סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 7:39 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 104 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 15, 2022 7:04 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
כותרת ב-ONE: ג'ו רגלנד בחמישיית המחזור באלופות
בתוך הכתבה: "ג’ו רגלנד ממשיך להיות אחד מעמודי התווך בהפועל חולון, וקיבל חותמת נוספת לתרומה האדירה שלו לקבוצה של גיא גודס,
כשנבחר לחמישיית המחזור השני בליגת האלופות של פיב”א, אחרי הניצחון...."
https://www.one.co.il/Article/421022.html

קצת מוזר, המשחק השני של הפועל והרצליה טרם שוחק, נכון ?
אז מה באמת היה ?
פיב"א הציגה חמישה שחקנים לבחירת השחקן המצטיין של השבוע השני של המשחקים,
וגם פה רגלנד לא נבחר למצטיין אלא זולטן פרל (עם יותר מ-50% מהקולות) שסחף קבוצתשקרהונגריתכלשהי לנצחון על מורסיה הספרדית.
https://www.championsleague.basketball/ ... econd-week

תמונה

מאיפה ההמצאה על בחירת רגלנד ל-MVP ? ל-ONE הפתרונים !! תזכרו את זה כשאתם קוראים כתבות ב-ONE


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 12:44 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
הרצליה היום מארחת את ריטאס וילנה
יחסי הכוחות אולי שונים משחשבנו - הליטאים אחרי 2 הפסדי בית רצופים בליגה המקומית (ולא לז'לגיריס או "לקבוצות מוכרות")
בסוכנויות ההימורים - הרצליה פייבוריטית

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 6:32 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
30 ש"ח לכרטיסים למשחק של הרצליה בקופת האולם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 8:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
מחצית מרובת התרחשויות בחדרה. 17 הפרש לריטאס אחרי רבע אחד עם הצגה מגוונת של אקודאס ומרכוס פוסטר, ומלא ליטאים מרביצים. רבע שני, הולכים לגאמבל במקום לואן-וליט בצבע, נכנס קמפ האנרגטי במקום באב הסוליסטי והרצליה חוזרת למינוס 3.
הרצליה מקבלת אפס כבוד מהשופטים וריטאס שומרת על מרחק מה.

לגאמבל אין הרבה אוויר, אהרוני יצטרך לנהל דקות כמו שצריך ולקוות שבאב יגיע כבר.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 9:01 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
ריח של הפתעה באויר: פרישטרי מובילה על טנריפה בבית של הרצליה 7 דקות לסיום ב-12 הפרש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 9:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
ניצחון יפהפה של הרצליה. בהתעלם מ-3 הדקות של פאייה וסהר, ונוכח הפציעה של הוקר, אהרוני הצליח איכשהו לא להעמיס יותר מ-32 דקות ולא פחות מ-25 דקות על שישה שחקני רוטציה, קיבל 4 אס' על 0 איב' מקרביץ כרכז ושרד ביתרון קטן עד שבאב נזכר להופיע למאני-טיים. עוד דברים יפים בסטטיקה, 21+ לקמפ, 87% קבוצתי מהקו, 70% ל-2, 7 עבירות פחות מהיריבה, 5 חסימות. מהמם

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 10:33 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הרצליה קבוצה טובה
אהרוני לא ייעצר בהרצליה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2022 11:26 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' דצמבר 28, 2020 12:32 pm
הודעות: 223
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי קמפ זה חתיכת שחקן אנדרייטד...אבל בובה של שחקן..עושה את כל הדברים הקטנים ולחלוטין לא ממש נגר
חוץ מזה מדהים שהצליחו להביא שחקן כמו גמבל..שיחוק..
בכללי זה שקבוצות שמשחקות באירופה מחליפות שחקנים בגלל פציעות בשחקנים מעולים מגיע להם חתיכת סחטיין...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 12:13 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
2 ניצחונות יפים להרצליה השבוע
חייבים להגיד שנכון לבינתיים לאהרוני פשוט "קלפים" פחות טובים השנה - גמבל נהדר ככל שיהיה, יתקשה לתת את האימפקט של אונווקו
וחסר להם ישראלי במקום דאוסן (קל וחומר כשהתווספו ללו"ז לפחות עוד 6 משחקים לא קלים)
יכולים לתת עונה ממש יפה אם איזה בריסקר פתאום חותם שם, נמתין

