סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 12:42 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 8 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
https://www.ynet.co.il/sport/worldbaske ... rjcujhxvlx

מודה שזה נראה לי סכום לא גדול בכלל עבור מותג עולמי מו הלייקרס.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:39 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זה השווי הגבוה ביותר אי פעם לקבוצת ספורט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 3:39 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
רק לשם הדיוק, וולטר כבר היה הבעלים של 27% מהלייקרס מאז 2021 (שאותם אגב הוא קנה לפי שווי קבוצה של "רק" 5 מיליארד). עכשיו הוא מוסיף עוד כסף כדי להפוך לבעלים הראשי על פי שווי קבוצה של 10 מיליון, אבל לא משלם בפועל 10 מיליארד. מה שבטוח, הכפלת שווי ללייקרס תוך 4 שנים נשמע לא רע לכל מי שדואג למצב הפיננסי של ה-נבא. אבל יש מצב שחלק מזה הוא למעשה "מס" החלפת בעלות. כלומר תשלום גבוה יותר מהשווי האמיתי כדי להפוך לבעלים של רוב המניות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 9:40 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
שאלה של הדיוט - מה זה אומר בפועל?
אני מניח שהלייקרס גם ככה משלמים את מקסימום המשכורות האפשרי תחת חוקי הגבלת השכר, ואת ההחלטות המקצועיות מקבל הג׳נרל מנג׳ר
אז מה צפוי להשתנות?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 9:49 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
1. מי שממנה את ה-gm זה הבעלים.
הוא גם זה שמאפשר (או לא מאפשר) לו חופש פעולה.

2. לפעמים, אולי מתוך זה שהם רגילים להשפיע על התוצאות העסקיות, הם דוחפים להישגים מידיים, מה שלא תמיד אפשרי (ואני נדיב בניסוח הזה) ולרוב בא על חשבון העתיד. כמה מהטעויות הגדולות בעשרים השנים האחרונות נעשו אחרי שינוי בעלים.

3. אני מניח שישנה השפעה על התרבות הארגונית.

4. ספציפית בלייקרס, אני לא חושב שנראה שינוי משמעותי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 10:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
ג'יני באס ממשיכה בתפקידה. לא יהיו שינויים גדולים.
הקבוצה ששולטת בדודג'רס השקיעה תקציבי עתק כדי להביא אליפות לקבוצה (וגם הצליחה במשימה), כך שניתן לצפות להשקעות גדולות מאד בלייקרס.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 10:32 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
האפרון השני מעניש לא רק בכסף אלא בחופש פעולה מקצועי, כך שאני בספק אם הלייקרס ירצו לשהות בו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 10:48 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4554
בלוג: הצג בלוג (0)
ג׳רי באס קנה את הקבוצה ב 1979 ב 67 מיליון דולר ועכשיו מוכר לפי שווי של 10 מיליארד אחרי שהוא מכר כבר חלק לפי שווי של 5 מיליארד. לכאורה זו תשואה פנומנלית, אבל גם אם נתעלם מכך שהוא מכר חלק לפי שווי של 5 מיליארד, זו תשואה שנתית של 11.5 אחוז. תשואה יפה, אבל לא מדהימה. זה גם מתעלם מכך שכנראה היו לו עוד הוצאות על הקבוצה במהלך השנים.
ברור זו חכמה בדיעבד, אבל אם למשל הוא היה משקיע באותו זמן את הכסף במניות של Berkshire Hathaway של וורן באפט היו לו היום בסביבות 165 מיליארד דולר.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 8 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], נביא בעירו ו 29 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.