סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 5:41 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 189 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מכבי חיפה בעונה הבאה
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 10:25 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
כולם מדברים על האם תהיה המשכיות בחיפה בשנה הבאה ואני שואל :

איזה המשכיות אתם רוצים שתהיה בחיפה?

זה לא שזאת קבוצה שדרסה את הליגה וזכתה בה בקלות.
זאת קבוצה טובה שהגיעה לשיא בערב נתון.

כדי להשאיר את אותו הסגל צריך להעלות את התקציב ב30 או 40 אחוז.

הם יכולים לבנות קבוצה טובה יותר בפחות כסף - כמובן שאף אחד לא מבטיח שהדברים יתחברו אבל גם אף אחד לא מבטיח שהקבוצה הזאת תוכל לקחת עוד אליפות.

גל מקל לא ישאר זה די בטוח - MVP של הליגה , תצוגות שיא בגמר הפליאוף וגמר הגביע זה מתכון די בטוח לחוזה ענק בקבוצת יורולייג או יורוקאפ בספרד/איטליה/רוסיה , לא ישתלם לחיפה להשאיר אותו , זה לבד יקפיץ ב10-15 אחוז את תקציב הקבוצה.

אם באמת דונטה סמית חתום לעוד עונה כפי שאמר סגן היו"ר ביציע אז צריך להתחיל מלהשאיר אותו גם במחיר של ויתור על פיצוי כספי כזה או אחר שבטח יגיעו הצעות בסגנון.

את קלאטיס כדאי מאד להשאיר , מן הסתם גם המחיר שלו יעלה אבל הוא שחקן מיוחד שקשה למצוא , תומאס שחקן מצוין גם כן אבל בהחלט אפשר למצוא לו מחליף סביר אם פתאום הדרישות שלו יקפצו למעלה.


ובטח ובטח שכדאי להשאיר את המאמן.

אז אם נסכם - קוזיקרו , סמית , קלאטיס או תומאס + המאמן זה נראה לי מספיק.
את שאר השחקנים חיפה יכולה כבר להתחיל לחפש בחוץ.

הישארות של חנן קולמן / צוברוביץ / אנטון שוטבין לא רלוונטית לשאלה האם יש המשכיות או לא.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 10:31 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אין גישה ליורוליג, לא רואה שום סיבה להעלות בטירוף את התקציב כדי להשאיר שחקנים כמו מקל או קלאת'ס.

חיפה בתקופת רוזן מביאה בסך הכל שחקנים טובים ומגיעה להישגים, אפשר להמשיך בגישה הזו. מקל זה שיחוק שנפל עליהם מהשמיים, ברור שהוא לא ישאר. אני לא מאמין שקלאת'ס ימשיך, הוא שם יחסית גדול על חיפה והעונה המצוינת תשדרג אותו לקבוצה שתשלם יותר. לסמית' שווה לשלם גם קצת יותר, בעיניי הוא שחקן מאד מיוחד ושובר שוויון, גבוה וחזק אבל יכול לשחק 4 עמדות (אפילו מוביל כדור כשצריך). ג'יימס תומאס יכול להשאר, שחקן תורם שכבר לא צעיר, נותן גוף והגנה, בהחלט סולידי וכדאי לנסות אותו שוב.

מעניין שלא התייחסת לסטול. לדעתי עשו לו קצת רצח אופי בגלל גמר הגביע והאקסטרה אנרגיות שהוא מביא לפעמים למגרש, לדעתי הוא שחקן כשרוני מאד והרבה פחות אגואיסט ממה שחושבים (ע"ע הפרגון שלו למקל). הייתי מנסה להשאיר, אא"כ יש משהו אטרקטיבי במיוחד בשוק הגארדים הזרים.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 11:05 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
להעלות בטירוף את התקציב זה בטח לא רעיון טוב. אבל לדעתי הופעה טובה ביורוקאפ זה גם משהו שצריך להתחשב בו.