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 1:01 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 10:29 am
הודעות: 1392
בלוג: הצג בלוג (0)
משחקי היום:
בית D:
- איגואקה - נימברוק - 74:91

נימברוק המתדרדרת מפסידה לאיגואקה ששלטה במשחק לכל אורכו.
בראיינט קרופורד המקשיש קלע 33 נק' והוסיף 8 אסס', ניקולה טרנקוביץ' (15+16) וקנדריק ריי (16) מצד אחד,
גרל סימונס (18) ומרק קלאסן (10+14) מצד שני.

- בילבאו - באצ'שהיר - 66:88
בילבאו ממשיכה את פתיחת העונה המרשימה שלה (1-3 בספרד, 0-2 ב-BCL) בעיקר הגנתית ועוצרת את הטורקים 9 נק' ברבע הראשון, ו-21 במחצית.

תמונת הבית: בילבאו 0-2, איגואקה ובאצ'שהיר 1-1, נימברוק 2-0.

בית H (של הרצליה):
- פרישטרי - טנריפה - 81:88

ספאנוליס על הקוים של פרישטרי הוביל אותה לשליטה במשחק מהרגע הראשון בהפרש שהגיע בשיא ל-16 נק'.
היוונים שלטו בצבע (24-38 בריב', 9-18 בהתקפה ו-10-25 בנק' מהזדמנות שניה).
רדאנוב עם 21 נק' ומירו בילאן עם 8 ריב' בלטו אצל היוונים, מרסלינו האורטאס בן ה-39 עם 17 נק' ו-9 ריב' לא הספיק לספרדים.

תמונת הבית: פרישטרי 0-2, טנריפה והרצליה 1-1, ריטאס 2-0.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 8:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
ב-21:00 הפועל במשחק בית חשוב, וקשה בהרבה ממה שנראה על הנייר, מול לודוויגסבורג - שתארח בתחילת השבוע הבא את באמברג, שמצידה ניצחה הערב בכפר-בלום.

אחרי העונה המצוינת האחרונה ופיזור הקבוצה, לודוויגסבורג עשתה לודוויגסבורג: משחקי הרעב במחנה הקיץ בהשתתפות דמויות אנונימיות למדי, שבסופו החלשים מנופים בחזרה לארץ הקודש (היי רוני הארל) ונשארים עם סגל ארוך, זול ואיכשהו מנצח. 1-2 בליגה הגרמנית, ניצחון חוץ בהמבורג בשמינית גמר הגביע ו-40 בראש של באקן ברס בסיבוב הראשון ב-BCL.

מה יש שם? בעיקר קו אחורי. פרנטיס האב, 1.91 מ', גארד שנה ראשונה באירופה מנוטרדאם, מרשים מאוד בינתיים. שמאלי, סקורר די מגוון, מוסר טוב. מחליף את ראדבו שעבר לולנסיה ונראה שם בשוק בינתיים. אייזאה וויטהד, גארד מנוסה, חזק ואקספלוסיבי שזכור מסל הניצחון בעונה שעברה עם בשיקטש בחולון, הגיע ממש בסוף הקיץ. ג'ונתן דאן הוא עוד גארד צעיר ומוכשר שכמיטב המסורת בלודוויגסבורג מגיע מאיזו קבוצה מרכז אירופית ואמור לעשות את הקפיצה לדרג הבא. מאוד ארוך (מוטת ידיים 2.12 על גובה 1.93? לא נראה לי, אבל זה מה כתוב), טווח מצוין. שלושת אלה ירימו בכיף 15 שלשות, ובתוספת הבן של המאמן לשעבר פטריק שעולה לכמה דקות ומתחבא בפינות לודוויגסבורג תזרוק חצי מזריקות השדה שלה מעבר לקשת.
גבוהים - אין. מה שיש במקום זה ערימה של פורוורדים שתוקפים את ריבאונד ההתקפה בחמת זעם. ג'סטין ג'ונסון מגיע מרג'יו, מין מקרר לבן, ויחד עם פולאס ברטולו הקובני הקשיש, שהוא כריס ג'ונסון כזה, ג'ף רוברסון שעולה בחמישייה ונוטה להתגלגל החוצה ואדי אדיג'ין - היחיד שגבוה מ-2 מטר - משלימים סגל של 20 שקל שמתקשה להפסיד בינתיים.

