עופר האדום כתב:
אבו שוקרי כתב:
אוקייסי קבוצה של פלופרים שנואים. בחיי שלא שנאתי את הקבוצה הזאת עד הסדרה הזאת.
נשמע כמו זיכרון קצר למי שזוכר מה זה באמת שנאה כמו בסדרות נגד לברון, וויד ואיש הציפור, והמשחקים נגד דטרויט עם הוואלאסים…..
לא, זה לא אותו הדבר. לה פלופ זה שחקן אחד ולא קבוצה, ולזכותו ייאמר גם שהוא ספג הרבה מכות שלא שרקו לו.
לעומתם אוקלהומה הם ילדים חמודים.
המשחקים נגד דטרויט נתנו להרביץ לשתי הקבוצות, אבל הם לא עשו פלופים.
וויד היה פלופר שלא ברא השטן והוא ההקבלה הנכונה. שחקן שלא היה מגיע לאיפה שהגיע אם הליגה לא הייתה מחליטה לקדם אותו.
פה מדובר בקבוצה שלמה, למעט צ'אט-של פלופרים. דורט נופל בכל פעם שזורק שלשה, הארטנשטיין תופס חולצות, קופץ על שחקנים ומביים מרפקים ונופל, SGA זה בכלל בושות, כמות הפעמים שספרתי לו 3 ו-4 צעדים אחרי ה gather היא בלתי נתפסת, העבירות תוקף עם היד בחדירות ושורקים על זה שהוא נכנס בידיים של אנשים, שלא הזיזו אותן בכלל.
דורט נותן מרפקים ודוחף עם 2 ידיים וכמעט כולם מושכים בחולצות ודוחפים ללא יוצא מהכלל בלוז בולס. ולא מקבלים שריקות בכלל.