סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 5:43 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 99 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2014 7:41 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
כרגע, ביום המשחקים השני אבל הראשון מבחינת ישראל, אנחנו ביתרון 62-35 על פולין 3 דקות לסוף.
הבעיה שהתחלה טובה לא מבטיחה כלום, במיוחד שהשנה יש הרבה מאוד נבחרות שיורדות לדרג ב'.

מחר משחק מול צרפת החזקים ומחרתיים מול רוסיה. גם אם מפסידים את שניהם עדיין אפשר וצריך לנצח את הבולגרים, לסיים בין שלושת הראשונות (כנראה) ולהבטיח עלייה לשלב הבא. שתי האחרונות מכל בית יתמודדו נגד הירידה.
http://u20men.fibaeurope.com/en/cid_FW2 ... 10030.html


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2014 7:50 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
התוצאות דיי מבטיחות סה"כ ונראה דווקא שהדרך להישארות בדרג א' והסיכוי הוא גבוה. פולין ניצחה את בולגריה אתמול ונראה שהנבחרת שלנו טובה מ2 הנבחרות האלה משמעותית ככה שסיום במקום השלישי במקרה הגרוע נראה כאופציה דיי בטוחה.

חייב להגיד שדרוקר סה"כ עושה עבודה טובה מאד מאז שקיבל את הנבחרת הזאת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 09, 2014 9:07 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ראיתי את מנקו הרבה זמן, אבל לפי התמונות נראה שעבדו איתו יפה בירושלים (או\ו באקדמיה בינגייט) על מסת שריר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יולי 10, 2014 10:08 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
התוצאות דיי מבטיחות סה"כ ונראה דווקא שהדרך להישארות בדרג א' והסיכוי הוא גבוה. פולין ניצחה את בולגריה אתמול ונראה שהנבחרת שלנו טובה מ2 הנבחרות האלה משמעותית ככה שסיום במקום השלישי במקרה הגרוע נראה כאופציה דיי בטוחה.

חייב להגיד שדרוקר סה"כ עושה עבודה טובה מאד מאז שקיבל את הנבחרת הזאת.

מצד שני, אתמול בערב צרפת בקושי בקושי ניצחה את בולגריה... אז אי אפשר לדעת כלום עדיין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יולי 10, 2014 6:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
אם בולגריה תפסיד היום לרוסיה ופולין תפסיד לצרפת ורוסיה (הכל סביר מאד) אז אולי אפילו הניצחון האחד על פולין יספיק בזכות ההפרש (יהיה מותר להפסיד עד 16 אם אני לא טועה לבולגריה ועדיין לעלות)

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יולי 10, 2014 8:57 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
די צמוד בנתיים. 31:29 לצרפת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 3:08 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
לא ראיתי את מנקו הרבה זמן, אבל לפי התמונות נראה שעבדו איתו יפה בירושלים (או\ו באקדמיה בינגייט) על מסת שריר.


הצעירים - אריאל, מעיין ומנקו קיבלו אימוני כושר וכדורסל פרטיים השנה.
בגזרה הזאת פעלו נכון.

ואם כבר - אדם אריאל נראה לא רע. מת על הבחור הזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 7:09 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
מנקו בלוף, אריאל שחקן מצוין ויהיה שחקן מוביל בעתיד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 10:10 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' דצמבר 06, 2006 10:48 pm
הודעות: 1743
בלוג: הצג בלוג (0)
״הבלוף״ מנקו עם 17 נגד רוסיה:
http://sports.walla.co.il/?w=/151/2764117


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 10:16 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יופי של ניצחון, זה שהעתודה סגורה בשלב הבתים השני
לגבי מנקו, אין ספק שהוא שחקן הבעייה שבהפועל הוא לא הראה "חוצפה חיובית" הבקשה שלו להיות מושאל או משוחרר מראה לי שהןא חושב נכון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 10:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:30 pm
הודעות: 2779
בלוג: הצג בלוג (0)
דווקא אופייני למנקו להצטיין בנבחרת כזו, מול שחקנים בגילו. יש לו כישרון, הבעיה שלו היא רכרוכיות. כשהוא נתקל באגרסיביות הוא מתנדף בקלות. אם הוא יצליח לעבוד על החלק הזה, יש לו פוטנציאל. אגב, זה מאפיין מאוד מובהק של רוב שחקני האקדמיה שראיתי. מאוד רכרוכיים. זה ההבדל העיקרי בין אדם אריאל לבין מנקו, איתי שגב, קולשוב ושות׳.

