאסקט. אצלנו נראה שהכל עומד.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 3:17 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
טרוולין קווין כבר לא על חוזה דו-כיווני באורלנדו והפך לשחקן חופשי.
שחקן ששווה מאוד להמר עליו אם זה אפשרי כלכלית.

קני לופטון גוניור מנסה את מזלו בבוסטון בסאמר ליג ואם לא ישיג חוזה צריך להתנפל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 7:08 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאד אשמח עם קני לופטון גוניור לא יהיה בהפועל למען האמת. שומר מזעזע, וההתקפה שלו לא מספיק טובה בשביל לחפות על זה, הוא לא באמת יכול לשחק עם גבוהים אחרים על המגרש והוא מעט חור שחור


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 8:47 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
איפה הימים שבאמצע יולי היינו כבר עם איזה שלושה סמיילים בטוויטר.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 12:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
איפה הימים שבאמצע יולי היינו כבר עם איזה שלושה סמיילים בטוויטר.

בשנה שעברה באמצע יולי היינו עם שני welcomes - ויילי שהיה ה-החתמה של הקיץ, וג'סטין סמית'. מורגן והארפר חתמו בשליש האחרון של יולי. לא היו החתמות של ישראלים בקיץ.
השנה סביר שנחתים רק 3 זרים, בעמדות 2,3,4 (וסמית' יהיה ה-5 המחליף). אולי מחכים להחתמה הגדולה, המקבילה של ויילי, בשנה שעברה ההודעה על סמית' באה קצת אחרי ויילי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 12:51 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
יש להפועל קטע מוזר שהם רוצים לחכות להחתמה הגדולה לפני שהם מודיעים על החתמות נוספות.
שנה שעברה למשל גסטין סמית חתם כמה ימים לפני אוסטין ווילי ובכל זאת הודיעו קודם על ההחתמה של ווילי.
בנוסף, בדומה לעונה הקודמת שלא הודיעו לאוהדיןם על הישארות של כריס גונסון, גם השנה אף אחד לא חושב לעדכן את הקהל רשמית על גסטין סמית..התהנלות מוזרה מאוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 12:59 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, בעיניי צריך להחתים לפחות עוד 4 זרים.
מודה שלא עקבתי אחרי הפורמט העדכני של הליגה, אבל בכל אופן אם רוצים לזכות ביורוקאפ צריך לפחות 7 זרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 13, 2025 2:13 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
אגב, בעיניי צריך להחתים לפחות עוד 4 זרים.
מודה שלא עקבתי אחרי הפורמט העדכני של הליגה, אבל בכל אופן אם רוצים לזכות ביורוקאפ צריך לפחות 7 זרים.

בממוצע לנו ולהפועל תל אביב תהיה כמות זרים הגיונית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 2:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=512465
אבוי ואוי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 2:38 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה כמו קשקוש. כל השמות שעלו עד עכשיו כמועמדים להפועל - ג׳יילן סמית׳, בונגה, טרימבל, מאט מיצ׳ל, אנתוני לאמב - כולם שמות ראויים פלוס. אז או שכל השמות האלה היו הנפצה מוחלטת ואז זאת יותר כתבה על הנטייה של כתבי ספורט לחרטט מאשר על התקציב של הפועל, או שהפועל פונה לכל השחקנים האלה, אבל מציעה להם 150 אלף דולר לעונה בקטע מוזר ולא קשור למציאות. אופציה נוספת - אנחנו כולה באמצע יולי ובקרוב יתחילו להגיע ההחתמות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 3:18 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
אם זה היה קשקוש היינו שומעים משהו על החבר'ה האלה חוץ מ"התעניינות"
עובדה שזה לא קרה
הפועל לא משדרת החוצה כלום אז אין לנו אלא להסיק בעצמנו שההצעות לא אטרקטיביות כמו אלה של הטורקיות

