סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:34 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 02, 2013 3:51 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
גיל ברק הוא שדר איום ונורא, כשלושת רבעי מהתקלות שלו שמופיעות ב"כדורסלע" אני שלחתי להם (כולל ההיא של 6 הטעויות הרציניות תוך חצי רבע ראשון), אבל הוא לפחות לא בהמה גזענית ומטונפת פה כמו גרשון וקופמן.

קופמן זו בכלל תעלומה בעיניי. גרשון הוא אמנם גזען, סקסיסט ואדם מזוויע, אבל מבין כדורסל. קופמן לא מבין כדורסל. הוא גם לא מבין כדורגל. לא ברור אם יש ענף ספורט רציני שהוא מבין בו, אולי כדוריד. הרמה שלו סופר-נמוכה, אין לו שום ערך מוסף, הוא לא מסוגל להעביר ראיון אחד סביר ואני עוד לא מדבר על ההתנהלות מחוץ לאולפן. למה יש לו במה בכלל? את מי הוא מחזיק בביצים? לא ברור.

מעבר לזה, כל תרבות הקומבינה וה"שמור לי ואשמור לך" שפעם חשבנו שהיא נחלתם הבלעדית של אושיות כמו אופירה אסייג, השתלטה מזמן על כל חלקה טובה, גם בערוץ הספורט. מאד עצוב שהערוץ של מיילן טנזר, זה שהביא איכות ברמה שהזכירה לנו את קדפמ, הפך להיות גרסת הטלוויזיה של הטריבונות הכי גרועות בליגה ג'.

וזה לא שאין אנשים טובים. תביאו את רונן דורפן לאולפן. תביאו את דורון קרמר. חסרים אנשים מוצלחים? ממש לא. אבל לבהמות יש קושאן על המשבצת. ו"שיחת ההבהרה" שעשו לגרשון זו בדיחה ממש לא מצחיקה. כמו במקרה המוקה שהיה אמור לסיים לו כל שבב של קריירה, כך גם זה שהוא קרא לשחקנים בשידור "קוקסינלים". אבל למי אכפת.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 02, 2013 4:57 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
עכשיו זה רשמי- צוות השידור במשחקי היורוליג של מכבי יכלול את יורם ארבל, פיני גרשון וטל שורר.

http://b.walla.co.il/?w=/7/2682371


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 02, 2013 5:19 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה כיף שטל שורר עזב את גלי צהל ולא צריך לסבול אותו בפינת הספורט בבוקר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 8:17 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
איזה כיף שטל שורר עזב את גלי צהל ולא צריך לסבול אותו בפינת הספורט בבוקר.


:hi_hi_hi:

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 8:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
ציטוט:
למה יש לו במה בכלל? את מי הוא מחזיק בביצים? לא ברור.


מסיבה מאוד פשוטה- הוא מצית שריפות ותבערות, וזה מה שעושה רייטינג ורעש. ולכן הוא שם, ולכן הוא בתכנית הספורט של 103 יחד עם איינשטיין המתלהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 8:53 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' דצמבר 07, 2006 1:24 pm
הודעות: 2378
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
איזה כיף שטל שורר עזב את גלי צהל ולא צריך לסבול אותו בפינת הספורט בבוקר.

זאת בהנחה שיש עיתונאים שלא חושבים שאתיקה זה בית סוהר בארה"ב

_________________
והעיקר תשיר ת'המנון ותשחקו ביום הזכרון
היורוליג הוא מקדונלדס של זריקות לסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 8:53 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
איזה כיף שטל שורר עזב את גלי צהל ולא צריך לסבול אותו בפינת הספורט בבוקר.


אני לא בטוח שרמי יצהר, מחליפו (הזמני?) על העברית העילגת שלו הוא תחליף טוב יותר משורר.

ואגב, במסגרת פינתנו :הבה נקטר על התקשורת", מה העניין עם גל"צ שמקדישים שלוש וחצי דקות בבוקר לספורט?
השלוש וחצי דקות האלו הן בין אם לא קרה כלום ואנו נאלצים למלא אותן בראיון מרתק עם האפסנאי של בית"ר ירושלים ובין אם היו אתמול שמונה משחקי ליגת האלופות, קבוצות כדורגל ישראליות משחקות במפעלים אירופאיים, רוני בוסאני התפטר ויש חשד לפלילים בהתאחדות לכדורגל והכל צריך להיות מדווח בסטקאטו מטורף ומעט מביש.
אני בטוח שתכנית ספורט (להבדיל מפינת ספורט) הוא משהו שחלק ניכר מהלכאורה קהל יעד של התחנה שהוא, ובכן, חיילים ישמח לשמוע אולי אפילו יותר מהלעיסה החוזרת והאינסופית של אותם אייטמי חדשות בחמש תכניות רצופות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 10:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
ממתי התכנים של גל"צ מוכוונים באמת לחיילים בגילאי 18-21?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 03, 2013 11:26 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
שאלה מעניינת אם כי מקומה באוףטופיק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], ציפה דריפה אלמדלסי ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.