סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 4:43 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 20 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:31 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
הכותרת הראשית כרגע (16/6, 8:15) בוואלה! ספורט אומרת כך: עסקת השנה בNBA תגנוב את ההצגה מהגמר?

ללא ספק כותרת מושכת, מעניינת ואטרקטיבית. אממה, כבר בבסיס יש כאן גורם לתמיהה: התמונה שליד הכותרת היא של קווין גארנט, שחקן עתיר זכויות רבות בליגה אבל כבר וטרן ששיא הקריירה שלו הרבה מאחוריו, ואם הוא מרכזה של העסקה-בוודאי שיש גבול ברור לכמה העסקה הזאת יכולה להיות מעניינת.

נכנסים לידיעה. הכותרת הפנימית: דיווח: ריברס, גארנט ופירס יעברו לקליפרס. הכותב? "מערכת וואלה! ספורט". כבר ענן של חוסר אמינות. כזאת ידיעה חשובה ואף אחד לא לוקח אחריות? הרי ברור שוואלה, כמו כמעט כל מסקר NBA ישראלי שאינו ערן סורוקה או ירון טלפז או ירון ארבל (השניים האחרונים כבר לא כל כך מסקרים בישראל, נדמה לי), לוקחים את הידיעה מאחד האתרים האמריקאים. אז נכנסתי לאתרים האמריקאים.

ברילג'ם הידיעה הרביעית בחשיבותה היא על דיווח שלפיו דוק ריברס יודע על כך שהקליפרס לא יקבלו הצעה של הסלטיקס. מהי ההצעה? בתחילה הקליפרס הציעו לשלוח את דיאנדרה ג'ורדן ובחירת סיבוב ראשון עתידית עבור דוק ריברס וקווין גארנט. שום אזכור לפול פירס. הסלטיקס הגיבו ברצון לקבל גם את בלדסו ובחירת סיבוב ראשון נוספת, והקליפרס סירבו. עד כאן. לא "טרייד העונה" ולא נעליים.

אולי בהופסהייפ יודעים יותר? אפילו התמונה הראשית באתר היא של ריברס! אלא ששם מדווחים את מה שמדווחים גם בסוף הידיעה ברילג'ם, שהקליפרס כנראה התייאשו מהאפשרות שריברס יגיע, ולכן יפנו לבריאן שאו או לליונל הולינס. מה שיותר מעניין בגזרת הטריידים, מדווחים לנו בהופס, זה שייתכן שהקליפרס יציעו את בלייק גריפין ואריק בלדסו ללייקרס תמורת דווייט הווארד.

אם כך, עורבא פרח אמיתי. סתם כותרת כדי למשוך אנשים להכנס. והטקסט עצמו? בושה לכל עורך. דוגמאות ע"י ציטוטים:

"דיאנדרה ג'ורדון", "עד כמה המצב התסריט הזה אפשרי?", "הרבה יהיה תלוי במידה ובוסטון תממש את האופציה שיש לה על פירס".

צאו ולמדו, ילדים, כיצד לזלזל בקוראים ולייצר ידיעה גרועה כדי למשוך קצת רייטינג.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:38 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
זו ידיעה שסורוקה כמדומני גם התייחס אליה אתמול.
ובאופן כללי, הבעיה היא כמו תמיד ב'וואלה' בכותרות המפוצצות שנמצאות בהומפייג' במטרה למשוך קליקים פנימה. אני ברמה העקרונית לא מקליק על קישורים ישירים מההומפייג' של וואלה אלא תמיד נכנס לסקציה שבה נמצאת הכתבה שמעניינת אותי ונכנס אליה ישירות. קליק אחד יותר עבורי ששווה ל'וואלה' כסף שהם לא מקבלים.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:40 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
כנראה שדיבורים על עסקה כלשהי אכן היו באוויר, כמו שהביאו ברילג'ם. מכאן ועד מה שוואלה עשו מזה, בזמן שהאתרים האמריקאים מתייחסים לזה כעוד דיבור שהיה ואיננו, זה זלזול אמיתי וחוסר מקצוענות פר אקסלנס.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:42 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
רוני התייחס לזה בת'רד חדשות הNBA כדיווח של מארק סטיין בESPN.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:48 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
נכנסתי עכשיו לקדפמ. מסתבר שהידיעה של וואלה היא תרגום מאד לא מוצלח של מה שכתוב שם. בכל מקרה, כמו שאמרתי, בין ה"מקורות אומרים שישנן שיחות" שמופיע בקדפמ לבין "הטרייד הגדול של השנים האחרונות שיגנוב את הפוקוס מהגמר" שהנפיצו "וואלה!" יש מרחק לפחות כמו בין ESPN לוואלה!.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:56 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
נדב, רק כדי להבהיר את הנקודה. זו לא הכותרת הראשית בספורט אלא אחת מכותרות המשנה, ות'כלס זו ידיעה ששווה את זה, היא מעניינית, חדשותית ומבוססת דיה (ESPN זה ביסוס מספק).