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 3:20 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
אם קצת נקצין, אפשר להגיד:
"או שלאדלסון נגמרו דמי כיס או שערוץ הבית של מכבי מנסה להסיט תשומת לב מהכתבה המקבילה של יאקובייטיס בדרך החוצה..." :D


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 3:29 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יודע, לדעתי זו אכן הקצנה ואני רואה את התגובות האלה מהרבה אוהדים שהנטייה הטבעית שלהם היא להגן על הקבוצה בכל מצב..זה קצת קונספירטיבי.
אני מניח שהאמת נמצאת איפשהו באמצע ובכל מקרה נגלה בוודאי בטווח של השבועיים הקרובים מי היה קרוב יותר לאמת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 4:07 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מציע לא להסחף אחר עיניין סדר הגודל הכספי של החוזים כי יותר מעניין למה מכוונים מקצועית מבחינת סוג השחקנים.

כבר למדנו להכיר את הנפשות הפועלות, לא הייתי מצפה לשמות בסדר גודל של ינאי עונה שעברה, בטח שלא מהעונה, תזכרו שאנחנו מדינת מלחמה שלא לומר מצורעת בחוגים מסויימים- מניח שהכל נהיה יקר יותר כשמדובר בשחקנים עם ביקוש כדי לפצות על זה.
מה גם שסביר להניח שהם יצאו מחוזקים מסוף העונה שעברה מבחינת הגישה השמרנית, ונראה התנהלות בסגנון ״הראנו שאנחנו מוכנים לשים מיליון וקרוב למיליון על עוגנים, אבל נמשיך לבנות לבנה על גבי לבנה בסבלנות בפרספקטיבה יותר ארוכת טווח״.

מבחינתי, הסכומים פחות קריטיים כי יש גם שחקנים יחסית אפורים שמרווחים בסיביבות המיליון באירופה, אני מקווה שיגיעו שחקנים בפרופילים שדיברנו עליה כאן בחצי שנה האחרונה לפחות.
אם זה המצב ותג המחיר שלהם זה בין 250-500 אלף אבל מדובר בפרוטוטייפים המתאימים, בסדר, אנחנו לא מחפשים לשבוא שיאי תקציב (ינאי כבר לקח את זה), רק פאקינג כשרון כדרוסל.

כמובן שאם זה קישקוש ובא איזה טרימבל, אחלה, אבל אם זה איזה שחקן מוכח מהביסיאל שעולה חצי, גם בסדר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 4:18 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שבועיים זה מעט מידי
אם בשבועיים הקרובים נחתים טריק פיליפ כזה או אוגביידה
אז נדע שזה הולך לקבוצה ברמה של העונה שעברה בלי שיפור ממשי
אבל אם לא תהייה החתמה בשבועיים הקרובים? לא הייתי מתרגש
כמו שהזכרתי בת'רד אחר, המאגר הכי גדול של שחקנים מעניינים עם יחס שכר/יכולת טוב נמצא סביב ליגות הקיץ, ג'י ליג שחקנים שמקווים לקבל חוזה ב NBA ייתכן שהזמן יאפשר לשכנע אותם לבוא כי יש שיפור במצב הבטחוני, כי הסיכוי לקבל חוזה טוב בNBA הולך ויורד, כי יהיה לך סעיף יציאה לחוזה מובטח בNBA


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 4:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
אם זה היה קשקוש היינו שומעים משהו על החבר'ה האלה חוץ מ"התעניינות"
עובדה שזה לא קרה
הפועל לא משדרת החוצה כלום אז אין לנו אלא להסיק בעצמנו שההצעות לא אטרקטיביות כמו אלה של הטורקיות