בכל אופן, הדבר הראשון שחיפה צריכה לחשוב עליו זה להשאיר את המאמן. לדעתי אם אפשר היה להשאיר את מקל זה היה צריך להיות היעד הראשון והמוחלט. כנראה שזה לא אפשרי.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 12:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
תמיד אפשר להעלות את תקציב האטבים.
לא, ברצינות. אנשים פה שוכחים שלחיפה יש תקציב לא רשמי בנוסף לרשמי. אותו אפשר להעלות יחסית בזול, הוא לא ממוסה, והוא מכסה על יתרון תקציבי של הצעות אחרות.

מקל גם לדעתי לא יישאר, אולי יחזור באמצע העונה אם שוב יקרה לחיפה נס והוא לא ימצא קבוצה גדולה (השנה אני חושב שייגמרו הנסים). אם סמית חתום לעוד עונה אני לא רואה שחיפה נותנים לו לעזוב.
בשנה הבאה לא לשכוח יש חוק רוסי. חיפה לא תוכל להסתמך על זרים שמשחקים 30-35 דקות כל אחד. את מי יביאו? אני לא אתפלא אם נראה בשנה הבאה את ליאור אליהו בירוק. אני לא רואה את מכבי משלמת לו את השנה הזו בחוזה, הוא לא יישאר שם בפחות. לאירופה אני מעריך שהוא לא יצא, נראה לי שהנוחות בלהיות בארץ משחקת אצלו תפקיד חשוב. אז אם פחות, אפשר לעשות גם בחיפה - בטח אם מוסיפים קצת צטל'ך דביקים.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 12:26 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
מה זה "לא רואה את אלקטרה משלמת לו"? יש חוזה והוא ישולם, אין קבוצה ישראלית שתעמוד בו או במשהו שקרוב אליו, ואל תשכח שעם כל הפלגמטיות אליהו הוא עדיין ה4 הישראלי הטוב בנמצא. מופרך לחלוטין להניח שישחק בעונה הבאה בחיפה או בכל קבוצה ישראלית אחרת מאלקטרה.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 12:33 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
אין לו חוזה סגור וחתום, יש אופציה של מכבי. אופציה יקרה מאד מאד מאד. מכבי יכולה גם להחליט לא לממש אותה וזו זכותה המלאה.
אני גם חושב שאליהו הוא ה-4 הישראלי הטוב ביותר, ובמציאות הבינונית של הישראלים בליגה הוא עדיין מעל אחרים באופן כללי. עדיין אני לא רואה את הפדרמנים משלמים לו את האופציה הזו. מה שמכבי תעשה לדעתי זה תודיע לו שהיא לא מממשת את האופציה עליו והוא שחקן חופשי, הוא רשאי לנהל מו"מ עם כולם - גם עם מכבי, שתנסה להחזויר אותו בחוזה חדש ומופחת. לדעתי זה לא יעבור אצלו, זה יהיה עוד תרגיל פדרמני שייכשל, זו הסיבה שהערכתי בת'רד השני שגם אליהו כמו אוחיון לא יהיה במכבי בעונה הבאה. אבל לאירופה אני מעריך שלא יצא, ומכאן הדרך לחיפה לא מופרכת בכלל. שוב, בשנה הבאה חוק רוסי לכולם, וגם חיפה תשאף להביא אליה ישראלים מובילים.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 12:54 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי, אני חייב להגיד לך שאתה מתעלה אפילו על עצמך בתחזיות השחורות כלפי מכבי.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 1:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
ההישג הכי גדול של חיפה העונה - תרד ״שנה הבאה״ בסלניוז. מברוק קוז׳י!