זו כן הכותרת הראשית של הספורט בהומפייג' - ואת זה היא לא שווה. לוואלה יש מדור ספורט יחסית טוב ומגוון, עם כמה כותבים מוצלחים (מיכאל יוכין בראשם), הבעיה היא שההומפייג'יסטים שם הם מכוונים לרמת הצהובון.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:00 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
נדב, רק כדי להבהיר את הנקודה. זו לא הכותרת הראשית בספורט אלא אחת מכותרות המשנה, ות'כלס זו ידיעה ששווה את זה, היא מעניינית, חדשותית ומבוססת דיה (ESPN זה ביסוס מספק).

זו כן הכותרת הראשית בהומפייג' - ואת זה היא לא שווה. לוואלה יש מדור ספורט יחסית טוב ומגוון, עם כמה כותבים מוצלחים (מיכאל יוכין בראשם), הבעיה היא שההומפייג'יסטים שם הם מכוונים לרמת הצהובון.


אם אתה רוצה עוד נקודה לחוצפה ולחיפוף של וואלה כאן, אז איפה הקרדיט לESPN? איך יכול להיות שהם מעתיקים ידיעה (באופן לא מוצלח) ולא נותנים קרדיט למי שצריך?

אני לא שולל את הטענה שלוואלה יש בעקרון ספורט איכותי, אבל NBA זה חריג לכלל. בגלל הקושי שבסיקור שוטף, למעשה רוב כלי התקשורת מתבססים על העתקת ידיעות מחו"ל, כשהיחיד בנוף הנוכחי שאשכרה יכול להרים טלפון לאיזה מרק סטיין זה ידידנו סורוקה. כל השאר ברמה מביכה למדי, ועבדך הנאמן יכול לספר שאפילו הוא-מומחה NBA קטן-קיבל בזמנו הצעה לכתוב על הליגה בוואלה, וסירב בין היתר בגלל הסיבה שכתיבה על NBA בלי מקורות היא למעשה תרגום כתבות של אחרים.

כמובן שאני בעד שיתנו ידיעות NBA, כמה שיותר. אבל מה שהם עשו כאן זה סתם גימיק מחורבן ולא מקצועני, וגם חצוף (כאמור, איפה הקרדיט?).

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:10 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
אני סבור הציפיות שלך הן טיפה גבוהות מדי לגבי קרדיט. פעם על אייטם כזה היו חותמים "סוכנויות הידיעות" או לכל היותר "ESPN מדווח", הפעם אני מניח שהם התבססו על 2-3 אתרים שעשו פולואפ לידיעה המקורית ואלו ה"שמועות" שמתייחסים אליהן, ובנוסף לקחו תגובה שהופיעה בבוסטון הראלד ועליה נתנו קרדיט.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:15 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
קראו: האם זה הת'רד שיקבור את סלניוז?
viewtopic.php?f=1&t=12708


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:24 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
?

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
אני סבור הציפיות שלך הן טיפה גבוהות מדי לגבי קרדיט. פעם על אייטם כזה היו חותמים "סוכנויות הידיעות" או לכל היותר "ESPN מדווח", הפעם אני מניח שהם התבססו על 2-3 אתרים שעשו פולואפ לידיעה המקורית ואלו ה"שמועות" שמתייחסים אליהן, ובנוסף לקחו תגובה שהופיעה בבוסטון הראלד ועליה נתנו קרדיט.