_________________
עוֹד נַפְשִׁי דְּרוֹר שׁוֹאֶפֶת, לֹא מְכַרְתִּיהָ לְעֵגֶל-פָּז, כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם, גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז... יָשׁוּב יִפְרַח אָז גַּם עַמִּי, וּבָאָרֶץ יָקוּם דּוֹר, בַּרְזֶל-כְּבָלָיו יוּסַר מֶנּוּ, עַיִן-בְּעַיִן יִרְאֶה אוֹר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 10:30 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
http://www.fibaeurope.com/mobile/cid_KN ... amID_.html
הסטט מהמשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 10:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11204
בלוג: הצג בלוג (0)
red כתב:
... זה מאפיין מאוד מובהק של רוב שחקני האקדמיה שראיתי...


יכול להיות שזה נכון, אבל מוזר לי שאתה אומר ככה.
הרי כל הקטע באקדמיה היא שהם ישחקו מול גדולים יותר. בכיתה י' מנקו כבר שיחק בנוער. בכיתה יא' ו-יב' מנקו כבר שיחק בבוגרים ארצית והתמודד פיזית מול בוגרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 11:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
הטענה נגד האקדמיה היא שאין לשחקנים מספיק מאני טיים.
אין פליאוף , לא יורדים ליגה ,לאמשחקים בגמר תיכונים או גמר גביע מול 2000 צופים.
זה מטען ששחקני אגודות מקבלים והם לא.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 11, 2014 11:04 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
חוזר על מה שאמרתי מקודם. דרוקר שהרבה אוהבים להשמיץ אותו עושה סה"כ עבודה טובה מאד מאז שקיבל את נבחרת העתודה. הוא היחיד שהצליח להעלות את הנבחרת דרג וגם להשאיר אותה שם בינתיים ואפילו להתקדם קצת חזרה קדימה. וזה לא שיש לו את הנבחרת הכי מוכשרת בעולם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 11:04 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' נובמבר 29, 2006 11:49 am
הודעות: 3875
בלוג: הצג בלוג (0)
דרוקר מתאים להיות מאמן נבחרת בגלל שהוא טוב במשימות ממוקדות|(יול"ב,למשל) וקשה לו לשמור על השגיות לאורך זמן בקבוצה,כמו אדלשטיין, דרך אגב.

_________________
יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי הראשון אני מסופק. (אלברט איינשטיין)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 1:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
לפטופ כתב:
מנקו בלוף, אריאל שחקן מצוין ויהיה שחקן מוביל בעתיד.


הבלוף נותן בראש לרוסיה עם 17 נק', ומנצח 56-58.

הקלע המוביל אחריו - עם 8 נק'

https://www.youtube.com/watch?v=pYcw_OAueEE

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 3:31 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
דרוקר (וחרוש!) עושים עבודה טובה בעתודה, אבל צריך גם לזכור שהוא קיבל נבחרת של פוסט אקדמיה, שרוב הקבוצה בה התאמנו ביחד כמה שנים באווירת כדורסל רצינית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 3:34 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה תקציר מוזר. בלי תוצאה, רוב המהלכים שהם הראו היו של רוסיה ובסוף ישראל מנצחת...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 3:40 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
RYuval כתב:
דרוקר (וחרוש!) עושים עבודה טובה בעתודה, אבל צריך גם לזכור שהוא קיבל נבחרת של פוסט אקדמיה, שרוב הקבוצה בה התאמנו ביחד כמה שנים באווירת כדורסל רצינית.

ממש לא. מלבד מנקו וקולושוב לדעתי כל שאר השחקנים המובילים כמעט הם בכלל לא מהאקדמיה.

אריאל, זלמנסון, שגב, שרון, גוט ושות' הם לא שחקנים שעברו באקדמיה (או לפחות לא לזמן רב) אלא דווקא בקבוצות נוער בארץ או בחו"ל (במקרה של נאור שרון).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 4:30 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 13, 2012 9:26 pm
הודעות: 1079
בלוג: הצג בלוג (0)
הרסי הוקינס כתב:
לפטופ כתב:
מנקו בלוף, אריאל שחקן מצוין ויהיה שחקן מוביל בעתיד.


הבלוף נותן בראש לרוסיה עם 17 נק', ומנצח 56-58.