קבוצה אנדרסייזד שדוחפת קדימה, משחקת מהר וזורקת בעיקר מבחוץ. מה כבר יכול להשתבש מול הפועל ירושלים, שהיא ההיפך הגמור בכל ההיבטים? אני לא אופטימי.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:19 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
רבע ראשון של כדורסל טוב סך הכל נגד קבוצה קשוחה מאוד. הנקינס עם רבע טוב מאוד, סך הכל אין דברים רעים להגיד בנתיים על המשחק הזה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:20 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
סיבה לפסימיות?
הם הרבה יותר אתלטים
סיבה לאופטימיות?
הגנה טובה ועדיין נכנסה אף שלשה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:25 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
2 דקות וחצי לרבע 2
0:0
חותם על 0:0 עד סוף המשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:28 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא טובים השחקנים שלנו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:29 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 5298
בלוג: הצג בלוג (0)
הכדורסל הכי גרוע שראיתי מזה המון זמן.
ג'יזס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:33 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
6 דקות לקח להכניס גול
סליחה, סל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:37 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
הו, וואו. הסגל הזה של הפועל נראה כמו תוצאה של התערבות של גיא הראל לפני שהוא עוזב.

״וכמה אתה מביא לי אם אחרי שאני מחתים לקו הקדמי שלהם את מאייריס והאסטוני ההוא, אני נותן את המפתחות של הקבוצה הזאת בידיים של ספידי סמית׳? בלי מחליף, חוץ מהתקף החרדה ואחוזי הנכות של נועם דוברת - יש התערבות?!״


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
ריבאונד הגנה רע מאוד. רנדולף הולך ומתברר כקלעי רע מבחוץ , נקודת תורפה רצינית.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:42 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
צריך גם לזכור שמדובר בקבוצה שמבחינה אידיאולוגית לא מאמינה בלקלוע שני סלים ברצף, ככה שה-7 הפרש שיש עכשיו זה משהו כמו 15 עבור כל קבוצה אחרת״.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:50 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
וזה עוד לפני שדיברנו על הגרמנים שנראים כמו כלום ושום דבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:57 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אוריאל , אתה יכול למחוק את התמונה הענקית ש- em שם בהודעה שלו למעלה ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 9:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
בשידור שאני רואה מראים את החימום, ואני שמח לבשר שמגמת האיירבולים מהשלוש והלייאפים שפוגעים רק בקרש נשמרת. המראיינת אמרה לדז׳יקיץ׳ שבמחצית הראשונה הגרמנים החזיקו את הפועל על, ואז הוא קטע אותה ואמר לה שהם לא החזיקו אותנו על כלום, אנחנו מחזיקים את עצמנו ולפחות בזה הוא צודק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 10:09 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' ינואר 20, 2016 11:26 pm
הודעות: 316
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב המאמן לא לעניין.
יש גם כמה שחקנים שעדיף שיחליפו מקצוע.
העתבק של העונה הקודמת עם עמיאל והזרים המוזרים.
הנהלה לתפארת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2022 10:23 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאד שמח על העונה של הפועל ירושלים עד עכשיו, כי אני אוהב לצדוק. ואוהו, כמה שצדקתי בפגרה כשהחתימו את ספידי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 104 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Dan, Google [Bot], uriel17 ו 31 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.