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 1:17 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי שעל הקיר כתב:
אין לו חוזה סגור וחתום, יש אופציה של מכבי. אופציה יקרה מאד מאד מאד. מכבי יכולה גם להחליט לא לממש אותה וזו זכותה המלאה.
אני גם חושב שאליהו הוא ה-4 הישראלי הטוב ביותר, ובמציאות הבינונית של הישראלים בליגה הוא עדיין מעל אחרים באופן כללי. עדיין אני לא רואה את הפדרמנים משלמים לו את האופציה הזו. מה שמכבי תעשה לדעתי זה תודיע לו שהיא לא מממשת את האופציה עליו והוא שחקן חופשי, הוא רשאי לנהל מו"מ עם כולם - גם עם מכבי, שתנסה להחזויר אותו בחוזה חדש ומופחת. לדעתי זה לא יעבור אצלו, זה יהיה עוד תרגיל פדרמני שייכשל, זו הסיבה שהערכתי בת'רד השני שגם אליהו כמו אוחיון לא יהיה במכבי בעונה הבאה. אבל לאירופה אני מעריך שלא יצא, ומכאן הדרך לחיפה לא מופרכת בכלל. שוב, בשנה הבאה חוק רוסי לכולם, וגם חיפה תשאף להביא אליה ישראלים מובילים.


גם אם משחק האופציה שאתה מדבר עליו יתממש, אין סיכוי שחיפה יציעו לו יותר מאלקטרה.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 1:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
הכי חשוב שחיפה תתחיל לשלם מס אמת, לא להעלים מס, ולהפטר מהעבריין המס הנמלט שקנה אותה.

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 1:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
וכמובן, שאוהדי הפועל ת"א (!!!) ימשיכו להטיף לכולם על התנהגות הולמת.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 1:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
1. בעלים
2. כן
3. זה שאוהד שר שירי שואה לא משפיע על המשחק. זה שקבוצה משקרת לשטונות המס, נותן לה יתרון לא חוקי.

קאפיש?

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 2:16 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי ראי שעל הקיר , הישראלים של מכבי בעונה הבאה יהיו שלומי הרוש , יחזקאל סקוורר ואור סולומון.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 2:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
nadav_hacohen כתב:
ראי שעל הקיר כתב:
אין לו חוזה סגור וחתום, יש אופציה של מכבי. אופציה יקרה מאד מאד מאד. מכבי יכולה גם להחליט לא לממש אותה וזו זכותה המלאה.
אני גם חושב שאליהו הוא ה-4 הישראלי הטוב ביותר, ובמציאות הבינונית של הישראלים בליגה הוא עדיין מעל אחרים באופן כללי. עדיין אני לא רואה את הפדרמנים משלמים לו את האופציה הזו. מה שמכבי תעשה לדעתי זה תודיע לו שהיא לא מממשת את האופציה עליו והוא שחקן חופשי, הוא רשאי לנהל מו"מ עם כולם - גם עם מכבי, שתנסה להחזויר אותו בחוזה חדש ומופחת. לדעתי זה לא יעבור אצלו, זה יהיה עוד תרגיל פדרמני שייכשל, זו הסיבה שהערכתי בת'רד השני שגם אליהו כמו אוחיון לא יהיה במכבי בעונה הבאה. אבל לאירופה אני מעריך שלא יצא, ומכאן הדרך לחיפה לא מופרכת בכלל. שוב, בשנה הבאה חוק רוסי לכולם, וגם חיפה תשאף להביא אליה ישראלים מובילים.


גם אם משחק האופציה שאתה מדבר עליו יתממש, אין סיכוי שחיפה יציעו לו יותר מאלקטרה.


לא הייתי אומר שזה ודאי, ברור שזה יכול גם לא לקרות, אבל לא אפול מהכסא אם זה יקרה. אני חושב שאת הסכומים שמכבי תרצה להוריד אותו אליהם, חיפה כן תוכל להציע, גם אם בקצת מאמץ. בטח בהתחשב בזה שזה שחקן ישראלי מוביל בעידן שבו גם היא מחוייבת לחוק הרוסי (וכמובן, גם שלוקחים אותו ממכבי). בטח אם מוסיפים איזה אטב או שניים.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 2:41 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 14, 2011 9:49 am
הודעות: 1850
מיקום: מלונה
בלוג: הצג בלוג (0)
האטבים הם לא רק לאמריקנים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 2:42 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
עופר האדום כתב:
לפי ראי שעל הקיר , הישראלים של מכבי בעונה הבאה יהיו שלומי הרוש , יחזקאל סקוורר ואור סולומון.