הקלע המוביל אחריו - עם 8 נק'

https://www.youtube.com/watch?v=pYcw_OAueEE

גם קזרנובסקי הפגיז באליפות אירופה לעתודה ואפילו רשם דאבל דאבל של 18 נקודות ו-12 ריבאונד בניצחון על ספרד וגאסול. איך הוא גמר, כולם יודעים.
מנקו שחקן בלוף. לא רואה בו שום דבר מיוחד שמתאים לרמת בוגרים.
נחיה ונראה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 6:58 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
חוזר על מה שאמרתי מקודם. דרוקר שהרבה אוהבים להשמיץ אותו עושה סה"כ עבודה טובה מאד מאז שקיבל את נבחרת העתודה. הוא היחיד שהצליח להעלות את הנבחרת דרג וגם להשאיר אותה שם בינתיים ואפילו להתקדם קצת חזרה קדימה. וזה לא שיש לו את הנבחרת הכי מוכשרת בעולם.


בהחלט עבודה סבירה - לא צריך לצאת במחולות.

הוא עלה דרג בשנה שבה הגדילו את כמות הנבחרות (וזה עדיין הישג ראוי)
שנה שנייה הגיע בדיוק להישג הריאלי של הנבחרת לא אחד יותר ולא אחד פחות.
השנה בנתיים הוא יכול לסמן V ראשון עם ההעפלה ל1-12 , צריך לזכור שנבחרת ישראל הגיעה בעבר לא מעט פעמיים ל1-4 שזה הישג ענק ובלתי נתפס אם יקרה הפעם , אבל אני חושב שהעפלה ל1-8 ריאלית ותהיה הישג יוצא מן הכלל.
למעשה ניצחון אחד במשחק הנכון בבית הבא עשוי להספיק לזה.

לזכותם של קברניטי האיגוד יש המשכיות של דרוקר וחרוש.
בטורניר כזה להסתגלות וההכרות של המאמנים עם העומס והקושי (7 משחקים תוך 8 ימים) יש יתרון גדול.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 7:03 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב למרות שהמשחק היום לא קובע לנבחרת (תעלה בכל מקרה לשלב הבא עם ניצחון והמיקום שני או שלישי גם לא משנה וגם לא תלוי בנו אלא בתוצאה של רוסיה) כדאי לנבחרת לעשות מאמץ קטן ובכל זאת לנצח כדי לתת לפולנים סיכוי לעלות על חשבון הרוסים אם ינצחו אותם.

עדיף לקחת לשלב הבא את הניצחון ב25 על פולין שתעלה ללא ניצחונות (וצרפת עם 2) מאשר לקחת את הניצחון על רוסיה ב2 נק' ולעלות כולם במאזן 1-1 כאשר לרוסים יש מה לחפש בשלב השני.

כרגע אמצע רבע שלישי יתרון 45-39 לנו , לפחות לפי חלוקת הדקות הרגילה דרוקר וחרוש הולכים חזק על לנסות לנצח.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 7:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
ונקנח בקצת סטט' עד כה :

הנבחרות שלנו התקשו מאד בשנים האחרונות בקליעה מבחוץ.
פחות הפעם.

מקום רביעי באליפות באחוזים ל3 עם כמעט 6 שלשות למשחק.

ההגנה שלנו נהדרת במקום הרביעי בספיגה (60)

הנבחרת מקום 17 (מ20) ברבאונד שזה נשמע לא טוב אבל שימו לב במשחקים שלה הנבחרת בשיוויון יחסי ברב' (105 שלנו מול 110 של היריבות)

הנבחרת במקום ה19 בלבד באסיסטים (שזה אומר שהסטטיסטיקאים הם אנטישמים)
ובמקום ה6 בחטיפות עם קצת יותר מ8 למשחק.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יולי 12, 2014 7:17 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יצאתי במחולות אבל יש קו ברור של שיפור ועלייה בנבחרת מאז שדרוקר הגיע וזה למרות שהוא לא מאמן איזה דור סופר מוכשר אלא שחקנים שנכשלו גם בנוער להוביל את ישראל חזרה לדרג א.

נקודה לדוגמא למשל. לא ראיתי את המשחקים אבל הבנתי שדרוקר לקח את האזורית שלו בגלבוע והדביק אותה גם לנבחרת שזה דבר שהנבחרות היריבות מאד מתקשות מולו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 99 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 6 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.