וואלה (תרתי משמע), אם לכתוב מאיפה לקחת את הידיעה זה נקרא "ציפיות גבוהות לגבי קרדיט", אז כנראה שהציפיות של הקוראים מכלי התקשורת הן ממש מתחת לרצפה, ולכן מגיע להם הזלזול הזה. הם לא התבססו על שום פולואפ, אפשר להבין בקלות שזו העתקה מקדפמ. אגב, כשהופסהייפ לוקחים ידיעה מאיפשהו, הם פשוט כותבים מאיפה הם לוקחים את הידיעה. אבל זה רק אתר אמריקאי קטן וזניח, לא וואלה! שלנו.

ושוב, מה עם העילגות ועם הסנסציוניות המעושה? סתם חרא עבודה.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:26 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
?


מדהים! סימן הפיסוק שכבש את ישראל!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:34 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
אלו ציפיות גבוהות בעידן וואן ודומיו. הקרדיט מת. (ואגב, מי שקבר ראשון את הקרדיט לגופים אחרים היה ידיעות). וזה נכון לא רק לספורט.
https://twitter.com/intent/retweet?twee ... tweetembed

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:39 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
זו ידיעה שסורוקה כמדומני גם התייחס אליה אתמול.
ובאופן כללי, הבעיה היא כמו תמיד ב'וואלה' בכותרות המפוצצות שנמצאות בהומפייג' במטרה למשוך קליקים פנימה. אני ברמה העקרונית לא מקליק על קישורים ישירים מההומפייג' של וואלה אלא תמיד נכנס לסקציה שבה נמצאת הכתבה שמעניינת אותי ונכנס אליה ישירות. קליק אחד יותר עבורי ששווה ל'וואלה' כסף שהם לא מקבלים.


למה אתה חושב ש"וואלה" סובלים מזה שבמקום להיכנס לדף אחד שלהם , נכנסת לשניים...... ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 10:11 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
הם בודקים סטטיטיסטית את הקליקים על הכותרות המפוצצות. אני לא מקליק עליהן, לכן לכאורה אני מונע מהם לראות את האפקטיביות של הכותרת. זה לא "סבל" ישיר, אלא עקיף.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 10:15 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל לפחות אל תגיד שזה "כסף שוואלה לא מקבל"....... כי בעיקרון הקלקת פעמיים לאתר שלהם (בנוסף לכניסה הראשית) במקום פעם אחת , הגדלת להם את הטראפיק , והרחבת להם את ההכנסות מפרסומות...... :wink:

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 10:29 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
צודק, לא ניסוח מוצלח. המטרה שלי היא להביע אי שביעות רצון מהכותרות בהומפייג'. הטראפיק לא גדל בזכות הכותרות שם.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 10:36 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:04 pm
הודעות: 4265
מיקום: מול הטלוויזיה כרגיל
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא הצורה ש- analytics עובד.
הגרף יהיה בצורת פעמון ו-85% יגיעו מהכותרת המפוצצת ו-15 אחוז יתפלגו מכל הסוגים, אתה אפילו לא מחט בערמת השחת הסטטיסטית.
עם ישראל אוהב כותרות מפוצצות הן ה- link bait האולטימטיבי וזה לא ישתנה.

_________________
The year is 2020: still no peace in the middle east
we are using implants to make voice calls
in other news Tim Duncan scored 15 points and 10 rebounds on another San Antonio win.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 11:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
אנליטיקס עובד בכמה צורות, יש את החתימה בפוטר של העמוד ויש את התוספת ל-URL שמופיעה כשמקשרים מההומפייג'. אני לא תורם לתוספת הזו. ברור לי שזה מינוס קטן ולא משמעותי אבל זה משנה לי. בדיוק כמו שאני משתמש אחד וזניח אבל אני לא נכנס לוואן ביי-הוק וביי-קוק.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 2:04 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:04 pm
הודעות: 4265
מיקום: מול הטלוויזיה כרגיל
בלוג: הצג בלוג (0)
שלא תבין לא נכון, אני בעד.
פשוט כבר התייאשתי מלצפות לצרכנות נבונה מישראלים.
אנשים לא אכלו קוטג' חודש והסתובבו עם חזה נפוח כאילו שהם נורמה ריי.
כל מחאה צרכנית או חברתית מתמוססת כנגד העצלנות הישראלית המובנית בתרבות.

ודרך אגב זה לא ביי קוק אלא ביי קרוק
by hook or by crook

_________________
The year is 2020: still no peace in the middle east
we are using implants to make voice calls
in other news Tim Duncan scored 15 points and 10 rebounds on another San Antonio win.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 20 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17 ו 29 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.