זו אולי הקצנה, אבל אני כן חושב שמכבי בבעייה גדולה, בעיקר נוכח המחשבה - המוטעית לדעתי - שאוחיון יישאר. לדעתי אוחיון הוא כבר בגדר שחקן קובאן, אבל במכבי משוכנעים אחרת, וכשהם יראו שזה לא כך הם יהיו בבעייה.
על אליהו דיברתי. אני לא רואה את הפדרמנים משלמים לו את האופציה שלו, ואני לא רואה אותו נשאר בצורה אחרת.
הישראלים המובילים של מכבי בשנה הבאה יהיו מן הסתם פניני, טיוס, לנדסברג ואולי עוד איזה משהו לא-מאד-שובר-שוויון שיקחו מהליגה סטייל בן רייס/ניצן חנוכי.

לא משנה. דיברתי על מכבי מספיק, זה לא ת'רד עליהם.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 10:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
דרך אגב, היתכן שהאלופה לא תשחק בגביע ווינר היוקרתי, עקב מסע הופעות בארה"ב?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 10:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
יתכן, וכבר ידוע.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 15, 2013 7:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:24 pm
הודעות: 3256
בלוג: הצג בלוג (0)
על מכבי אפשר לדבר בנושא על מכבי. על חיפה נכתב שרוזן ינסה למצוא ספונסר נוסף וללכת ליורוליג-קאפ.

_________________
לספרים רק את החטא והשופטת
פיתאומית לעד, עיניי בך הלומות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 15, 2013 9:21 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי שעל הקיר כתב:
לא משנה. דיברתי על מכבי מספיק, זה לא ת'רד עליהם.


דווקא כן, מכבי חיפה.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 4:05 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יוני 08, 2007 8:41 pm
הודעות: 892
בלוג: הצג בלוג (0)
תגידו מה ההון של ג'ף רוזן ?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 8:42 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
חיפה תהיה חייבת להתחזק בגזרה הישראלית ( חוק רוסי , 2 משחקים בשבוע וכו' ) . מורן רוט הוא תחליף די מתבקש למקל , יבזורי יכול להיות אופציה טובה מאוד למחליף בעמדות 2-3 , ומן הסתם יגיע גם איזה מתאזרח תורן .
טריו שחקני הפנים אמור להישאר ( קוז'יקרו , שוטבין וצ'וברוביץ' ) , כך שלפחות בגבוהים הם מסודרים כרגע .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 9:14 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
חייב לציין שצוברוביץ מבחינתי הוא סוג של הפתעה, נתן בגמר כמה דקות הגנה טובות מאד ומהלך נאה מאד בפוסט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 11:46 am 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: א' מרץ 23, 2008 3:50 pm
הודעות: 2681
מיקום: חיפה
בלוג: הצג בלוג (0)
צריך לזכור שחובה 3 שחקנים מתחת לגיל 25.
שוטבין בינואר בן 25, לדעתי כיוון שעם תחילת העונה הוא עוד לא בן 25 אז הוא נחשב בין השלושה, זה מחזק את מעמדו להישאר (וממילא יש לו חוזה לעוד עונה), עם זאת אני לא יודע אם הוא עצמו ישמח להישאר, הוא שיחק העונה בחיפה עוד פחות דקות ממה ששיחק בעונה שעברה באשדוד, והיה גבוה חמישי (אחרי תומאס, קלאת'ס, עידו, צ'וברוביץ).

בראין כהן שגם הוא לא שיחק בכלל הוא גם כן פחות מ 25 (במאי 2014 יהיה בן 25). אולי זה גם ישאיר אותו במועדון כשחקן 11 - 12, ונכון, מאד ייתכן שיביאו מתאזרח אחר צעיר שסיים קולג'.

הייתי מאד מאד מנסה להחתים את אור סולומון מראשל"צ כשחקן מתחת לגיל 25 וגם כאחד משלושת הישראלים הבכירים, ובהחתמה ארוכה לכמה שנים טובות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 16, 2013 2:12 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל למה שראשון יתנו לסולומון ללכת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 189 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.