לא לא. הכתבה הזאת היא קשקוש כי אמפירית אין בה כלום. ציטוט אחד של ״גורם המעורה בשוק״ שאומר שהשמות שהפועל מחפשים מפתיעים אותו כי הוא היה חושב שבעונה שצריך ללכת אול אין על היורוקאפ וכו׳ וכו׳. בסופו של דבר יש איפשהו מספר: כמה כסף הפועל מקצה לשלושת הזרים המרכזיים שהיא מחפשת? לנועה פופלינגר אין את המספר הזה. אם היה לה, היינו יכולים להתווכח: ״1.2 מיליון דולר לשלושה זרים?! בעיניי זה מעט מדי!״ ״1.5 מיליון זה סבבה, מה אתם רוצים?!״ אבל אין לה את המספר הזה. יש לה, כאמור, ציטוט של איש אחד שהופתע. מי זה האיש הזה (סוכן שחקנים? סוכן שחקנים שהתבאס על הפועל מסיבה כלשהי? אלי סהר? צביקה שרף? רועי גלדסטון?)? מה היתה הציפייה הראשונית שלו שעל הבסיס שלה הוא הופתע? בקיצור, עד שלא יוכח אחרת, שטויות…

מה שמבאס זה שכתבה כזאת, למרות שהיא שטויות, גם מייצרת מציאות. בעיניי לדוגמה, 1.5 מיליון דולר בשביל השלושה זרים המרכזיים שנשארו זה אחלה תקציב. אבל אחרי שזה מוסגר כבר כ״נסגר הברז״ תהיו בטוחים שאצל הקהל הרחב תקציב כזה יהיה הוכחה לכך שהנראטיב הזה הוא אכן המציאות- אין כסף!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 4:51 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 29, 2024 1:11 pm
הודעות: 371
בלוג: הצג בלוג (0)
בינתיים יש welcome לרועי פריצקי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 4:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
בום ! פריצקי חתם. מי זה שאמר שלא שופכים כספים בקיץ ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 5:03 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' יולי 08, 2008 10:35 am
הודעות: 147
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 5:08 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' נובמבר 15, 2009 1:36 pm
הודעות: 1014
בלוג: הצג בלוג (0)
מחבב מאוד את פריצקי. שחקן פיזי ובנוי מצוין לגודל שלו שלא מפחד ממגע ושמאלי עם סיומת לא רעה בכלל בשתי הידיים. הוא גם אוהב את הכדור אצלו כשמתחיל להיות לחוץ ומבחינתי אצל ישראלים צעירים זה תמיד יתרון

_________________
תמיד צודק אבל עדיין מקשיב גם לאחרים מתוך אצילות מושרשת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 5:22 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
צומפי כתב:
אני לא ילד, ועברתי קצת שנים בהפועל ירושלים ואני בטח משתדל לא לקטר על כל דבר אבל יש משהו מאוד מאוד לא טוב איך מתנהלת תקשורתית בכלל ומול האוהבים בפרט.
אוקי, בחרתם להודיע על רועי פריצקי, אחלה, בלי טיזר, בלי שום דבר, ניחא, כנראה לא השחקן הכי חשוב בסגל אבל זה לא רק זה.
בהודעה, כתבו גם את הסגל החתום לשנה הבאה, לדוגמא ג׳סטין סמית, נכון, היה ברור שהוא ממשיך אבל לא יצאה הודעה רשמית או משהו כזה, פשוט כלום.
בנוסף, מי שלא ממשיך זה איגור קולשוב, למה צריך לתקשר את זה ככה, ממה לא ברור, והשיא, כמובן אור קורנליוס, בניגוד לקולשוב שנגמר לו החוזה והיה בקבוצה חצי עונה, אור קורנליוס מסיים 3 שנים בקבוצה + יש לו חוזה לשנה הבאה. למה ככה האוהדים צריכים לגלות שהוא עוזב?

לצערי, זאת פשוט התנהלות מביכה מאוד. זה לא עניין תקציבי, זה לא עניין ניסיון, זה פשוט חוסר הבנה איך מנהלים תקשורת מול אוהדים.

+1


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 14, 2025 6:19 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב יש גם בשורה משמחת היום (מבחינתי לפחות)
מאט מיטשל חתם בבאחצשהיר ולא יגיע אלינו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], shmueliki ו 30 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.